Artikels - Pagina 101 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bericht Re: Artikels
Ik hoop voor Boto dat hij eindelijk kan doorbreken, daar zit volgens mij een pak potentieel in !!

06 Dec 2008, 16:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Als Dillen het zondag niet anders aanpakt is zijn krediet voor mij op. Als ge verdomme zelfs al niet naar je reserven gaat zien, zijde in mijn ogen nen dikek voddevent

06 Dec 2008, 19:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Mariner schreef:
Als Dillen het zondag niet anders aanpakt is zijn krediet voor mij op. Als ge verdomme zelfs al niet naar je reserven gaat zien, zijde in mijn ogen nen dikek voddevent

dillen heeft volgens mij 1 thuismatch in competitie van de beloften gemist sinds hij hier is.

06 Dec 2008, 19:06
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Mariner schreef:

Ik denk dat jij dit oordeel wel bijzonder snel maakt...

06 Dec 2008, 20:37

Leeftijd: 68
Afbeelding

06 Dec 2008, 20:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Stijn schreef:
Mariner schreef:

Ik denk dat jij dit oordeel wel bijzonder snel maakt...

Net als hij het oordeel snel gemaakt heeft voor Arnold, Boto, Couly ...
Tenzij daarvoor "hogere krachten" in het spel zijn. Hiermee bedoel ik dan Arnold speciaal.

We zien wel, maar zijn eerste match hier in Aalst deed me ook heel wat anders vermoeden dan wat ik tot nu toe gemerkt heb van deze man. Limpens hield vast aan dat klotesysteem maar zette dan wel de pionnen op de juiste plaats. Deze heeft datzelfde systeem intussen overgenomen met daarbij nog es dat hij wekelijks bewijst dat hij nog steeds nie doorheeft wie waar moet staan, de "vedetten" in bescherming neemt, noem maar op. Tja, wetende wat ik nu weet, had Limpens hier gerust zijn seizoentje mogen slijten. We zijn er, tot grote ergernis, gene stap mee vooruitgeraakt...

07 Dec 2008, 10:06
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Als er maandag iets van Opwijk - Meldert in de krant van regio Oost-Vlaanderen staat of van afgelopen zaterdag, zou jij dat voor mij is kunnen inscannen?

07 Dec 2008, 12:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Volgens mij is Boto onze spits met de meeste intrinsieke kwaliteiten. Remember zijn prestatie op STVV. Hij moet enkel van blessures gespaard blijven...

07 Dec 2008, 12:48

Leeftijd: 68
Sven KSK Opwijk schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Als er maandag iets van Opwijk - Meldert in de krant van regio Oost-Vlaanderen staat of van afgelopen zaterdag, zou jij dat voor mij is kunnen inscannen?

OK Sven zie PB (y)

07 Dec 2008, 14:45
Ancien

Leeftijd: 38
Er staat vandaag weer een groot artikel met onze trainer in HLN. Hij herhaalt nog eens dat hij het niet kunnen vindt dat de supporters Franck en Van Mieghem hebben uitgejouwd afgelopen zondag. Verder zegt hij ook dat hij vindt dat er versterking nodig is voor de titel nog binnen te halen, maar het bestuur is het daar niet mee eens.

Laatst gewijzigd door Gilles op 09 Dec 2008, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Dec 2008, 15:05
forumlegende

Leeftijd: 69
s@té schreef:
Er staat vandaag weer een groot artikel met onze trainer in HLN. Hij herhaalt nog eens dat hij het niet kunnen vinden dat de supporters Franck en Van Mieghem hebben uitgejouwd afgelopen zondag. Verder zegt hij ook dat hij vindt dat er versterking nodig is voor de titel nog binnen te halen, maar het bestuur is het daar niet mee eens.

Ik heb het artikel niet gelezen maar dit zegt alles:
Trainer zegt er moet versterking komen..........
Bestuur zegt nee geen versterking,ondanks het interview met de trainer op tv-oost........
Jongens toch,ik denk dat de titelambities intern reeds een tijdje opgegeven zijn en hoop dat de sponsors kunnen overtuigd worden om volgend jaar verder te doen.
Zondag was de slechtste reclame die je als club kunt maken en alle verantwoordelijken moeten met zijn allen eens voor de spiegel gaan staan.
Zo een afgang voor supporters,sponsors en pers!!!!!!!!!
Toch moeten we blijven geloven in een positieve kentering!!!!!!!!!!

09 Dec 2008, 17:28
forumlegende

Leeftijd: 45
denk toch ook dat het te zot is om nu met geld te smijten om nog den titel te behalen
nie vergeten dat er nog een pak ploegen voor ons staan
normaal moet ge met deze kern zelfs sowieso kampioen spelen,of alleszins toch een pak beter dan ze bezig zijn

09 Dec 2008, 21:52
Ancien

Leeftijd: 65
acrid schreef:
denk toch ook dat het te zot is om nu met geld te smijten om nog den titel te behalen
normaal moet ge met deze kern zelfs sowieso kampioen spelen,of alleszins toch een pak beter dan ze bezig zijn

DAt vind ik ook. De mayonaise pakt niet, hé...
Er staan er daar een paar op die echt beter moeten kunnen.

10 Dec 2008, 20:04
Freak

salvador schreef:
acrid schreef:

Ik kan mij hier wel bij aansluiten.
Je moet de individuele kwaliteiten van onze ploeg eens bekijken!
Iedereen heeft zijn gedacht over bepaalde spelers, maar je kan moeilijk ontkennen
dat wij enorm goede spelers in huis hebben, of toch spelers die reeds bewezen zeer
goede voetballers te zijn.

Helaas blijken deze spelers geen ploeg te vormen, een gebrek aan groepsgevoel me dunkt.
Er is ook nog niemand echt opgestaan als leider om deze ploeg op sleeptouw te nemen. Daarnaast sukkel je van de ene blessure in de andere, en hebben we een trainer die om de week een andere ploeg op het veld brengt, resultaat, weg matchritme!
Aan deze punten zouden ze moeten werken, al zijn dat natuurlijk niet de makkelijkste.

Met deze ploeg zou je kampioen moeten kunnen spelen, indien we aan deze pijnpunten een oplossing kunnen geven en nog geen tiental punten achter staan op de eerste.

Nuja, alles kan nog ... en zeker in voetbal. Maar als sommige optimistische supporters (zoals ikzelf) er niet helemaal meer in geloven, gaan de spelers dat dan doen ?

10 Dec 2008, 20:12
Ancien

Leeftijd: 46
salvador schreef:
acrid schreef:

Just - aan de reacties van zowel de spelers en de trainer te zien, durven ze niet allemaal de kern van het probleem blootleggen... Als je dan enkele nieuwelingen gaat halen die dat eventueel wel gaan doen, gaan die allesbehalve geïntegreerd raken me dunkt... Beter ons dit jaar trachten te redden en de laatste periode desnoods wat experimenteren naar volgend seizoen toe ipv nu mannen aan te trekken die je eventueel verbrand, omdat het probleem duidelijk diep zit (je mag het draaien of keren hoe je wil, maar je speelt al 6 maanden belabberd, dus dat is geen occasioneel dipje meer hé)... En dan moet je al die mogelijke scenarios - vragen aan sponsors om nu al het geld van volgend jaar te storten, etc. - zoals ze hier al werden gepost ook niet doorvoeren want dat zou ongeveer het stomste zijn wat je kan doen... Een put graven om een andere put te dichten, heeft niemand ooit goed gedaan en dan ben je heel snel den bolleweg op...

Gewoon zien dat je met nieuwjaar een goede evaluatie maakt, NIET de verkeerde mensen laat gaan en proberen om het aanwezige materiaal eens aan het voetballen te krijgen... Voor mijn part draai je bij de technische staf gewoon de rollen om - Dillen als een soort van veldtrainer (blijkbaar zijn de trainingen pittig en gestructureerd te noemen - ik weet het, ge zou het ni zeggen als je ons ziet klungelen) en De Nul eventueel als eindverantwoordelijke... Degradatie is geen ontslag en dan moet je ook niet extra gaan betalen...

En vooral een hele hoop van onzen bucht proberen te lozen - 3+2 gratis bijvoorbeeld, het zijn toch bijna solden...

10 Dec 2008, 20:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 497