Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht

Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
als allereerste post hier hoop ik hier welkom te zijn en ook mijn mening te mogen geven van de match van vandaag waar ik ook bij was;eerste minuut en doelpunt,en dan denk je hier gaan we vandaag eens plezier aan beleven en er over walsen en 2 minuten later was het bijna zover met een reus van een kans en gemist,jammer geen 2-0,en minuten later zat er zelfs weeral die 2-0 in,weer jammer want weer niks,dan het ongelukkig moment van die ene kans van peruwelz en jawel doelpunt en 1-1,onbegrijpelijk en totaal onverdiend.
met volle moed er tegenaan in de tweede helft en een ploeg om u tegen te zeggen.chapeau voor de inzet en jawel we werden ervoor beloont met de 2-1...en dan denk je weeral van;dit mogen ze niet meer afgeven en dan komt er toch weer dat moment van die 2-2,dan zinkt de moed je in schoenen en vraag je je af,waarom en hoe?simpel,moet ik nu zeggen,het moet zo zijn in het voetbal,die mannen hebben 2(halve) kansen gehad en ze maken hier 2 doelpunten. onverdiend 2 punten verloren, maar 3 punten verdiend voor de ploeg,zeker voor hun inzet en mentaliteit.tot volgende week.

14 Dec 2008, 20:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Als de trainer nu trouwens niet doorheeft dat het echte probleem centraal op het middenveld lag, zou hij beter gaan petanquen ...

14 Dec 2008, 20:24
Freak

Leeftijd: 45
Jeroen schreef:
Als de trainer nu trouwens niet doorheeft dat het echte probleem centraal op het middenveld lag, zou hij beter gaan petanquen ...

goi wetj da, ikke wetj da, na de marc nog :whistle: :whistle:

14 Dec 2008, 20:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Tof hé ! Eens voetbal zien.
Als het nu nog niet duidelijk is dat we die twee niet nodig hebben, dan weet ik niet wat er nog moet gebeuren. Ik las hier ergens dat er één van die twee niet op zijn plaats speelde, tja Steurs speelde vandaag ook niet op zijn plaats maar wat hij liet zien heb ik nog niet gezien van die ééne in een half seizoen.
Inzet en de wil om te winnen, een steek oprapen die een ploegmaat maakt, coaching (vooral van Dessaer) van de jonkies, dat heb ik gezien vandaag en ik hoop uit de grond van mijn hart dat die persoon die zich trainer noemt dat ook gezien heeft en dat hij eindelijk stopt om als de beschermengel van de volgevreten vedettes op te treden. WE DON'T NEED THEM !!
Volgende week met dezelfde tien, er valt er iemand af die ons vandaag drie punten gekost heeft, dus voor alle duidelijkheid met Lambrecht in het doel.
Hopelijk vliegen de rotte appels er nu echt uit en zijn het niet de verkeerde want met de visie van ons bestuur en de persoon die zich trainer noemt scheelt er de laatste tijd toch iets serieus.

14 Dec 2008, 20:38
Freak

Leeftijd: 35
Dirk schreef:
Als het nu nog niet duidelijk is dat we die twee niet nodig hebben, dan weet ik niet wat er nog moet gebeuren. Ik las hier ergens dat er één van die twee niet op zijn plaats speelde, tja Steurs speelde vandaag ook niet op zijn plaats maar wat hij liet zien heb ik nog niet gezien van die ééne in een half seizoen.Inzet en de wil om te winnen, een steek oprapen die een ploegmaat maakt, coaching (vooral van Dessaer) van de jonkies, dat heb ik gezien vandaag en ik hoop uit de grond van mijn hart dat die persoon die zich trainer noemt dat ook gezien heeft en dat hij eindelijk stopt om als de beschermengel van de volgevreten vedettes op te treden. WE DON'T NEED THEM !!
Volgende week met dezelfde tien, er valt er iemand af die ons vandaag drie punten gekost heeft, dus voor alle duidelijkheid met Lambrecht in het doel.
Hopelijk vliegen de rotte appels er nu echt uit en zijn het niet de verkeerde want met de visie van ons bestuur en de persoon die zich trainer noemt scheelt er de laatste tijd toch iets serieus.

Steurs speelde wel degelijk op zijn plaats hoor. Hij wordt door de trainer altijd vanachter gezet,maar waar hij vandaag speelde is zijn echte plaats.

14 Dec 2008, 20:43
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:
Als het nu nog niet duidelijk is dat we die twee niet nodig hebben, dan weet ik niet wat er nog moet gebeuren. Ik las hier ergens dat er één van die twee niet op zijn plaats speelde, tja Steurs speelde vandaag ook niet op zijn plaats maar wat hij liet zien heb ik nog niet gezien van die ééne in een half seizoen.Inzet en de wil om te winnen, een steek oprapen die een ploegmaat maakt, coaching (vooral van Dessaer) van de jonkies, dat heb ik gezien vandaag en ik hoop uit de grond van mijn hart dat die persoon die zich trainer noemt dat ook gezien heeft en dat hij eindelijk stopt om als de beschermengel van de volgevreten vedettes op te treden. WE DON'T NEED THEM !!

Steurs speelde wel degelijk op zijn plaats hoor. Hij wordt door de trainer altijd vanachter gezet,maar waar hij vandaag speelde is zijn echte plaats.

Miljaarde nu begin ik al door de bril te zien van die man die zich trainer noemt. ;)

14 Dec 2008, 20:45
Freak

Vandaag hebben we zowaar voetbal te zien gekregen en dat met een ploeg vol youngsters. Heel mooi wat ze vandaag lieten zien! En zeggen dat ik vandaag al blij was met vechtlust, ongeacht het resultaat ... We hebben bij momenten de top van het klassement alle hoeken van het veld laten zien. Top !

Deze ploeg mogen ze gerust laten staan. Al zou Franck in deze ploeg wel kunnen functioneren, maar anderzijds, wie moet je er dan afhalen ? Start volgende week maar met deze ploeg en laat Franck invallen voor een VanDamme/Couli (die er duidelijk doorzaten na 70-75min).

Mooie namiddag gehad en een goede match gezien! Schitterend.

14 Dec 2008, 20:49
Nationale Ploeg

Site Eendracht Aalst ;

"VC Eendracht Aalst heeft de uitschuiver van vorige week tegen Wielsbeke
slechts gedeeltelijk kunnen rechtzetten. Tegen RRC Peruwelz werd het
2-2. Eendracht kwam na amper 1 minuut spelen op voorsprong via Niels Spotbeen die met een knappe volley in de rechterbenedenhoek raak trof. Op het kwartier kwam Peruwelz langzij toen Galucci een vrijschop met het hoofd in doel verlengde."

Uitschuiver van vorige week ? Dat spelleke was wel al een heel seizoen bezig hé zeg !
Merk ik daar enig leedvermaak in die eerste zin ten opzichte van onze elf deze middag ?
Bij de laatste zin zou er mogen bijstaan " na serieus mistasten van onze doelman".

Schrijft de man die zich trainer noemt deze epistels zelf of heeft hij daar een negertje voor ?

14 Dec 2008, 20:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
den eerste speler die morgen direkt een charge uitoefent op een speler van Peruwelz na de aftrap, diene mag mij komen zoeken na de match en die betaalt geen enkele pint zelf morgen ;)

vuur vanaf de aftrap wil ik zien, en garantie dat de supporters zich dan ook massaal achter de ploeg gaan scharrelen ! :EA:

Wie is het geworden? Of was de eerste charge van seminck dacht ik telaat?

Te laat ;)
en er zaten enkele waarnemers in mijn geburen die dat zeer goed opgevolgd hebben :p

Ook al was die charge er niet, toch kon ik mij natuurlijk geen betere start wensen. Prachtig gewoon hoe deze ploeg direkt begon te knokken. Op het laatste krijgen we het deksel op de neus omdat ze gewoon allemaal stikkapot zaten !!!
Dat is Eendracht zoals ik Eendracht wil zien spelen, het moet niet altijd even vernuftig zijn, maar ik wil dat ze het plein verlaten met een opgeheven hoofd !
Diene Van Mieghem, ook al stak hij zijn middenvinger niet uit zoals een Lecompte, ik haat hem even zeer.... een evengrote zak en zakkenvuller !
En het is duidelijk dat we deze ook niet nodig hebben.

Coulibaly speelde vandaag een hoop frustratie uit zijn lijf denk ik, was overal aanwezig, speelde geen verstopertje en was ook niet te benauwd om een tackle uit te voeren.

Ook Boto vond ik schitterend spelen, niet iedereen zal het er mee eens zijn maar ik vond hem zeer sterk. Zet naast hem een ECHTE spits (niet Lord dus) en blijf die 4-4-2 hanteren en de resultaten komen van zelf.... in dat geval mag Dillen zelfs aan blijven van mijn part ;)

Over de keeperskwestie, als we iemand beter vinden dan Lieven, ja dan mogen ze die altijd gaan halen. Maar bij Lambrecht moeten we ook geen heil zoeken lijkt mij... wie vrijdag de reserven 5 minuten bezig gezien heeft weet direkt welke bucht de club allemaal mag verlaten. Het is dan ook geen wonder dat 2 beloften op de bank zaten.

14 Dec 2008, 21:41
Vaste Waarde

ben content dat het spel weer op iets trekt maar blijf het jammer vinden dat er week na week bij een TEAM met de naam EENDRACHT steeds INDIVIDUEN enorm hard uitgescheten worden.
we hebben hier inderdaad al wa krabbers zien passeren maar met al diegenen die hier in de loop der jaren al eens door de mangel gehaald zijn moet er toch een degelijk team te vormen zijn.......... :hmm:

14 Dec 2008, 21:45
Freak

wat de keeperskwestie betreft. Nogmaals mijn gedacht.

Dat de veirman al twee jaar rustig zijn gangetje kan gaan is onbegrijpelijk.

Ik maak van Lambrecht ook nie de nieuwe preud'homme en zijn optredens vorig jaar deden ook de wenkbrauwen fronsen, maar hij had dan nog het geluk/kunde dat daar geen doelpunten van kwamen.

Met nieuwjaar dient er grote kuis gehouden te worden, inclusief de veirman.

wie dat niet ziet, is onbekwaam, blind of van kwaaie wil ...

Wat mergan maanden geleden zei was de nagel op de kop over onze doelmannen, alleen jammer dat er niets mee gedaan geweest is.

de manier van mergan had natuurlijk intern gemoeten en niet in de gazetten, maar de kern van de zaak klopte wel!

14 Dec 2008, 21:50
Reserve

AOL: rollo29
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:

ik denk dat den dirk het 'voetbal iq' heeft van het rugnummer van de spelers die hij wekelijks viseert.
en wat 'één van die twee' betreft, die speelde vorig seizoen inderdaad op een andere plaats aan kop van tweede (trouwens eindronde meegedaan om over te gaan naar eerste)
en was daar een keer of tien op het seizoen man van de match. dus om te zeggen dat hij niet kan voetballen... :hmm:
niet de man om een ploeg op de rails te krijgen maar in een goed draaiende ploeg
kan hij, denk ik, nog mooie dingen laten zien.
al vind ik dat de ploeg van vandaag ook volgende week opnieuw zijn kans zou mogen wagen. en hopelijk heeft lieven dan wel zijn dagje.

14 Dec 2008, 21:51
Ancien

rollo29 schreef:
ik denk dat den dirk het 'voetbal iq' heeft van het rugnummer van de spelers die hij wekelijks viseert.

Allé hop, na 'klootzak', nu dit... Goe bezig

14 Dec 2008, 21:54
Reserve

AOL: rollo29
Boris schreef:
rollo29 schreef:

ha kijk hier, nen vriend van dirksken, zitten jullie in dezelfden home voor den dagtherapie ofzo? :D

14 Dec 2008, 22:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
rollo29 schreef:
Boris schreef:
rollo29 schreef:

ha kijk hier, nen vriend van dirksken, zitten jullie in dezelfden home voor den dagtherapie ofzo? :D

Een beejte beschaafder reageren mag anders wel... :oops: reageert is op wat de mensen posten en niet op de poster...

14 Dec 2008, 22:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 23