|
|
| Pagina 9 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
s@té schreef: De eeuwige positivo is gevonden. ![]() correctie: de eeuwige eendracht-supporter vandaag was het barslecht, maar als het geluk meezit win je wel _________________
|
| 07 Dec 2008, 19:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kuyo schreef: Jeroen schreef: Idee voor een OPC-actie: gratis vat tijdens de match. De spelers verdienen het namelijk niet dat nog één euro aan sfeeracties gegeven worden. Wij maken ons echter wel compleet belachelijk om 8 euro te betalen om zo'n bende lamzakken bezig te zien. ik vond het de moeite waard blijf gij dan vanaf nu thuis e, slechte supporters worden niet gemist Betaalt gij maar geld voor een bende die er hun voeten aan veegt en 0,0 inzet of concentratie toont. Ik ben supporter van de CLUB Eendracht Aalst, en voor mij moeten spelers het eerst en vooral waard zijn om het truitje te dragen. 2-0 na 30 minuten ? Inderdaad, we hebben 2 kansen gehad de eerste helft !. Als wij 2-0 konden voorstaan kon het evengoed 2-4 zijn geweest. Als ge het goed voor hebt met de club dan is het terecht dat de spelers is wakker geschud zijn geweest. Of moeten we ze nog applaus geven terwijl we EA zo zien wegzakken, week na week ? We verliezen dus wel met 0-3 Wielsbeke begot ! Wie weet dat feitelijk liggen ? |
| 07 Dec 2008, 19:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Kuyo schreef: Prodialoog schreef: sugestie voor morgen in de krant : "Dillen gaat bloot op zijn billen" Weet iemand wat Lord te vertellen had tegen de supporters na de wedstrijd? waarschijnlijk dat hij nog nooit zulke slechte supporters heeft gezien moest ik van hem zien kzoek direct een andere ploeg in 2de, want dat verdient hij Lord heeft en had van de supporters niets te klagen hoor kerel. Integendeel. Hij en Desaer zijn vandaag de enigen die respect en applaus verdienden en kregen. En de satirische songs van de tweede helft he : Een kwartiertje ipv een ganse tweede helft had volgens mij ook volstaan, maar ik begrijp de supporters heel goed dat ze zo bleven zingen. Dit is gewoon een gevolg van het gehele seizoen, met als apotheose de match van vandaag. ze stonden verdorie allemaal met hun kop naar beneden op dat veld, van in het begin al. Wat voor cut-mentaliteit ist dat? Ze lachten gewoon met de supporters hun kop, dan mag je toch eens teruglachen zeker. Dit was gewoon te belachelijk voor woorden hoe er de eerste helft vooral werd gespeeld. |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Kuyo schreef: s@té schreef: De eeuwige positivo is gevonden. ![]() correctie: de eeuwige eendracht-supporter vandaag was het barslecht, maar als het geluk meezit win je wel als het geluk meezit? met zo een mentaliteit win je in geen 200 jaar een match. Hoe bijvoorbeeld Van Mieghem die kans mist alleen op de keeper, dat heeft niks met geluk te maken. Enkel luiheid, tamheid, rotmentaliteit, totaal niet gemotiveerd, en gewoon maar los op de bal shotten... we zien wel waar hij uitkomt. Dat heeft vandaag niks met geluk te maken, puur met mentaliteit, en die was heel ver beneden alle peil. Ik zou daar echt graag eens de reden van weten. Laatst gewijzigd door Stijn op 07 Dec 2008, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd. |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Kuyo schreef: aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis. voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen. voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed. eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie en voor mezelf, iendracht forever goe of slecht, ik blijf u aanmoedigenen over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 07 Dec 2008, 19:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kuyo schreef: s@té schreef: De eeuwige positivo is gevonden. ![]() correctie: de eeuwige eendracht-supporter vandaag was het barslecht, maar als het geluk meezit win je wel Ok, duidelijk dat ik op u niet meer ga reageren. Ik vind trouwens dat we vandaag nog redelijk wat "geluk" hebben gehad. Anders was het 0-5 ofzo ... |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
die spandoeken kan je wel niet lezen vanuit de statribune hoor :)
het liep van geen meter, en zoals er hier al een paar zegden, er staan er daar echt een paar tussen die enkel voor de premie op da plein staan zelle. Ik dacht dat het met Lieven ging beteren nu het winter is, maar door de opwarming van de aarde had hij vandaag toch precies serieus last van vliegen, hij was ze 90min aan t vangen. Voor de rest van de verdediging, 1e helft veel te statisch en te traag, 2e helft was er geen verdediging niet meer, maar dat kwam door Dessaer in de spits. Middenveld, tsja, Lors loopt maar kan niks afleggen, Franck wil wel maar kan het dit seizoen niet, Van Damme deed zijn best maar die heeft maar 1 voet natuurlijk, moest hij niet nodeloos naar binnen moeten kappen om zijn rechter te zoeken staat het 1-0 en hebben we mss een andere match, De Schutter heeft overal gelopen maardie zinkt met de rest mee, en Van Mieghem tsja, dan start je beter met 10, dan loopt hij mss niet in de wag. Couli kwam erop en keek ernaar. En Boto, 20min goed en dan was zijn kaarsje al uit. Last but not least, onze Rus, ... gegarandeerd dat die een broer heeft die wel kan voetballen, maar wij hebben duidelijk de verkeerde Iako gekocht. Boussouffa is dan nog 10x beter. Dikke BUIS over gans de lijn. !!!! |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Die lobotomie heeft precies veel sporen op je nagelaten, Kuyo.
Als het geluk meezit, win je... Man toch, moeten we ze nog belonen omdat ze de moeite gedaan hebben om te komen opdagen? ![]() |
| 07 Dec 2008, 19:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kuyo schreef: Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . slechte nieuws, wie ga je het spel laten verdelen .Goeie mop man echt waar,super gewoon. |
| 07 Dec 2008, 19:12 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
Dirk schreef: Kuyo schreef: aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis. voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen. voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed. eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie en voor mezelf, iendracht forever goe of slecht, ik blijf u aanmoedigenen over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn ![]() mooie reactie _________________
|
| 07 Dec 2008, 19:13 |
|
|
Freak
franck het spel verdelen? kuyo ,koop u een bril.
|
| 07 Dec 2008, 19:14 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Kuyo schreef: Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . slechte nieuws, wie ga je het spel laten verdelen .Goeie mop man echt waar,super gewoon.sorry kwas mijn vraagteken vergeten Wie ga je het spel laten verdelen? Troch weerhalen? _________________
|
| 07 Dec 2008, 19:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kuyo schreef: s@té schreef: De eeuwige positivo is gevonden. ![]() correctie: de eeuwige eendracht-supporter vandaag was het barslecht, maar als het geluk meezit win je wel En hoeveel open kansen hebt ge gezien? 7-8-9 of 10,ik heb ze niet kunnen bijhouden,zoveel kansen waren het.Trouwens eeuwige eendrachtssupporter,ik sta er ook elke week zé en ik zeg mijn mening,als het goed is mag het ook gezegd worden,maar we hebben dit seizoen nog niets goed gezien. |
| 07 Dec 2008, 19:15 |
|
|
waly 2 schreef: franck het spel verdelen? kuyo ,koop u een bril. Ik heb een bril, ik weet ook wel dat Franck niet het niveau van Troch haalt maar iemand moet wel op die positie spelen he. _________________
|
| 07 Dec 2008, 19:17 |
|
|
toevallige voorbijganger
Prodialoog schreef: sugestie voor morgen in de krant : "Dillen gaat bloot op zijn billen" Weet iemand wat Lord te vertellen had tegen de supporters na de wedstrijd? Dat hij toch vertrekt en het hem nimeer kan schelen. Hij vindt het ook spijtig voor de jongens dat achter blijven maar met deze trainer is er niks aan te vangen. |
| 07 Dec 2008, 19:18 |
|
| Pagina 9 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 28 Volgende |