|
|
| Pagina 12 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Na de match nog e klapken gedaan met enkele supporters van Wielsbeke:
aankopen na vorig seizoen: 0,0 Die spelen ons weg met hun ploeg uit 4e |
| 07 Dec 2008, 20:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
rollo29 schreef: niemand was goed vandaag maar weederom één speler gaan zoeken is, naar mijn mening niet nodig... Pritt in u ogen? Mocht ge de posts hier wa deftig lezen dan zou je weten dat het hier niet alleen om Franck gaat Er is nog zo ne fantastischen op het plein te zien. Die andere pseudo-vedette. Samen de ruggegraat van de ploeg maar dan wel ene met ne graalijken hernia ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Dec 2008, 20:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Alain Van Mieghem gelooft nog in titelkansen Aalst
'Nu drie thuiszeges op rij' ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Dec 2008, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Reactie van Dillen:
07-12-2008: VC EA 2002 - SC Wielsbeke( Derde Klasse) ”Wedstrijd waarin simpelweg niets lukte….” Vandaag was het zo’n dag dat er simpelweg niets lukte bij ons en dan krijg je een wedstrijd zoals deze. Ik kan mijn jongens in geen geval een gebrek aan inzet of juiste mentaliteit verwijten. Je kan gewoon stellen dat het vandaag van de eerste tot de laatste minuut voor geen meter liep. De eerste helft krijgen we twee mooie kansen voor Ken en Alain. We missen die echter en krijgen dan net voor rust het deksel op de neus. Vooral die 0-2 was de druppel die de emmer deed overlopen. Wanneer je met één doelpunt achterstand gaat rusten weet je dat er nog hoop is. Nu weet je dat het wel heel erg moeilijk wordt zeker aangezien het feit dat we zo moeilijk tot scoren komen. In de tweede helft kan je vervolgens twee zaken doen. De schade beperken of er het beste van proberen te maken. Met Denis Dessaer naar voor te schuiven koos ik voor de laatste optie. Dit bracht echter een zeker desorganisatie met zich mee achterin waar Wielsbeke gretig van profiteerde. Dan weet je dat het moeilijk wordt zeker wanneer het publiek zo reageert als de twee helft. Eendracht blijft een uniek publiek om voor te spelen en ik snap de supporters en heb er ook minder problemen mee dat ze zich tegen mij keren. Maar ik heb het er wel heel erg moeilijk mee dat ze spelers als Kevin en Alain bij elke baltoets de grond in boren. Vandaag vallen we voor de eerste maal dit seizoen zwaar door de mand en ik ben dan ook bereid om mijn verantwoordelijkheid op te nemen. Iedereen ziet echter waar het schoentje momenteel wringt. We missen vooraan scorend vermogen. Het is niet normaal dat Roel Van Den Brande tegen La Louvière de kolen uit het vuur moet halen en dat ik vandaag Denis Dessaer in de spits moet droppen. Ik ben echter niet te fier om de hand in eigen boezem te steken en samen met de club naar een oplossing te zoeken. Ik heb in heel mijn trainerscarrière enkel de goede kant van de medaille gezien. Nu het minder gaat is het even wennen. We zullen zien wat de toekomst brengt. Indien ik niet langer in dat plaatje pas zal ik dat ook aanvaarden. Iedereen ziet het, behalve Dillen zelf blijkbaar. Centraal op het middenveld jongen, centraal op het middenveld. |
| 07 Dec 2008, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Franck was niet goed maar loopt tenminste nog, zijn kale collega-middenvelder echter...
Ik vond Boto nog deftig, kan tenminste een bal controleren... Laatst gewijzigd door AlostanA op 07 Dec 2008, 20:17, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Dec 2008, 20:15 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
DT schreef: De mensen die mijn posts te lang vinden of er soms over - ik ga jullie allemaal tevreden stellen door enkel te zeggen: bij wat je vandaag te zien kreeg, hoort gewoon geen uitleg...maar met voetbal had het weinig te maken... Alles wat al een seizoen fout gaat, kende zijn spijtige climax. En het was mooi om zien dat Dillen ons nu ook thuis eens vergastte op het spel dat we al heel het seizoen op verplaatsing te zien krijgen... En aan Rollo en Kuyo - ik bewonder jullie positivisme, maar er zijn grenzen ook hé... Als jullie weten waar de club EENDRACHT Aalst voor staat, zouden jullie moeten inzien dat de supporters aan de kaak stellen dat er tegen elk van deze principes week na week wordt gezondigd... De verantwoordelijkheid ligt niet bij de supporters hoor... als wij er niet meer staan, krijgen die zakkenvullers ook geen pré - denk daar eens aan... Je verliest vandaag verdiend tegen een veredelde vierde klasseploeg... en niet door geluk hé want die mannen missen voor rust nog drie open doelkansen... En na het eerste kwartier wij weer niks meer... Triestig... Maar ja, het zal komen dat ik hier te hard op het forum ben geweest zeker, djeezes ![]() ben ik nog postitief dan? maar zoals gezegd één iemand vandaag als schuldige aanwijzen is niet correct. _________________ iendracht! |
| 07 Dec 2008, 20:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gebrek aan scorend vermogen ? Gebrek aan kansen ja ! Tijd voor nog een spits aan te trekken ! We kunnen straks een ganse ploeg "spitsen" op het plein zetten.
|
| 07 Dec 2008, 20:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
elfahem schreef: Reactie van Dillen: 07-12-2008: VC EA 2002 - SC Wielsbeke( Derde Klasse) ”Wedstrijd waarin simpelweg niets lukte….” Vandaag was het zo’n dag dat er simpelweg niets lukte bij ons en dan krijg je een wedstrijd zoals deze. Ik kan mijn jongens in geen geval een gebrek aan inzet of juiste mentaliteit verwijten. Je kan gewoon stellen dat het vandaag van de eerste tot de laatste minuut voor geen meter liep. De eerste helft krijgen we twee mooie kansen voor Ken en Alain. We missen die echter en krijgen dan net voor rust het deksel op de neus. Vooral die 0-2 was de druppel die de emmer deed overlopen. Wanneer je met één doelpunt achterstand gaat rusten weet je dat er nog hoop is. Nu weet je dat het wel heel erg moeilijk wordt zeker aangezien het feit dat we zo moeilijk tot scoren komen. In de tweede helft kan je vervolgens twee zaken doen. De schade beperken of er het beste van proberen te maken. Met Denis Dessaer naar voor te schuiven koos ik voor de laatste optie. Dit bracht echter een zeker desorganisatie met zich mee achterin waar Wielsbeke gretig van profiteerde. Dan weet je dat het moeilijk wordt zeker wanneer het publiek zo reageert als de twee helft. Eendracht blijft een uniek publiek om voor te spelen en ik snap de supporters en heb er ook minder problemen mee dat ze zich tegen mij keren. Maar ik heb het er wel heel erg moeilijk mee dat ze spelers als Kevin en Alain bij elke baltoets de grond in boren. Vandaag vallen we voor de eerste maal dit seizoen zwaar door de mand en ik ben dan ook bereid om mijn verantwoordelijkheid op te nemen. Iedereen ziet echter waar het schoentje momenteel wringt. We missen vooraan scorend vermogen. Het is niet normaal dat Roel Van Den Brande tegen La Louvière de kolen uit het vuur moet halen en dat ik vandaag Denis Dessaer in de spits moet droppen. Ik ben echter niet te fier om de hand in eigen boezem te steken en samen met de club naar een oplossing te zoeken. Ik heb in heel mijn trainerscarrière enkel de goede kant van de medaille gezien. Nu het minder gaat is het even wennen. We zullen zien wat de toekomst brengt. Indien ik niet langer in dat plaatje pas zal ik dat ook aanvaarden. Iedereen ziet het, behalve Dillen zelf blijkbaar. Centraal op het middenveld jongen, centraal op het middenveld. Geen gebrek aan inzet verwijten? Ge moest zo rond het half uur eens kijken naar hoe iedereen zijn hoofd stond. 'de kopkes naar beneden' werd letterlijk toegepast. Communicatie ondelring 0,0. En als de heer Dillen niet begrijpt waarom de supporters niet meer achter bijvoorbeld Van Mieghem staan : als er tientallen, of honderden supporters zijn, die het niet in hem zien, die hem onvoldoende boordelen, en hij (Marc Dillen) blijft hem een fantastische voetballer vinden, wel dan is het misschien toch eens aan Marc Dillen om te beseffen dat hij misschien fout zit. Mocht ik een mening hebben, en er zijn zoveel mensen met een andere mening, zou ik toch eens bij mezelf gaan nadenken of het mischien toch niet ik is die het fout ziet. |
| 07 Dec 2008, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Elfahem was me voor, maar dient gezegd -> zowel de nabeschouwing van de trainer als de reactie van De Schutter (sorry Niels, maar ik kan er echt niet bij dat jullie blijven mekkeren op het missen van een scorende spits als jullie oorzaak van falen als er niemand in staat is een spits in stelling te brengen) vind ik beneden alle peil...
En dus zie je gewoon dat de malaise heel diep zit... Er is geen enkele persoon binnen de club die durft aangeven waar het probleem echt zit - HET FUCKING MIDDENVELD!!! En de trainer nu nog wat gaan verder doorbomen over "Alain en Kevin" - als Mr. de trainer zijn verantwoordelijkheid zou durven nemen voor de ploeg, had je vandaag Van Damme doorgeschoven naar het middenveld en Van Mieghem vervangen... Oproep aan het bestuur: laat die vriendjespolitiek en dat onnodig verdedigen van mekaar vooral verdergaan - hebben jullie binnenkort weer derby's tegen Opwijk, Opstal, etc. En Rollo, als je mijn posts helemaal zou lezen, zou je zelfs merken dat ik Franck nog verdedig en het op het systeem schuif... En mijn reactie op dat van die dure vogels - ik maakte de vergelijking met wat de reservenspelers op dezelfde positie krijgen - niks, dus als Franck en Van Mieghem nog maar 1 EURO krijgen, zijn ze al duurder - voor hetzelfde rendement - dat stond er in mijn post... Dus leer lezen, voor je reageert... |
| 07 Dec 2008, 20:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Elfahem was me voor, maar dient gezegd -> zowel de nabeschouwing van de trainer als de reactie van De Schutter (sorry Niels, maar ik kan er echt niet bij dat jullie blijven mekkeren op het missen van een scorende spits als jullie oorzaak van falen als er niemand in staat is een spits in stelling te brengen) vind ik beneden alle peil... En dus zie je gewoon dat de malaise heel diep zit... Er is geen enkele persoon binnen de club die durft aangeven waar het probleem echt zit - HET FUCKING MIDDENVELD!!! En de trainer nu nog wat gaan verder doorbomen over "Alain en Kevin" - als Mr. de trainer zijn verantwoordelijkheid zou durven nemen voor de ploeg, had je vandaag Van Damme doorgeschoven naar het middenveld en Van Mieghem vervangen... Oproep aan het bestuur: laat die vriendjespolitiek en dat onnodig verdedigen van mekaar vooral verdergaan - hebben jullie binnenkort weer derby's tegen Opwijk, Opstal, etc. En Rollo, als je mijn posts helemaal zou lezen, zou je zelfs merken dat ik Franck nog verdedig en het op het systeem schuif... En mijn reactie op dat van die dure vogels - ik maakte de vergelijking met wat de reservenspelers op dezelfde positie krijgen - niks, dus als Franck en Van Mieghem nog maar 1 EURO krijgen, zijn ze al duurder - voor hetzelfde rendement - dat stond er in mijn post... Dus leer lezen, voor je reageert... Na de match gesproken met arnold. Ik vroeg hem waarom hij niet meer in aanmerking komt voor een selectie. Ben je geblesseerd of wat ? Hij antwoorde mij dat hij totaal niet geblesseerd is, en vraagt zich ook af wat hij misdaan heeft. Begrijpe wie begrijpe kan !!! |
| 07 Dec 2008, 20:35 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Reactie van Dillen: 07-12-2008: VC EA 2002 - SC Wielsbeke( Derde Klasse) ”Wedstrijd waarin simpelweg niets lukte….” Vandaag was het zo’n dag dat er simpelweg niets lukte bij ons en dan krijg je een wedstrijd zoals deze. Ik kan mijn jongens in geen geval een gebrek aan inzet of juiste mentaliteit verwijten. Je kan gewoon stellen dat het vandaag van de eerste tot de laatste minuut voor geen meter liep. De eerste helft krijgen we twee mooie kansen voor Ken en Alain. We missen die echter en krijgen dan net voor rust het deksel op de neus. Vooral die 0-2 was de druppel die de emmer deed overlopen. Wanneer je met één doelpunt achterstand gaat rusten weet je dat er nog hoop is. Nu weet je dat het wel heel erg moeilijk wordt zeker aangezien het feit dat we zo moeilijk tot scoren komen. In de tweede helft kan je vervolgens twee zaken doen. De schade beperken of er het beste van proberen te maken. Met Denis Dessaer naar voor te schuiven koos ik voor de laatste optie. Dit bracht echter een zeker desorganisatie met zich mee achterin waar Wielsbeke gretig van profiteerde. Dan weet je dat het moeilijk wordt zeker wanneer het publiek zo reageert als de twee helft. Eendracht blijft een uniek publiek om voor te spelen en ik snap de supporters en heb er ook minder problemen mee dat ze zich tegen mij keren. Maar ik heb het er wel heel erg moeilijk mee dat ze spelers als Kevin en Alain bij elke baltoets de grond in boren. Vandaag vallen we voor de eerste maal dit seizoen zwaar door de mand en ik ben dan ook bereid om mijn verantwoordelijkheid op te nemen. Iedereen ziet echter waar het schoentje momenteel wringt. We missen vooraan scorend vermogen. Het is niet normaal dat Roel Van Den Brande tegen La Louvière de kolen uit het vuur moet halen en dat ik vandaag Denis Dessaer in de spits moet droppen. Ik ben echter niet te fier om de hand in eigen boezem te steken en samen met de club naar een oplossing te zoeken. Ik heb in heel mijn trainerscarrière enkel de goede kant van de medaille gezien. Nu het minder gaat is het even wennen. We zullen zien wat de toekomst brengt. Indien ik niet langer in dat plaatje pas zal ik dat ook aanvaarden. Iedereen ziet het, behalve Dillen zelf blijkbaar. Centraal op het middenveld jongen, centraal op het middenveld. man man man , die dillen is ne krabber pur sang... in het gesprekje na mats zei lord overigens dat hij het awoerd geroep toch nie hoort, want dattem met nieuwjaar toch weg is, of zeker in juli 2009. de transfers zijn allemaal een ramp! een overvloed aan spitsen die gekocht zijn en vdb en dessaer spelen vooraan??? dillen die het op het bestuur steekt, de spelers die een afwerker missen... pfff, ne dégout krijgt ne mens er van. Over het feit da mensen zich tegen hun eigen ploeg keren... ik begrijp die mensen, remember tegen tubeke 7-2 was ook zo'n match. je kan verliezen, maar zet je tenminste in. Die van mieghem loopt hier zo met een attitude van " ik toucheer moin cengen ier toch" Er waren na de match traantjes bij Franck... Jammer voor spelers als seminck, dessaer en lord...Die jongens verdoen echt hier hun tijd. Ik loop ook niet hoog op met vb. ne marijn steurs. Maar ge kunt van die jongen niet zeggen da hij zijnen kop er nie voor legt...Da ontbreekt bij alle pseudo vedetten, genre boesjoefa, frankc, alainken... en wat de veirman weer uitsteekt, tja die jongen kan het gewoon niet... Ik was al geen fan en het verbeterd er nie op. al dient de eerlijkheid mij te zeggen dattem ons op diegem een punt pakt. en voor de rest: Bestuur (of beter Treeg ed Reddir), het is niet van: "kijk eens van waar we komen..." Maar: "kijk eens waar we terug naartoe gaan..." tot slot: de trainer nu buitengooien? weet iemand wat er de laatste keer gebeurd is toen we drie trainers op één jaar versleten? |
| 07 Dec 2008, 20:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
champagne schreef: Na de match gesproken met arnold. Ik vroeg hem waarom hij niet meer in aanmerking komt voor een selectie. Ben je geblesseerd of wat ? Hij antwoorde mij dat hij totaal niet geblesseerd is, en vraagt zich ook af wat hij misdaan heeft. Begrijpe wie begrijpe kan !!! Niet zo moeilijk te begrijpen. Gewoon kwestie van niet zomaar alles te geloven wat iemand zegt, of van iets in een ruimer kader te zien. Waarmee ik niet zeg dat ik er akkoord mee ben. Arnold zou ons op dit moment absoluut van dienst kunnen zijn. |
| 07 Dec 2008, 20:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
champagne schreef: DT schreef: . Na de match gesproken met arnold. Ik vroeg hem waarom hij niet meer in aanmerking komt voor een selectie. Ben je geblesseerd of wat ? Hij antwoorde mij dat hij totaal niet geblesseerd is, en vraagt zich ook af wat hij misdaan heeft. Begrijpe wie begrijpe kan !!! Ook al is hij misschien in mindere doen, hij weegt nog altijd meer op een verdediging dan hetgeen er de laatste 2 wedstrijden in de spits stond.Had Dillen bij de inbreng van Coulibaly, Van mieghem eraf genomen, daar kon iedereen begrip voor opbrengen.Maar het is bijna iedere week hetzelfde.De spelers met de meeste inzet a la Aelbrecht of Van Damme worden het eerst gewisseld. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 07 Dec 2008, 21:01 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Reactie van Dillen: 07-12-2008: VC EA 2002 - SC Wielsbeke( Derde Klasse) ”Wedstrijd waarin simpelweg niets lukte….” Vandaag was het zo’n dag dat er simpelweg niets lukte bij ons en dan krijg je een wedstrijd zoals deze. Ik kan mijn jongens in geen geval een gebrek aan inzet of juiste mentaliteit verwijten. Je kan gewoon stellen dat het vandaag van de eerste tot de laatste minuut voor geen meter liep. De eerste helft krijgen we twee mooie kansen voor Ken en Alain. We missen die echter en krijgen dan net voor rust het deksel op de neus. Vooral die 0-2 was de druppel die de emmer deed overlopen. Wanneer je met één doelpunt achterstand gaat rusten weet je dat er nog hoop is. Nu weet je dat het wel heel erg moeilijk wordt zeker aangezien het feit dat we zo moeilijk tot scoren komen. In de tweede helft kan je vervolgens twee zaken doen. De schade beperken of er het beste van proberen te maken. Met Denis Dessaer naar voor te schuiven koos ik voor de laatste optie. Dit bracht echter een zeker desorganisatie met zich mee achterin waar Wielsbeke gretig van profiteerde. Dan weet je dat het moeilijk wordt zeker wanneer het publiek zo reageert als de twee helft. Eendracht blijft een uniek publiek om voor te spelen en ik snap de supporters en heb er ook minder problemen mee dat ze zich tegen mij keren. Maar ik heb het er wel heel erg moeilijk mee dat ze spelers als Kevin en Alain bij elke baltoets de grond in boren. Vandaag vallen we voor de eerste maal dit seizoen zwaar door de mand en ik ben dan ook bereid om mijn verantwoordelijkheid op te nemen. Iedereen ziet echter waar het schoentje momenteel wringt. We missen vooraan scorend vermogen. Het is niet normaal dat Roel Van Den Brande tegen La Louvière de kolen uit het vuur moet halen en dat ik vandaag Denis Dessaer in de spits moet droppen. Ik ben echter niet te fier om de hand in eigen boezem te steken en samen met de club naar een oplossing te zoeken. [i]Ik heb in heel mijn trainerscarrière enkel de goede kant van de medaille gezien. Nu het minder gaat is het even wennen. We zullen zien wat de toekomst brengt. Indien ik niet langer in dat plaatje pas zal ik dat ook aanvaarden. [/i] Iedereen ziet het, behalve Dillen zelf blijkbaar. Centraal op het middenveld jongen, centraal op het middenveld. de goede kant? vorig jaar degradatie met londerzeel... maar de marc trekt em da precies nie te noig oan ![]() |
| 07 Dec 2008, 21:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik was er niet bij door omstandigheden
maar als ge op uw werk er met u klak naar smijt krijgt ge ook onder u voeten dus vind ik dat ge als supporter recht hebt om u ongenoegen te laten horen,ge betaalt mee voor die mannen 0-3 jongens,kdacht dat het een grap was als ik het hoorde ![]() |
| 07 Dec 2008, 21:12 |
|
| Pagina 12 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 28 Volgende |