|
|
| Pagina 5 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Bartos schreef: Ik denk dat het niet zo ver zal afzitten van de ploeg die ik hier enkele dagen geleden al zette. De Schutter en Couli op het middenveld, Thomas Spotbeen naar den back, Van Damme zal blijven staan op midden rechts en misschien Boussoufa erin voor Iakovlevski. Ik gok dat die ploeg er niet ver zal afzitten. De ploeg die ik heb gezet gaat starten! Tenzij blessures of ziekten nog roet in het eten gooien natuurlijk. _________________
|
| 12 Dec 2008, 13:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
SERRE schreef: Bartos schreef: Ik denk dat het niet zo ver zal afzitten van de ploeg die ik hier enkele dagen geleden al zette. De Schutter en Couli op het middenveld, Thomas Spotbeen naar den back, Van Damme zal blijven staan op midden rechts en misschien Boussoufa erin voor Iakovlevski. Ik gok dat die ploeg er niet ver zal afzitten. De ploeg die ik heb gezet gaat starten! Tenzij blessures of ziekten nog roet in het eten gooien natuurlijk. Ik had blijkbaar over uw bericht gelezen. Als dat klopt dus de voorkeur aan Niels Spotbeen boven Boussoufa. Mja, tis alleszins een goed gedacht om de kans aan de jeugd te geven, al had ik ons toch liever zien proberen met twee spitsen (Boussoufa naast Boto), want nu staan er achter Boto natuurlijk wel drie verdedigende middenvelders. Maar kom, de zwakke schakels eruit, das al positief. |
| 12 Dec 2008, 14:18 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
eintracht frankfurt schreef: Mariner schreef: zotvawies schreef: acrid schreef: Mariner schreef: Hopla, brief van binnenlandse zaken gekregen, ik en ne maat van mij gaan waarschijnlijk stadionverbod krijgen. als ge dus tegenwoordig uwen fuck-you vinger opsteekt, peist dan 2 keren na want de Walter zit gereed om je te strikken. ik hoop dat het zover nie komt,als ze mensen zoals u beginnen straffen zijn ze goe bezig... Dan mag ik mij ook aan een SV verwachten!! Heb zondag ook middenvinger uitgestoken naar Dillen bij de vervanging van Ken Van Damme. Kga mijn brievenbus dichtmetsen denk ik ik ook ![]() hola, recidivisme??!!!! ach, ik heb 3 jaar geleden na een thuismatch tegen Antwerp ook een stadionverbod gekregen omdat ik de flikken verweet dat het lamzakken (en klootzakken) waren. De Antwerpsupporters smeten toen STENEN over de omheining naar de Aalstsupporters en de flikkies stonden erbij en keken ernaar. Bij Aalst smeet er iemand uit frustratie een HAMBURGER terug, en hij werd opgepakt !! Toen heb ik die mannen verweten, en had 6 maanden aan mijn broek. Die mannen kennen mij toch niet, en heb dan in de zittribune die 6 maanden uitgedaan bende losers. Zoals gezegd werd, daar houden ze zich mee bezig, maar als er rellen zijn, lopen ze weg, of ze pakken Aalstenaars op die uit frustratie erop reageren. Allez, Mariner, dan heb je veel tijd om alle DVD's te bekijken Bon, ik ga vanavond naar FSV Frankfurt-Sankt Pauli (bij de Pauli fans). Zal een fiestjen worden ![]() ST PAULI! we love you we love you we love you and where you play we follow we follow we follow 'cause we support sankt pauli sankt pauli sankt pauli and that's the way we like it we like it we like it geweldige supporters:d,sfeer verzekerd ![]() |
| 12 Dec 2008, 14:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
eintracht frankfurt schreef: Bon, ik ga vanavond naar FSV Frankfurt-Sankt Pauli (bij de Pauli fans). Zal een fiestjen worden Ik ben enkele jaren geleden in den UEFA Cup naar Frankfurt - Newcastle geweest (ja, toen speelde Newcastle nog Europees), tussen de supporters van Newcastle natuurlijk. Wel een serieus stadion dat ze daar staan hebben in Frankfurt en een knappe Duitse die daar op Eintracht Frankfurt werkt, heeft ons ginder zelfs nog serieus uit de shit geholpen, want der was een probleem met ons tickets. Wel spijtig dat het ginder overdag al zo een feest was in Frankfurt dat ik 's avonds nog nauwelijks besefte in welk stadion ik stond . |
| 12 Dec 2008, 15:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
jowwan schreef: Ik heb de Walter zwierig zien pennen nadat Mariner zijn middenvinger had .Als ge daarvoor s.v. moet krijgen, amaai : den bond maakt "voetbal " ="een passie" grandioos kapot. 'k stel voor dat Mariner , om in de EA sfeer te blijven , een bijkomend croque festijn organiseert met zijn supp.club. ![]() Ik stel voor om vanuit politieke hoek die situatie eens aan te kaarten en in plaats van zich bezig te houden met onozelheden ze(de flikken) zich wat meer bezig houden met het opzoeken van de vandalen die onze stad terroriseren alsook de stationsbuurt onveilig maken. Dat is politiewerk verdomme. By the way nog iemand iets gehoord van de rellen tegen racing mechelen???????????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Dec 2008, 15:15 |
|
|
forumlegende |
waly 2 schreef: ik had wel van mieghem eens zonder franck willen zien spelen. ik had graag eens het omgekeerde gezien met in de plaats van van mieghem ne couli of van damme _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 12 Dec 2008, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Idem hier. Ik ben bereid Franck nog wat krediet te geven. Franck en Van Mieghem, die kunnen niet samen op het veld staan. Maar franck kan als verdedigende middenvelder wel iets bijdragen tot de ploeg denk ik.
Al is het wel duidelijk dat hij tot nu toe (door omstandigheden?) nog niet heeft kunnen brengen wat we van hem verwachten. Ik vond het hoopgevend dat hij zondag als enige nog wat probeerde te voetballen, na de rust. Onzen Alain stond er bvb. maar wat te kijken van 'geef mij den bal ni aub'. |
| 12 Dec 2008, 18:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: eintracht frankfurt schreef: Bon, ik ga vanavond naar FSV Frankfurt-Sankt Pauli (bij de Pauli fans). Zal een fiestjen worden Ik ben enkele jaren geleden in den UEFA Cup naar Frankfurt - Newcastle geweest (ja, toen speelde Newcastle nog Europees), tussen de supporters van Newcastle natuurlijk. Wel een serieus stadion dat ze daar staan hebben in Frankfurt en een knappe Duitse die daar op Eintracht Frankfurt werkt, heeft ons ginder zelfs nog serieus uit de shit geholpen, want der was een probleem met ons tickets. Wel spijtig dat het ginder overdag al zo een feest was in Frankfurt dat ik 's avonds nog nauwelijks besefte in welk stadion ik stond .Newcastle away in Gent was anders ook in orde ![]() _________________
|
| 12 Dec 2008, 18:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De Jean schreef: Idem hier. Ik ben bereid Franck nog wat krediet te geven. Franck en Van Mieghem, die kunnen niet samen op het veld staan. Maar franck kan als verdedigende middenvelder wel iets bijdragen tot de ploeg denk ik. Al is het wel duidelijk dat hij tot nu toe (door omstandigheden?) nog niet heeft kunnen brengen wat we van hem verwachten. Ik vond het hoopgevend dat hij zondag als enige nog wat probeerde te voetballen, na de rust. Onzen Alain stond er bvb. maar wat te kijken van 'geef mij den bal ni aub'. ) en hij stak zich tenminste niet weg.Van Van Mieghem moet ik echt de eerste geslaagde actie sinds zijn aankomst nog noteren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Dec 2008, 19:52 |
|
|
Freak
franck is toch geen verdedigende middenvelder,hij is spelverdeler.
|
| 12 Dec 2008, 22:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
waly 2 schreef: franck is toch geen verdedigende middenvelder,hij is spelverdeler. Zo denk ik er ook over! Hij kan geen enkel fysiek duel winnen en dan zo iemand als verdedigende mid zetten... dat is gewoon zelfmoord! Sorry zelle maar sommigen hebben toch een rare gedachtengang hier! Snappe wie kan...! _________________
|
| 13 Dec 2008, 0:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Spijtig dat Tim Aelbrecht er zondag niet bij is.Het was de moment om samen met Coulibaly de sterkhouders van het middenveld te worden, maar Niels De Schutter is ne waardige vervanger.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 13 Dec 2008, 0:59 |
|
|
Nationale Ploeg
SERRE schreef: waly 2 schreef: franck is toch geen verdedigende middenvelder,hij is spelverdeler. Zo denk ik er ook over! Hij kan geen enkel fysiek duel winnen en dan zo iemand als verdedigende mid zetten... dat is gewoon zelfmoord! Sorry zelle maar sommigen hebben toch een rare gedachtengang hier! Snappe wie kan...! Op het wedstrijdblad staat hij altijd als nummer tien, maar na vijf minuten begint hij de bal op te halen bij Seminck, zo rond het eigen penaltypunt. In een 4-5-1 functioneert Franck niet als aanvallende mid, maar als verdedigende. Het enige dat hij in dat systeem goed kan, is de bal gaan ophalen en hem afgeven aan iemand die er iets mee doet. Want daar ligt het probleem, zelf kan hij de bal meestal niet kwijt. Dat is toch wat ik in de voorbije wedstrijden gezien heb. Hij zou een anvallende middenvelder moeten zijn. Maar dat kan hij enkel met genoeg aanspeelpunten. Als we de 4-5-1 blijven gebruiken, dan moet Franc als verdedigende mid op het veld staan, in steun van een aanvallende. Anders hebt ge na 5 minuten geen aanvallende mid meer op't veld staan. Ik hoop dat men nu begrijpt wat ik bedoel. |
| 13 Dec 2008, 3:08 |
|
|
Freak
waarom dan geen verdedigende mid in steun van franck?
|
| 13 Dec 2008, 12:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Dat probeer ik nu net uit te leggen. Franck kan volgens mij enkel als aanvallende mid uit te voeten in een 4-4-2. In een 4-5-1 maakt het ni uit of er iemand in steun achter hem staat, hij zal zelf toch de bal vanachter gaan halen en weer geen aanspeelpunten vinden.
In een 4-5-1 functioneert Franck (volgens wat ik gezien heb) niet als aanvallende mid. Hij kan niet op de bal wachten en hij kan geen 1-2 opzetten met een flankspeler of een spits om dan zelf richting doel te besluiten. En dat is wat je van een aanvallende mid in een 4-5-1 toch moet verwachten. In een 4-4-2 heb je eerder iemand nodig die de bal vraagt en die dan zelf kan kiezen waar hij de bal gaat afspelen. En dat zijn volgens mij eerder de sterke punten van Franck. Ik ben er van overtuigd dat er een groot verschil is tussen de twee verschillende systemen wat betreft de rol van de aanvallende mid. Is't zo een beetje duidelijker? |
| 13 Dec 2008, 13:39 |
|
| Pagina 5 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 23 Volgende |