Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
witzwet schreef:
witzwet schreef:
Met nieuwjaar mogen Kabongo en Arnold vertrekken. Er zou idd nog gezocht worden naar een spits, al is daar eigenlijk geen of weinig geld meer voor. Zo werd aan sponsors gevraagd het sponsorgeld voor volgend seizoen reeds te betalen. Er worden geen of amper nieuwe sponsors gevonden. Van Dender zou niet veel goesting meer hebben om te shotten. Roel wellicht heel seizoen out.

Wat er van waar is??? Alleszins bron is de zoon van één der grote sponsors.

o ja, keb er nog eentje. Jan Arijs zou voorzitter willen worden, dan anderen ziet het al nimeer zitten...

Wie is Jan Arijs? :?

06 Dec 2008, 18:37
nieuw in de eerste ploeg

s@té schreef:
witzwet schreef:
witzwet schreef:
Met nieuwjaar mogen Kabongo en Arnold vertrekken. Er zou idd nog gezocht worden naar een spits, al is daar eigenlijk geen of weinig geld meer voor. Zo werd aan sponsors gevraagd het sponsorgeld voor volgend seizoen reeds te betalen. Er worden geen of amper nieuwe sponsors gevonden. Van Dender zou niet veel goesting meer hebben om te shotten. Roel wellicht heel seizoen out.

o ja, keb er nog eentje. Jan Arijs zou voorzitter willen worden, dan anderen ziet het al nimeer zitten...

Wie is Jan Arijs? :?

begravenissen arijs

06 Dec 2008, 18:40
Ancien

champagne schreef:
begravenissen arijs

Tzal een leuke tijd worden op den Iendracht dan. :D

06 Dec 2008, 18:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Die blijft de zondagavond altijd lang hangen, om de lijken op te rapen :D

06 Dec 2008, 18:45
Ancien

witzwet schreef:

Ik weet natuurlijk niet wat er van waar is of in hoeverre dit waar is, maar dit lijkt me toch geen al te positief nieuws... Als je nu al aan sponsors geld gaat vragen voor komend seizoen, wat ga je dan volgend seizoen doen? Dat er geen of amper nieuwe sponsors worden gevonden is ook al geen goed teken.

Hopelijk is er niet te veel van waar..

06 Dec 2008, 18:46
Ancien

Leeftijd: 46
taas schreef:

Awel ik vond de tweede tegengoal NIET de schuld van Van Mieghem.
Franck was aan den bal en wil hem diep spelen naar Lord. Maar omdat onze Lord buitenspel liep, ging den bal opzij naar Van Mieghem die in de problemen kwam en den bal verliest. Tja Lord is nen prachtspeler maar liep vorige week toch wa ongeïntresseerd rond.

Lord ongeïnteresseerd?? Levert daar vorige week weer twee loepzuivere assists af waar er jammerlijk genoeg weer maar 1 wordt afgewerkt... Wa verwachten jullie eigenlijk van hem - dat hij zeven man dribbelt en per match twee goals maakt en nog eens 4 assists ook... Dan speel je hier ni lang zenne. Hij is verdomme de enige aanvallend ingestelde speler die week na week iets doet, waarvoor ik nog kom kijken (en ja, ik heb zelfs een abonnement dus ja zo erg is het)... Met van die reacties als "ongeïntereseerde indruk, etc." kijk je hem zeker buiten... Da zijn spelers die je moet koesteren - hij praat niet en doet het op het veld - anderen staan elke week wel in een of andere krant, maar op het veld doen ze niks... Of het nu Van Mieghem zijn fout is of ni die goal, hij speelt al sinds de voorbereiding als een slappe dweil - als hij dat als omhooggevallen Antwerpenaar niet zelf durft in te zien, zal ik het hem hoogstpersoonlijk wel meedelen - als je wil aanvaard worden in een nieuwe ploeg, moet je dat op het veld bewijzen - en intrinsiek kwaliteit of niet, kan me geen fluit schelen - als je die kwaliteit niet kan tonen op een veld, krijg je de wind van voren - En ik lees hier dat wij die spelers overschatten??? Als uw bestuur het nodig vindt om met uw twee beste spelers van de voorgaande twee seizoenen zelfs nog niet deftig rond de tafel wil gaan zitten, terwijl het merendeel van de supporters ni liever had gehad dat ze zouden blijven en ze dan vervangt door twee dure vogels, dan mag je verdomme veel verwachten - van een Verheyden, een Dugardeyn, een De Schutter, een Dessaer werd niks verwacht toen ze hier aankwamen, maar ze groeiden keer op keer uit tot toppers... De vedetten die hier nu binnenkwamen hebben nog geen enkele keer 90 minuten (nog geen enkele keer hé) de indruk kunnen wekken dat ze iets kunnen bijbrengen aan onze ploeg - dat is zelfs nog geen wonderen verwachten hé, dat is gewoon hun job doen - een Van Mieghem krijgt soms al applaus omdat hij in de 75ste minuut eindelijk eens een tackle inzet en toevallig de bal raakt... Op den duur gaan we al applaus geven als Seminck een goede bal speelt op De Veirman en die dan knap doorsteekt naar Dessaer??? Het is hier Eendracht Aalst hé, nie FC Schendelbeke... En als de ambities van de supporters te hoog zijn, dat het bestuur dat dan zegt en dan niet zo hoog van de toren moet blazen elke keer ze de kans ertoe heeft...Maar koop dan zelf ook geen namen en zet je beste reserven op het plein - vorig jaar was er zoveel te doen om onze geroemde jeugdopleiding, De Wilde ging er prat op in vierde dat die reserven meetrainden, je had met Podevijn en De Langhe twee die doorstroomden, vorig seizoen Spotbeen, dit seizoen de andere Spotbeen en Van Damme en knal, die vallen erbuiten door ons tactisch wonder...

Ik weet niet waarom een Franck, een Van Mieghem, zelfs een Steurs zoveel krediet krijgen... Een Steurs hoort in het rijtje van een Vlaeminck thuis, spelers die van hoger komen maar die na ons, steeds verder en verder zullen zakken van reeks... Franck buiten enkele momenten krijgt de moter niet aan het draaien, Van Mieghem krijgt zichzelf nog niet aan het draaien (wat zou hij de ploeg dan kunnen laten draaien) en Steurs die staat er gewoon in omdat er niks beter is en hij er toch nog zijn kop voor legt - dat laatste alleen is echter nooit genoeg geweest om bij den Iendracht te spelen anders zat een Van Holm of een Landuyt hier ook nog zenne... Met alles wat onze aankopen al hebben laten zien moet je durven vaststellen dat we datzelfde niveau ook met onze reserven hadden kunnen halen - een Ruud Limpens werd vorig jaar uitgekakt als zijnde zoontje van den trainer die niks kan - awel, nu speel je met mannen zoals Van Mieghem en Franck die quasi hetzelfde rendement halen op dezelfde plaats, maar die u wel een bom centen kosten...

Want als morgen Franck en Van Mieghem weer eens starten (zal wel, want Aelbrecht is er nu niet bij) dan hoop ik dat we met twee echte spitsen spelen - maar dat zal wel niet gebeuren en Couly zal er wel inkomen... En dan gaan we weer aanmodderen met een dure ploeg - geruchten als zouden er geen nieuwe sponsors komen -> verschiet je daar van??? In de zwakste reeks van het nationaal voetbal anomiem ronddolen met een bedroevend aantal gemaakte doelpunten, een trainer die ofwel niks te zeggen heeft, ofwel een groot konijn is (zal een combinatie zijn) en een aantal sterren die blijven zeggen dat ze goed bezig zijn...nodigt niet uit hé... Reken daarbij dat er in eerste een ploeg zit die zich blijkbaar weer zal kunnen redden, een ploeg als de onze die de verwachtingen niet inlost EN vooral... een Meldert in vierde, waar al geld zit, die er nu wel eens kunnen voor zorgen dat het dit jaar prijs is... met een goede trainer en zeven spelers in die kern met progressie die ik graag in onze truitjes had zien spelen. Bovendien is het ook crisis hé mannen, dus het eerste waar een bedrijf op bespaart is sponsoring, reclame en uitbesteding van diensten...

Als je al geld wil beschikbaar stellen, zal je daar een return voor willen en mensen die niks met Eendracht Aalst hebben, wil je in de huidige vorm toch niet uitnodigen om te komen zien???

Aan iedereen die blijft orakelen over onze positie in het klassement -> wij stonden vorig jaar amper twee puntjes voor op de tweede bij het keren en ondanks een tegenvallende terugronde deden we tot een zevental matchen voor het einde nog mee voor de titel...

Nu volg je zelf al op 9 punten (na de eerste periode was het maar 5 hé), is je niveau nog niet verbeterd (integendeel) en zie je de ploegen boven ons op hun elan doorgaan + lijkt het bij andere ploegen plots te draaien (Boussu, Oudenaarde, Waregem). Dan denk ik dat je heel bescheiden moet blijven en moet durven toegeven dat het verloren is... Vorig seizoen, met een veel betere ploeg - met het zelfvertrouwen van de beker, etc. wees er niks op op dit moment dat je een belabberde 3de periode zou spelen...

En nu gaan denken dat wij het plots allemaal na Nieuwjaar ff gaan rechttrekken... Wetteren moet dan plots ineens 4 matchen op rij gaan verliezen, dan mag je zelf niks meer laten liggen en VOORAL dan moeten ploegen als Oudenaarde ook weer beginnen sputteren... Face it: je verdient ook niet om mee te doen voor de prijzen - ik heb me zelden of nooit zo opgewonden over het voetbal wat we spelen en ben nog nooit met zoveel hartpijn naar huis gegaan als dit seizoen - het gevoel na een overwinning was, tegen Racing Gent na, trouwens hetzelfde als na een verlies want het is echt erbarmelijk...

Nu mogen Arnold en Kabongo vertrekken - wel hé, als je het mij vraagt, zijn dat als duo de twee meest complementaire spitsen die je met een goedstaand middenveld kan doen draaien als je ze op hun kwaliteiten uitspeeld... Kabongo rond Arnold - de laatste die tegen de zestien oorlog maakt en Kabongo die met zijn snelheid de tegenstander kan pijn doen... Ni vergeten dat Kabongo in zijn eerste matchen als diepe spits hier op het forum ook op een voldoende kon rekenen en pas werd afgekraakt doordat hij door onze wonderdokter als rechtsmidden werd geposteerd... Op basis van wat Iako op zijn geliefkoosde plaats al heeft laten zien in net zoveel matchen als Kabongo in die positie, is er nu al veel kritiek, en terecht hoor... Bovendien kan een Kabongo in mijn ogen als centrale spits spelen in een tweemansvoorhoede of als pure zwervende spits... En dat hij kan scoren heeft hij laten zien in die reservenmatch. Een Iako kan enkel en alleen als targetman spelen en dan nog - is groot maar heeft de sprongkracht van een olifant... Die kon bij de reserven zelfs nog ni overtuigen. Over Arnold ga ik niks meer schrijven want het maakt toch allemaal niet uit... Ik hoop alleen dat hij bij zijn nieuwe ploeg potten breekt en dan ga ik met een grote smile op het einde van het seizoen mijn abonnement laten schrappen voor het komende seizoen...

Er worden gewoon teveel fouten gemaakt op alle vlakken dit jaar. Die zijn al bezig sinds de terugronde vorig seizoen - door de wil en de drive van de spelerskern van toen met Verheyden en Troch voorop werden we nog vergast op een mooie eindronde - maar de problemen waren er wel. De laatste drie maanden van het vorige seizoen moest De Ridder op zoek naar een nieuwe trainer want dat leefde al voor de eindronde in de groep, maar neen weer excuses en pech in de eindronde. De voorbereiding gaf echter van meet af aan dat de chemie er totaal ni was, totaal geen fut en ipv dan nog actie te ondernemen, veel te lang gewacht en echt een prutstrainer binnengehaald WAARVOOR WE NOG MOETEN BETALEN OOK Hé - Londerzeel heeft een advocaat onder de arm genomen hé mannekes ivm Dillen.

Nu zet je gasten als Arnold en Kabongo (akkoord, heeft geen potten gebroken, maar wie wel - is een gast van 21 die niks heeft mogen tonen) buiten, Couly gooi je op de bank (als die daar in april nog zit, weet je ook wel dat die niet gaat blijven), Van Damme wordt als jeugdproduct zonder contract als meest constante speler zonder reden uit de kern gelaten (ja, hij zit bij de zestien ja en dan - hij zou verdomme moet spelen als je naar de prestaties kijkt) en bovenal blijf je het vertrouwen geven aan mannen die een derdenationaler gewoon onwaardig zijn (Iako, Wouter, Steurs, zelfs onze toppers) - dat is niet een foutje hé, dat is een waslijst van blunders wat in het huidig economisch klimaat rampzalige gevolgen kan hebben. Is er dan niemand die zich afvraagt hoe het komt dat Aelbrecht dit seizoen 1 van de beteren is? - ik vind dat goed voor hem, maar vind dat schrijnend voor het niveau van onze ploeg, als je die hier de afgelopen 2 seizoenen hebt zien spelen - en ja, hij speelt nu centraal maar zijn conto: 1 doelpunt, nul assists...

En oproepen om de spelers niet te viseren??? Als ze domme praat blijven verkopen in de pers, ze niet aantonen op het veld dat ze meer in hun mars hebben en ons gewoon belachelijk maken door tegen minder kwaliteitsvolle gasten man tegen man, wedstrijd na wedstrijd te kort komen, dan mogen wij hun toch in vraag stellen of niet? De trainer doet het alvast niet, dus wie moet het dan doen???

En verwijs niet teveel naar die ene helft tegen Boussu hé - waren abnormale omstandigheden en zelfs een match die we voor hetzelfde geld al na tien minuten zonder verhaal verloren hadden.

Morgen verwacht ik ni minder dan een echte reactie op het veld (niet erna, geen excuses, geen gezeik, gewoon een degelijke pot voetbal) van onze spelers en hoop ik voor het eerst sinds lang op een VOETBALmatch - mag dat nog of verwacht ik nu te veel?

06 Dec 2008, 18:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Lio is vandemorgen nog komen kijken naar de voorbereidingen voor de sfeeraktie van morgen

06 Dec 2008, 18:59
forumlegende

Leeftijd: 45
is niet alleen op EA dat ze geen sponsors vinden
het grootste volleytornooi van Belgïe en omstreken gaat ook niet door wegens te weinig sponsors
tis crisis en da gaat iedereen voelen

06 Dec 2008, 19:05
Ancien

De post van DT was lang om lezen maar is er weer bosj op. :worship:

06 Dec 2008, 19:10
Ancien

Mariner schreef:
Lio is vandemorgen nog komen kijken naar de voorbereidingen voor de sfeeraktie van morgen

Knap van Lord. (y)

06 Dec 2008, 19:11
Vaste Waarde

s@té schreef:
De post van DT was lang om lezen maar is er weer bosj op. :worship:

Tzit duidelijk heel diep...

06 Dec 2008, 19:18
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
witzwet schreef:

Sponsors maken zich graag ne keer interessant he, dat is heel goed geweten. De kleinste sponsor spreekt graag alsof hij van alles op de hoogte is, en den Eendracht instort zonder zijn steun. Objectief zijn die mannen dus allesbehalve.
Dat buiten beschouwing gelaten staat er in uw posting bijzonder weinig, eigenlijk niks, dat nog niet geweten was.

06 Dec 2008, 20:35
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
witzwet schreef:
witzwet schreef:

Dat is onnozele caféklap. Ik wil ook altijd voorzitter worden trouwens.

06 Dec 2008, 20:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
s@té schreef:
Mariner schreef:

Knap van Lord. (y)

Ik heb de eer gehad met Lio bijna een kwartier te praten .
Heeft de week voor FSN enkel de donderdagtraining gemist wegens liespijnen .
Andere trainingen was hij wel degelijk aanwezig .
Toch ne toffe gast want kwam in feite stiekem een beetje spieken maar is nog niets slimmer geworden. Wachten tot morgen........
Is dan maar naar Nederland gereden deze namiddag .

06 Dec 2008, 20:52
Vaste Waarde

Stijn schreef:
witzwet schreef:
witzwet schreef:

Dat is onnozele caféklap. Ik wil ook altijd voorzitter worden trouwens.

:D soepkieken

06 Dec 2008, 20:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 28