|
|
| Pagina 95 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bericht Re: Derde Klasse B
Gruunwit schreef: Na 7 thuiswedstrijden heeft Hamoir zijn eerste thuiszege te pakken en ja, Racing Mechelen was het slachtoffer. Het stadion van Hamoir heeft een groot Péruwelz-gehalte, geen zittribune en een accomodatie à la 3de provinciale. Voor natuurliefhebbers is het daar wel een mooie omgeving maar daarvoor waren we jammer genoeg niet gekomen. Er is daar ook in de directe omgeving geen autosnelweg, waardoor de pakweg laatste 25 km heel avontuurlijk waren. http://www.rrc-hamoir.be Hun stadion is omgeven met tennisvelden, een camping, een sporthal, ... hadden ze daar al stromend water? of zijn ze nog niet tot die ontdekking gekomen?... ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 15 Dec 2008, 20:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gruunwit schreef: Na 7 thuiswedstrijden heeft Hamoir zijn eerste thuiszege te pakken en ja, Racing Mechelen was het slachtoffer. Het stadion van Hamoir heeft een groot Péruwelz-gehalte, geen zittribune en een accomodatie à la 3de provinciale. Voor natuurliefhebbers is het daar wel een mooie omgeving maar daarvoor waren we jammer genoeg niet gekomen. Er is daar ook in de directe omgeving geen autosnelweg, waardoor de pakweg laatste 25 km heel avontuurlijk waren. http://www.rrc-hamoir.be Hun stadion is omgeven met tennisvelden, een camping, een sporthal, ... We zijn daar ooit eens een oefenmatch gaan spelen. In totaal hadden misschien 15 Eendrachtsupporters de verplaatsing gemaakt. Daarvan bleef Spionkop Lede kamperen naast het veld en The Blackwans is toen zelfs tot in het spelershotel geraakt. Best grappig want na lang zagen kregen we de hele ploeg mee om een discotheek te doen in Durby. Beste verplaatsing ooit ... Dag van de match om 14u vertrokken en de dag erna om 8u smorgens terug thuis gekomen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Dec 2008, 20:45 |
|
|
Nationale Ploeg
IendrachterForLife schreef: Gruunwit schreef: Na 7 thuiswedstrijden heeft Hamoir zijn eerste thuiszege te pakken en ja, Racing Mechelen was het slachtoffer. Het stadion van Hamoir heeft een groot Péruwelz-gehalte, geen zittribune en een accomodatie à la 3de provinciale. Voor natuurliefhebbers is het daar wel een mooie omgeving maar daarvoor waren we jammer genoeg niet gekomen. Er is daar ook in de directe omgeving geen autosnelweg, waardoor de pakweg laatste 25 km heel avontuurlijk waren. http://www.rrc-hamoir.be Hun stadion is omgeven met tennisvelden, een camping, een sporthal, ... hadden ze daar al stromend water? of zijn ze nog niet tot die ontdekking gekomen?... ![]() Ja, ze hebben daar al stromend water, de Ourthe was nog niet tot stilstand gekomen. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 15 Dec 2008, 21:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gruunwit schreef: IendrachterForLife schreef: Gruunwit schreef: Na 7 thuiswedstrijden heeft Hamoir zijn eerste thuiszege te pakken en ja, Racing Mechelen was het slachtoffer. Het stadion van Hamoir heeft een groot Péruwelz-gehalte, geen zittribune en een accomodatie à la 3de provinciale. Voor natuurliefhebbers is het daar wel een mooie omgeving maar daarvoor waren we jammer genoeg niet gekomen. Er is daar ook in de directe omgeving geen autosnelweg, waardoor de pakweg laatste 25 km heel avontuurlijk waren. http://www.rrc-hamoir.be Hun stadion is omgeven met tennisvelden, een camping, een sporthal, ... hadden ze daar al stromend water? of zijn ze nog niet tot die ontdekking gekomen?... ![]() Ja, ze hebben daar al stromend water, de Ourthe was nog niet tot stilstand gekomen. ![]() Ben daar al eens geweest voor een oefenmatch van oilsjt paar jaren geleden. We waren daar met een stuk of 7/8 Aalst supporters. Hebben er daar met 3 man (Goofy, Zeeman en ik) nog een kampeerweekendje van gemaakt. 4-1 verloren, Troch op penalty. Ik weet nog dat Troch toen na de match in de middencirkel bleef zitten en De Wilde zie: "we kunnen hem beter een half uurke gerust laten nu, hij is boos om de prestatie vandaag, die gast kan echt niet tegen zijn verlies" ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Dec 2008, 10:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Mariner schreef: Gruunwit schreef: IendrachterForLife schreef: Gruunwit schreef: Na 7 thuiswedstrijden heeft Hamoir zijn eerste thuiszege te pakken en ja, Racing Mechelen was het slachtoffer. Het stadion van Hamoir heeft een groot Péruwelz-gehalte, geen zittribune en een accomodatie à la 3de provinciale. Voor natuurliefhebbers is het daar wel een mooie omgeving maar daarvoor waren we jammer genoeg niet gekomen. Er is daar ook in de directe omgeving geen autosnelweg, waardoor de pakweg laatste 25 km heel avontuurlijk waren. http://www.rrc-hamoir.be Hun stadion is omgeven met tennisvelden, een camping, een sporthal, ... hadden ze daar al stromend water? of zijn ze nog niet tot die ontdekking gekomen?... ![]() Ja, ze hebben daar al stromend water, de Ourthe was nog niet tot stilstand gekomen. ![]() Ben daar al eens geweest voor een oefenmatch van oilsjt paar jaren geleden. We waren daar met een stuk of 7/8 Aalst supporters. Hebben er daar met 3 man (Goofy, Zeeman en ik) nog een kampeerweekendje van gemaakt. 4-1 verloren, Troch op penalty. Ik weet nog dat Troch toen na de match in de middencirkel bleef zitten en De Wilde zie: "we kunnen hem beter een half uurke gerust laten nu, hij is boos om de prestatie vandaag, die gast kan echt niet tegen zijn verlies" ![]() machtig e ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 16 Dec 2008, 13:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
borre31 schreef: Mariner schreef: Gruunwit schreef: IendrachterForLife schreef: Gruunwit schreef: Na 7 thuiswedstrijden heeft Hamoir zijn eerste thuiszege te pakken en ja, Racing Mechelen was het slachtoffer. Het stadion van Hamoir heeft een groot Péruwelz-gehalte, geen zittribune en een accomodatie à la 3de provinciale. Voor natuurliefhebbers is het daar wel een mooie omgeving maar daarvoor waren we jammer genoeg niet gekomen. Er is daar ook in de directe omgeving geen autosnelweg, waardoor de pakweg laatste 25 km heel avontuurlijk waren. http://www.rrc-hamoir.be Hun stadion is omgeven met tennisvelden, een camping, een sporthal, ... hadden ze daar al stromend water? of zijn ze nog niet tot die ontdekking gekomen?... ![]() Ja, ze hebben daar al stromend water, de Ourthe was nog niet tot stilstand gekomen. ![]() Ben daar al eens geweest voor een oefenmatch van oilsjt paar jaren geleden. We waren daar met een stuk of 7/8 Aalst supporters. Hebben er daar met 3 man (Goofy, Zeeman en ik) nog een kampeerweekendje van gemaakt. 4-1 verloren, Troch op penalty. Ik weet nog dat Troch toen na de match in de middencirkel bleef zitten en De Wilde zie: "we kunnen hem beter een half uurke gerust laten nu, hij is boos om de prestatie vandaag, die gast kan echt niet tegen zijn verlies" ![]() machtig e ![]() zalig gewoon ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Dec 2008, 16:35 |
|
|
Als we 's morgens ons tentje hadden opgekraamd en we vertrokken, hebben we ze nog bezig gezien met hunnen bosloop, zwaar afzien bij de meeste
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Dec 2008, 9:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Beste verplaatsing ooit, naast het veld dan
Ik weet niet of het gezegd is geweest, ùmaar we hebben nog stukje van sUlmon zijne verjaardagscake gekregen |
| 18 Dec 2008, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Vanavond alweer een topper in het Oscar van Kesbeeckstadion, want we krijgen de leiders (hopelijk straks lijders) uit Turnhout op bezoek. Ik verwacht vandaag nog een betere prestatie dan in onze midweek-wedstrijd, want we spelen vanavond zelfs met een werkloze keeper in doel.
Dat is toch eigenlijk de droom van elke ploeg. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 17 Jan 2009, 18:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Vanavond alweer een topper in het Oscar van Kesbeeckstadion, want we krijgen de leiders (hopelijk straks lijders) uit Turnhout op bezoek. Ik verwacht vandaag nog een betere prestatie dan in onze midweek-wedstrijd, want we spelen vanavond zelfs met een werkloze keeper in doel. Dat is toch eigenlijk de droom van elke ploeg. Dat hebben we gehoord in het interview Opletten dat dat niet aanzien wordt als zwartwerk . Tenzij Turnhout niet tussen de palen schiet dan heeft hij niet gewerkt hé ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Jan 2009, 19:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Racing wint met 1-0 de topper tegen Turnhout en komt zo op de derde plaats...
| 18 Jan 2009, 1:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Racing wint met 1-0 de topper tegen Turnhout en komt zo op de derde plaats... Een owngoal van Turnhout, maar goal is goal ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Jan 2009, 4:11 |
|
|
Miniem
Willebroek is komen vragen om te fusioneren. Blijkbaar lijkt ons bestuur er ook oren naar te hebben maar pas vanaf het seizoen 2010-2011.
Vele supporters zijn tegen, ik ben voorzichtig voorstander. Er zou in Boom gespeeld worden en van de weinige supporters van Willebroek zullen er niet veel meekomen. Tkomt er volgens mij op neer dat het meer een verdoken overname is waarbij de financiële middellen van Willbroek naar Boom zullen komen (vooral hun voorzitter en grote geldschieter Mellaerts is grote voorstander). Volgens mij zal er na 5 jaar van Willebroek geen sprake meer zijn, net zoals van bijvoorbeeld Germinal Ekeren of alle ploegjes die mee in Lokeren zitten (ik weet zelfs niet meer welke dat juist zijn). Kben benieuwd wat er gaat gebeuren... |
| 29 Jan 2009, 12:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Triestig.
|
| 29 Jan 2009, 12:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Boom 4-ever schreef: Willebroek is komen vragen om te fusioneren. Blijkbaar lijkt ons bestuur er ook oren naar te hebben maar pas vanaf het seizoen 2010-2011. Vele supporters zijn tegen, ik ben voorzichtig voorstander. Er zou in Boom gespeeld worden en van de weinige supporters van Willebroek zullen er niet veel meekomen. Tkomt er volgens mij op neer dat het meer een verdoken overname is waarbij de financiële middellen van Willbroek naar Boom zullen komen (vooral hun voorzitter en grote geldschieter Mellaerts is grote voorstander). Volgens mij zal er na 5 jaar van Willebroek geen sprake meer zijn, net zoals van bijvoorbeeld Germinal Ekeren of alle ploegjes die mee in Lokeren zitten (ik weet zelfs niet meer welke dat juist zijn). Kben benieuwd wat er gaat gebeuren... probeer uw post is in de dendertopic, mss dat ge daar op meer begrip gaat kunnen rekenen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Jan 2009, 13:18 |
|
| Pagina 95 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 103 Volgende |