Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Iendrachter90 schreef:
Nolah schreef:
witzwet schreef:
Een match die je MOET winnen. Je speelt immers thuis en na de wanprestatie hoop ik dat ze zich herpakken.

Ik hoop echt COULI in de ploeg! Jongens, we zijn toch niet vergeten wa diene gast allemaal opkuiste in het middenveld! En TWEE spitsen!! En anders...Dillen buiten!

Ceulemans heeft vorige week in de Humo gezegd in een interview dat hij graag in een lagere klasse zou gaan trainen.. misschien moeten ze hem eens opbellen?

Zei hij niet:"na 2010wil ik graag een club in de lagere klassen trainen"?

en...? In 2010 zitten we hier nog ze, als er niks verandert.

08 Dec 2008, 20:01
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
En ik hoor dan DT zeggen met mijn voeten zouden ze zo neig niet moeten spelen,
sorry maar dat is wel zeer simplistisch hé.

Limpens begint het seizoen met een paar fysieke trainingen waarop er direkt nen man of 4-5 moeten afhaken...
en met de blessures van vorig jaar indachtig gaat er de riem wat af.
In ieder geval onze fysieke basis voor dit seizoen was al weg.
Dan merkt ge in de voorbereiding dat niets loopt gelijk het moet, wat moet je doen ?
Er zijn zoveel zaken waar ge mee geconfronteerd wordt als manager van deze ploeg, en voor iedereen kan je nooit goed doen. Veel zeggen dan laat anderen wat werk over nemen ??
Allemaal goed en wel, maar met welk budget gaat ge zo iemand betalen ?
Iemand die goed in zijn vak is kost nu eenmaal een bom geld.

Om dan nog te zwijgen over de zaken die u als bestuur gewoon opgedrongen worden.
Allé, ik spreek ook met geen kennis van zaken en ik geef er hier misschien ook lappen op dat geen naam heeft. Maar ik vrees toch dat het niet zo simpel is dan je het soms wilt laten uitschijnen.

Voor de rest heb ik mij zondag ook dood geërgerd aan sommige spelers, aan de mentaliteit en aan de trainer.

Zeg mannekes, alles in zijn context bekijken hé wat ik zei dat ze zo ni met mijn kloten zouden rammelen... Nu hangt die uitspraak plots vast aan de fysieke paraatheid van de spelers?? Iedereen heeft de afgelopen jaren gewaarschuwd voor te veel optimisme, nu komt er wat tegenwind voor spelers, trainer en bestuur en het is in de slechte momenten dat je ziet wie uit het goede hout is gesneden... Ieder bestuur is hier ooit als de grote mecenas binnengekomen, maar weinigen hebben het positief uitgezongen... Als er sprake is over mannen die de ploeg vanalles en nog wat opdringen bijvoorbeeld: diezelfde mannen die u nu misschien iets hebben opgedrongen, zullen hier de voorbije 2 jaar ook gepasseerd zijn zenne en toen werden ze toch netjes buitengewerkt... Mag je dan geen kanttekeningen maken?

Je mag veel zeggen op wat ik te schrijven heb, maar ik heb hier nooit beweerd dat het simpel is om eruit te geraken - als je ziet wat alle betrokkenen week na week op het veld tonen en je ziet daarna in de pers wat ze er zelf van vinden dan weet je gewoon dat het diep zit (waarom zou ik dan zeggen dat het simpel is???) -

Dat is het allesbehalve, maar alles nog veel ingewikkelder maken door nieuwe spelers in de ploeg te droppen, die na een kwartier ergens anders te zetten om dan bij de rust elke organisatie overboord te gooien, helpt ook niet.

Wat ik zeg, is dat je best roeit met de riemen die je hebt. Iedereen is hier bezig met een paar spelers aantrekken, een nieuwe trainer, etc. Kleine kanttekening; je betaalt Limpens nog, dan ga je Dillen nog betalen, Londerzeel ook nog, etc. Je hebt geen ezel zenne -
Bovendien zie je dat het probleem zo diep zit (6 maanden geklungel hé mannekes) dat je dat ni oplost met het aantrekken van 1 of 2 nieuwe... Want als die nieuwe aangetrokken zijn om meteen te spelen, dan gaan degenen die daarvoor moeten wijken, ook amok maken... Voor hetzelfde geld gaat het nog slechter - iedereen zegt een verloren jaar, maar denkt dat we de schaapjes op het droge hebben precies - blijf maar naar boven kijken allemaal, we staan "maar" op 10 punten van Wetteren... ik ga er nog even op wijzen dat WS Woluwe en Union maar op 6 punten van ons staan hé en La Lou staat op dezelfde afstand van ons als wij van Wetteren... Verlies nu geen drie matchen op een rij hoor of je gaat nog een lang seizoen tegemoet...

Bovendien zal het zelfs verre van makkelijk zijn om de overtollige bucht in je kern kwijt te geraken - nog eens -> je spelers kunnen enkel omhoog of naar vierde hé - eerste en tweede klassers zitten echt ni te wachten op spelers die zelfs niet meekunnen bij een nummer 9 van derde A zenne... En natuurlijk willen de ploegen uit vierde en provinciale een deel van die krabbers wel, maar wel GRATIS hé... Betalen blijf je ze dus toch...

Dus wat is voorlopig de beste oplossing - begin met je basis deftig te zetten - je ploeg leren kennen en vooral zien welke kwaliteiten er in je team schuilen. In plaats van naar Madrid te gaan, hadden ze beter een testmatchken gespeeld om het een en ander uit te proberen. Dat een Dillen na twee weken het potentieel niet ziet, is normaal - hij wordt er ook ingesmeten, maar het spel was verdorie nog net iets beter toen hij niemand kende, dan nu hij de ploeg al een tijdje onder zijn hoede heeft...

En als er iemand vragen heeft, bij wat ik schrijf, stel de vraag desnoods via pm, maar citeer me niet met totaal uit zijn verband gerukte uitspraken...

08 Dec 2008, 20:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Er zijn nogal wat forumbezoekers die BLIND blijven hardnekkig geloven in het individueel talent van deze spelersgroep.
Het is al gebleken uit de tweede seizoenhelft vorig seizoen en de voorbereidende campagne van huidig seizoen dat deze ploeg te weinig in haar mars heeft om de titel te veroveren. De eerste seizoenhelft vorig jaar speelden wij de top omdat enkele spelers uitblonken en de rest mee op sleeptouw namen. Die zijn er niet meer: De terugval van die enkele spelers kwam er, en wij verloren de titel en de eindronde, en maken nu een zwak seizoen mee.
Nogmaals : om kampioen te spelen moet je over 14 degelijke spelers beschikken die een klasse sterker dan derde nationale. In vierde spelen we op één been de titel omdat alle spelers stuk voor stuk derde of zelfs tweede klasse waardig waren. Op zo'n manier moet gebeuren! Je transferts moet je gaan halen : ofwel bij de absolute uitblinkers van de top in derde, uitblinkers in tweede klasse of spelers die net iets tekort komen voor eerste klasse.
Niet de topspelers die in vierde klasse het mooie weer hebben gemaakt. daarmee zit je weer in de middenmoot van derde. Noch de afdankers van kandidaat-degradatieploegen uit tweede klasse.
Noch Limpens, noch Dillen , noch de spelers zelf kunnen er aan doen dat de ploeg niet beter kan. Daarom een beetje respect voor alle jongens die toch hun best doen , maar het gewenste niveau niet halen. Het kan best je zoon zijn, je broer of je oom. Iedere speler haalt het onderste uit de kan om te kunnen winnen; maar heeft zijn niveaugrens.
De verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur om de juiste transferts binnen te halen en met dié ploeg een gooi naar de titel te doen.
Het bestuur is van zeer goede wil en droomt ook van de titel, maar is evenzeer incompatibel in haar transfertbeleid (en dus ook van een te laag niveau) om deze ploeg back-to-glory te brengen. Zij blijven ondanks alles ook mijn respect behouden.
Is er een oplossing voor de malaise ?? Ja : Een profesioneel aanwerven met zeer goeie kennis van voetbaltalenten om het transfertbeleid te organiseren zonder sportieve bemoeienis van het bestuur.

08 Dec 2008, 20:48
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ace schreef:
Dirk schreef:
Jeroen schreef:

Reageren met "cynisch klootzaksken" vind ik anders ook een brug te ver.

Ik ben al content dak nie miér allién ben als kloeitzaksken :cool:

Zeggen dat ge een maand geleden inderdaad tot klootzaksken werd gedoopt terwijl nu gans het forum zijn kritiek mag spuien (terecht daar niet van !!!).
Is onze verdediger van het éénmansbestuur nu ook ziek in het hoofd?

Je mag er mijn naam bijzetten hoor Wim, ik heb daar geen enkel probleem mee, en op die manier is het voor iedereen duidelijk wat je bedoeling is.

Ik sta er wel op van een wederwoord te produceren om enkele leugens recht te zetten.
1. Ik heb hier NIEMAND een klootzak genoemd.
2. Ik ben geen verdediger van het bestuur. Ik ben een supporter van Eendracht Aalst en geef hier gewoon mijn mening. Ik probeer dat in mijn ogen zo objectief mogelijk te doen en kan heel goed begrijpen dat dat niet altijd lukt, en ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen altijd dezelfde mening heeft.

Zoals jij van mij misschien denkt dat mijn objectiviteit een te positieve wending neemt, zo denk ik van jou dat de jouwe een iets te negatieve wending neemt. Dat is elk zijn mening, geen enkel probleem.
Mij verleidt dat er niet om al jouw postings met een vergrootglas te bekijken.

08 Dec 2008, 21:03
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
pattaboem schreef:
Er zijn nogal wat forumbezoekers die BLIND blijven hardnekkig geloven in het individueel talent van deze spelersgroep.
Het is al gebleken uit de tweede seizoenhelft vorig seizoen en de voorbereidende campagne van huidig seizoen dat deze ploeg te weinig in haar mars heeft om de titel te veroveren. De eerste seizoenhelft vorig jaar speelden wij de top omdat enkele spelers uitblonken en de rest mee op sleeptouw namen. Die zijn er niet meer: De terugval van die enkele spelers kwam er, en wij verloren de titel en de eindronde, en maken nu een zwak seizoen mee.
Nogmaals : om kampioen te spelen moet je over 14 degelijke spelers beschikken die een klasse sterker dan derde nationale. In vierde spelen we op één been de titel omdat alle spelers stuk voor stuk derde of zelfs tweede klasse waardig waren. Op zo'n manier moet gebeuren! Je transferts moet je gaan halen : ofwel bij de absolute uitblinkers van de top in derde, uitblinkers in tweede klasse of spelers die net iets tekort komen voor eerste klasse.
Niet de topspelers die in vierde klasse het mooie weer hebben gemaakt. daarmee zit je weer in de middenmoot van derde. Noch de afdankers van kandidaat-degradatieploegen uit tweede klasse.
Noch Limpens, noch Dillen , noch de spelers zelf kunnen er aan doen dat de ploeg niet beter kan. Daarom een beetje respect voor alle jongens die toch hun best doen , maar het gewenste niveau niet halen. Het kan best je zoon zijn, je broer of je oom. Iedere speler haalt het onderste uit de kan om te kunnen winnen; maar heeft zijn niveaugrens.
De verantwoordelijkheid ligt bij het bestuur om de juiste transferts binnen te halen en met dié ploeg een gooi naar de titel te doen.
Het bestuur is van zeer goede wil en droomt ook van de titel, maar is evenzeer incompatibel in haar transfertbeleid (en dus ook van een te laag niveau) om deze ploeg back-to-glory te brengen. Zij blijven ondanks alles ook mijn respect behouden.
Is er een oplossing voor de malaise ?? Ja : Een profesioneel aanwerven met zeer goeie kennis van voetbaltalenten om het transfertbeleid te organiseren zonder sportieve bemoeienis van het bestuur.

als je die professioneel zou aanwerven, dan zal hij het zeeeeker met de deze moeten doen. want nen full timer extra op de loonlijst die niet eens op het veld kan renderen, tja.... daaar zijde niet veel mee. er is dan geen geld meer over om de kern die in uw ogen volledig te kort schiet te versterken. uw oplossing is logisch, zelfs voordehandliggend, ware het niet dat we geen hopen geld schijten. ik denk dat we anders al in tweede zaten. trouwens incompatibel... ik denk dat je incompetent bedoelt :cool:
de voorbije twee jaar vond ik de transfers meer dan geslaagd... dit jaar was het een ramp tot daar aan toe.... maar voor ge woorden in de mond neemt als incompatibel moete toch eens nadenken over 1) of je dat woord wel kent, en 2) of het niet overdreven is.
alli en nu ga 'k mij klaar zetten voor de reactie op tv oost van onzen incontinenten trainer

08 Dec 2008, 21:06
Ancien

Leeftijd: 45
Davy schreef:
alli en nu ga 'k mij klaar zetten voor de reactie op tv oost van onzen incontinenten trainer

Da meisken heeft zonet gezegd dat het om 21u is.
Hopelijk heeft hij aan 10 minuten zendtijd genoeg, want om 21u10 begint Top Gear...

08 Dec 2008, 21:09
Ancien

Leeftijd: 38
Davy schreef:

:plat:

08 Dec 2008, 21:11
Vaste Waarde

pattaboem schreef:

en daar mag je mij bijrekenen, ik ben er van overtuigd dat sommigen idividueel (zoals je zelf zegt) kilometers onder hun niveau spelen maar dat dit niet tot uiting komt door het feit dat er blijkbaar geen "spelersgroep" is!!!!!!

08 Dec 2008, 21:16
Freak

Benieuwd hoe ze zich, na de 'boodschap' van de supporters, zullen herpakken.
Plots Peruwelz van de mat spelen zal er niet inzitten denk ik, maar ik hoop dat er enkele gasten gaan doorhebben dat ze er hun kop voor moeten leggen.

08 Dec 2008, 21:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Casual1919 schreef:
Benieuwd hoe ze zich, na de 'boodschap' van de supporters, zullen herpakken.
Plots Peruwelz van de mat spelen zal er niet inzitten denk ik, maar ik hoop dat er enkele gasten gaan doorhebben dat ze er hun kop voor moeten leggen.

En is dat nu niet de bedoeling van al het gemekker de laatste tijd van de supporters ? Hopen dat hun frank eens valt en inzien dat ze echt niet goed bezig zijn en dat het echt de moment is om er iets aan te doen.
Eendrachters zijn we allemaal anders zouden we hier niet ons zitten druk te maken.

08 Dec 2008, 21:48
Freak

Leeftijd: 42
Dillen zijnen uitleg was duidelijk. Een middenveld met Van Mieghem en Franck zal altijd blijven staan, grotendeels omdat ze "moeten" spelen door hun zware contracten ...
Olé we gaan er geraken zo :whistle:
Hij vindt dan nog dat ze nog zo heel slecht ni bezig zijn :wadde: Volgens mij weet hij ook niet wa de beste posities zijn per speler als ge zijnen uitleg hoort

08 Dec 2008, 22:19
Ancien

Leeftijd: 38
Azo een triestige plant jongens onzen trainer. Zonder fut, zonder emotie zijn zinnekes aframmelen. Man man.

En met de winterstop gaan ze weer nog een paar man aantrekken. Nog wa kosten opt sterfhuis.

Hopelijk raken ze van enkele 'sterspelers' af. Maar dat Van Mieghem en Franck centraal zullen (moeten) blijven spelen, is wel duidelijk.

08 Dec 2008, 22:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Verbechio schreef:
Dillen zijnen uitleg was duidelijk. Een middenveld met Van Mieghem en Franck zal altijd blijven staan, grotendeels omdat ze "moeten" spelen door hun zware contracten ...Olé we gaan er geraken zo :whistle:
Hij vindt dan nog dat ze nog zo heel slecht ni bezig zijn :wadde: Volgens mij weet hij ook niet wa de beste posities zijn per speler als ge zijnen uitleg hoort

En zo zijn we bij wat ik gisteren al zei. Van trainer veranderen heeft geen zin omdat bepaalde mislukte transfers gewoon moeten spelen en bijgevolg geen enkele trainer carte blanche zal krijgen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

08 Dec 2008, 22:23
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Verbechio schreef:
Dillen zijnen uitleg was duidelijk. Een middenveld met Van Mieghem en Franck zal altijd blijven staan, grotendeels omdat ze "moeten" spelen door hun zware contracten ...Olé we gaan er geraken zo :whistle:

Wat ik dus al enkele weken zeg... :hmm:

08 Dec 2008, 22:38
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
'T is misschien een stok in het hoenderhok smijten maar Dillen lijkt mij meer en meer een marionet.

Waarom zit hij in de studio en niet iemand van het bestuur?

Allè, we hebben weer stof tot nadenken. Benieuwd welke ratten ze ons nog voor de ogen gaan draaien de komende weken....

sorry medesupporters maar ik heb het hier moeilijk mee.

08 Dec 2008, 23:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 28