|
|
| Pagina 100 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Artikels
Volgens Het Laatste Nieuws wordt tester Mamady doorgestuurd. Volgens het artikeltje liet hij aardige dingen zien, maar wordt hij met zijn 19 jaar als te jong gezien om aanvalsleider te worden. Er stond ook in dat Brussels deze week moet beslissen over Arnold.
K hoop dat Arnoldinho blijft. |
| 18 Aug 2008, 9:06 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Benieuwd wie ze nu nog gaan aantrekken op een goei 10 dagen voor de competitie?
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 18 Aug 2008, 11:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
de clerus schreef: Benieuwd wie ze nu nog gaan aantrekken op een goei 10 dagen voor de competitie? ![]() Ja en wanneer gaan ze hem nog kunnen evalueren ? Is er na Ternat nog een oefenmatch ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Aug 2008, 13:34 |
|
|
forumlegende |
zoals ajuin nog maar kortgeleden gepost heeft is er blijkbaar een oefenmatch tegen boom de 24ste
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Aug 2008, 15:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef: zoals ajuin nog maar kortgeleden gepost heeft is er blijkbaar een oefenmatch tegen boom de 24ste Ja en dat er een bus is, dat is pas goed nieuws, want ik moet me nog inschrijven Laatste kans om een tester aan het werk te zien ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Aug 2008, 16:36 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 26 Jan 2006, 16:39 Berichten: 63 Leeftijd: 44 |
Als die tester doorgestuurd werd omdat hij "te jong" was om de aanvalslinie te leiden, dan is dat een flauw excuus om die gast door te sturen want dat die gast 19 jaar was wisten ze op voorhand ook al. Ze konden beter dan meteen iemand testen die paar jaar ouder was, dan was er al minder tijd verloren gegaan in de zoektocht naar een spits. Nu dreig je Arnold nog te verliezen en er is nog altijd geen alternatief 2 weken voor de start van de competitie. (en dat als "kandidaat" voor kampioenschap in 3e A
) |
| 18 Aug 2008, 16:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Tom B&W schreef: Als die tester doorgestuurd werd omdat hij "te jong" was om de aanvalslinie te leiden, dan is dat een flauw excuus om die gast door te sturen want dat die gast 19 jaar was wisten ze op voorhand ook al. Men oordeelt wel niet enkel op zijn leeftijd hoor. Had hij in die twee oefenmatchen extreem overtuigd (bijv. 4 goals in elke match) dan was het al iets verantwoorder om het risico te nemen van zijn jeugdige leeftijd. Zijn prestatie was echter niet extreem overweldigend, en daarbij dan nog eens de jeugdige leeftijd... Dan is men beter dat men het risico niet neemt. Ik vond het wel nuttig van die jongen te testen. |
| 18 Aug 2008, 20:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Tom B&W schreef: Als die tester doorgestuurd werd omdat hij "te jong" was om de aanvalslinie te leiden, dan is dat een flauw excuus om die gast door te sturen want dat die gast 19 jaar was wisten ze op voorhand ook al. Men oordeelt wel niet enkel op zijn leeftijd hoor. Had hij in die twee oefenmatchen extreem overtuigd (bijv. 4 goals in elke match) dan was het al iets verantwoorder om het risico te nemen van zijn jeugdige leeftijd. Zijn prestatie was echter niet extreem overweldigend, en daarbij dan nog eens de jeugdige leeftijd... Dan is men beter dat men het risico niet neemt. Ik vond het wel nuttig van die jongen te testen. allemaal zever jongen, hoe kunt ge diene nu testen op 2 matchen en dan nog tegen zulke tegenstanders, nu nog iemand vinden zal moeilijk zijn! Ziet er allemaal zeer rooskleurig uit zou het liever ook anders zien maar ja... |
| 18 Aug 2008, 22:48 |
|
|
belgianiron schreef: Stijn schreef: Tom B&W schreef: Als die tester doorgestuurd werd omdat hij "te jong" was om de aanvalslinie te leiden, dan is dat een flauw excuus om die gast door te sturen want dat die gast 19 jaar was wisten ze op voorhand ook al. Men oordeelt wel niet enkel op zijn leeftijd hoor. Had hij in die twee oefenmatchen extreem overtuigd (bijv. 4 goals in elke match) dan was het al iets verantwoorder om het risico te nemen van zijn jeugdige leeftijd. Zijn prestatie was echter niet extreem overweldigend, en daarbij dan nog eens de jeugdige leeftijd... Dan is men beter dat men het risico niet neemt. Ik vond het wel nuttig van die jongen te testen. allemaal zever jongen, hoe kunt ge diene nu testen op 2 matchen en dan nog tegen zulke tegenstanders, nu nog iemand vinden zal moeilijk zijn! Ziet er allemaal zeer rooskleurig uit zou het liever ook anders zien maar ja... Ja , tegen Janneken & Mieken kunt ge dat nie zien ! Wij zullen moeten ons string trekken met wat er is . Ik vraag me wel af waar dat het schoentje just wringt ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Aug 2008, 22:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Waar eindigt E.Aalst dit jaar ?
Middenmoot 38 57.6% Eindronde 15 22.7% Degradatie 8 12.1% Kampioen 5 7.6% statistiek zegt genoeg ![]() |
| 18 Aug 2008, 23:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
gelukkig dat het de statistiek van een pronostiek is
en meestal zitten pronostieken er naast anders had Oudenaarde voirg jaar los kampioen gespeeld |
| 20 Aug 2008, 22:15 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
acrid schreef: gelukkig dat het de statistiek van een pronostiek is en meestal zitten pronostieken er naast anders had Oudenaarde voirg jaar los kampioen gespeeld ghebt dikwijls sportief gelijk! en bewezen voetbalkenner te zijn! maar na al het oefenwedstrijd-gedester gezien te hebben kampioen => 0,01% -> zeker met deze ploeg en concept, kampioen... no way! de eerste wedstrijden gaan er zeker kostbare punten verspeeld worden (indien voort met dezelfde ploeg en tacktiek) |
| 20 Aug 2008, 23:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
lolo schreef: acrid schreef: gelukkig dat het de statistiek van een pronostiek is en meestal zitten pronostieken er naast anders had Oudenaarde voirg jaar los kampioen gespeeld ghebt dikwijls sportief gelijk! en bewezen voetbalkenner te zijn! maar na al het oefenwedstrijd-gedester gezien te hebben kampioen => 0,01% -> zeker met deze ploeg en concept, kampioen... no way! de eerste wedstrijden gaan er zeker kostbare punten verspeeld worden (indien voort met dezelfde ploeg en tacktiek) Je hebt (jammer genoeg) gelijk... |
| 21 Aug 2008, 11:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vandaag een artikel in HLN met Boto:
Eendracht Aalst moet zondag tegen promovendus Wielsbeke met de zege kunnen aanknopen. Cédric Boto hoopt na zijn invalbeurt op FCN Sint-Niklaas nog eens aan de bak te komen. "Ik ben volledig fit en moet alleen nog matchritme opdoen", zegt Boto. "Vorig seizoen heb ik bewezen dat ik het niveau van derde klasse aankan. De nieuwe trainer Dillen heeft me nog niet aan het werk gezien in een wedstrijd en kan bijgevolg niet weten wat ik in mijn mars heb. Ik vind het bizar dat hij verklaarde dat mijn spierstelsel niet bestand is voor het niveau van derde klasse. Ik had na mijn enkeloperatie wat problemen met de spieren, maar dat was het gevolg van een langere inactiviteit. Nu ben ik klaar voor het grote werk." "Tegen Wielsbeke moeten we de misstap van vorige week rechtzetten. Dat is een haalbare tegenstander, maar dat zijn vaak ook de moeilijkste matchen. Aangezien ik einde contract ben, wil ik me tonen. Ik zou graag bij Eendracht blijven. Indien het bestuur me niet meer nodig heeft, dan wil ik me in de kijker spelen om een transfer af te dwingen." => We hebben precies weer een schitterende trainer ingehaald. ![]() |
| 06 Dec 2008, 14:00 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
s@té schreef: Vandaag een artikel in HLN met Boto: Eendracht Aalst moet zondag tegen promovendus Wielsbeke met de zege kunnen aanknopen. Cédric Boto hoopt na zijn invalbeurt op FCN Sint-Niklaas nog eens aan de bak te komen. "Ik ben volledig fit en moet alleen nog matchritme opdoen", zegt Boto. "Vorig seizoen heb ik bewezen dat ik het niveau van derde klasse aankan. De nieuwe trainer Dillen heeft me nog niet aan het werk gezien in een wedstrijd en kan bijgevolg niet weten wat ik in mijn mars heb. Ik vind het bizar dat hij verklaarde dat mijn spierstelsel niet bestand is voor het niveau van derde klasse. Ik had na mijn enkeloperatie wat problemen met de spieren, maar dat was het gevolg van een langere inactiviteit. Nu ben ik klaar voor het grote werk." "Tegen Wielsbeke moeten we de misstap van vorige week rechtzetten. Dat is een haalbare tegenstander, maar dat zijn vaak ook de moeilijkste matchen. Aangezien ik einde contract ben, wil ik me tonen. Ik zou graag bij Eendracht blijven. Indien het bestuur me niet meer nodig heeft, dan wil ik me in de kijker spelen om een transfer af te dwingen." => We hebben precies weer een schitterende trainer ingehaald. ![]() nen dikke zjieker ist ,spijtig dager nix aan kunt doen he ![]() |
| 06 Dec 2008, 14:15 |
|
| Pagina 100 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 497 Volgende |