Eerste klasse - Pagina 112 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Eerste klasse
Brugge dat is plak hetzelfde als bij ons. Intrinsiek een titelkandidaat, maar de voetbal trekt werkelijk op geen kloten. Iedereen ziet het, behalve het bestuur, trainer, en spelers. "Wij zijn goed bezig".

15 Dec 2008, 1:02
Iendracht.be - beheer

Die studio 1 is toch een verschrikkelijke klucht hé. Gans da programma kreften over arbiters en of die fase een fout is of niet. Daar wordt dus totaal niet over het spelleke opzich gepraat hé.

En dan in't begin: Standard-Brugge, "we hebben onze topmatch op muziek gezet". Dan volgt de afgezaagde commentaar van Frank Raes en een te kort verslag. De volgende 50 minuten laten ze dan 20 fases zien: "is dit penalty of niet ?". Om af te sluiten met Leo zijn bende en nog maar is dezelfde opstelling voor de rode duivels... :zzz: :zzz:

15 Dec 2008, 1:05
Nationale Ploeg

Ze zouden beter Frank -ik stel vier keer dezelfde vraag- Raes gewoon vervangen door Filip Joos, dat zou al een stap vooruit zijn.

15 Dec 2008, 1:23
Ancien

Leeftijd: 38
Ik las in de gazet dat Joos op een wedstrijd in 1e provinciale vollen bak aant kappen was op de ref en alles. Ook gene reclam voor nen analist e. :D

15 Dec 2008, 1:32
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
BVW schreef:
Wat Sonck daar vandaag doet, daarvoor mogen ze hem voor mijn part op basis van beelden voor de rest van het seizoen schorsen!

Sonck deed vorig jaar hetzelfde op Lucas Biglia. Was veel meer een rode kaart dan die van Karel Geeraerts. Maar ja, hij scoort goals voor de Rode Duivels (hij is inderdaad onze beste afwerker) dus hij mag alles...

15 Dec 2008, 2:16
Rode kaart
Rode kaart

s@té schreef:
Ik las in de gazet dat Joos op een wedstrijd in 1e provinciale vollen bak aant kappen was op de ref en alles. Ook gene reclam voor nen analist e. :D

Die gast heeft een grenzeloze arrogantie, niet te doen.
We hebben met 'n FC nog tegen hem in 3de gespeeld, toen hij bij Lyra speelde. Struikelde keer op keer over zenne nek.

@Sven: Anderlecht mag gerust z'n overtollige spelers aan ons uitlenen.

15 Dec 2008, 13:28
Ancien

nonkel marcel schreef:
s@té schreef:

Die gast heeft een grenzeloze arrogantie, niet te doen.
We hebben met 'n FC nog tegen hem in 3de gespeeld, toen hij bij Lyra speelde. Struikelde keer op keer over zenne nek.

:D

Het is mij ook al opgevallen. Ik vond dat ook ne sympathieken tot en met in het begin maar je merkt zijn kleine kantjes wel goed nu.

15 Dec 2008, 13:31
Iendracht.be - beheer

Ik wil nu niks zeggen, maar wie is er op een plein van 1ste tot 4de provinciale niet op de ref aan't kappen ... :-)

15 Dec 2008, 13:35
Ancien

Jeroen schreef:
Ik wil nu niks zeggen, maar wie is er op een plein van 1ste tot 4de provinciale niet op de ref aan't kappen ... :-)

Ook waar. :D

Maar ik las in de gazet dat de trainer van die 1e provincialer constant gemekker en verwijten hoorde en toen hij dan omkeek om te zien wie het was, bleek het Joos te zijn. Als analist mag je dan wel iets meer manieren hebben zeker. Mensen die zelf oproepen om meer respect te tonen ten aanzien van refs etc. en dan in de lagere divisies zelf het varken uithangen.

15 Dec 2008, 13:39
Rode kaart
Rode kaart

Dat was bij de match Kemzeke-Appelterre van een week of 3 geleden.
Joos speelt nu bij Kemzeke.

15 Dec 2008, 13:52
Ancien

Leeftijd: 45
Tja, da zou ik mij nu toch nie aantrekken, dat die nen nek aan 't krijgen is. 't Feit dat hij op die arbiter kreft, bewijst dat voor hem voetbal gelijk staat aan emotie. En net DAT maakt van hem een topjournalist.

Joos is ne fantastische commentator, analist, programmamaker, ... Dat is wat voor mij telt.

15 Dec 2008, 13:59
Iendracht.be - beheer

Tis voorlopig nekeer iets nieuws, en zijn commentaar steekt niet tegen zoals dat bij Frank Raes wel het geval is...

Een fantastische programmamaker ? Bart De Pauw, Jan Eelen,... (y) Maar Filip Joos ? :wow:

15 Dec 2008, 14:29
Ancien

Leeftijd: 45
oké 't was er misschien wa over, maar het is toch de eerste in jaren die eens een simpel maar goed sportprogramma maakt (studio 1 op maandag)

hetgeen frank raes elke zondagavond nog ineenklutselt, dat grenst aan het onwaarschijnlijke, zo slecht!

15 Dec 2008, 14:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Jeroen schreef:
Tis voorlopig nekeer iets nieuws, en zijn commentaar steekt niet tegen zoals dat bij Frank Raes wel het geval is...

Een fantastische programmamaker ? Bart De Pauw, Jan Eelen,... (y) Maar Filip Joos ? :wow:

Studio 1 op maandag is best te pruimen

15 Dec 2008, 14:35
Iendracht.be - beheer

Boris schreef:
oké 't was er misschien wa over, maar het is toch de eerste in jaren die eens een simpel maar goed sportprogramma maakt (studio 1 op maandag)

hetgeen frank raes elke zondagavond nog ineenklutselt, dat grenst aan het onwaarschijnlijke, zo slecht!

Ja daar hebde gelijk in... Spijtig dat dat op maandagavond is, vergeet er altijd naar te kijken. De paar keer dat ik het gezien heb was het in ieder geval zéér goed (y)

15 Dec 2008, 14:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 500