|
|
| Pagina 13 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Casual1919 schreef: BVW schreef: the_red_ant69 schreef: t zal zwaar tegen mijn gedacht zijn, maar principe is principe, ik blijf thuis ... ik betaal geen 2x voor dezelfde match, foert. Ik ben van dezelfde menig. Ik ben door een strontweer naar Aalst gereden, ticket betaald, en door een nog groter strontweer terug huiswaarts gereden na één helft "voetbal". Nu opnieuw gaan betalen is uit den boze! Reglement of niet. Ik ga die walen niet sponsoren. Een namiddagje kerstmarkt heeft ook zijn charmes :-) En komt gij erna 5pintjes drinken in de kantine en ge hebt de club evenveel opgebracht als dat ge een kaartje zou gekocht hebben. Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Na een gemiste verplaatsing durf ik da ook wel es doen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 16 Dec 2008, 19:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Boussu kan daar nu wel niet veel aan doen hé. Reglement is reglement, ik denk niet dat ge zelf "nee" zou zeggen hé.
|
| 16 Dec 2008, 19:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
En als iedereen nu eens 15 minuten later binnenkomt??
Dan zijn de kassa's gesloten, kunnen we onze ploeg toch steunen én moeten we niets afstaan aan die walen |
| 16 Dec 2008, 21:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
zotvawies schreef: En als iedereen nu eens 15 minuten later binnenkomt?? Dan zijn de kassa's gesloten, kunnen we onze ploeg toch steunen én moeten we niets afstaan aan die walen kassa's blijven de gehele eerste helft geopend. Wat ge wel kunt doen is natuurlijk enkel den helft gaan zien dat ge vorige keer niet gezien hebt hé :-) Dan hebde in totaal toch een gehele match gezien ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 16 Dec 2008, 22:04 |
|
|
Reserve
Klopt eigenlijk niet dat iedereen die betaald had er niet gratis bij kan zijn. Iedereen of niemand. Ik denk dat ik het ook maar oversla deze keer.
|
| 16 Dec 2008, 22:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, ik zal er wel zijn en zal dus 2 keer betalen voor deze match. Ik vind trouwens dat de ploeg die zondag gespeeld heeft, het verdient da we er allemaal zijn! Alle, ik ga er toch vanuit dat dezelfden zullen spelen.
Ge zult mij misschien zot verklaren maar ik heb dit weekend 2 feestjes langs de kant van mijn vrouw. Zaterdag in Vorselaar en zondag in Merksplas (allebei nie bij de deur dus). Awel, ik heb direct voor diene zondag afgezegd als ik wist da we dan die match moesten herspelen. De zondagmorgen neem ik dus den trein in Turnhout om na een rit van iets minder dan 3 uur (met wachten tijdens overstappen inbegrepen) rond half 2 in het station van Aalst toe te komen. forever! |
| 16 Dec 2008, 23:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Mja, ik zal er wel zijn en zal dus 2 keer betalen voor deze match. Ik vind trouwens dat de ploeg die zondag gespeeld heeft, het verdient da we er allemaal zijn! Alle, ik ga er toch vanuit dat dezelfden zullen spelen. Ge zult mij misschien zot verklaren maar ik heb dit weekend 2 feestjes langs de kant van mijn vrouw. Zaterdag in Vorselaar en zondag in Merksplas (allebei nie bij de deur dus). Awel, ik heb direct voor diene zondag afgezegd als ik wist da we dan die match moesten herspelen. De zondagmorgen neem ik dus den trein in Turnhout om na een rit van iets minder dan 3 uur (met wachten tijdens overstappen inbegrepen) rond half 2 in het station van Aalst toe te komen. forever!De trein is een beetje reizen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Dec 2008, 23:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Onderkroiper schreef: zwawi schreef: Mja, ik zal er wel zijn en zal dus 2 keer betalen voor deze match. Ik vind trouwens dat de ploeg die zondag gespeeld heeft, het verdient da we er allemaal zijn! Alle, ik ga er toch vanuit dat dezelfden zullen spelen. Ge zult mij misschien zot verklaren maar ik heb dit weekend 2 feestjes langs de kant van mijn vrouw. Zaterdag in Vorselaar en zondag in Merksplas (allebei nie bij de deur dus). Awel, ik heb direct voor diene zondag afgezegd als ik wist da we dan die match moesten herspelen. De zondagmorgen neem ik dus den trein in Turnhout om na een rit van iets minder dan 3 uur (met wachten tijdens overstappen inbegrepen) rond half 2 in het station van Aalst toe te komen. forever!De trein is een beetje reizen ![]() RESPECT ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2008, 23:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Zondag hoop ik nog eens te genieten zoals afgelopen zondag. Ik hoop dat dezelfde elf aan de wedstrijd kunnen beginnen.
Sommigen gaan het misschien niet graag horen maar het is nu niet het moment om een andere keeper in de goal te zetten. Stel je voor dat Lambrecht ook blunderd. Dan zit je met twee keepers zonder vertrouwen. Het is zoals vallen met de moto. Hoe sneller je weer gaat rijden, hoe minder schrik je krijgt. Laat Lieven maar het seizoen rond maken. Je kan hem toch moeilijk de fout geven dat ons seizoen tot op vandaag niet gelukt is... Vergeet niet dat we enkele weken na elkaar bijna geen goals hebben binnen gekregen. En daar had hij zeker ook zijn verdienste in. Eens de ploeg weer gaat draaien zal hij daar zeker ook de vruchten van plukken. Neen nu a.u.b. geen zotte dingen die ons veel geld kosten en niet garant staan voor resultaat. Ik zou ook niet te gek doen tijdens de winterstop. Wat je dan kan op de kop tikken is in veel gevallen maar 2e keus. Laat ons liever van de grote contracten die niet renderen vanaf geraken en bouwen aan de toekomst. Wie weet valt er toch nog iets te rapen. |
| 16 Dec 2008, 23:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Als dezelfde ploeg aantreedt als afgelopen zondag is dit zeker 8 euro waard.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 17 Dec 2008, 0:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik heb de vorige match tegen Boussoudinges moeten missen
, ik ben zeker op post. ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Dec 2008, 9:37 |
|
|
k'heb hier ook mijn 2 ticketjes nog liggen van die sneeuwmatch maar blijkbaar zullen ze niet meer tellen,toch ga ik gratis binnen geraken door een acktie van den iendracht die 50(anders zijn het het maar 5) gratis kaarten hebben gegeven aan radio p.r.o.s. bij deze bedankt iendracht en radio pros.k'verschiet ervan dat hier niemand over spreekt of er van wist.
|
| 17 Dec 2008, 9:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Citeer: Voor de te herspelen wedstrijd tegen Royal Boussu Dour Borinage gelden de principes van de KBVB inzake een te herspelen wedstrijd. Concreet houdt dit in dat er sprake is van een gedeelde recette en de gewone toegangsprijzen bijgevolg van kracht zijn. Het bestuur van Royal Boussu Dour Borinage stelde zich echter inschikkelijk op naar onze abonnees toe. Men verklaarde zich immers akkoord dat alle abonnees deze wedstrijd kosteloos kunnen bijwonen op vertoon van hun abonnement of abonnementsboekje (cf. seathouders). Bron: eendracht-aalst.be Ik moet ze hier toch even corrigeren, want het bestuur van Boussu Dour Borinage hoeft zich namelijk helemaal niet inschikkelijk op te stellen naar de abonnees, want volgens de reglementen is het perfect toegelaten om bij een te herspelen wedstrijd de abonnees opnieuw gratis binnen te laten. |
| 17 Dec 2008, 9:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ierlandfan schreef: k'heb hier ook mijn 2 ticketjes nog liggen van die sneeuwmatch maar blijkbaar zullen ze niet meer tellen,toch ga ik gratis binnen geraken door een acktie van den iendracht die 50(anders zijn het het maar 5) gratis kaarten hebben gegeven aan radio p.r.o.s. bij deze bedankt iendracht en radio pros.k'verschiet ervan dat hier niemand over spreekt of er van wist. omdat niemand daarnaar luistert zeker? _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Dec 2008, 9:57 |
|
|
da's alleen de zondagmorgen dat die van die prijzen weggeven,anders luisteren we daar ook niet naar,is bij toeval geweest en die geven daar voor elke thuismatch gratis kaarten weg,alléé t'is een soort van trekking,ge moet er dan ook nog bij zijn éh.
![]() |
| 17 Dec 2008, 10:21 |
|
| Pagina 13 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 29 Volgende |