Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
bereid jullie maar voor op een aantal posts van 3 bladzijden..

verschrikkelijk slecht

07 Dec 2008, 18:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Amaai, ik ben benieuwd voor de analyse van de wedstrijd ? :wadde:
Ik ben er nog niet goed van ..........

07 Dec 2008, 18:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
We kunnen beginnen kijken naar de kelder van het klassement en opvolgen of we niet in gevaar komen om te degraderen (met deze titelploeg).
Of ben ik alweer te pessimistisch?
Optimisten op de forum geloofden nog in onze rol van titelfavoriet nadat we onze twee wedstrijden tegen de degradatiekandidaten nipt en met veel moeite wonnen.
Bijna iedereen is terug uit blessure en we hebben bankzitters op overschot. "Deze ploeg speelt in deze zwakke reeks met onze versterkingen erbij op één been kampioen..." werd er beaamd.

WAKKER WORDEN IEDEREEN. Deze ploeg moet minstens 3/4 worden vervangen tijdens de volgende transfertperiode... als we naar tweede klasse willen.
Alweer een verloren seizoen ....

07 Dec 2008, 18:18
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik heb die mannen van OPC vorig jaar eens onterecht geviseerd, maar nu niets dan respect voor een dergelijke actie in elkaar te steken. Jammer dat die pipo's niet beseffen wat voor een supporters ze hebben. Jongens, jongens, jongens.... In twintig jaar tijd is dit de eerste keer dat ik me afvraag waarom ik nog kom kijken. We zullen de spelers eens overlopen:

De Veirman: zwak, maar ik blijf geloven dat hij een goede keeper is voor derde.
Seminck: goed
Van Damme: wat een schande dat die gast naar de bank mocht! Speelde misschien niet uitstekend, maar knokte tenminste voor wat hij waard is!
De Schutter: ging mee ten onder
Franck: zeer zwak, MAAR heeft wel nog een beetje eergevoel om in een hopeloze situatie te blijven lopen voor elke bal. Spijtig dat hij er zelden iets mee deed.
Steurs: veel inzet, alweer
Lord: respect voor die man: is de enige die een actie kan maken. Hij zag het niet echt meer zitten in de tweede helft, maar hij weet ook dat in zo'n systeem elke actie volledig nutteloos is. Zijn applaus na de match zegt alles denk ik: hij wéét dat het zo niet verder kan.
Dessaer: zet er zo elf op en het zal al een stuk beter gaan!
Coulibaly: stond erbij en keek ernaar
Boussoufa: wat heeft die jongen bij sommigen verkeerd gedaan? Ok, het is geen topspeler maar hij heeft meer laten zien dan die gasten die nu volgen.

Jakovlevski en Boto. De eerste kan het niet, de tweede smeet er wel heel snel met zijn klak naar. Hoe een trainer niet ziet dat Arnold N-fucking-guekam beter is dan die krabbers... Ne mens zou een stadionverbod oplopen om niet meer naar die sukkels te moeten komen kijken.

En last but not least: Van Mieghem. Die geeft me echt de indruk te denken: "roep maar wat jullie willen, ik verdien een stevige boterham door hier te lopen. Ge moet maar niet zo dom zijn om te komen kijken". Crapuleus bijna, die attitude.

De oplossing: trainer weg en enkel nog spelen met mensen die willen vechten voor elke bal (Daar mag voor mijn part gerust Franck bij zijn). Als je niet aan elf zulke spelers raakt, speel dan met junioren.

07 Dec 2008, 18:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
De eerste 5 minuten werd meteen de toon gezet, de éne slechte pass na de andere. Franck die meteen een pas van 5meter slaagt buiten te trappen, terugspeelbal in corner...

Het vervolg was hetzelfde: slecht voetbal, geen dreiging, geen bezieling. Omdat het zo slecht was zat ik al in de kantine toen de twee doelpunten vielen, maar blijkbaar ging De Veirman zeker niet vrijuit.

De tweede helft was Eendracht-onwaardig. Ze lopen er totaal niet geinteresseerd bij in een kutopstelling en alles mislukt gewoon. Ik denk dat we 2 kansen bijeen hebben gevoetbald in de tweede helft. Als Wielsbeke hun mogelijkheden nog maar een beetje uitspeelt verliezen we met 0-6.

Voor mij is het duidelijk: zakkenvullers als een Franck en Van Mieghem mogen direct vertrekken, net zoals Dillen (nog onbekwamer als Bodart & co). Steurs heeft inzet, maar komt voetballend te kort. Iakovlevski, die zou beter in provinciale een ploeg gaan zoeken.

We zouden moeten eisen dat ze uit hun eigen zak onze tickets terugbetalen. Die mannen verdienen duizenden euro's en dan gaan ze daar wat als een bende pattatenzakken bijlopen! Volgende week zien ze mij in ieder geval niet.

Toch nog een beetje respect voor Lord, De Veirman en Dessaer die zich tenminste nog kwamen "excuseren". Anderen vluchten direct de kleedkamers in.

Voor mij mogen ze Franck, Van Mieghem, Steurs, Iakovlevski, Kabongo en Boussoufa bij het groot huisvuil zetten (ze komen allemaal tekort willen we kampioen worden). Dillen buiten (zet er desnoods een jeugdtrainer), en geef jongens als een Van Damme, Spotbeen,... hun kans. Ons seizoen is nu toch al voorbij, en als we dan verliezen kan ik er tenminste met leven. Als er een bende ongeïnteresseerde zakkenvullers op het plein staan niet.

07 Dec 2008, 18:28
Iendracht.be - beheer

Idee voor een OPC-actie: gratis vat tijdens de match. De spelers verdienen het namelijk niet dat nog één euro aan sfeeracties gegeven worden. Wij maken ons echter wel compleet belachelijk om 8 euro te betalen om zo'n bende lamzakken bezig te zien.

07 Dec 2008, 18:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
sugestie voor morgen in de krant : "Dillen gaat bloot op zijn billen"

Weet iemand wat Lord te vertellen had tegen de supporters na de wedstrijd?

07 Dec 2008, 18:36
Ancien

Leeftijd: 38
VC EA 2002 ging deze namiddag in eigen huis zwaar onderuit met 0-3 cijfers. Net voor rust scoorde SC Wielsbeke tweemaal via Dominik Rosseel en Dieter Verbrugghe. In de tweede helft scoorde diezelfde Dominik Rosseel zijn tweede van de namiddag.

Door deze nederlaag zakt VC EA 2002 naar de negende plaats. Ook pakt Kevin Franck zijn derde gele kaart van het seizoen waardoor hij de match tegen Peruwelz mist.

Naast het wedstrijdverslag noteerden wij nog een reactie van VC EA 2002-coach Marc Dillen.

Bron: eendracht-aalst.be - meer info

Ben is benieuwd wat die te zeggen heeft, al staat de reactie er nog niet op.

07 Dec 2008, 18:42
Nationale Ploeg

Wat ik vandaag gezien heb is schandalig. De helft a 3/4 de van de kern is het gewoon niet waard het truitje van den iendracht te dragen. Dat ze bij een andere ploeg hun zakken gaan vullen en daar 10 man en ne paardekop belachelijk gaan maken. Ik ga hier zelfs de namen van die krabbers en salonvoetballers niet meer noemen om geen polemiek te starten met diegene die deze nog verdedigen. En nu dan de trainer weg? Voor mij goed maar dat dan diegene die de ploeg opstelt op de bank gaat zitten en de verantwoordelijkheid dan ook op hem neemt. Als kwakkeltransfers Franck en Van Mieghem en krabbers die hier al langer lopen dan toch moeten spelen wel meneer De Ridder wordt dan meteen trainer ook. Als ge diene Iakolevski weer ziet spelen, pffff. Dat is dan volgens onze manager een verbeterde versie van Arnold dat vanuit alle hoeken naar de goal sjot, ne kenner zonder meer. Ik snap De Ridder eigenlijk niet, het eerste seizoen waren praktisch alle transfer voltreffers en de laatste twee seizoenen volgt dan de ene slechte transfer na de andere. Worden de spelers niet meer gescout of was het eerste seizoen ne toevalstreffer op transfergebied?

Ik heb mij hier proberen in te houden, maar na vandaag mogen ze een ander belachelijk gaan maken ze. En Stijn ik weet dat ge de vaste verdediger en vriend van De Ridder bent, maar geloof mij witzwet weet waarover hij praat.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

07 Dec 2008, 18:42
Freak

Leeftijd: 35
Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst .

07 Dec 2008, 18:46
Knaap

aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis.
voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen.
voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed.
eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie

en voor mezelf, iendracht forever :EA: goe of slecht, ik blijf u aanmoedigen

en over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn

07 Dec 2008, 19:01
Knaap

Iendrachter90 schreef:
Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst .

slechte nieuws, wie ga je het spel laten verdelen

07 Dec 2008, 19:02
Knaap

Jeroen schreef:
Idee voor een OPC-actie: gratis vat tijdens de match. De spelers verdienen het namelijk niet dat nog één euro aan sfeeracties gegeven worden. Wij maken ons echter wel compleet belachelijk om 8 euro te betalen om zo'n bende lamzakken bezig te zien.

ik vond het de moeite waard
blijf gij dan vanaf nu thuis e, slechte supporters worden niet gemist

07 Dec 2008, 19:03
Ancien

Leeftijd: 38
De eeuwige positivo is gevonden. :plat:

07 Dec 2008, 19:04
Knaap

Prodialoog schreef:
sugestie voor morgen in de krant : "Dillen gaat bloot op zijn billen"

Weet iemand wat Lord te vertellen had tegen de supporters na de wedstrijd?

waarschijnlijk dat hij nog nooit zulke slechte supporters heeft gezien

moest ik van hem zien kzoek direct een andere ploeg in 2de, want dat verdient hij

07 Dec 2008, 19:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 28