|
|
| Pagina 11 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Dani schreef: Nochtans is de berichtgeving op teletekst van één normaal gezien correct. Toch niet altijd ze. De kemels die daar opstaan... De matchen worden normaal gezien volledig herspeeld. _________________
|
| 27 Nov 2008, 12:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dani schreef: Nochtans is de berichtgeving op teletekst van één normaal gezien correct. Ja hallo, correct nadat ze het 7 keer hebben aangepast zeker ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Nov 2008, 19:24 |
|
|
Freak
De Kalendercommissie van het nationale Amateurvoetbal besliste de wedstrijden van de eerste ploegen van de Afdelingen 3de Nationale en Bevorderingen die tijdens het weekend van 22 en 23 november 2008 werden afgelast of stopgezet en die herspeeld moeten worden, vast te leggen tijdens het weekend van 20 en 21 december 2008.
|
| 27 Nov 2008, 19:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik zit voor die wedstrijd toch met een dubbel gevoel.
Vooreerst vind ik het eigenlijk onrechtvaardig dat wij onze voorsprong moeten afstaan en dat terwijl de ploegen voor ons ook klappen kregen. Maar daar is nu eenmaal weinig aan te doen, zo is het reglement. Maar ik vind het eveneens schandalig dat we de helft van onze inkomsten gaan moeten afstaan terwijl die Walen er zelf waarschijnlijk maar met 5man gaan toe bijdragen. Als je niet gaat steun je je ploeg niet, maar als je wel gaat steun je ze maar half en steun je er een tegenstander evenveel mee. Heb eigenlijk meer zin om op cafe te gaan zitten tijdens de match en achteraf de club te steunen door wat potjes te komen drinken. Of moet men ook de inkomsten van de drank delen ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Nov 2008, 19:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
denk dat het toch belangrijker is de ploeg op het veld te steunen zodat we de drie punten kunnen wegkapen, das voor mij toch belangrijker dan de tegenstander gene euro te gunnen. Tenslotte steunen we ons eigen team ook voor de helft. Daarna kunt ge nog potjes drinken zoveel ge wilt
![]() _________________ MCMXIX |
| 27 Nov 2008, 20:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Ik zit voor die wedstrijd toch met een dubbel gevoel. Vooreerst vind ik het eigenlijk onrechtvaardig dat wij onze voorsprong moeten afstaan en dat terwijl de ploegen voor ons ook klappen kregen. Maar daar is nu eenmaal weinig aan te doen, zo is het reglement. Maar ik vind het eveneens schandalig dat we de helft van onze inkomsten gaan moeten afstaan terwijl die Walen er zelf waarschijnlijk maar met 5man gaan toe bijdragen. Als je niet gaat steun je je ploeg niet, maar als je wel gaat steun je ze maar half en steun je er een tegenstander evenveel mee. Heb eigenlijk meer zin om op cafe te gaan zitten tijdens de match en achteraf de club te steunen door wat potjes te komen drinken. Of moet men ook de inkomsten van de drank delen ? de inkomsten van den drank moeten ze zeker niet delen, enkel de wedstrijdrecette. maar ik hoop toch dat de abonnementen bij een rematch er gratis in mogen... en ik veronderstel dat gij toch ook een abonnement hebt... mochten we een ticket moeten kopen mja... het zou niet met volle goesting zijn, maar ik denk dat ik het uiteindelijk wel zou doen. Een match effectief bewust missen zou mij toch veel moeite kosten. |
| 27 Nov 2008, 21:08 |
|
|
Ik heb inderdaad al jaar en dag een abonnement.
En volgens mij zullen ook abonnees moeten betalen voor deze wedstrijd. Het gaat hem nu niet om die 8euro, voor mijn ploeg te zien spelen zou ik meer geven ook. Maar het gaat hem er bij mij gewoon om dat ik geen zin heb om die gasten van Borains 4euro te gunnen en in de terugronde nog eens 10-15euro. Zeker niet gezien het feit dat ik het herspelen oneerlijk vind, maar dat is nu eenmaal de regel. Ik lig zwaar in twijfel om pas na de match iets te komen drinken, en dan voor meer dan 8euro als het echt moet Maar anderzijds kunnen ze onze steun best gebruiken ..._________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Nov 2008, 21:14 |
|
|
Scholier
En hoe zit het dan voor degene die de match gemist hebben maar wel een abo emmen
![]() |
| 28 Nov 2008, 0:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ballenkopper schreef: En hoe zit het dan voor degene die de match gemist hebben maar wel een abo emmen ![]() ja dat is ook een nieuw gegeven Als abonnementhouder kon ik niet gaan en heb mijn buurman dan maar warm gemaakt in mijn plaats te gaan . Ik dacht misschien een nieuwe supporter erbij in de toekomst . Nu hadden we in onze straat er een nieuwe sneeuwman erbij als hij terug thuis kwam ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Nov 2008, 0:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Twee artikels verschenen in Het Laatste Nieuws, gepost op de fotosite
afdeling Krantenartikels ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Nov 2008, 17:25 |
|
|
Dit zijn volgens mij de matchen die dit weekend doorgaan :
Diegem Sport - Gent-Zeehaven Racing Waregem - Peruwelz Woluwe-Zaventem - Sottegem Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage Mits winst kan je dus 2plaatsen opschuiven in het klassement. Ook kan je inlopen op enkele koplopers. Indien we 3punten pakken staan we dus net voor de winterstop op 9punten van de eerste, waar je net na de winterstop meteen thuis moet tegen spelen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2008, 11:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
is het niet naar URS de eerste match na de winterstop?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Dec 2008, 11:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: is het niet naar URS de eerste match na de winterstop? Inderdaad, eerst naar Centre en dan thuis tegen Wetteren. |
| 16 Dec 2008, 11:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Dit zijn volgens mij de matchen die dit weekend doorgaan : Diegem Sport - Gent-Zeehaven Racing Waregem - Peruwelz Woluwe-Zaventem - Sottegem Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage Mits winst kan je dus 2plaatsen opschuiven in het klassement. Ook kan je inlopen op enkele koplopers. Indien we 3punten pakken staan we dus net voor de winterstop op 9punten van de eerste, waar je net na de winterstop meteen thuis moet tegen spelen. Wetteren-la louviere wordt ook al gespeeld,een match van een speeldag na de winterstop dus. |
| 16 Dec 2008, 13:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Ik heb inderdaad al jaar en dag een abonnement. En volgens mij zullen ook abonnees moeten betalen voor deze wedstrijd.Het gaat hem nu niet om die 8euro, voor mijn ploeg te zien spelen zou ik meer geven ook. Maar het gaat hem er bij mij gewoon om dat ik geen zin heb om die gasten van Borains 4euro te gunnen en in de terugronde nog eens 10-15euro. Zeker niet gezien het feit dat ik het herspelen oneerlijk vind, maar dat is nu eenmaal de regel. Ik lig zwaar in twijfel om pas na de match iets te komen drinken, en dan voor meer dan 8euro als het echt moet Maar anderzijds kunnen ze onze steun best gebruiken ...Op het scorebord de zondag kwam er op dat abonnee's gratis mogen dusja. |
| 16 Dec 2008, 13:10 |
|
| Pagina 11 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 29 Volgende |