|
|
| Pagina 481 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 479 480 481 482 483 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: s@té schreef: Proficiat aan Sven. En Brugge kampioen e man. ![]() Merci. Gelijk wie het wordt als wij het niet worden, maar Brugge niet! Cercle kampioen!! Misschien den beerschot nog met een geweldige inhaalbeweging na Nieuwjaar!!! _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 15 Dec 2008, 16:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Tis nie omdat hij daarachter stront opkuist dat ik hem moet kunnen verdragen hé, ge moet eens bowling for columbine, Sicko of Fahrenheit 911 bezien.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Dec 2008, 18:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Tis nie omdat hij daarachter stront opkuist dat ik hem moet kunnen verdragen hé, ge moet eens bowling for columbine, Sicko of Fahrenheit 911 bezien. Ge noemt daar natuurlijk wel de beste films op hé... Die moet ge nu ook niet voor waarheid gaan aannemen. michael moore kan aardige films maken maar objectiviteit is toch ook niet zijn sterkste kant ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 15 Dec 2008, 19:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gaskonijn schreef: Mariner schreef: Tis nie omdat hij daarachter stront opkuist dat ik hem moet kunnen verdragen hé, ge moet eens bowling for columbine, Sicko of Fahrenheit 911 bezien. Ge noemt daar natuurlijk wel de beste films op hé... Die moet ge nu ook niet voor waarheid gaan aannemen. michael moore kan aardige films maken maar objectiviteit is toch ook niet zijn sterkste kant ![]() Nee, dat weet ik ook wel _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Dec 2008, 10:26 |
|
|
forumlegende
|
| 16 Dec 2008, 10:29 |
|
|
Bomber schreef: Mariner schreef: Tis nie omdat hij daarachter stront opkuist dat ik hem moet kunnen verdragen hé, ge moet eens bowling for columbine, Sicko of Fahrenheit 911 bezien. enkel sicko heb ik niet gezien ![]() Kzeg trouwens niet dagge hem moet verdragen he, maar dat eeuwige bush-bashing hangt een beetje men kl*ten uit, das al jaren aan de gang op allerhande andere fora die ik bezoek en als ik het dan hier ook nog eens moet lezen... Mss was mijn reactie wat overdreven, no offence intended ik vond het filmken gewoon grappig _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Dec 2008, 10:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
tympanum2 schreef: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/553022/2008/12/15/Antwerpse-ijspiste-mag-racistische-Strangers-niet-meer-draaien.dhtml Stem Groen! ![]() Dit gaat toch allemaal een beetje te ver, eerst nog mocht sinterklaas geen kruis meer op zijn mijter hebben omdat de vreemdelingen er aanstoot aan zouden kunnen nemen. Ik neem aanstoot aan hun, gaan ze nu ook weg ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 16 Dec 2008, 14:02 |
|
|
forumlegende |
IendrachterForLife schreef: tympanum2 schreef: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/553022/2008/12/15/Antwerpse-ijspiste-mag-racistische-Strangers-niet-meer-draaien.dhtml Stem Groen! ![]() Dit gaat toch allemaal een beetje te ver, eerst nog mocht sinterklaas geen kruis meer op zijn mijter hebben omdat de vreemdelingen er aanstoot aan zouden kunnen nemen. Ik neem aanstoot aan hun, gaan ze nu ook weg ![]() ik heb zelf ook al veel dingen meegemaakt ma tees is er wel over gisteren nog hoorde ik van een vriendin dat ze niet eens meer zo ne soort bandana mocht dragen van e paar moslim meisjes in haar klas omda da ook "racistisch" enzo zou zijn ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Dec 2008, 15:21 |
|
|
forumlegende |
Bomber schreef: Dries schreef: IendrachterForLife schreef: tympanum2 schreef: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/553022/2008/12/15/Antwerpse-ijspiste-mag-racistische-Strangers-niet-meer-draaien.dhtml Stem Groen! ![]() Dit gaat toch allemaal een beetje te ver, eerst nog mocht sinterklaas geen kruis meer op zijn mijter hebben omdat de vreemdelingen er aanstoot aan zouden kunnen nemen. Ik neem aanstoot aan hun, gaan ze nu ook weg ![]() ik heb zelf ook al veel dingen meegemaakt ma tees is er wel over gisteren nog hoorde ik van een vriendin dat ze niet eens meer zo ne soort bandana mocht dragen van e paar moslim meisjes in haar klas omda da ook "racistisch" enzo zou zijn ![]() Bwa, da gaat nog jong, vorige week zat er nog enen in mijne frigobox te roeffelen die in mijn camionette stond. Jammer genoeg is mijn conditie niet meer wat ze geweest is Das trouwens belange den eerste keer ni da dat gebeurd, ze pikken daar in brussel uw gerief waar ge bijstaat tmijne was hier in aalst gewoon, maar inderdaad da gaat nog tegenover daze u gerief voor uwe neus pikken... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Dec 2008, 18:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Als je racist bent omdat je je eigen cultuur wil beschermen maakt dat van mij meteen de grootste racist van Ternat en omstreken. Ieder zijn manier van leven, maar als buitenlander hoor je je aan te passen aan de gewoontes van de plaatselijke bevolking.
Iemand hier ooit al naar Marokko geweest ? Daar gaan ze er minder licht over als je de plaatselijke gewoontes aan je laars lapt. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2008, 19:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
waddeuh, kemmet dajust int nieuws gezien!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Dec 2008, 21:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: Ondertussen hebben die linkse zakken in Gent ook nog eens hun best gedaan. Ze wilden wraak omdat de flikken ne gast hebben doodgeschoten in Griekenland Linkse ratten, rolt uw matten! vandaag in gent geweest , schandalig feitelijk , tgrootste krapul zijn die linkse kakkers... ![]() |
| 16 Dec 2008, 21:20 |
|
|
tsjoep schreef: Bomber schreef: Ondertussen hebben die linkse zakken in Gent ook nog eens hun best gedaan. Ze wilden wraak omdat de flikken ne gast hebben doodgeschoten in Griekenland Linkse ratten, rolt uw matten! vandaag in gent geweest , schandalig feitelijk , tgrootste krapul zijn die linkse kakkers... ![]() daar mankeert meer als een vijs bij die mannen... En altijd met hun che guevara ,of hoe da ge diene kerel zijn naam ook schrijft, t-shirt. Zij steunen nog al die vreemdelingen die hier de boel , jammer genoeg, AL aan het veranderen zijn ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 16 Dec 2008, 22:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Casual1919 schreef: Iemand hier ooit al naar Marokko geweest ? Daar gaan ze er minder licht over als je de plaatselijke gewoontes aan je laars lapt. K ben al in Marokko geweest en k heb daar toch niks van gemerkt. Net zoals er hier moskeeën zijn, zijn er in Marokko kerken, je kan er perfect alcohol kopen en in bikini lopen. Niemand zal je verplichten om je te kleden of wat dan ook volgens de plaatselijke gewoontes. |
| 16 Dec 2008, 22:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Smetje schreef: Casual1919 schreef: Iemand hier ooit al naar Marokko geweest ? Daar gaan ze er minder licht over als je de plaatselijke gewoontes aan je laars lapt. K ben al in Marokko geweest en k heb daar toch niks van gemerkt. Net zoals er hier moskeeën zijn, zijn er in Marokko kerken, je kan er perfect alcohol kopen en in bikini lopen. Niemand zal je verplichten om je te kleden of wat dan ook volgens de plaatselijke gewoontes. In de toeristische zones dan misschien ? Je moet eens proberen in een kleiner dorpje te gaan wandelen met een blonde vrouw (zonder hoefddoek), met een rok tot boven de knien, ... Slecht plan! Dom om zoiets te doen, uiteraard. Je past je aan als je ergens bent, dat is net mijn punt. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2008, 23:48 |
|
| Pagina 481 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 479 480 481 482 483 … 885 Volgende |