Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Jeroen schreef:
En vorig jaar toch ook ? of zijn Dessaer, Van Dender, De Schutter, Lord, Van Den Brande, geen goede transfers ?

Jaja natuurlijk!! Maar ik wil zeggen op onze 'mislukte' transfers. Misschien kan De Ridder zich eens laten omringen en meerdere opinies aanhoren. Dat wil ik bedoelen. ;)

08 Dec 2008, 17:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
En vorig jaar toch ook ? of zijn Dessaer, Van Dender, De Schutter, Lord, Van Den Brande, geen goede transfers ?

Inderdaad, we moeten nu van vorig seizoen ook geen kwakkelseizoen gaan maken hé. Het einde viel inderdaad tegen, maar ik blijf erbij dat we vorig jaar een superploeg hadden en met gasten als Dessaer, Van Dender, De Schutter en Van Den Brande waren bijna alle zomertransfers een absoluut schot in de roos. Bovendien beleefden we toch wel schitterende momenten als de bekerstunt in Sint-Truiden en het winnen van de eerste periode. Als ge eraan terugdenkt zeg, de schwung die toen in die ploeg zat, dan is het toch wel heel droef nu hé. Ne Iakovlevski of ne Van Mieghem (en niet alleen zij) mochten zelfs de schoenen nog niet kuisen van de jongens die vorig seizoen op hun positie stonden.

08 Dec 2008, 17:28
forumlegende

Ik ben het volledig eens met Bartos : die Iakovlevski is gewoon nog 10x slechter dan een Queré of Stolpa. Wat is me dat zeg ? En die werd met grote trom binnengehaald, op basis van wat ? De enige oplossing is een aantal spelers gewoon van de hand doen en degelijke werkers binnenhalen (er lopen er veel rond in derde klasse).

Het wordt tijd om te stoppen met de "namen" binnen te halen uit tweede klasse.

Grappig feit : ook op ons veld een ENORME scheidrechterlijke dwaling gezien.
Een bal wordt bij ons van achteren naar voor toe getrapt en de grensrechter geeft off-side aan terwijl de bal niet eens in de buurt van de middellijn kwam (bal moet over de middellijn gaan indien er sprake kan zijn van off-side).

Dit vond ik persoonlijk nog flagranter dan het gestuntel van De Veirman, Franck, Van Mieghem en Co.

08 Dec 2008, 17:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Jeroen schreef:

Inderdaad, we moeten nu van vorig seizoen ook geen kwakkelseizoen gaan maken hé. Het einde viel inderdaad tegen, maar ik blijf erbij dat we vorig jaar een superploeg hadden en met gasten als Dessaer, Van Dender, De Schutter en Van Den Brande waren bijna alle zomertransfers een absoluut schot in de roos. Bovendien beleefden we toch wel schitterende momenten als de bekerstunt in Sint-Truiden en het winnen van de eerste periode. Als ge eraan terugdenkt zeg, de schwung die toen in die ploeg zat, dan is het toch wel heel droef nu hé. Ne Iakovlevski of ne Van Mieghem (en niet alleen zij) mochten zelfs de schoenen nog niet kuisen van de jongens die vorig seizoen op hun positie stonden.

Spijtig genoeg is dat typisch voor EA dat men dat nu pas beseft. Ik heb het ontelbare keren gezegd dat Troch een speler van ongekende waarde is, en dat Franck absoluut niet dat type-speler is... Maar vorig jaar was het al gekreft op Verheyden en Troch.

08 Dec 2008, 17:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
s@té schreef:
Jeroen schreef:

Jaja natuurlijk!! Maar ik wil zeggen op onze 'mislukte' transfers. Misschien kan De Ridder zich eens laten omringen en meerdere opinies aanhoren. Dat wil ik bedoelen. ;)

Ach het enige dat je hem kan verwijten zijn de paniek aankopen op het einde. En ik denk dat dat ook het probleem was. Hij is beginnen panikeren. Wie had voor het siezoen gedacht dat van mieghem en franck zulke krabbers gingen zijn? Zijn toch 2 spelers die hoger al iets bewezen hadden hé. Ik zou zeggen dat hij weer begint zoals de 2 vorige jaren. In de lagere reeksen het beste gaan halen, mannen die er hunne kop willen voor leggen. Dit jaar is toch verloren dus begin maar rustig te bouwen naar volgend jaar.

08 Dec 2008, 18:49
Nationale Ploeg

Dagske later blijft de ontgoocheling enorm, al kan ik wel een en ander wa beter relativeren. Totaal onbetwistbaar blijft de onkunde van onze trainer.
Wat die man in godsnaam bezielt bij het maken van zijn opstelling blijft me een raadsel. Die vent kent geen fluit van voetbal en zou er dan ook beter met zijn handen afblijven.
Buiten die handel !
Ik was geen voorstander van Limpens, absoluut niet zelfs, maar in vergelijking met deze Dillen, was dat een klassetrainer!

Qua spelerskern moet er mijns inziens toch ook veel meer mogelijk zijn. Hij ontgoochelt mij ook, maar de zwarte piet doorschuiven naar Franck alleen is er mss wel wa over. Zoals hier eerder vermeld staat komt em steeds de bal vragen... heb ik er idd weinig anderen gisteren zien doen. Zet hem in een "draaiende" ploeg en die moet er wel doorkomen.
Ook betreft onze keeper denk ik niet dat we hem puur met de vinger moeten wijzen. Espinosa is ook geen wonderkeeper, maar acteert in een goed draaiende ploeg, mét vertrouwen. (europees dan toch :whistle: ). We hebben hier al andere onder de lat gehad... Zoals ik in de mvdm topic las, dit verdient hij niet.
Ook voor Franck zijn we mss te hard. Wat niet wegneemt dat beiden beter moeten kunnen.

Ik weiger te geloven dat deze kern niet kan voldoen voor top derde klasse. Dan wel een kern mét Arnold. Zelfs op 1 been is deze honderd keer beter dan alle russen en wouters tesamen.
Voor Alain blijf ik alleszins bij mn zelfde mening. Deze verdient het gewoon niet onze kleuren te dragen. In de B-kern, als we die hebben, zou hij niet misstaan. Dure vogel of niet.

Een trainer die met de vuist op tafel durft te kloppen en vrijgeleide krijgt van het bestuur, DAT hebben we nodig. Ene waar de spelers bij wijze van spreken schrik van hebben. Een trainer die je als speler gewoon niet durft te ontgoochelen.
Van Wambeke lijkt me daarvoor ook niet de geknipte man, maar er moet er zo toch wel ene bestaan die het hier ziet zitten :wadde:

08 Dec 2008, 18:52
Ancien

Leeftijd: 42
BVW schreef:
Een trainer die met de vuist op tafel durft te kloppen en vrijgeleide krijgt van het bestuur, DAT hebben we nodig. Ene waar de spelers bij wijze van spreken schrik van hebben. Een trainer die je als speler gewoon niet durft te ontgoochelen.
Van Wambeke lijkt me daarvoor ook niet de geknipte man, maar er moet er zo toch wel ene bestaan die het hier ziet zitten :wadde:

Niet enkel een trainer dei met de vuist op tafel slaat is er nodig. Ook 1 of 2 spelers die op tafel durven kloppen en die eens hun mond durven opendoen!

08 Dec 2008, 19:01
Nationale Ploeg

Jan schreef:
BVW schreef:

Niet enkel een trainer dei met de vuist op tafel slaat is er nodig. Ook 1 of 2 spelers die op tafel durven kloppen en die eens hun mond durven opendoen!

Idd! Maar met Dessaer hebben we intussen zo toch al énen gerecupereerd. Jammer van het uitvallen van Roel... In de aanval een dergelijke speler zou idd ook wel mogen.
Maar een dergelijke trainer lijkt me nu wel prioritair! Tis grotendeels met deze kern dat we het zowieso zullen moeten doen.

*** Com'on you Spurs ***

08 Dec 2008, 19:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
BVW schreef:
Daar ben ik het niet mee eens,

onder de spelers moet er een goede ambiance zijn, niet alle weken "spagen" van zattigheid. Maar onder een gezonde ambiance zijn in Aalst de beste resultaten al gehaald !!!

een trainer die met de vuist op tafel boenkt indien nodig, maar iemand die er ook terug een ploeg van kan maken ipv een elftal.

Wat hebben we eigenlijk in deze ploeg wel ?
Ik heb ze tactisch zien klungelen, fysiek komen we te kort, veel komen technisch te kort, er is geen communicatie, er is geen ploeg.... ge kunt verdorie nergens een punt opnoemen waar je op kunt voort bouwen.
Hoe ge het draait of keert, voetbal is een ploegsport. Dus in dat opzicht lijkt mij een goede sfeer een goede fundering om weer op te beginnen.
En ik zeg niet dat ze er geen moeite voor gedaan hebben hé, zo een weekend Madrid, of een teambuilding in Marocco zijn schitterende initiatieven... maar 't volstaat blijkbaar niet.

08 Dec 2008, 19:06
Nationale Ploeg

Bram schreef:
BVW schreef:
Daar ben ik het niet mee eens,

onder de spelers moet er een goede ambiance zijn, niet alle weken "spagen" van zattigheid. Maar onder een gezonde ambiance zijn in Aalst de beste resultaten al gehaald !!!

een trainer die met de vuist op tafel boenkt indien nodig, maar iemand die er ook terug een ploeg van kan maken ipv een elftal.

Wat hebben we eigenlijk in deze ploeg wel ?
Ik heb ze tactisch zien klungelen, fysiek komen we te kort, veel komen technisch te kort, er is geen communicatie, er is geen ploeg.... ge kunt verdorie nergens een punt opnoemen waar je op kunt voort bouwen.
Hoe ge het draait of keert, voetbal is een ploegsport. Dus in dat opzicht lijkt mij een goede sfeer een goede fundering om weer op te beginnen.
En ik zeg niet dat ze er geen moeite voor gedaan hebben hé, zo een weekend Madrid, of een teambuilding in Marocco zijn schitterende initiatieven... maar 't volstaat blijkbaar niet.

In dat opzicht was De Wilde mss wel de geknipte man, had hij het niet in zn sterre gekregen om Daerden te volgen natuurlijk...

Trouwens ik heb het voornamelijk over tijdens de wedstrijd... Dat lollen en feesten is pas erna. Eerst presteren en op basis daarvan feestje bouwen...

*** Com'on you Spurs ***

08 Dec 2008, 19:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
En ik hoor dan DT zeggen met mijn voeten zouden ze zo neig niet moeten spelen,
sorry maar dat is wel zeer simplistisch hé.

Limpens begint het seizoen met een paar fysieke trainingen waarop er direkt nen man of 4-5 moeten afhaken...
en met de blessures van vorig jaar indachtig gaat er de riem wat af.
In ieder geval onze fysieke basis voor dit seizoen was al weg.
Dan merkt ge in de voorbereiding dat niets loopt gelijk het moet, wat moet je doen ?
Er zijn zoveel zaken waar ge mee geconfronteerd wordt als manager van deze ploeg, en voor iedereen kan je nooit goed doen. Veel zeggen dan laat anderen wat werk over nemen ??
Allemaal goed en wel, maar met welk budget gaat ge zo iemand betalen ?
Iemand die goed in zijn vak is kost nu eenmaal een bom geld.

Om dan nog te zwijgen over de zaken die u als bestuur gewoon opgedrongen worden.
Allé, ik spreek ook met geen kennis van zaken en ik geef er hier misschien ook lappen op dat geen naam heeft. Maar ik vrees toch dat het niet zo simpel is dan je het soms wilt laten uitschijnen.

Voor de rest heb ik mij zondag ook dood geërgerd aan sommige spelers, aan de mentaliteit en aan de trainer.

Laatst gewijzigd door Bram op 08 Dec 2008, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Dec 2008, 19:20
Scholier

Leeftijd: 34
Wat verwacht je nog van Eendracht Aalst dit seizoen ? Hou jij promotie nog mogelijk ? Hoe denkt de rest van het team hier over ?
Promotie was het doel en is nog altijd het doel. We staan nu op 5 punten van de leider. Er zijn nog 20 wedstrijden te spelen dus alles is nog mogelijk. Als je kijkt naar vorig seizoen weten we dat het rap kan gaan in voetbal. Het voetbal is niet altijd even mooi geweest en toch draaien we bovenin mee. Geloof mij: het beste van deze groep moet nog komen!!!
interview van de schutter
ten eerste:het beste?????
ten tweede: welke ploeg ?

08 Dec 2008, 19:22
Scholier

Leeftijd: 34
welke groep* :p

08 Dec 2008, 19:23
Miniem

witzwet schreef:
Een match die je MOET winnen. Je speelt immers thuis en na de wanprestatie hoop ik dat ze zich herpakken.

Ik hoop echt COULI in de ploeg! Jongens, we zijn toch niet vergeten wa diene gast allemaal opkuiste in het middenveld! En TWEE spitsen!! En anders...Dillen buiten!

Ceulemans heeft vorige week in de Humo gezegd in een interview dat hij graag in een lagere klasse zou gaan trainen.. misschien moeten ze hem eens opbellen?

08 Dec 2008, 19:34
Freak

Leeftijd: 35
Nolah schreef:
witzwet schreef:
Een match die je MOET winnen. Je speelt immers thuis en na de wanprestatie hoop ik dat ze zich herpakken.

Ik hoop echt COULI in de ploeg! Jongens, we zijn toch niet vergeten wa diene gast allemaal opkuiste in het middenveld! En TWEE spitsen!! En anders...Dillen buiten!

Ceulemans heeft vorige week in de Humo gezegd in een interview dat hij graag in een lagere klasse zou gaan trainen.. misschien moeten ze hem eens opbellen?

Zei hij niet:"na 2010wil ik graag een club in de lagere klassen trainen"?

08 Dec 2008, 19:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 28