|
|
| Pagina 8 van 10 |
[ 140 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Aan Troch zijn mouw trekken?
Ik heb dat verhaal dat Sven hier vertelt toch ook uit redelijk betrouwbare hoek gehoord.
En dat ze vrij goede banden onderhouden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Dec 2008, 18:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: Sinds wanneer hebben wij goede contacten met Anderlecht ? ![]() Ik heb dat altijd gehoord van Anderlecht kant en ook sommige supporters van Aalst hebben mij dat bevestigd. Roland Lamah ging normaal bij jullie spelen hadden jullie niet gezakt naar vierde klasse. Misschien een paar jonge gasten van daar proberen te overtuigen... Die willen hun bewijzen want geloof mij, elk weekend met de reserven spelen, dat is moeilijk om u dan te motiveren... Mja ik weet wel van de transfers van Van Himst en Lozano in der tijd, maar of het huidige bestuur connecties heeft weet ik niet.. Ik zou het in ieder geval een goed gedacht vinden, samenwerken met Anderlecht. Die hebben ontzetten goede jeugd die daar nooit een kans krijgt. Wij zitten er op een boogscheut van en bovendien spelen ze hier toch voor wat volk. Aangezien we geen geld teveel hebben zou enkele spelers gratis huren wel een oplossing kunnen zijn. |
| 11 Dec 2008, 18:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Alleen zien dat je je ploeg niet laat afhangen van Anderlecht. Kijk wat Antwerp voor heeft met Man.U
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Dec 2008, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
hansken schreef: zwetwit schreef: Smetje schreef: the_red_ant69 schreef: als we maar geen 3e rangs spits van roeselare krijgen zal ik ook al content zijn. Diene Mulisa van Roeselare (vorig jaar Hamme) is denk ik wel gene slechten voor derde (en zelfs tweede) klasse. jongens verwacht echt niet te veel hoor, ten eerste is er geen geld, jaja geloof het of niet, geen geld, een club die aan de sponsors moet vragen om het geld van volgend seizoen al te storten dat kan niet gezond zijn. en dan het volgende, er moeten 7 spelers vertrekken, wat heel veel is en daar is waarschijnlijk zelfs coulybali bij(hoe spijtig ook) en er komt waarschijnlijk weinig maar eerder niks bij, laat troch waar hij is want daarmee ga je niet veel kunnen doen aangezien hij weeral gekwetst is voor de 4de maal dit seizoen en dan nog zonder of bijna geen compititie, en hij traint weeral voor de zoveelste week individueel(lees maar op de site van roeselare), de club gaat gewoon afwachten wat het de volgende 2 wedstrijden word, en als we 2 maal verliezen, wat er dik in zit als we zo verder boeren, dan staan we helemaal vanonder en dan is het strijden tegen de degradatie, geloof me waar, vergeet niet dat we maar 6 puntjes meer hebben dan de 3de laatste in de stand en die hebben gewonnen van zaventem, we moeten (hoe erg het ook is), stoppen met naar boven te kijken maar eerder naar vanonder. ik hoop da gij 100%zeker weet wa gij hier post, anders zijn tees wel beschuldigingen die kunnen tellen :crazy: Inderdaad, stel dat iemand u dit in vertrouwen zegt zou het wel héél dom zijn om zoiets op een forum te plaatsen, zeker van uw geliefde club. Alleen goed om anderen op stang te jagen en grote roddels op gang te trekken. _________________
|
| 11 Dec 2008, 18:52 |
|
|
Scholier
Gunther schreef: hansken schreef: zwetwit schreef: Smetje schreef: the_red_ant69 schreef: als we maar geen 3e rangs spits van roeselare krijgen zal ik ook al content zijn. Diene Mulisa van Roeselare (vorig jaar Hamme) is denk ik wel gene slechten voor derde (en zelfs tweede) klasse. |
| 11 Dec 2008, 19:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zeg het mor ze men skoap
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Dec 2008, 19:10 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Casual1919 schreef: Alleen zien dat je je ploeg niet laat afhangen van Anderlecht. Kijk wat Antwerp voor heeft met Man.U Inderdaad, dat is altijd het gevaar. Maar ik volg reserven en U19 van RSCA redelijk kortbij en daar zitten toch wel wat talentjes ze. _________________
|
| 11 Dec 2008, 21:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: En dat ze vrij goede banden onderhouden. Ook niet vergeten dat Verschueren nog van Aalst afkomstig is hé. Vandaar ook dat er nog een goeie band is denk ik. |
| 12 Dec 2008, 0:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Ace schreef: Casual1919 schreef: Twan schreef: De Jean schreef: Ik vond het juist raar da diejen kerel van TV Oost da zei. Maar volgens mij slaan die daar gewoon met hun klak naar ze. Ofwel is hun bron dit forum :) Eens proberen he ... Ik weet uit goede bron dat Gunther Thiebaut terugkomt nadat hij verman dat ook Kuyovic volgend jaar bij Aalst terugkomt ... ![]() Wil gerust Gunther eens bellen ![]() Moest je hem kennen je zou weten dat hij voor de rest van het seizoen gekwetst is! |
| 12 Dec 2008, 7:58 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Anderlecht en EA hebben altijd op vredesvoet
geleefd. Verschueren was in de jaren 1960-ig sportleraar in 't VTI en ook fysiektrainer van EA. Periode dat de spelers op blote voeten met zandzakken op de rug , de staanplaatsten 10 keerop en af moesten lopen. De Michel was genen gewonen, ge ziet het nu nog op zijn toot. Van Anderlecht zou der dus met de winterstop iets kunnen overwaaien uit hun reserven/jeugd. |
| 12 Dec 2008, 10:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Om de goede banden met Anderlecht te onderhouden....
Vandaag in HNB: bij Anderlecht mogen Vleck, Bulykin, Rnic en Iakovenko vertrekken of uitgeleend worden. Thomas Troch moet inderdaad weg bij Roeselare, net als De Wilde, Topka en Van Hoyweghen. Ook in artikel (pagina 15): Vier versterkingen op komst bij Aalst en spelers die niet voldoen zullen tijdens de winterstop doorgestuurd worden, hopelijk niet de verkeerde. |
| 12 Dec 2008, 10:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Voldoen alvast niet voor mij:
Franck, Van Mieghem, Kabongo, Iakovlevski, Wouter. Eventueel Arnold als die echt niet meer fit is. Als we er dan 4 in de plek krijgen ben ik ferm content ! |
| 12 Dec 2008, 17:06 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Jeroen schreef: Voldoen alvast niet voor mij: Franck, Van Mieghem, Kabongo, Iakovlevski, Wouter. Eventueel Arnold als die echt niet meer fit is. Als we er dan 4 in de plek krijgen ben ik ferm content ! Ik blijf erbij dat Franck kan voetballen en wilt voetballen voor onze club. Alleen heeft hij niet de aanspeelmogelijkheden die hij nodig heeft waardoor hij ook niet de snelheid, die van hem verwacht word, kan brengen in de aanvallende acties. De rest daar hebde 100% gelijk in. |
| 12 Dec 2008, 19:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: Voldoen alvast niet voor mij: Franck, Van Mieghem, Kabongo, Iakovlevski, Wouter. Eventueel Arnold als die echt niet meer fit is. Als we er dan 4 in de plek krijgen ben ik ferm content ! Op de officiele site staat er nog niets vermeld van die 4 versterkingen hoor. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Dec 2008, 19:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Het zijn nooit de gasten die je mss verwacht: ik gok op deze, van de eerste twee ben ik zo goed als zeker!
Arnold Kabongo Wouter Van Dender _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Dec 2008, 19:29 |
|
| Pagina 8 van 10 |
[ 140 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 Volgende |