Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
de sfeer is good :whistle:

14 Dec 2008, 22:21
Ancien

Leeftijd: 45
rollo29 schreef:
Boris schreef:
rollo29 schreef:
ik denk dat den dirk het 'voetbal iq' heeft van het rugnummer van de spelers die hij wekelijks viseert.

Allé hop, na 'klootzak', nu dit... Goe bezig

ha kijk hier, nen vriend van dirksken, zitten jullie in dezelfden home voor den dagtherapie ofzo? :D

Wat is uw probleem eigenlijk?
Eerst maakt ge de mensen uit van klootzak, vandaag doet ge der nog een schepken bovenop... en dat zonder enige aanleiding.

Als er dan iemand u daar op wijst, maakt ge die ook maar uit.

Al een geluk dat ik me niet laat zakken tot uw niveau.

14 Dec 2008, 22:26
Reserve

AOL: rollo29
Boris schreef:
rollo29 schreef:
Boris schreef:
rollo29 schreef:
ik denk dat den dirk het 'voetbal iq' heeft van het rugnummer van de spelers die hij wekelijks viseert.

ha kijk hier, nen vriend van dirksken, zitten jullie in dezelfden home voor den dagtherapie ofzo? :D

Wat is uw probleem eigenlijk?
Eerst maakt ge de mensen uit van klootzak, vandaag doet ge der nog een schepken bovenop... en dat zonder enige aanleiding.

Als er dan iemand u daar op wijst, maakt ge die ook maar uit.

Al een geluk dat ik me niet laat zakken tot uw niveau.

amai dan heb ik chance... :D

14 Dec 2008, 22:29
forumlegende

Leeftijd: 43
De ploeg heeft het schitterend gedaan. Alleen jammer dat ze niet beloond werden voor hun tomeloze inzet. Maar dit is wel iets waar ge op verder kunt bouwen, met deze gasten kunde naar den oorlog! Dus volgende week dezelfde ploeg aan de aftrap.
Ik was vorig seizoen nie echt ne fan van De Veirman maar ik vond da het dit seizoen beter ging. Jammer genoeg gaat hij nu al twee weken op rij niet vrijuit. Misschien is het inderdaad best als hij zou vertrekken, ook voor Lieven zelf.
Voor de rest een zeer sterke Steurs gezien en als ge Couli bezig zag, dan snap je toch nie da die al zo lang op de bank zit? Niels Spotbeen speelde met veel lef, al zal hij wel vleugels gehad hebben na zijn vroege goal. Boto vond ik in de eerste helft wa minder maar na de rust bewees hij dat hij het wel degelijk kan hoor.
Voor de rest ook meer dan een eervolle vermelding (y)
Nu hopen da we deze lijn volgende week kunnen doortrekken want 1 zwaluw maakt de lente niet, deze pretatie vraagt nog om bevestiging!

14 Dec 2008, 22:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
rollo29 schreef:
Boris schreef:
rollo29 schreef:

Ja zij zijn uw verplegers... :plat:
Bol het hier toch af menneken. Gastjes zoals u hebben we hier echt niet nodig. Misschien kan je terugkomen als je ooit volwassen bent... :wave:

14 Dec 2008, 22:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Mijn duizendste post valt toch wel gelijk met duizendste foto die ik op de fotosite zette :D

En dat na een duizelwekkende match (y) :EA:

Afbeelding

14 Dec 2008, 22:57
Freak

Ik geraak er al zowat de hele avond niet meer op ...

14 Dec 2008, 23:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Casual1919 schreef:

Gebruik deze link eens :

http://twanneken.be/fotoalbum/index.php

14 Dec 2008, 23:06
Freak

Onderkroiper schreef:
Casual1919 schreef:

Gebruik deze link eens :

http://twanneken.be/fotoalbum/index.php

Veel beter, bedankt !

14 Dec 2008, 23:17
Nationale Ploeg

Uitstekende prestatie van de ploeg vandaag, ze verdienden absoluut de drie punten. Steurs, Boto en vooral Van Damme beresterk... Spijtig dat De Veirman flatert, maar hoe sommigen die mens hier uitmaken, is ook niet nodig...
De verdediging van de tweede helft... De Schutter, Dessaer, Seminck, Van Dender en daar nog Van Damme voor :worship: (y) dat is toch absolute top voor derde klasse, hopelijk blijven we gespaard van blessures en kan deze ploeg terug naar niveau groeien.

14 Dec 2008, 23:36
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ben tevreden na de wedstrijd van vandaag
wat iedereen zag is ook gebleken. supermatch van couly trouwens.

naast het puur voetbaltechnische blijkt andermaal ook het belang vanhet mentale. de spelers de beseffen dat vandaag de beste ploeg tussen de lijnen stond, ipv een "gestuurde" opstelling, waarbij geen rekening worden met vergeelde adelbrieven (als die er al zijn). als ge nu in de hoofden van niels, thomas en ken kijkt, en ge moogt zo een match beginnen met vechters als ne marijn , lio, dennis en michael... dan kunde der echt uw tanden nekeer inzetten.

over de doelman... ik vind hem ook niet super... misschien is het idd best voor beide partijen naar een andere oplossing te zoeken, ander zou het allemaal misschien nodeloos nog moeilijker worden. eerlijkheidshalve: hij heeft ook goeie matchen gekeept, maar in wedstrijden als de deze moet je 'r staan. die goal was echt wel zeer erg te vermijden, en positioneel klopt het toch ook vaak niet hoor, heb ik de indruk.

ik vond het weer plezant om te zien... veel inzet, en een goeie sfeer , en het geloof dat we 't echt kunnen halen van dit soort ploegen.

voor de volledigheid: peruwelz was zeker een klasse sterker dan wielsbeke... en zie!

14 Dec 2008, 23:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
rollo29 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:
Tof hé ! Eens voetbal zien.
Als het nu nog niet duidelijk is dat we die twee niet nodig hebben, dan weet ik niet wat er nog moet gebeuren. Ik las hier ergens dat er één van die twee niet op zijn plaats speelde, tja Steurs speelde vandaag ook niet op zijn plaats maar wat hij liet zien heb ik nog niet gezien van die ééne in een half seizoen.Inzet en de wil om te winnen, een steek oprapen die een ploegmaat maakt, coaching (vooral van Dessaer) van de jonkies, dat heb ik gezien vandaag en ik hoop uit de grond van mijn hart dat die persoon die zich trainer noemt dat ook gezien heeft en dat hij eindelijk stopt om als de beschermengel van de volgevreten vedettes op te treden. WE DON'T NEED THEM !!
Volgende week met dezelfde tien, er valt er iemand af die ons vandaag drie punten gekost heeft, dus voor alle duidelijkheid met Lambrecht in het doel.
Hopelijk vliegen de rotte appels er nu echt uit en zijn het niet de verkeerde want met de visie van ons bestuur en de persoon die zich trainer noemt scheelt er de laatste tijd toch iets serieus.

Steurs speelde wel degelijk op zijn plaats hoor. Hij wordt door de trainer altijd vanachter gezet,maar waar hij vandaag speelde is zijn echte plaats.

en wat 'één van die twee' betreft, die speelde vorig seizoen inderdaad op een andere plaats aan kop van tweede (trouwens eindronde meegedaan om over te gaan naar eerste)
en was daar een keer of tien op het seizoen man van de match. dus om te zeggen dat hij niet kan voetballen... :hmm:
niet de man om een ploeg op de rails te krijgen maar in een goed draaiende ploeg
kan hij, denk ik, nog mooie dingen laten zien.
al vind ik dat de ploeg van vandaag ook volgende week opnieuw zijn kans zou mogen wagen. en hopelijk heeft lieven dan wel zijn dagje.

Die eindronde was te zien op Belgacom TV en ook dan liet Franck ne mageren indruk na. En sinds wanneer beoordelen we spelers op wat ze in het verleden bij andere clubs hebben laten zien ? Dat kan mij geen bal schelen hoor... Wat ik dit jaar van Franck en Van Mieghem heb gezien is ongelofelijk zwak. Vandaag speelden we voor het eerste met een deftig centraal middenveld, en kijk: een goede match met een hooooop kansen.

Als Dillen nu nog zijn vete met Arnold vergeet kan het zowaar nog goed komen (spijtig dat men daar een half seizoen voor nodig heeft en we buiten de derde periode )aarschijnlijk niks meer kunnen winnen...)

14 Dec 2008, 23:42
Reserve

AOL: rollo29
zwawi schreef:
De ploeg heeft het schitterend gedaan. Alleen jammer dat ze niet beloond werden voor hun tomeloze inzet. Maar dit is wel iets waar ge op verder kunt bouwen, met deze gasten kunde naar den oorlog! Dus volgende week dezelfde ploeg aan de aftrap.
Ik was vorig seizoen nie echt ne fan van De Veirman maar ik vond da het dit seizoen beter ging. Jammer genoeg gaat hij nu al twee weken op rij niet vrijuit. Misschien is het inderdaad best als hij zou vertrekken, ook voor Lieven zelf.
Voor de rest een zeer sterke Steurs gezien en als ge Couli bezig zag, dan snap je toch nie da die al zo lang op de bank zit? Niels Spotbeen speelde met veel lef, al zal hij wel vleugels gehad hebben na zijn vroege goal. Boto vond ik in de eerste helft wa minder maar na de rust bewees hij dat hij het wel degelijk kan hoor.
Voor de rest ook meer dan een eervolle vermelding (y)
Nu hopen da we deze lijn volgende week kunnen doortrekken want 1 zwaluw maakt de lente niet, deze pretatie vraagt nog om bevestiging!

Dat is, een zieke ploeg krijg je ook niet op één week gezond maar vandaag veel goede dingen gezien. één van de verrassingen vandaag was voor mij toch ook Boto, misschien niet de diepe spits die we zo graag willen maar met arnold (hoe zit da nu eigenlijk??)
kan die wel complementair zijn denk ik. net als spotbeen, wa vertrouwen geven en die kan uitgroeien tot een vaste waarde.
blij dat ik eindelijk nog eens vuur in de ploeg zag. :EA:

14 Dec 2008, 23:43
forumlegende

Leeftijd: 69
Ook ik was tevreden van de inzet van onze jongens maar Lieven met de grond gelijk maken ?????
Ok,de eerste goal was duidelijk zijn fout maar de vorige weken was hij tamelijk goe bezig.
Ik hoop maar 1 ding en dat is dat ons bestuur en onze trainerstaf vandaag iets geleerd heeft,en verder onthou ik mij van verdere commentaar.

14 Dec 2008, 23:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
rollo29 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:
Tof hé ! Eens voetbal zien.
Als het nu nog niet duidelijk is dat we die twee niet nodig hebben, dan weet ik niet wat er nog moet gebeuren. Ik las hier ergens dat er één van die twee niet op zijn plaats speelde, tja Steurs speelde vandaag ook niet op zijn plaats maar wat hij liet zien heb ik nog niet gezien van die ééne in een half seizoen.Inzet en de wil om te winnen, een steek oprapen die een ploegmaat maakt, coaching (vooral van Dessaer) van de jonkies, dat heb ik gezien vandaag en ik hoop uit de grond van mijn hart dat die persoon die zich trainer noemt dat ook gezien heeft en dat hij eindelijk stopt om als de beschermengel van de volgevreten vedettes op te treden. WE DON'T NEED THEM !!
Volgende week met dezelfde tien, er valt er iemand af die ons vandaag drie punten gekost heeft, dus voor alle duidelijkheid met Lambrecht in het doel.
Hopelijk vliegen de rotte appels er nu echt uit en zijn het niet de verkeerde want met de visie van ons bestuur en de persoon die zich trainer noemt scheelt er de laatste tijd toch iets serieus.

Steurs speelde wel degelijk op zijn plaats hoor. Hij wordt door de trainer altijd vanachter gezet,maar waar hij vandaag speelde is zijn echte plaats.

en wat 'één van die twee' betreft, die speelde vorig seizoen inderdaad op een andere plaats aan kop van tweede (trouwens eindronde meegedaan om over te gaan naar eerste)
en was daar een keer of tien op het seizoen man van de match. dus om te zeggen dat hij niet kan voetballen... :hmm:
niet de man om een ploeg op de rails te krijgen maar in een goed draaiende ploeg
kan hij, denk ik, nog mooie dingen laten zien.
al vind ik dat de ploeg van vandaag ook volgende week opnieuw zijn kans zou mogen wagen. en hopelijk heeft lieven dan wel zijn dagje.

Alé als dat zo is hebben ik en dirk hetzelfde "voetbal iq". Het zal moeilijk worden om dit uit te leggen aan iemand met een groot voetbalinzicht zoals u, maar ik ga het proberen. Spelers worden beoordeeld op de prestaties die ze bij hun huidige ploeg leveren en niet op wat ze in het verleden gepresteerd hebben. Zo kan het zijn dat ze in Wetteren heel tevreden zijn over Jan De Langhe, maar hier lag hij meer op de grond dan dat hij rechtstond. Verder vind ik het eigenlijk wel aandoenlijk hoe ge Franck hier blijft verdedigen, kan Van Mieghem op hetzelfde krediet rekenen bij u of kent ge hem niet persoonlijk? En van mij mag iedereen verdedigen wie hij wil, maar doe dit dan wel met een gefundeerde en onderbouwde repliek ipv steeds naar platvloerse opmerkingen zoals klootzak moeten terug te grijpen.

Pas op dit is geen aanval op Franck eh. Ik wil best geloven dat het erin zit, maar het moet er miljaarde wel ver is gaan uitkomen. Ik zal het bovendien moeilijk hebben als een beresterke couly of Van Damme volgende week moet wijken voor Franck of Van Mieghem laat hen nu maar eens bewijzen dat ze het waard zijn in de basis te staan en laat hen nu maar eens knokken voor hun plaats.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 15 Dec 2008, 0:11, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Dec 2008, 0:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 23