|
|
| Pagina 9 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Zeg jongens, wanneer gaat heel die zever over "elke keer weer de scheids tegen" een keer stoppen? Die arbiter kan er de bal zelf niet in trappen, hé. En we hebben dit jaar ook wel al meer dan één "lichte" strafschop gekregen ook. Dat wordt natuurlijk nogal snel 'ns vergeten, maar waren die er niet geweest, dan hadden we pas goed in de miserie gezeten. Alle ploegen gebruiken alle middelen die goed zijn om een resultaat te halen, zowel den Iëndracht, Peruwelz, als Real Madrid. Daar moet ge maar kunnen mee leven. Mij dunkt hebben we dit seizoen veel te veel bedenkelijke kwaliteit in onze eigen ploeg en al de rest zijn héle flauwe excuses ...
|
| 14 Dec 2008, 17:17 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Allee, 2-1 ...
|
| 14 Dec 2008, 17:23 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
Iendracht02 schreef: Zeg jongens, wanneer gaat heel die zever over "elke keer weer de scheids tegen" een keer stoppen? Die arbiter kan er de bal zelf niet in trappen, hé. En we hebben dit jaar ook wel al meer dan één "lichte" strafschop gekregen ook. Dat wordt natuurlijk nogal snel 'ns vergeten, maar waren die er niet geweest, dan hadden we pas goed in de miserie gezeten. Alle ploegen gebruiken alle middelen die goed zijn om een resultaat te halen, zowel den Iëndracht, Peruwelz, als Real Madrid. Daar moet ge maar kunnen mee leven. Mij dunkt hebben we dit seizoen veel te veel bedenkelijke kwaliteit in onze eigen ploeg en al de rest zijn héle flauwe excuses ... Dat we slecht spelen ligt natuurlijk niet aan de scheidsrechter en ik moet toe geven dat het dit seizoen nog meevalt, met die mannen in t zwert, maar de vorige jaren hebben we hier toch al erge gevallen gezien!! En dan spreek ik niet gewoon over tiijdwinst en andere banale dingen.... Over vandaag ga ik niet oordelen, want ik ben er niet.... Inderdaad 2-1 Boto _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 14 Dec 2008, 17:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
De beter ploeg en op voorsprong tegen peruwelz
En da zonder ons 2 supervedetten Hopelijk blijft het zo en als het dan echt zo goed was, volgende week met dezelfde 11 spelers op het plein! ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 14 Dec 2008, 17:33 |
|
|
iendrachter schreef: Te hopen da ze het kunnen vasthouden, tis wel klote als ge de matchen vanachter uwe pc moet volgen ![]() zet er u dan eens voor, dan zie je meer ![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 14 Dec 2008, 17:39 |
|
|
Vaste Waarde
2-2, toch nog beter dan vorige week ...
|
| 14 Dec 2008, 17:41 |
|
|
2-2, naar t schijnt vanuit buitenspel
_________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 14 Dec 2008, 17:41 |
|
|
Vaste Waarde
Alba schreef: 2-2, naar t schijnt vanuit buitenspel Had ik het niet gedacht ... |
| 14 Dec 2008, 17:42 |
|
|
Iendracht02 schreef: Alba schreef: 2-2, naar t schijnt vanuit buitenspel Had ik het niet gedacht ... t kan altijd hé, da's gewoon wat er in de sms stond... en geef toe, sommige grensrechters zijn van een zéér bedenkelijk niveau... Heeft natuurlijk niets te maken met ons slecht spel van dit seizoen, maar t is wel zo... _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 14 Dec 2008, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde
Alba schreef: Had ik het niet gedacht ... t kan altijd hé, da's gewoon wat er in de sms stond... en geef toe, sommige grensrechters zijn van een zéér bedenkelijk niveau... Heeft natuurlijk niets te maken met ons slecht spel van dit seizoen, maar t is wel zo...[/quote] Dat kan zeker altijd, maar feit is dat in de meerderheid van de gevallen de grensrechters het nog steeds beter gezien hebben, dan al die "neutralen," die vanuit alle mogelijke hoeken, zelfs hoeken van waaruit ge het onmogelijk kunt zien, het tegendeel beweren ... |
| 14 Dec 2008, 17:56 |
|
|
't is gedaan, een punt, zullen maar de verslagen afwachten zodat we de juiste zondebokken kunnen beschimpen
![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
|
|
Vaste Waarde
Alba schreef: t kan altijd hé, da's gewoon wat er in de sms stond... en geef toe, sommige grensrechters zijn van een zéér bedenkelijk niveau... Heeft natuurlijk niets te maken met ons slecht spel van dit seizoen, maar t is wel zo... Dat kan zeker altijd, maar feit is dat in de meerderheid van de gevallen de grensrechters het nog steeds beter gezien hebben, dan al die "neutralen," die vanuit alle mogelijke hoeken, zelfs hoeken van waaruit ge het onmogelijk kunt zien, het tegendeel beweren ... |
|
|
Iendracht02 schreef: Alba schreef: t kan altijd hé, da's gewoon wat er in de sms stond... en geef toe, sommige grensrechters zijn van een zéér bedenkelijk niveau... Heeft natuurlijk niets te maken met ons slecht spel van dit seizoen, maar t is wel zo... Dat kan zeker altijd, maar feit is dat in de meerderheid van de gevallen de grensrechters het nog steeds beter gezien hebben, dan al die "neutralen," die vanuit alle mogelijke hoeken, zelfs hoeken van waaruit ge het onmogelijk kunt zien, het tegendeel beweren ... Maar waar ik sta in het 'neutrale vak K' heb ik een goed zicht daarop, over de gevallen langs de andere kant van t plein oordeel ik niet, want dat kan ik inderdaad niet zien.... _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 14 Dec 2008, 18:00 |
|
|
Vaste Waarde
Alba schreef: 't is gedaan, een punt, zullen maar de verslagen afwachten zodat we de juiste zondebokken kunnen beschimpen ![]() Ik ga geen commentaren meer afwachten of geen meer geven vandaag. Een totaal nutteloos seizoen en volgend jaar hopelijk veel beter, dat is de enige, alleszeggende commentaar die we al een paar weken kunnen geven ... Spijtig genoeg is volgend seizoen nog zo lang. En hadden ze vandaag gewonnen, dan had ons bestuur wellicht weer voor een week gedacht dat ze goed bezig zijn. Het is erg dat het moet gezegd worden, maar 't is wel zo. Ze moeten nog een beetje meer Russische telefoonpalen en neven van eersteklassespelers binnen halen ... |
| 14 Dec 2008, 18:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Nu nog die harlekijn uit de goal en er zit misschien wel nog 's een driepunter in. Dat is echt een klucht, die jongen ! 'Al wie niet rendeert, mag beschikken', ik hoop, ik hoop écht dat ze het nu menen !
Berematch van Steurs, Niels Spotbeen en Van Damme. De andere jongens een eervolle vermelding voor hun werkkracht en inzet. |
| 14 Dec 2008, 18:13 |
|
| Pagina 9 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 23 Volgende |