|
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Ongelooflijk slecht, onze slechtste match in jaren. Zoals hier al gezegd, lopen er een gans pak bij die het niet verdienen om voor onze prachtige club te spelen.
Wat vandaag gebeurd is, is wel spijtig voor spelers als Dessaer, De Schutter, Seminck en Lord. Zij trekken zich het boegeroep het meeste aan, terwijl het helemaal niet voor hen bedoeld is. Ook al gingen ze vandaag mee ten onder, zij hebben al genoeg bewezen ons truitje waard te zijn. |
| 07 Dec 2008, 19:40 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Iendracht02 schreef: Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . Ge neemt mij de woorden uit de mond! Er zijn er veel, zeker van de versterkingen, die ge nu eigenlijk al in een groot postpak kunt terug sturen naar de plaats van waar ze gekomen zijn en alleen Franck vervangen, zal spijtig genoeg niet voldoende zijn om van dit zootje ongeregeld een ploeg te maken, maar: eeeeeeiiiiiiiiindelijk! Volgende week is er hij niet bij en is dat toch al eentje minder om mij aan te ergeren ... En Franck het spel verdelen??? Hij heeft het dit jaar nog geen enkele keer verdeeld, dus veel verschil zal dat niet maken. Ze zullen nu misschien eens met elf spelers die er hun kop voor leggen aan een match beginnen in plaats van met tien. Troch deed in verdedigend opzicht inderdaad ook niks, maar kon zich dat met zijn aanvallend talent enigszins permitteren. Franck vergelijken met Troch is eigenlijk gewoon te belachelijk voor woorden, Kuyo. Ze moeten voor mij Troch niet terug halen, maar 't mag toch wel iets meer zijn dan dat wat het bestuur ons dit seizoen "cadeau" gedaan heeft ... ik hoop dat het bestuur in de winterstop niet te veel kosten meer doet op 't sterfhuis, want om van dit seizoen nog iets te maken, daarvoor is deze kern op teveel plaatsen simpelweg veel te doorsnee. Dat kunt ge met de winterstop niet meer keren op de transfermarkt. Dat ze nu al maar beginnen aan hun huiswerk voor volgend seizoen. Dat zal al meer dan moeilijk genoeg zijn. En dat ze alsjeblief deze trainer zijn seizoen laten uitdoen. We zullen er niet uit vliegen en meer zit er met een nieuwe trainer toch niet in. Of zit er hier een gulle mecenas die goesting heeft om voor de rest van het seizoen drie trainers te betalen? Ik wist dat ik voor deze match zeker niet moest thuisblijven van Madrid. Ik zal ze vanavond bij Real eens vragen of ze Kevin Franck nog kennen. 't Zou kunnen dat ze mij onmiddellijk buiten gooien op Bernabéu ... proficiat met uw post, cynisch klootzakje, elke week op dezelfde speler kakken is het leukste wat er is zeker? verliezen doe je met 11 en daarmee gedaan, als je elke keer een speler moet viseren die 5 slechte passen geeft op een match? dan ga je veel werk hebben. wat dan vandaag met seminck bv? lord gezien? de veirman? en zo zijn er nog een paar die vandaag aan het knoeien waren. als je iets hebt tegen bepaalde spelers of je verwacht van hen dat ze spelen zoals hun voorganger speelde in vierde klasse, hang dan niet de lafaard uit en wees daar dan eerlijk in en geef toe dat ze nooit iets goed kunnen doen voor jou. franck vandaag de boeman maken is een brug te ver. _________________ iendracht! |
| 07 Dec 2008, 19:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Er is zicht aan het einde van den donkere tunnel, want met Kessemis komt er nen extra spits bij: het zou nog gaan tussen de Fransoos Frankie Quéré en enen Poolsen Zweed Stolpa. Iemand meer informatie over deze spelemansen?
|
| 07 Dec 2008, 19:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Vandaag was een schande. Ge moet fier en trots zijn om ver den iendracht te spelen, truike natmaken en er 90 minuten voor gaan. Vandaag was een ramp, niks inzet, geen ploeg, al die supporters die er week op week staan gewoon belachelijk maken. Met OPC 2 weken onze vrijen tijd aan ingestoken om voor de spelers een sfeeraktie op te zetten, en dan spelen ze de match met zo'n kutmentaliteit, wel merci spelers, twas graag gedaan, ge hebt onzen inzet beloond met de te verliezen van een ploeg die ik voor de start van tees seizoen nog nooit van gehoord had. En ik ben nooit voorstander om de ploeg uit te maken, maar nu werd het wel eens tijd om ons als supporters te roeren en die bende zakkenvullers eens op hun plaats te zetten. Na vorige week St niklaas al een snertmatch zonder inzet gezien te hebben wast vandaag gewoon nog (véél) slechter. Dat ze vandeweek maar eens goe napeizen, op training tot het uiterste gaan en eens aan de supporters denken. Revanche tegen Peruwelz is een must
En die vervanging van Ken van damme, dat is dienen jongen gewoon belachelijk maken. Dan hebben we een talent dat altijd met 100% inzet speelt en hij haalt er hem af. Van Mieghem, dat moet zowat de grootste lamzak zijn die ik al gezien heb. Ik denk dat die verleerd is hoe ge moet voetballen, die doet niks goe. En Dillen blijft hem maar opstellen, en ge hebt Couli op de bank Respect aan de spelers die ons durfden confronteren. _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Dec 2008, 19:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Voor diegene die zich afvroegen wat Lord na de match te zeggen had aan de supps ;
Hij zei dat hij begreep dat we onze woede lieten verstaan. Enkel vondt hij het jammer voor enkele gasten dat zij mee ten onder gaan met de rest (Vandamme, Dessaer, Niels, ...) Hij gaf ons overschot van gelijk maar wist zelf niet welke de oplossing was. Ik mag hopen dat zo'n speler kan blijven, alsook andere bovengenoemde spelers. Maar hoe we er nu voor staan betwijfel ik dat ten zeerste. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Dec 2008, 19:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
rollo29 schreef: Iendracht02 schreef: Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . Ge neemt mij de woorden uit de mond! Er zijn er veel, zeker van de versterkingen, die ge nu eigenlijk al in een groot postpak kunt terug sturen naar de plaats van waar ze gekomen zijn en alleen Franck vervangen, zal spijtig genoeg niet voldoende zijn om van dit zootje ongeregeld een ploeg te maken, maar: eeeeeeiiiiiiiiindelijk! Volgende week is er hij niet bij en is dat toch al eentje minder om mij aan te ergeren ... En Franck het spel verdelen??? Hij heeft het dit jaar nog geen enkele keer verdeeld, dus veel verschil zal dat niet maken. Ze zullen nu misschien eens met elf spelers die er hun kop voor leggen aan een match beginnen in plaats van met tien. Troch deed in verdedigend opzicht inderdaad ook niks, maar kon zich dat met zijn aanvallend talent enigszins permitteren. Franck vergelijken met Troch is eigenlijk gewoon te belachelijk voor woorden, Kuyo. Ze moeten voor mij Troch niet terug halen, maar 't mag toch wel iets meer zijn dan dat wat het bestuur ons dit seizoen "cadeau" gedaan heeft ... ik hoop dat het bestuur in de winterstop niet te veel kosten meer doet op 't sterfhuis, want om van dit seizoen nog iets te maken, daarvoor is deze kern op teveel plaatsen simpelweg veel te doorsnee. Dat kunt ge met de winterstop niet meer keren op de transfermarkt. Dat ze nu al maar beginnen aan hun huiswerk voor volgend seizoen. Dat zal al meer dan moeilijk genoeg zijn. En dat ze alsjeblief deze trainer zijn seizoen laten uitdoen. We zullen er niet uit vliegen en meer zit er met een nieuwe trainer toch niet in. Of zit er hier een gulle mecenas die goesting heeft om voor de rest van het seizoen drie trainers te betalen? Ik wist dat ik voor deze match zeker niet moest thuisblijven van Madrid. Ik zal ze vanavond bij Real eens vragen of ze Kevin Franck nog kennen. 't Zou kunnen dat ze mij onmiddellijk buiten gooien op Bernabéu ... proficiat met uw post, cynisch klootzakje, elke week op dezelfde speler kakken is het leukste wat er is zeker? verliezen doe je met 11 en daarmee gedaan, als je elke keer een speler moet viseren die 5 slechte passen geeft op een match? dan ga je veel werk hebben. wat dan vandaag met seminck bv? lord gezien? de veirman? en zo zijn er nog een paar die vandaag aan het knoeien waren. als je iets hebt tegen bepaalde spelers of je verwacht van hen dat ze spelen zoals hun voorganger speelde in vierde klasse, hang dan niet de lafaard uit en wees daar dan eerlijk in en geef toe dat ze nooit iets goed kunnen doen voor jou. franck vandaag de boeman maken is een brug te ver. Als Franck 5 slechte passes op een match geeft moeten we niet zagen. Hij geeft er echter 5 verkeerde op 10 minuten (en de andere speelt hij achteruit of opzij). Akkoord, hij blijft inzet tonen, maar hij is wekelijks dramatisch slecht (en dat voor DE toptransfer, zo aangekondigd voor het seizoen). Reageren met "cynisch klootzaksken" vind ik anders ook een brug te ver. |
| 07 Dec 2008, 19:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
elfahem schreef: Er is zicht aan het einde van den donkere tunnel, want met Kessemis komt er nen extra spits bij: het zou nog gaan tussen de Fransoos Frankie Quéré en enen Poolsen Zweed Stolpa. Iemand meer informatie over deze spelemansen? Iakovlevski (kannisjotski) past inderdaad in het rijtje. Zelfs nen Arnold op 1 been is nog beter. |
| 07 Dec 2008, 19:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . ik zou er zelf niet van verschieten mocht hij die gele kaart 'licht bewust' genomen hebben. |
| 07 Dec 2008, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Jeroen schreef: Reageren met "cynisch klootzaksken" vind ik anders ook een brug te ver. Ik ben al content dak nie miér allién ben als kloeitzaksken _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 07 Dec 2008, 19:52 |
|
|
Junior
Jeroen schreef: Als Franck 5 slechte passes op een match geeft moeten we niet zagen. Hij geeft er echter 5 verkeerde op 10 minuten (en de andere speelt hij achteruit of opzij). Akkoord, hij blijft inzet tonen, maar hij is wekelijks dramatisch slecht (en dat voor DE toptransfer, zo aangekondigd voor het seizoen). Maar Van Mieghem is nog een pak slechter. Die speelde vandaag voor Franck, maar heeft niks anders gedaan dan zich weggestoken, die geeft helemaal geen passes, gaat zelfs zelden in duel, maakt geen gebruik van zijn fysieke kracht, ... Die doet niks. Verder een heel slechte Rus en een erg flauwe Boto vooraan. Verdeel dan het spel maar eens. |
| 07 Dec 2008, 19:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Ikzelf ben iemand die niet rap iemand zal uitfluiten of afmaken, maar dat er supporters zijn die op dit moment Kevin Franck nog steeds krediet willen geven, snap ik echt niet meer.
De enige goeie passes die hij geeft zijn achteruit naar de verdedigers en keeper (en dan nog) Het doet echt pijn aan de ogen om hem bezig te zien op dat veld, maar comentaar op geven mag uiteraard niet, want hij heeft tenslotte nog bij Real Madrid gespeeld. Laatst gewijzigd door zotvawies op 07 Dec 2008, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Dec 2008, 20:02 |
|
|
toevallige voorbijganger
Ook gehoord na de wedstrijd : geen wonder dat ik ween .... awel het was bedroevend !
|
| 07 Dec 2008, 20:03 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Jeroen schreef: rollo29 schreef: Iendracht02 schreef: Iendrachter90 schreef: Het enige goede nieuws van de dag:franck is volgende week geschorst . Ge neemt mij de woorden uit de mond! Er zijn er veel, zeker van de versterkingen, die ge nu eigenlijk al in een groot postpak kunt terug sturen naar de plaats van waar ze gekomen zijn en alleen Franck vervangen, zal spijtig genoeg niet voldoende zijn om van dit zootje ongeregeld een ploeg te maken, maar: eeeeeeiiiiiiiiindelijk! Volgende week is er hij niet bij en is dat toch al eentje minder om mij aan te ergeren ... En Franck het spel verdelen??? Hij heeft het dit jaar nog geen enkele keer verdeeld, dus veel verschil zal dat niet maken. Ze zullen nu misschien eens met elf spelers die er hun kop voor leggen aan een match beginnen in plaats van met tien. Troch deed in verdedigend opzicht inderdaad ook niks, maar kon zich dat met zijn aanvallend talent enigszins permitteren. Franck vergelijken met Troch is eigenlijk gewoon te belachelijk voor woorden, Kuyo. Ze moeten voor mij Troch niet terug halen, maar 't mag toch wel iets meer zijn dan dat wat het bestuur ons dit seizoen "cadeau" gedaan heeft ... ik hoop dat het bestuur in de winterstop niet te veel kosten meer doet op 't sterfhuis, want om van dit seizoen nog iets te maken, daarvoor is deze kern op teveel plaatsen simpelweg veel te doorsnee. Dat kunt ge met de winterstop niet meer keren op de transfermarkt. Dat ze nu al maar beginnen aan hun huiswerk voor volgend seizoen. Dat zal al meer dan moeilijk genoeg zijn. En dat ze alsjeblief deze trainer zijn seizoen laten uitdoen. We zullen er niet uit vliegen en meer zit er met een nieuwe trainer toch niet in. Of zit er hier een gulle mecenas die goesting heeft om voor de rest van het seizoen drie trainers te betalen? Ik wist dat ik voor deze match zeker niet moest thuisblijven van Madrid. Ik zal ze vanavond bij Real eens vragen of ze Kevin Franck nog kennen. 't Zou kunnen dat ze mij onmiddellijk buiten gooien op Bernabéu ... proficiat met uw post, cynisch klootzakje, elke week op dezelfde speler kakken is het leukste wat er is zeker? verliezen doe je met 11 en daarmee gedaan, als je elke keer een speler moet viseren die 5 slechte passen geeft op een match? dan ga je veel werk hebben. wat dan vandaag met seminck bv? lord gezien? de veirman? en zo zijn er nog een paar die vandaag aan het knoeien waren. als je iets hebt tegen bepaalde spelers of je verwacht van hen dat ze spelen zoals hun voorganger speelde in vierde klasse, hang dan niet de lafaard uit en wees daar dan eerlijk in en geef toe dat ze nooit iets goed kunnen doen voor jou. franck vandaag de boeman maken is een brug te ver. Als Franck 5 slechte passes op een match geeft moeten we niet zagen. Hij geeft er echter 5 verkeerde op 10 minuten (en de andere speelt hij achteruit of opzij). Akkoord, hij blijft inzet tonen, maar hij is wekelijks dramatisch slecht (en dat voor DE toptransfer, zo aangekondigd voor het seizoen). Reageren met "cynisch klootzaksken" vind ik anders ook een brug te ver. de drie halve kansjes die je in de eerste helft hebt, komen door diepe passen van franck perfect in de voet. gezien of niet? dat is iets wat je niet kan ontkennen. niemand was goed vandaag maar weederom één speler gaan zoeken is, naar mijn mening niet nodig... en mijn excuses voor 'cynisch klootzakje', maar net als iedereen ben ik zwaar gefrustreerd en ontgoocheld na deze wanvertoning van ons 'team'. _________________ iendracht! |
| 07 Dec 2008, 20:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De mensen die mijn posts te lang vinden of er soms over - ik ga jullie allemaal tevreden stellen door enkel te zeggen: bij wat je vandaag te zien kreeg, hoort gewoon geen uitleg...maar met voetbal had het weinig te maken... Alles wat al een seizoen fout gaat, kende zijn spijtige climax. En het was mooi om zien dat Dillen ons nu ook thuis eens vergastte op het spel dat we al heel het seizoen op verplaatsing te zien krijgen...
En aan Rollo en Kuyo - ik bewonder jullie positivisme, maar er zijn grenzen ook hé... Als jullie weten waar de club EENDRACHT Aalst voor staat, zouden jullie moeten inzien dat de supporters aan de kaak stellen dat er tegen elk van deze principes week na week wordt gezondigd... De verantwoordelijkheid ligt niet bij de supporters hoor... als wij er niet meer staan, krijgen die zakkenvullers ook geen pré - denk daar eens aan... Je verliest vandaag verdiend tegen een veredelde vierde klasseploeg... en niet door geluk hé want die mannen missen voor rust nog drie open doelkansen... En na het eerste kwartier wij weer niks meer... Triestig... Maar ja, het zal komen dat ik hier te hard op het forum ben geweest zeker, djeezes ![]() |
| 07 Dec 2008, 20:05 |
|
|
Junior
zotvawies schreef: Ikzelf ben iemand die niet rap iemand zal uitfluiten of afmaken, maar dat er supporters zijn die op dit moment Kevin Franck nog steeds krediet willen geven, snap ik echt niet meer. De enige goeie passes die hij geeft zijn achteruit naar de verdedigers en keeper. Het doet echt pijn aan de ogen om hem bezig te zien op dat veld, maar comentaar op geven mag uiteraard niet, want hij heeft tenslotte nog bij Real Madrid gespeeld. Ik geef Franck nog steeds krediet omdat er voor hem op het middenveld ene loopt die al helemaal niks doet. Van Mieghem verdedigt nauwelijks en geeft al helemaal geen aanvullende impulsen. DIE DOET NIKS. Komt niet voor de goal, verdedigt niet terug op corners, wint geen kopduel enz ... |
| 07 Dec 2008, 20:06 |
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |