Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Eindelijk stond ik met plezier in de tribune vandaag.
Niels Spotbeen, Marijn Steurs, Van Damme, Couli en al de rest, vechten voor de bal met veel inzet, kansen afdwingen,....
Laat dezelfde elf volgende week terug starten, Franck mag op de bank, daar geloof ik nog in.

14 Dec 2008, 19:15
Nationale Ploeg

s@té schreef:
De Jean schreef:
Ik zou mijn eigen familie ook verdedigen. Nieven daarvoor persoonlijk aanvallen vind ik maar zwak.

Ik kan u anders een paar PB's tonen waarin hij net hetzelfde doet tov mij en ik ben zeker niet tegen mij alleen.

Allez, dat is dan ook zwak. 1-1, proficiat.

14 Dec 2008, 19:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
s@té schreef:
De Jean schreef:
Ik zou mijn eigen familie ook verdedigen. Nieven daarvoor persoonlijk aanvallen vind ik maar zwak.

Ik kan u anders een paar PB's tonen waarin hij net hetzelfde doet tov mij en ik ben zeker niet tegen mij alleen.

Daarvoor dient dan ook PB, om persoonlijke vetes uit te vechten. Werkt het niet via PB dan denk ik dat een gezonde discussie op de wedstrijddag ook wel moet kunnen. Maar wat dat hier in deze topic komt doen is me een raadsel.

Persoonlijk aanvallen doe je niet openbaar. Dat zegt meer over degene die aanvalt dan over degene die aangevallen wordt.

Voor de rest ontsiert ge hiermee da mooie prestatie van onze jongens vandaag.
Dit is ook niet persoonlijk, maar algemeen.

14 Dec 2008, 19:16
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
volledig akkoord.

14 Dec 2008, 19:18
Ancien

Leeftijd: 38
BVW schreef:

Voor de rest ontsiert ge hiermee da mooie prestatie van onze jongens vandaag.
Dit is ook niet persoonlijk, maar algemeen.

Hiermee ga ik volledig akkoord en dat kan niet de bedoeling zijn. :EA:

14 Dec 2008, 19:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Vandaag eindelijk nog eens een match gezien. Jammer dat deze jonge ploeg niet kreeg wat het verdiende: de drie punten. Hopelijk hebben Franck en Van Mieghem gezien hoe een Van Damme en zeker Coulibaly het spel verdeelden, voorwaartse passen gaven en een man voorbijgingen. Het is een droom, maar hopelijk heeft het bestuur vandaag gezien dat ze onze 2 volgevreten vedetten beter kunnen doorsturen en met de tandem van vandaag het seizoen moeten afwerken. Ook Niels Spotbeen en vooral Steurs speelden een dijk van een match. Iabrolski kan trouwens nog veel leren van Boto, gezien hoe bij een balcontrole de bal niet 2 meter van de voet sprong?

Dan De Veirman dat hij hier nog is en speelt is eigenlijk een wonder. Kostte ons vorig seizoen een pak punten, schakelde ons vorig seizoen bijna zelf uit in de eindronde tegen Visé. Nuja voor mij moet een keeper vooral punten pakken en geen punten kosten, blijkbaar heeft ons "management" daar een andere visie op al dan niet ingegeven door vriendjespolitiek.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 14 Dec 2008, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

14 Dec 2008, 19:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
ik zou zeggen lieven mag deze 2 punten op zijn buik schrijven
Ale ik hoop dat er nog plaats is

Rotte appels BYE BYE

14 Dec 2008, 19:32
Ancien

Zalig om eindelijk eens een centraal middenveld op da plein te zien. Ik hoop dat Van Mieghem gezien heeft hoe Couli en jonkie Van Damme een schitterende match speelden!

Franck kan het volgens mij nog altijd maken bij ons, met een goeie stofzuiger achter hem (Couli/Van Damme/De Schutter), maar aub nooit meer met den Alain...

14 Dec 2008, 20:03
Ancien

piewieback schreef:
Het verslag op de officiële site:
"Op het kwartier kwam Peruwelz langzij toen Galucci een vrijschop met het hoofd in doel verlengde." Die fase zoals hier beschreven moet ik echt gemist hebben.

Vrijschop voor doel, Lieven wil pakken maar lost, Galucci kopt binnen.
Dan klopt het toch dat hij hem met het hoofd in doel verlengde?

14 Dec 2008, 20:08
Freak

Leeftijd: 35
Boris schreef:
piewieback schreef:
"Op het kwartier kwam Peruwelz langzij toen Galucci een vrijschop met het hoofd in doel verlengde." Die fase zoals hier beschreven moet ik echt gemist hebben.

Dit staat er op de officiele site en dit klopt volledig niet .Sneller op de bal? De veirman lost hem gewoon,kunnen ze op de officiele site nu nooit eens eerlijk zijn.

Peruwelz dropte een vrijschop in de zestien meter en Galluci was sneller op de bal dan doelman De Veirman en kopte de 1-1 binnen.

14 Dec 2008, 20:11
Ancien

Iendrachter90 schreef:
Boris schreef:
piewieback schreef:

Dit staat er op de officiele site en dit klopt volledig niet .Sneller op de bal? De veirman lost hem gewoon,kunnen ze op de officiele site nu nooit eens eerlijk zijn.

Peruwelz dropte een vrijschop in de zestien meter en Galluci was sneller op de bal dan doelman De Veirman en kopte de 1-1 binnen.

Zo gaat da nu eenmaal hé. Ik heb er ook nog nooit zien opstaan 'Van Mieghem trok zijn voet terug' of 'Van Mieghem speelde als een platte dweil'

14 Dec 2008, 20:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
De supporters hebben vorige week in ieder geval gelijk gekregen. Ongelofelijk dat zo'n jonge ploeg pakken beter speelt als de pseudo-vedetten waar we al een heel seizoen naar het kijken zijn.

Laat Van Mieghem, Kabongo, Iakovlevski, Wouter in ieder geval vertrekken. De Veirman komt gewoon te kort. Speelt af en toe een goede match, maar om de x aantal wedstrijden kost hij ons punten.

Voor mij moet er trouwens niet al te zot ingekocht worden. Als we met deze ploeg blijven spelen en pakweg zesde eindigen, is het zo. Er wordt tenminste gevochten voor elke bal, en spelers als een Spotbeen, Van Damme, ... kunnen alleen maar doorbreken. Zo iemand als Van Damme zie ik trouwens echt wel uitgroeien tot een vaste waarde zoals een Seminck of De Schutter. Als het bestuur hun dan herpakt en weer spelers koopt zoals de eerste 2 seizoenen, komt het op termijn wel goed

14 Dec 2008, 20:14
Ancien

Leeftijd: 38
Jeroen schreef:
De supporters hebben vorige week in ieder geval gelijk gekregen. Ongelofelijk dat zo'n jonge ploeg pakken beter speelt als de pseudo-vedetten waar we al een heel seizoen naar het kijken zijn.

Laat Van Mieghem, Kabongo, Iakovlevski, Wouter in ieder geval vertrekken. De Veirman komt gewoon te kort. Speelt af en toe een goede match, maar om de x aantal wedstrijden kost hij ons punten.

Voor mij moet er trouwens niet al te zot ingekocht worden. Als we met deze ploeg blijven spelen en pakweg zesde eindigen, is het zo. Er wordt tenminste gevochten voor elke bal, en spelers als een Spotbeen, Van Damme, ... kunnen alleen maar doorbreken. Zo iemand als Van Damme zie ik trouwens echt wel uitgroeien tot een vaste waarde zoals een Seminck of De Schutter. Als het bestuur hun dan herpakt en weer spelers koopt zoals de eerste 2 seizoenen, komt het op termijn wel goed

Volledig mee eens. (y)

14 Dec 2008, 20:15
Ancien

Jeroen schreef:

Inderdaad. 't Is enkel spijtig dat het gesukkel op 't middenveld bleef duren tot de supporters zich lieten horen. Er mocht voor mijn part gerust wat sneller ingegrepen worden.

14 Dec 2008, 20:16
Freak

elfahem schreef:
s@té schreef:
Ik hoop dat ze hun woorden nu eens eindelijk hard maken en IEDEREEN die niet voldoet, dus ook de keeper laten vertrekken. Vorig seizoen ondermaats, dit seizoen niet veel beter.

Het moet frustrerend zijn om als reservekeeper op de bank te zitten denk ik.

Ge kunt in plaats van Lambrecht beter een sanseveria op de bank zetten, die jongen maakt toch geen schijn van een kans om ooit in de ploeg te raken. Niet dat hij een wonderkeeper is, verre van, maar om beter te zijn dan pakternefestman moet ge echt niet veel kunnen...

Spijtig is dat het allemaal zo lang duurt voordat ze daar in het bestuur van overtuigd geraken. Telkens is het aan de supporters om actie te ondernemen alvorens ze daar in die glazen bol tot inkeer komen. Nog al een geluk dat de spelers vorige week werden uitgefloten, anders waren we vandaag nog aan het klooien. Gaan ze nu ook wachten tot LDV geviseerd gaat worden, alvorens ze die de deur gaan wijzen ? Die zijn geklungel duurt nu al twee seizoenen. Trop is trop.

enige nuance mag... :worship:

vandaag eindelijk eens een team gezien met het mes tussen de tanden. Achteraan (exclusief die vliegenvanger) oerdegelijk met denis en mich en de schutter. op het middenveld pitbull vandamme, en regisseur coulibaly. daarbij steurs en n spotbeen die voor iedere morzel grond knokte. en voorin boto en lord die elkaar goe verstonden.

jammer dat deze wedstrijd en prestatie weer teniet gedaan wordt door het geklungel, gestuntel van Veiremans.

Wat de wedstrijdkern van vandaag betreft. het bestuur (GDR) toont lef door Kabongo, iakovdinges, arnold, vmieghem, boussoufa buiten de kern te laten.

Laten we hopen dat deze mensen met nieuwjaar mogen beschikken inclusief de veirman.

Man man man, die kost je vorig jaar de promotie... Indien GDR consequent is, geeft hij ook toe dat veiremans een floptransfer is, en wordt die ook buiten gekuist!

Jammer dat het 14 !!!!!! wedstrijden moet duren om met dit middenveld te sturen. De reactie die, WIJ, supporters vorige week gaven, had eigenlijk nog enkele weken vroeger gemoeten...

14 Dec 2008, 20:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 23