|
|
| Pagina 12 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
t zal zwaar tegen mijn gedacht zijn, maar principe is principe, ik blijf thuis ... ik betaal geen 2x voor dezelfde match, foert.
|
| 16 Dec 2008, 13:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
the_red_ant69 schreef: t zal zwaar tegen mijn gedacht zijn, maar principe is principe, ik blijf thuis ... ik betaal geen 2x voor dezelfde match, foert. Mochten abonnees niet gratis binnen ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2008, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
yep, maar ik ben een van de gekken die 23-24 matchen op een jaar zijn ticketje betaald, en dat al 30 jaar lang
(ik mis er namelijk altijd wel zo'n 6tal per jaar maar weet nooit op voorhand thuis of op verplaatsing, en dan is abo niet echt meer voordelig) |
| 16 Dec 2008, 13:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
the_red_ant69 schreef: yep, maar ik ben een van de gekken die 23-24 matchen op een jaar zijn ticketje betaald, en dat al 30 jaar lang (ik mis er namelijk altijd wel zo'n 6tal per jaar maar weet nooit op voorhand thuis of op verplaatsing, en dan is abo niet echt meer voordelig) Troost a,ik ben ook een van die gekken en ik ga elke match gaan kijken. |
| 16 Dec 2008, 13:21 |
|
|
forumlegende
Ik had wel een ticket voor vak H....is dit nog geldig?
|
| 16 Dec 2008, 14:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Dit zijn volgens mij de matchen die dit weekend doorgaan : Diegem Sport - Gent-Zeehaven Racing Waregem - Peruwelz Woluwe-Zaventem - Sottegem Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage Mits winst kan je dus 2plaatsen opschuiven in het klassement. Ook kan je inlopen op enkele koplopers. Indien we 3punten pakken staan we dus net voor de winterstop op 9punten van de eerste, waar je net na de winterstop meteen thuis moet tegen spelen. Wetteren-la louviere wordt ook al gespeeld,een match van een speeldag na de winterstop dus. Dat weet ik nog niet of de wedstrijd door gaat want indien de 100.000 Euro schuld gisteren niet werd betaald mag er in Wetteren niet gespeeld worden . Bron http://www.walfoot.be Le ciel s'assombrit très fortement au-dessus du ciel louvièrois. Le Comité exécutif de l’Union Belge ne se réunira pas de manière exceptionnelle ce lundi pour reporter, une nouvelle fois, la menace de cessation d’activités sur le matricule 93. La conséquence est dramatique: La Louvière ne pourra plus jouer au football jusqu’à ce que le club paye ses dettes vis-à-vis de Rogiero et de Marc Grosjean. La décision est immédiate. Sauf si les 100.000 euros sont payés et que la Fédération donne son accord, La Louvière ne pourra pas jouer dimanche, à Wetteren.Autre conséquence dramatique, toutes les équipes de jeunes de la RAAL ne peuvent plus jouer jusqu’à nouvel ordre. Pour rappel, après trois forfaits, la radiation du club serait proposée à l’Assemblée générale de fin de saison. La rencontre disputée au RBDB ce dimanche après-midi risque d'être la dernière de l'Histoire de la RAAL... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Dec 2008, 14:15 |
|
|
Dani schreef: Ik had wel een ticket voor vak H....is dit nog geldig? nope, opnieuw 8 euro |
| 16 Dec 2008, 14:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
the_red_ant69 schreef: Dani schreef: Ik had wel een ticket voor vak H....is dit nog geldig? nope, opnieuw 8 euro Voor alle duidelijkheid, de club kan hier wel niks aan doen. De reglementen van de bond verbieden hen om de mensen gratis binnen te laten of zelfs de prijs lager te leggen dan deze van de oorspronkelijke match. Behalve dus voor abonnees, die mogen ze met hun abonnement wel opnieuw binnenlaten. |
| 16 Dec 2008, 15:15 |
|
|
ik weet wel Bart dat de club daar niks kan aan doen, alleen ... 15 eiro op Union om te zitten was voor iedereen het einde van de wereld en schreeuwde iedereen moord en brand, nu 16 euro om recht te staan is precies niks en doodnormaal.
Een systeem van 'vrijkaarten' kon iemand met wat vindingrijkheid toch opgesteld hebben (in ruil voor het oude ticket of zo) ... ze kunnen wel regelmatig die tribune achter doel vullen met vrijkaarten voor jeugdploegen uit de buurt + uitnodigngen uitdelen her en der, waarom dan nu zo geen workaround uitvinden? |
| 16 Dec 2008, 16:03 |
|
|
forumlegende |
the_red_ant69 schreef: ik weet wel Bart dat de club daar niks kan aan doen, alleen ... 15 eiro op Union om te zitten was voor iedereen het einde van de wereld en schreeuwde iedereen moord en brand, nu 16 euro om recht te staan is precies niks en doodnormaal. Een systeem van 'vrijkaarten' kon iemand met wat vindingrijkheid toch opgesteld hebben (in ruil voor het oude ticket of zo) ... ze kunnen wel regelmatig die tribune achter doel vullen met vrijkaarten voor jeugdploegen uit de buurt + uitnodigngen uitdelen her en der, waarom dan nu zo geen workaround uitvinden? ik vermoed dat ze daarvoor wel een akkoord moeten vinden met die manne van boussu dour alvorens ze dat mogen doen hoor spijtig voor diegenen die er waren en die nu nog eens moeten betalen ik heb dan nog geluk me mijn abonnement _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Dec 2008, 16:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: the_red_ant69 schreef: ik weet wel Bart dat de club daar niks kan aan doen, alleen ... 15 eiro op Union om te zitten was voor iedereen het einde van de wereld en schreeuwde iedereen moord en brand, nu 16 euro om recht te staan is precies niks en doodnormaal. Een systeem van 'vrijkaarten' kon iemand met wat vindingrijkheid toch opgesteld hebben (in ruil voor het oude ticket of zo) ... ze kunnen wel regelmatig die tribune achter doel vullen met vrijkaarten voor jeugdploegen uit de buurt + uitnodigngen uitdelen her en der, waarom dan nu zo geen workaround uitvinden? ik vermoed dat ze daarvoor wel een akkoord moeten vinden met die manne van boussu dour alvorens ze dat mogen doen hoor spijtig voor diegenen die er waren en die nu nog eens moeten betalen ik heb dan nog geluk me mijn abonnement Ik had een vrijkaart dus nu betalen is zo erg nog niet,alé alsk mag gaan want de examenuitslagen moeten daarvoor nog meevallen en ik vrees er wat voor dsja ![]() |
| 16 Dec 2008, 17:12 |
|
|
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Dit zijn volgens mij de matchen die dit weekend doorgaan : Diegem Sport - Gent-Zeehaven Racing Waregem - Peruwelz Woluwe-Zaventem - Sottegem Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage Mits winst kan je dus 2plaatsen opschuiven in het klassement. Ook kan je inlopen op enkele koplopers. Indien we 3punten pakken staan we dus net voor de winterstop op 9punten van de eerste, waar je net na de winterstop meteen thuis moet tegen spelen. Wetteren-la louviere wordt ook al gespeeld,een match van een speeldag na de winterstop dus. Dat weet ik nog niet of de wedstrijd door gaat want indien de 100.000 Euro schuld gisteren niet werd betaald mag er in Wetteren niet gespeeld worden . Bron http://www.walfoot.be Le ciel s'assombrit très fortement au-dessus du ciel louvièrois. Le Comité exécutif de l’Union Belge ne se réunira pas de manière exceptionnelle ce lundi pour reporter, une nouvelle fois, la menace de cessation d’activités sur le matricule 93. La conséquence est dramatique: La Louvière ne pourra plus jouer au football jusqu’à ce que le club paye ses dettes vis-à-vis de Rogiero et de Marc Grosjean. La décision est immédiate. Sauf si les 100.000 euros sont payés et que la Fédération donne son accord, La Louvière ne pourra pas jouer dimanche, à Wetteren.Autre conséquence dramatique, toutes les équipes de jeunes de la RAAL ne peuvent plus jouer jusqu’à nouvel ordre. Pour rappel, après trois forfaits, la radiation du club serait proposée à l’Assemblée générale de fin de saison. La rencontre disputée au RBDB ce dimanche après-midi risque d'être la dernière de l'Histoire de la RAAL... De nederlandse tekst : La Louvière heeft dringend geld nodig Derdeklasser La Louvière moet voor de competitiewedstrijd van zondag tegen Wetteren zijn schulden aflossen bij ex-coach Marc Grosjean en ex-speler Rogiero. Gebeurt dit niet, dan verliest de Waalse club de wedstrijd met forfaitcijfers. Het Uitvoerend Comité van de KBVB heeft immers beslist dat La Louvière geen enkele wedstrijd meer mag spelen voor alle schulden zijn betaald. In het slechtste geval dreigt er een schrapping. In totaal zou het om een bedrag van 100.000 euro gaan. Dinsdagavond staat er op Tivoli een beheerraad op het programma. |
| 16 Dec 2008, 17:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
the_red_ant69 schreef: t zal zwaar tegen mijn gedacht zijn, maar principe is principe, ik blijf thuis ... ik betaal geen 2x voor dezelfde match, foert. Ik ben van dezelfde menig. Ik ben door een strontweer naar Aalst gereden, ticket betaald, en door een nog groter strontweer terug huiswaarts gereden na één helft "voetbal". Nu opnieuw gaan betalen is uit den boze! Reglement of niet. Ik ga die walen niet sponsoren. Een namiddagje kerstmarkt heeft ook zijn charmes :-) _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 16 Dec 2008, 18:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
BVW schreef: the_red_ant69 schreef: t zal zwaar tegen mijn gedacht zijn, maar principe is principe, ik blijf thuis ... ik betaal geen 2x voor dezelfde match, foert. Ik ben van dezelfde menig. Ik ben door een strontweer naar Aalst gereden, ticket betaald, en door een nog groter strontweer terug huiswaarts gereden na één helft "voetbal". Nu opnieuw gaan betalen is uit den boze! Reglement of niet. Ik ga die walen niet sponsoren. Een namiddagje kerstmarkt heeft ook zijn charmes :-) En komt gij erna 5pintjes drinken in de kantine en ge hebt de club evenveel opgebracht als dat ge een kaartje zou gekocht hebben. Dat was mijn plan toch, maar nu de abo's gratis binnen kunnen kan ik evengoed gaan kijken natuurlijk. Maar ik begrijp diegene die dat niet doen heel goed ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2008, 19:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kortom de walen hebben ons weer goe liggen
En de 1-0 bij de rust kunnen we op onze buik schrijven... Boussu strijkt misschien evenveel op nu als hun jaaromzet ![]() |
| 16 Dec 2008, 19:18 |
|
| Pagina 12 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 29 Volgende |