Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Denken jullie nu echt dat lieven braafjes goeiendag komt zeggen amper een week nadat jullie met zn allen Lieven buiten roepen??????? En wat betreft die gebaren, ik weet het niet, heb het ook niet gezien, maar als ze naar u klootzak roepen, wat ga je dan doen, even gezellig zwaaien??
Het is wel duidelijk wat jullie gedacht is, maar hou de boel wel wat respectvol. Hoe wil je dat iemand deftig presteert als je van de 1e minuut uitgemaakt wordt voor klootzak en smeerlap.
Het signaal is al lang duidelijk. Hopelijk volgend seizoen eindelijk een KEEPER in de goal, dan is dat al 1 zorg minder niwaar.

15 Dec 2008, 20:20
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
marc2 schreef:
Het toeval wou dat ik geert tijdens de rust nog eens ontmoette en hem vriendelijk vroeg wanneer er nu eens een keeper ging in de goal ging staan? Weliswaar misschien nog ne jongen die nekeer in slechtste geval een jeugdzonde kan maken. Maar langs andere kant, met 10 man kun je niet winnen !!!! En het feit dat net zoals verleden seizoen de heer de veirman zijn "goeie" matchen deruit worden gepikt .......zegt dat niet meer over hem dan over zijn ........ niveau !!!! ???
Het synoniem van onze keeper: telkens veel te ver voor zijn goal, gelijk als nen angsthaas teruglopen, bij hoekschoppen of vrijschoppen angstvallig op zijn lijn blijven vastgeplakt staan !!!
Hoe krijgt hij eerste goal binnen op waasland ??? juist ja.....hoe krijgt hij der verleden week de eerste twee binnen ?? Ook juist ,ja ...... en hoe krijgt hij gisteren de eerste goal binnen ....... inderdaad , juist,ja.....
Weet je wat de echte zaak is !!!! De veirman MOET altijd spelen, daarin heeft dillen en vroeger limpens zelfs geen zeggenschap !!!! Das de vuiligheid van de voetbal, daar zitten gewoon andere zaken tussen (sponsors ed...)
Ik heb lang gezwegen maar ben het dood en doodmoe en ben dat gezever over titelambities nu ook meer dan moe als ge met tien man en een libero ???? of keeper ?? speelt.
Hij heeft inderdaad een paar goeie matchen gespeeld maar ons enorm punten gekost. Of is iedereen plots de eindrondematch thuis ook vergeten?
In ieder geval wens ik de tien anderen een dikke proficiat voor hun goeie prestatie gisteren ...... Dit overschaduwde echter de totale woede over nummer 1 !!!

Je mag van mij zoveel tegenstander van De Veirman zijn, geen enkel probleem. Maar moet dat echt op zo een manier?? Als je uw standpunt niet op een deftige manier kunt verkondigen ist beter dat ge hier wegblijft denk ik zo. Kdenk niet dat zo een posts een meerwaarde bieden.

15 Dec 2008, 20:21
Freak

een beetje respect voor de 2000 andere supporters die geen "klootzak" hebben geroepen zou ook niet misstaan hebben.

15 Dec 2008, 20:23
Freak

Leeftijd: 35
Stef DV schreef:
Denken jullie nu echt dat lieven braafjes goeiendag komt zeggen amper een week nadat jullie met zn allen Lieven buiten roepen??????? En wat betreft die gebaren, ik weet het niet, heb het ook niet gezien, maar als ze naar u klootzak roepen, wat ga je dan doen, even gezellig zwaaien??
Het is wel duidelijk wat jullie gedacht is, maar hou de boel wel wat respectvol. Hoe wil je dat iemand deftig presteert als je van de 1e minuut uitgemaakt wordt voor klootzak en smeerlap.
Het signaal is al lang duidelijk. Hopelijk volgend seizoen eindelijk een KEEPER in de goal, dan is dat al 1 zorg minder niwaar.

Wanneer dat é? Ik heb dat niet gehoord alleszins zé.

15 Dec 2008, 20:23
Freak

"dillen boiten",dat is er geroepen.

15 Dec 2008, 20:24
Ancien

Stef DV schreef:
een week nadat jullie met zn allen Lieven buiten roepen???????

Dat heb ik nu eerlijk gezegd niet gehoord...

15 Dec 2008, 20:27
nieuw in de eerste ploeg

Slechter kan gewoonweg niet, en als kurt de kans niet krijgt kan hij .... niet slecht spelen. In ieder geval ben ik der rotsvast van overtuigd dat kurt het niet slechter gaat doen omdat veel slechter gewoon nietmeer bestaat.
In ieder geval vind ik het grote klasse -naast het veld dan -dat kurt onder die "bizarre omstandigheden"- van nooit zijn kans krijgen- heel rustig blijft !!!!!!
Het feit alleen al dat heel veel jeugdspelers de kans WEL krijgen en hij NOOIT , alleen dit al is indicator dat het een zaakje is dat "stinkt" ,maargoed, weet iedereen het niet, ze zien het dan toch op het veld.....
In ieder geval zal kurt niet blijven toekijken hoe zijn nummer 1 keer op keer de mist ingaat, welke simpele sterverling zou dit wel doen ? In dat geval kunnen ze een ander jeugdprodukt kopen om achter mijnheer de veirman te laten zitten en te laten verkommeren !!!!
By the way, ik was gisteren zo razend dat ik hier niets heb neergepend, dat zou niet realistisch geweest zijn .......
De titel compleet verloren door een eerste goal, een gigantische flater wanneer ge die in het cafévoetbal maakt je bij de rust moogt gaan douchen.....

15 Dec 2008, 20:27
Ancien

marc2 schreef:
een gigantische flater wanneer ge die in het cafévoetbal maakt je bij de rust moogt gaan douchen.....

:plat: :plat:, kent ge nog zo'n goeie? Ge moet nu niet overdrijven ook hé. Ok, De Veirman is te licht maar nu trekt ge het helemaal in't belachelijke hé.

15 Dec 2008, 20:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
We kunnen misschien Vandenbussche binnen halen, nu hij toch uit de ploeg gespeeld is door steppe :D

15 Dec 2008, 20:33
Nationale Ploeg

marc2 schreef:
By the way, ik was gisteren zo razend dat ik hier niets heb neergepend, dat zou niet realistisch geweest zijn .......

:lol:

15 Dec 2008, 20:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
marc2 schreef:
Slechter kan gewoonweg niet, en als kurt de kans niet krijgt kan hij .... niet slecht spelen. In ieder geval ben ik der rotsvast van overtuigd dat kurt het niet slechter gaat doen omdat veel slechter gewoon nietmeer bestaat.
In ieder geval vind ik het grote klasse -naast het veld dan -dat kurt onder die "bizarre omstandigheden"- van nooit zijn kans krijgen- heel rustig blijft !!!!!!
Het feit alleen al dat heel veel jeugdspelers de kans WEL krijgen en hij NOOIT , alleen dit al is indicator dat het een zaakje is dat "stinkt" ,maargoed, weet iedereen het niet, ze zien het dan toch op het veld.....
In ieder geval zal kurt niet blijven toekijken hoe zijn nummer 1 keer op keer de mist ingaat, welke simpele sterverling zou dit wel doen ? In dat geval kunnen ze een ander jeugdprodukt kopen om achter mijnheer de veirman te laten zitten en te laten verkommeren !!!!
De titel compleet verloren door een eerste goal, een gigantische flater wanneer ge die in het cafévoetbal maakt je bij de rust moogt gaan douchen.....

Alsof die titel alleen gisteren verloren werd :hmm:
We pakken al een gans seizoen naast de titel!

15 Dec 2008, 20:45
nieuw in de eerste ploeg

Ik ben bloedserieus !!! Welgoed,hé, laat hem staan, het is toch einde discussie want ik zeg je , hij MOET SPELEN !!!!! Maar dat ze dan niet komen verkondigen dat ze voor titel spelen of eindronde of gelijk wat,hé......
En al die woorden die geroepen zijn, nja, je kan dat niet goedpraten maar is der dan blijkbaar niks van zelfkritiek nietmeer ???? Hoe zou dat komen dat het bij zoveel toeschouwers deringebakken zit dat hij zo verwijten naar zich geslingerd krijgt ???
Een aantal spelers zaten deze week zelfs terecht niet meer in de kern. Mijnheer de veirman stond in ploeg en klungelde..... en dan mogen de mensen zich geen vragen stellen ....... en zaken roepen....... nja, dat noem ik dan wel menselijk......

15 Dec 2008, 20:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Na Koen met al zijn uitroepingstekens komt gij af met al u vraagtekens zeker ?

15 Dec 2008, 20:53
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bram schreef:
Na Koen met al zijn uitroepingstekens komt gij af met al u vraagtekens zeker ?

om van de punten nog te zwijgen. had den iendracht maar zoveel punten, we zaten al in de eindronde

15 Dec 2008, 20:55
Ancien

marc2 schreef:
Mijnheer de veirman

De Veirman is ook goed zelle :D

15 Dec 2008, 20:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23