|
|
| Pagina 18 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
hansken schreef: of verder naar beneden??? ![]() Ne neen, we willen jullie daar onderaan in de klassering niet voor de voeten lopen. :grijns: |
| 02 Nov 2005, 13:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
poipeplekker schreef: hansken schreef: of verder naar beneden??? ![]() Ne neen, we willen jullie daar onderaan in de klassering niet voor de voeten lopen. ![]() wij laten jullie gerust paseren hoor in jullie weg naar beneden, wij willen jullie daarin zeker niet in de weg lopen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 02 Nov 2005, 16:57 |
|
|
|
hansken schreef: poipeplekker schreef: hansken schreef: of verder naar beneden??? ![]() Ne neen, we willen jullie daar onderaan in de klassering niet voor de voeten lopen. ![]() wij laten jullie gerust paseren hoor in jullie weg naar beneden, wij willen jullie daarin zeker niet in de weg lopen ![]() Laten passeren? Veel speling hebben jullie daar onderaan niet meer eh. :wink: Maar kom, met de kwaliteiten die er ontegensprekelijk in de ploeg zijn, moeten er toch zeker 3 ploegen achter zich gehouden kunnen worden. Wat Waregem en Diegem daar zo hoog staan te doen, is me een compleet raadsel... Dat zijn 2 getipte degradatiekandidaten die jullie de eerstkomende weken, misschien wel maanden niet meer gaan tegenkomen in de klassering. |
| 02 Nov 2005, 17:05 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
En Poip, hoe was de match tegen Racing Marginaal?
_________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 06 Nov 2005, 20:11 |
|
|
|
Engeland schreef: En Poip, hoe was de match tegen Racing Marginaal? 3 minuten van het eind 3-1 voorgestaan en nog dom weggeven. Ik vind het een billijk gelijkspel, al hadden we zeker de kansen om de match allang te beslissen.Onze verdediging is een zeef, we scoren en laten scoren. Een neutrale supporter, die geniet van onze thuismatchen, maar voor ons is het plezier er ook ver af, zeker als constant dezelfde fouten gemaakt worden. Op deze manier hebben we volgend seizoen nog 2 mooie derbies in 3de, niet getreurd. Een sjans dammen Henri Munyaneza nog hebben, een lust voor het oog. |
| 06 Nov 2005, 20:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
poipeplekker schreef: Engeland schreef: En Poip, hoe was de match tegen Racing Marginaal? 3 minuten van het eind 3-1 voorgestaan en nog dom weggeven. Ik vind het een billijk gelijkspel, al hadden we zeker de kansen om de match allang te beslissen.Onze verdediging is een zeef, we scoren en laten scoren. Een neutrale supporter, die geniet van onze thuismatchen, maar voor ons is het plezier er ook ver af, zeker als constant dezelfde fouten gemaakt worden. Op deze manier hebben we volgend seizoen nog 2 mooie derbies in 3de, niet getreurd. Een sjans dammen Henri Munyaneza nog hebben, een lust voor het oog. Als ge miserie wilt zien moet ge in Aalst zijn dezer dagen. |
| 06 Nov 2005, 21:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
Oilsjt Vaneigest schreef: poipeplekker schreef: Engeland schreef: En Poip, hoe was de match tegen Racing Marginaal? 3 minuten van het eind 3-1 voorgestaan en nog dom weggeven. Ik vind het een billijk gelijkspel, al hadden we zeker de kansen om de match allang te beslissen.Onze verdediging is een zeef, we scoren en laten scoren. Een neutrale supporter, die geniet van onze thuismatchen, maar voor ons is het plezier er ook ver af, zeker als constant dezelfde fouten gemaakt worden. Op deze manier hebben we volgend seizoen nog 2 mooie derbies in 3de, niet getreurd. Een sjans dammen Henri Munyaneza nog hebben, een lust voor het oog. Als ge miserie wilt zien moet ge in Aalst zijn dezer dagen. dezer dagen de leste 2 jaar zekerm or na ist echt wel overdreven dit is gen voetbal nimeer ze :zot: _________________ ![]()
|
| 06 Nov 2005, 22:21 |
|
|
forumlegende
Da's waar, ben het beu om altijd te moeten liegen tegen moeder de vrouw als ik zeg dak 'nor de voetbal gon zien'...
|
| 06 Nov 2005, 22:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
ik oek kzeg altij tege mijn ma kgon nor de voetbal zien mor ik moen altij liege aja , ik gon altij nort kantine ja en een hamburgerke eten en ja wa nor kloefkappers zien
![]() _________________ ![]()
|
| 06 Nov 2005, 22:30 |
|
|
|
Ik gon allang nie miejr nor de voebal veer de voebal ze, nog een sjans dat ons benje er den ambiance inaaft. Ik gon veer een pintjen te drinken en ne kiejr te lachen me de mouten, en om Munyaneza te zien schitteren...mor veer de rest....
|
| 06 Nov 2005, 23:06 |
|
|
|
zeg gasten, we kinnen er den 4den december misschien tesoumen een pintjen op drinken...wa peisde?
|
| 06 Nov 2005, 23:25 |
|
|
poipeplekker schreef: zeg gasten, we kinnen er den 4den december misschien tesoumen een pintjen op drinken...wa peisde? ik weet 1 ding da gulle ons ier een dikke pandoering gaat geven , kzal men ploegske wel aanmoedigen mor ik weet een ding, gule gaat osn voetballes geven en hopelijk leren ons tamme kloten der iet af he poip ![]() _________________ ![]()
|
| 06 Nov 2005, 23:29 |
|
|
|
johny schreef: ik weet 1 ding da gulle ons ier een dikke pandoering gaat geven , kzal men ploegske wel aanmoedigen mor ik weet een ding, gule gaat osn voetballes geven en hopelijk leren ons tamme kloten der iet af he poip ![]() voetballes?
op dees manier gaan wij grandioos den boot in, mennen besten...den bak tegendoelpunten zal weer goe vol zitten, mor kzal et toch nie on menne lever loute kommen ze. :zat: |
| 06 Nov 2005, 23:32 |
|
|
ja eje gij die van osn al is gezien de leste weken daartegen speelde gule nog vree goe ze gule ziet nog doelpunten ja wij oek maar bijna altij van de tegenpartij en gelek die van ons vanachter brosselen en gule spitsen etj die de goal weten staan is het voor mij nu al beslist en ik zeg het niet graag dender wint tegen ons :snif:
_________________ ![]()
|
| 06 Nov 2005, 23:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
poipeplekker schreef: johny schreef: ik weet 1 ding da gulle ons ier een dikke pandoering gaat geven , kzal men ploegske wel aanmoedigen mor ik weet een ding, gule gaat osn voetballes geven en hopelijk leren ons tamme kloten der iet af he poip ![]() voetballes? op dees manier gaan wij grandioos den boot in, mennen besten...den bak tegendoelpunten zal weer goe vol zitten, mor kzal et toch nie on menne lever loute kommen ze. ![]() zelfs me een verdediging zoals je zegt lukt De Langhe er nog nie in om te scoren, zelfs nie als ge wegwijzerkes zet en de keeper nen blinddoek aandoet. Maar Carlier daarentegen loopt ze er tegen zulke verdedigingen per ongeluk misschien wel in :dom: :dans: :dom: |
| 06 Nov 2005, 23:40 |
|
| Pagina 18 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 103 Volgende |