Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
rollo29 schreef:
als ik met zulke info naar buiten zou komen wel ja.
dus ofwel is dt iemand van het bestuur ofwel een gewone supporter die totaal geen idee heeft over het loon van de spelers en er bijgevolg ook niks moet over zeggen.

Ik wou dat het waar was dat ik in het bestuur zat - ze zouden met de mijne toch zo ni rammelen als wat er dit seizoen allemaal is gebeurd en zeker wat er door de betrokkenen in kwestie allemaal al voor onzinnigs is uitgekraamd geweest...

En Rolloken, mocht ik van het bestuur zijn dan zou ik toch ni zo kritisch uithalen naar spelers en trainer hé...

Maar het is goed jong - ik zal volgende week aan Alain en Kevin vragen of ze mij hun loonbriefje doormailen en ik zal dan eens bij Thomas en Ewen gaan ook en ne keer vergelijken...

Ni vergeten dat we hier over profs spreken hé - mannen die buiten de voetbal geen klop doen daar waar Ewen en Thomas wel dienden te werken - wat denkt ge dan zelf wie er meer opstrijkt??? Verdorie zeg, nu moet je mensen hier nog helpen nadenken ook...

07 Dec 2008, 23:37
Vaste Waarde

Vorige week gingen de kopjes bij een 1-0 achterstand ook direct naar beneden en toen werd er niet gefloten op de spelers(zelfs aangemoedigd nog), maar het niveau ging ook niet naar omhoog, enkel de laatste 5 min toen de keeper eraf was.

07 Dec 2008, 23:42
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Ik snap niet dat sommigen hier kritiek hebben op de gezangen van vandaag.

Het is onze plicht om te supporteren als het goed gaat evenzeer als kritiek te uiten als het slecht gaat (vroeger duurde dat niet tot in december).
En wees gerust. De meeste supporters die hun ongenoegen uiten doen dit als trouwe supporter. Want veel andere lopen er in deze donkere dagen niet meer rond in het PC stadion.

07 Dec 2008, 23:47
Scholier

Leeftijd: 34
Prodialoog schreef:
Ik snap niet dat sommigen hier kritiek hebben op de gezangen van vandaag.

Het is onze plicht om te supporteren als het goed gaat evenzeer als kritiek te uiten als het slecht gaat (vroeger duurde dat niet tot in december).
En wees gerust. De meeste supporters die hun ongenoegen uiten doen dit als trouwe supporter. Want veel andere lopen er in deze donkere dagen niet meer rond in het PC stadion.

haleluja it's the fucking truth,kdenk dat eerder helpt door te late zien dat den druppel is overgelopen,dan door stil te zijn en thuis te zittn :drank:

07 Dec 2008, 23:53
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Mariner schreef:
Vandaag was een schande. Ge moet fier en trots zijn om ver den iendracht te spelen, truike natmaken en er 90 minuten voor gaan. Vandaag was een ramp, niks inzet, geen ploeg, al die supporters die er week op week staan gewoon belachelijk maken. Met OPC 2 weken onze vrijen tijd aan ingestoken om voor de spelers een sfeeraktie op te zetten, en dan spelen ze de match met zo'n kutmentaliteit, wel merci spelers, twas graag gedaan, ge hebt onzen inzet beloond met de te verliezen van een ploeg die ik voor de start van tees seizoen nog nooit van gehoord had. En ik ben nooit voorstander om de ploeg uit te maken, maar nu werd het wel eens tijd om ons als supporters te roeren en die bende zakkenvullers eens op hun plaats te zetten. Na vorige week St niklaas al een snertmatch zonder inzet gezien te hebben wast vandaag gewoon nog (véél) slechter. Dat ze vandeweek maar eens goe napeizen, op training tot het uiterste gaan en eens aan de supporters denken. Revanche tegen Peruwelz is een must

En die vervanging van Ken van damme, dat is dienen jongen gewoon belachelijk maken. Dan hebben we een talent dat altijd met 100% inzet speelt en hij haalt er hem af. :stom:

Van Mieghem, dat moet zowat de grootste lamzak zijn die ik al gezien heb. Ik denk dat die verleerd is hoe ge moet voetballen, die doet niks goe. En Dillen blijft hem maar opstellen, en ge hebt Couli op de bank :stom:

Respect aan de spelers die ons durfden confronteren. (y)

Volledig akkoord! Ik roep ook niet gauw tegen de ploeg, maar vandaag was het echt barslecht en 0,0!!!

08 Dec 2008, 0:01
Ancien

WLM: [email protected]
Voor mij hebben volgende spelers al een goe seizoen gespeeld:

De Schutter
Lord
Seminck
Dessaer

De rest is gewoon te plat en kan het gewoon niet!

08 Dec 2008, 0:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Jan schreef:
Voor mij hebben volgende spelers al een goe seizoen gespeeld:

De Schutter
Lord
Seminck
Dessaer

De rest is gewoon te plat en kan het gewoon niet!

en het zijn net die spelers da ge moeilijk zult kunnen houden.... :hmm:

08 Dec 2008, 0:11
Scholier

Leeftijd: 47
Zonet de beelden gezien, daar doet je hart toch wel heel neig zeer van.

Het was mijn eerste match in 2008 die ik moest missen, vroeger zou ik dat zeer erg gevonden hebben, tegenwoordig zou je content moeten zijn.

Volgende week zal ik er wel terug staan, maar wat gaan we dan weer zien??????????

Nu eens een match zonder één van onze "toppers" op het middenveld, zal het beter zijn of is dit ijdele hoop met deze ploeg?

08 Dec 2008, 0:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Ik moet ook de spelers van Wielbeke bewonderen, want als ze het moeten doen voor die amper +- 15 supporters die meekwamen awel chapeau (y)
Afbeelding

08 Dec 2008, 0:26
Freak

Boris schreef:
Reactie van Dillen:
Maar ik heb het er wel heel erg moeilijk mee dat ze spelers als Kevin en Alain bij elke baltoets de grond in boren.

Ja man, dat het uw twee poulainkes zijn was al langer duidelijk.
Ik vind dat het publiek verdomme nog heel lang gewacht heeft om zich tegen deze groep te keren. En dan is het ooooo zo voorspelbaar dat na vandaag de supporters met de vinger worden gewezen. Heel flauwkes en ook heel typerend voor deze groep... altijd op een ander steken...

die reactie van Dillen is idd nog het toppunt. het kleinste kind ziet dat ge met Kevin en Alain just nix zijt en die spelen dan nog op de bepalendste posities :stom: kvraag mij echt af waar we gaan stranden (hoe diep we nog kunnen vallen)

08 Dec 2008, 0:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Kuyo schreef:
slechte transfers dus, kunde niks meer aan veranderen, volgend seizoen beter

mja, toch maar opletten wat dit seizoen betreft... ik heb zo een 2005-2006 gevoel... toen gingen we ook onze onverwachte degradatie uit 2de onmiddellijk rechtzetten, met vedetten a la Lecompte en Co... we weten allemaal hoe het geeindigd is...

volgend seizoen beter zou wel eens in een andere reeks kunnen zijn,en ik heb het niet over 3de B... (en voor de Dillens en Van Mieghems onder ons: ook niet over 2de klasse !)

Wat Van Wambeke als trainer betreft : dat zou best wel eens een goede keus zijn. Hij heeft voetbalinzicht, heeft in zijn spelerscarriere altijd met goede ploegen gespeeld (St-Niklaas en Boom in hun goede tijden, Aalst weten we allemaal nog in welke tijd *heimwee*), dus weet wat het is om de top te spelen in een reeks.

En wat het braaf zijn betreft : hij zegt waarop het staat hoor ! Ik herinner mij zijn reactie na de 1-2 overwinning op Sofia en het typisch Oilsjters fiestjen in het hotel van de spelers na de match : hij is onmiddellijk zijn bed ingedoken en vond het onprofesioneel in het midden van de week een zware nacht te hebben, want 's zaterdags moesten we alweer op Cercle spelen. De eerste helft daar was belabberd en na die match heeft hij blijkbaar zijn gedacht eens goed gezegd in de spelersgroep.

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

08 Dec 2008, 1:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Maar hij heeft als trainer nog NIKS bewezen. En dan kunnen we drie trainers betalen dit jaar. Als ze hun geld in een nieuwe trainer steken, laat het dan één zijn die al bewezen heeft ploegen uit het moeras van derde gekregen te hebben.

08 Dec 2008, 2:10
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Onderkroiper schreef:
Ik moet ook de spelers van Wielbeke bewonderen, want als ze het moeten doen voor die amper +- 15 supporters die meekwamen awel chapeau (y)
Afbeelding

een zeer typerende en alles samenvattende foto.
die van ons met de kopkes in de grond. en die mannen maar vieren. ik kan me voorstellen dat het echt genieten was, als speler van wielsbeke. voila zi, er is een nachtje overgegaan.
ben wat en of er iets gaat veranderen deze week.

08 Dec 2008, 8:54
Nationale Ploeg

Hebben we dat spandoek "Bloed, zweet en tranen" nog ? :hmm:

08 Dec 2008, 9:16
Junior

Leeftijd: 61
Dillen:.. "Ik ben echter niet te fier om de hand in eigen boezem te steken en samen met de club naar een oplossing te zoeken. Ik heb in heel mijn trainerscarrière enkel de goede kant van de medaille gezien. Nu het minder gaat is het even wennen. We zullen zien wat de toekomst brengt. Indien ik niet langer in dat plaatje pas zal ik dat ook aanvaarden." :D

En om te stoken:
Wie is de enige die geel pakte omdat hij ondanks alles inzet had? Juist Kevin. Jullie allen blij natuurlijk, ikke niet. Waarom? Ok, hij heeft nog niet echt gebracht wat we er van verwachten. Maar is de enige die steeds de bal komt opvragen en die een deftige verre pas in de voet heeft. Zijn lange ballen komen bijna allemaal toe. Spijtig vindt hij in de korte combinaties zijn draai niet en haalt hij daar niet het niveau dat hij zou moeten halen. Ik zeg niet dat Franck fantastisch speelt, maar op gebied van goede wil en inzet kan je hem niets verwijten.

Om verder te stoken: de hier alom geprezen Lord deelt wel degelijk mee in de malaise. Inderdaad, hij is één van de weinige spelers die nog een goede aktie kan opzetten. Maar als er een verre pas in zijn richting komt en hij ziet dat die niet gaat aankomen, doet hij nooit, maar echt nooit eens de moeite om naar de bal naar toe te gaan. Neen, hij blijft op zijn flank staan om dan nog eens van zijn 'oren' staan te maken omdat de pas niet aan komt. Lord is een goeie speler en heeft een goeie aktie in huis, maar als je bij andere spelers soms heel gemakkelijk de negatieve punten kan aanhalen, dan moet je dat bij iedereen kunnen doen...

Als je zoals gisteren voelt dat het niet gaat, dan moet je maar als ploeg je in de wedstrijd knokken. Puur op karakter, en dat met vechtlust en inzet. Als je ziet dat wij gisteren slechts één gele kaart pakken, en dat terwijl je 3/4 van wedstrijd achter staat, dan weet je dat er niet gevochten is voor elke bal en dan ga je als ploeg ten onder. Ik weet niet wat de trainer tijdens de rust tegen de spelers gezegd heeft, maar t zal wel niks bijzonder geweest zijn aangezien van enige vechtlust er ook in de tweede helft geen sprake was.
En hier gaat er dan maar één man in de fout, en dit al een paar weken: de trainer. Als hij zijn spelers niet kan motiveren, en dan blijft hetzelfde hoeveel die of die verdiend - ik verdien ook minder dan mijnen gebuur op mijn werk, maar ik moet daar ook niet gaan over zeuren - als de trainer alle kopjes niet in dezelfde richting krijgt, dan faalt hij. Er moet daar maar eens een trainer komen die op tafel durft te kloppen en iedereen eens met zijn neus op de feiten drukt, allen zo kunnen we hier uit geraken.

Sommige opperen om met nieuwjaar de grote kuis te houden. En dan? Met welke spelers? Veel geld zal er wel niet zijn, dus nieuwe spelers moet je niet rekenen. Het is met deze spelers dat we het moeten doen en echt, volgens mij kan dit als de juiste spelers op de juiste plaats staan en met de juiste trainer....

08 Dec 2008, 9:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 28