Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Triestige zaak vandaag, tviel nog maar is op waar het probleem ligt en dat is duidelijk niet den aanval (al zitten we daar ook wel met problemen :p) maar vooral het middenveld.

Lieven: Enkel de 2de goal was hem iets of wa te verwijten, stuurde de verdediging vrij goed maar was soms weer ongelukkig in het wegtrappen. Nen keeper voor 3de maar niet hoger.
Seminck: Goed en vooral goeie ingrepen op belangrijke momenten.
Van Damme: Veel inzet maar moet nog rijpen
De Schutter: Kheb altijd het gevoel dat hij zijn mannetje teveel ruimte geeft, grijpt meestal wel op tijd in maar tzijn toch risico's.
Franck: Inderdaad zeer zwak, kdenk dat zijn zuiver passingpercentage misschien rond de 30% ligt. Toch toont hij veel inzet en doet hij wat een middenvelder moet doen en dat is constant den bal opeisen. (ook al doetem er dan niet veel mee)
Steurs: Veel inzet
Dessaer: Uitstekend in de verdediging.
Coulibaly: Kwam op ongelukkig moment versterken, heeft weinig kunnen laten zien.
Lord: Veel respect voor, kdenk dattem vandaag 3 of 4 keer nen man of 3 gedribbelt heeft maar als ge dan den bal nie kwijt kunt aan één van de spitsen... dan zitte met een
probleem. Wat een snelheid heeft die jongen toch, kan makkelijk een niveau'tje hoger aan.
Boussoufa: Is redelijk balvast en heeft goed shot in de benen, toch kan hij moeilijk de ruimte opzoeken.
Jakovlevski: Liep daar echt niks te doen, vliegt er nen bal wa in zijn richting dan gatem er zelf niet voor. Triestigen speler, em is bovendien groot maar gaat bijna nooit in kopduel :?
Boto: In het begin onzuiver en ongelukkig in zijn acties, nadien ging het beter. Enen die den bal kan bijhouden en toch meestal nen goeien pas in de voeten heeft. Aanvallend brengtem wel mor weinig bij.
Van Mieghem: Triestig, krijgt 3 zuivere kansen en steekt er niks mee uit. Dinnen jongen is gewoon lui of overgestresseerd waardoor hem gewoon nie weet wa hem moet doen opt plein. Ge hebt er gewoon weinig aan. Opvallend wel dattem altijd op de goeie plaats staat maar er dan niks mee doet.

Tprobleem ligt vooral bij den trainer denkek, de spelersgroep heeft volgens mij kwaliteit genoeg maar tmoet eruit komen. Ge gaat mij nie zeggen dat een ploeg uit 4de meer kwaliteit in huis heeft dan wa wij op de plein hadden staan. Zowiezo emmen we nen extra middenvelder en spits nodig. En nu isj nen deftigen aankoop aub!

Aja respect voor de actie van OPC en geen respect voor het boe-geroep onder de supporters. Denkte nu echt da ze beter gaan spelen als ge roept "geeft de Franck rood ipv geel"? Kdenket niet! Mja swoit :EA: Iendracht maakt macht, dus als 1 blok achter de ploeg staan (zelfs al gaat het minder) kan helpen.

Laatst gewijzigd door Fanatix op 07 Dec 2008, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Dec 2008, 21:47
Knaap

'n onderwoizer schreef:
Al diegenen die niet kunnen verdragen dat op deze site kritiek wordt gegeven op "de" ploeg, moeten nu echt wel eens zelf hun toot houden. Ik ben het niet gewend zo een toon aan te slaan, maar ten slotte werd deze site juist opgericht omdat op de officiële site niets meer gezegd kon worden.

leest da nu zelf nog eens na ;)

07 Dec 2008, 21:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Kuyo schreef:
waar zeg ik dat ik fan ben van Dillen?
ik geef u volledig gelijk in wat ge zegt maar ik fluit wel mijn ploeg niet uit om ze zo nog wa dieper in de put te steken

Hé besteken, wilde nu gaan slapen alstublieft? :zzz:

07 Dec 2008, 21:49
Knaap

Jeroen schreef:
Wat gaat Van Wambeke nog kunnen veranderen dit seizoen ? Tis ne schone cadeau om onder deze omstandigheden trainer te worden moet ik zeggen.

Ik zeg het, hoe spijtig het ook klinkt: ons seizoen is zo goed als voorbij. Laat gasten die tekort komen (Franck, Van Mieghem, Wouter, Kabongo, Iakovlevski,...) met de winter gewoon vertrekken. Een Van Damme, De Schutter of Coulybaly gaat dat even "goed" doen hoor opt middenveld.

Die jonge gasten doen zo meer ervaring op en dat kan ons later dan alleen maar iets opbrengen. En slechter als nu kan het toch niet, dus waarom het niet met jeugdig talent spelen dat wel hun kop er voor legt ?

eindelijk een verstandige post (y)

07 Dec 2008, 21:50
Reserve

AOL: rollo29
DT schreef:
Elfahem was me voor, maar dient gezegd -> zowel de nabeschouwing van de trainer als de reactie van De Schutter (sorry Niels, maar ik kan er echt niet bij dat jullie blijven mekkeren op het missen van een scorende spits als jullie oorzaak van falen als er niemand in staat is een spits in stelling te brengen) vind ik beneden alle peil...

En dus zie je gewoon dat de malaise heel diep zit... Er is geen enkele persoon binnen de club die durft aangeven waar het probleem echt zit - HET FUCKING MIDDENVELD!!! En de trainer nu nog wat gaan verder doorbomen over "Alain en Kevin" - als Mr. de trainer zijn verantwoordelijkheid zou durven nemen voor de ploeg, had je vandaag Van Damme doorgeschoven naar het middenveld en Van Mieghem vervangen... Oproep aan het bestuur: laat die vriendjespolitiek en dat onnodig verdedigen van mekaar vooral verdergaan - hebben jullie binnenkort weer derby's tegen Opwijk, Opstal, etc.

En Rollo, als je mijn posts helemaal zou lezen, zou je zelfs merken dat ik Franck nog verdedig en het op het systeem schuif... En mijn reactie op dat van die dure vogels - ik maakte de vergelijking met wat de reservenspelers op dezelfde positie krijgen - niks, dus als Franck en Van Mieghem nog maar 1 EURO krijgen, zijn ze al duurder - voor hetzelfde rendement - dat stond er in mijn post... Dus leer lezen, voor je reageert...

'Als uw bestuur het nodig vindt om met uw twee beste spelers van de voorgaande twee seizoenen zelfs nog niet deftig rond de tafel wil gaan zitten, terwijl het merendeel van de supporters ni liever had gehad dat ze zouden blijven en ze dan vervangt door twee dure vogels,'

leer onthouden wat je schrijft vooraleer je iemand beschuldigt van niet te kunnen lezen, want bovenstaande zijn nl jouw woorden....
voor de rest,no hard feelings... :oooh:

07 Dec 2008, 21:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Vandaag was het slecht en hebben we laten horen dat het bestuur niet moet lachen met zijn klanten. Wij zijn het, die voor een zeer groot deel van het budjet zorgen. Als je zaken wilt blijven doen moet je je klanten proberen tegemoet te komen. En als je door je werknemers klanten verliest moet je daar eens mee gaan klappen. Als dat niet helpt moet je andere maatregelen treffen. Wel zonder zotte dingen te doen natuurlijk. Als je dan goed wilt overkomen bij je klanten ben je best dat je eens uit je ivoren toren komt en uitleg geeft bij de situatie.

Als het bestuur slim is gaan ze inderdaad terug van waar ze zijn begonnen. Begin rustig te scouten, leg spelers vast voor volgend seizoen en geef dit jaar niet te veel geld meer uit. Als je met deze boodschap naar buiten komt zullen spelers die schrik hebben van naast de bood te vallen zich wel moeten tonen om volgend jaar onderdak te vinden. Vervang dan ook al uwen trainer door iemand die al een kampioenenploeg heeft klaargestoomd. Zo kan die mens mee bouwen aan de toekomst.

Dillen heeft al een afscheidsbriefje geschreven heb ik gelezen. Mooi. Kunnen wij misschien Van Roy nog eens opbellen om ons te depaneren?

Nooit gedacht dat ik heimwee zou krijgen naar onze beperkte kern van 17. Dat waren tenminste 17 spelers die ge op een plein kon loslaten om te "voetballen".

Je kan maar slimmer worden als je leert uit je fouten. Maar je moet eerst je fouten inzien en ze durven toegeven.

Amen.

07 Dec 2008, 21:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
zonet de beelden gezien op de site van tv oost, de laaste woorden zijn...

"crisis bij Aalst, de samenwerking tussen Marc Dillen en Eendracht zal dus waarschijnlijk geen lang leven meer beschoren zijn...."

07 Dec 2008, 21:58
Vaste Waarde

Dirk schreef:
Jeroen schreef:

Reageren met "cynisch klootzaksken" vind ik anders ook een brug te ver.

Ik ben al content dak nie miér allién ben als kloeitzaksken :cool:

Zeggen dat ge een maand geleden inderdaad tot klootzaksken werd gedoopt terwijl nu gans het forum zijn kritiek mag spuien (terecht daar niet van !!!).
Is onze verdediger van het éénmansbestuur nu ook ziek in het hoofd?

07 Dec 2008, 22:00
Freak

Leeftijd: 35
Prodialoog schreef:
Vandaag was het slecht en hebben we laten horen dat het bestuur niet moet lachen met zijn klanten. Wij zijn het, die voor een zeer groot deel van het budjet zorgen. Als je zaken wilt blijven doen moet je je klanten proberen tegemoet te komen. En als je door je werknemers klanten verliest moet je daar eens mee gaan klappen. Als dat niet helpt moet je andere maatregelen treffen. Wel zonder zotte dingen te doen natuurlijk. Als je dan goed wilt overkomen bij je klanten ben je best dat je eens uit je ivoren toren komt en uitleg geeft bij de situatie.

Als het bestuur slim is gaan ze inderdaad terug van waar ze zijn begonnen. Begin rustig te scouten, leg spelers vast voor volgend seizoen en geef dit jaar niet te veel geld meer uit. Als je met deze boodschap naar buiten komt zullen spelers die schrik hebben van naast de bood te vallen zich wel moeten tonen om volgend jaar onderdak te vinden. Vervang dan ook al uwen trainer door iemand die al een kampioenenploeg heeft klaargestoomd. Zo kan die mens mee bouwen aan de toekomst.

Dillen heeft al een afscheidsbriefje geschreven heb ik gelezen. Mooi. Kunnen wij misschien Van Roy nog eens opbellen om ons te depaneren? Nooit gedacht dat ik heimwee zou krijgen naar onze beperkte kern van 17. Dat waren tenminste 17 spelers die ge op een plein kon loslaten om te "voetballen".

Je kan maar slimmer worden als je leert uit je fouten. Maar je moet eerst je fouten inzien en ze durven toegeven.

Amen.

Misschien gewoon simpel houden en dillen nu buitensmijten en de nul (hij kan de spelers tenminste al )tot en met nieuwjaar trainer laten worden en dan kan je nog zien.

07 Dec 2008, 22:02
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Dit van Van Roy was wel meer als grapje bedoeld.
Voor mij mag het gerust de hulptrainer zijn.

07 Dec 2008, 22:08
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 45
Website: http://www.netlog.com/bischken1980
Kuyo schreef:
aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis.
voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen.
voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed.
eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie

en voor mezelf, iendracht forever :EA: goe of slecht, ik blijf u aanmoedigen

en over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn

ik kan u enkel maar GROOT GELIJK geven!!!
ge kunt uw ongenoegen tonen, maar dees was er echt volledig over
als het u ni aanstaat, ga dan naar huis, maar wa de "supporters" vandaag allemaal riepen draagt NIETS, maar dan ook helemaal NIETS bij aan de inzet van de spelers
integendeel, heeft volgens mij een héél demotiverend effect...
eendracht supporter ben je niet voor even, maar voor heel je leven, dus ook als het even wat slechter gaat.

07 Dec 2008, 22:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
bischken schreef:
Kuyo schreef:
aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis.
voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen.
voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed.
eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie

en voor mezelf, iendracht forever :EA: goe of slecht, ik blijf u aanmoedigen

en over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn

ik kan u enkel maar GROOT GELIJK geven!!!
ge kunt uw ongenoegen tonen, maar dees was er echt volledig over
als het u ni aanstaat, ga dan naar huis, maar wa de "supporters" vandaag allemaal riepen draagt NIETS, maar dan ook helemaal NIETS bij aan de inzet van de spelers
integendeel, heeft volgens mij een héél demotiverend effect...
eendracht supporter ben je niet voor even, maar voor heel je leven, dus ook als het even wat slechter gaat.

Laten we met zen allen doen alsof er niets gebeurd. Ze kunnen dan in de gazet weer gaan zeggen: "6 op 6 en we kunnen voor de eindronde gaan" :banana:

07 Dec 2008, 22:11
Nationale Ploeg

Vandaag was het dus stukken slechter dan vorige week op FCN, heel de ploeg toont een gebrek aan inzet en wat we vandaag van "Eendracht Aalst" te zien kregen was beschamend !!!!

Ik denk nog vaak terug aan de woorden van Ewen Verheyden eind vorig seizoen: "ze gooien alle vechters en spelers met mentaliteit + sfeermakers buiten, dit zal zich op termijn wreken..."
Ewen, u heeft gelijk gekregen.

Amen.

Een zwaar ontgoocheld supporter.

07 Dec 2008, 22:12
Knaap

slechte transfers dus, kunde niks meer aan veranderen, volgend seizoen beter

07 Dec 2008, 22:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Dillen doet daar inderdaad een zeer 'ongelukkiglijken' wissel door Van Damme eraf te halen, maar wie brengt in godsnaam zo'n bende krabbers bij elkaar zeg? 't Was precies nen drive-in movie: Comedy Capers II. Geen enkele transfer van afgelopen zomer is gelukt. Ik vrees dat we het met deze kern nog wel 's zeer zwaar zullen krijgen dit seizoen.

Hopelijk heeft deze wanprestatie het bestuur eindelijk met de voetjes op de grond gezet, want via de tamtam verneem ik met de regelmaat dat ze daar denken dat we nog 'een kans maken om te promoveren', 'het een kwestie van vertrouwen is', 'de kern kwalitatief sterk genoeg is'... En dat komt dan van mensen waarin je 100 % vertrouwen zou moeten hebben.

De knip moet op de portemonnee, maar hadden ze vorig seizoen beter niet een extra inspanning gedaan om te promoveren, een berekend risicootje zo ge wilt op financieel gebied? Tweede klasse is momenteel immers een veredelde eerste klasse en had ons flink wat centjes kunnen opleveren. Tweede lijkt me ook veel leefbaarder te zijn dan derde. Het scenario waar we nu in verzeild zijn geraakt, lijkt me een straatje zonder einde te worden...

07 Dec 2008, 22:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 28