|
|
| Pagina 14 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
BVW schreef: Casual1919 schreef: BVW schreef: the_red_ant69 schreef: t zal zwaar tegen mijn gedacht zijn, maar principe is principe, ik blijf thuis ... ik betaal geen 2x voor dezelfde match, foert. Ik ben van dezelfde menig. Ik ben door een strontweer naar Aalst gereden, ticket betaald, en door een nog groter strontweer terug huiswaarts gereden na één helft "voetbal". Nu opnieuw gaan betalen is uit den boze! Reglement of niet. Ik ga die walen niet sponsoren. Een namiddagje kerstmarkt heeft ook zijn charmes :-) En komt gij erna 5pintjes drinken in de kantine en ge hebt de club evenveel opgebracht als dat ge een kaartje zou gekocht hebben. Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Na een gemiste verplaatsing durf ik da ook wel es doen... Gaat ge u echt voor 8 euro laten kennen?? Ge kunt zeggen, ik geef geen 4 euro aan Boussou, maar het gevolg is dat ge uw favoriete ploeg 4 euro laat mislopen... Een chance blijkbaar dat we niet in eerste spelen, want daar is het wat duurder zelle... |
| 17 Dec 2008, 10:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ierlandfan schreef: da's alleen de zondagmorgen dat die van die prijzen weggeven,anders luisteren we daar ook niet naar,is bij toeval geweest en die geven daar voor elke thuismatch gratis kaarten weg,alléé t'is een soort van trekking,ge moet er dan ook nog bij zijn éh. ![]() das verdorie een vrije zender uit Denderhoutem/Denderleeuw En bij Radio Katanga (uit aalst dan notabene) zijn er geen te winnen ![]() |
| 17 Dec 2008, 10:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
ierlandfan schreef: k'heb hier ook mijn 2 ticketjes nog liggen van die sneeuwmatch maar blijkbaar zullen ze niet meer tellen,toch ga ik gratis binnen geraken door een acktie van den iendracht die 50(anders zijn het het maar 5) gratis kaarten hebben gegeven aan radio p.r.o.s. bij deze bedankt iendracht en radio pros.k'verschiet ervan dat hier niemand over spreekt of er van wist. Zelfs bij de radio in Opwijk (Spits FM) kunt ge tickets voor ondermeer Eendracht Aalst winnen met de pronostiek. _________________
|
| 17 Dec 2008, 11:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
suppo schreef: Klopt eigenlijk niet dat iedereen die betaald had er niet gratis bij kan zijn. Iedereen of niemand. Ik denk dat ik het ook maar oversla deze keer. ![]() |
| 17 Dec 2008, 12:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Daarjust mergan tegengekommen int stad. Van wat die zei trok ek toch mn ogen open ze. Om geen rellen te veroorzaken: Diegene die mij kennen moeten zondag maar is passeren e(kwestie van u ook ewa op uwen honger te laten zitten e
)_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 17 Dec 2008, 12:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
borre31 schreef: Daarjust mergan tegengekommen int stad. Van wat die zei trok ek toch mn ogen open ze. Om geen rellen te veroorzaken: Diegene die mij kennen moeten zondag maar is passeren e(kwestie van u ook ewa op uwen honger te laten zitten e )Mja, ik weet nu niet echt of ik veel zou geloven van wat diene vertelt. |
| 17 Dec 2008, 12:41 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37 Berichten: 62 Locatie: hofstade Aalst |
Ja k'zou het toch wel geloven, heeft mij overlaatst ook wat verteld over onze vliegenvanger.Ne keeper moet punten "pakken" en niet weggeven
Waarom krijgt hij zoveel krediet terwijl de anderen naar de bank verhuizen _________________ mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar |
| 17 Dec 2008, 12:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Ik dacht nog altijd dat het de bedoeling is dat je je ploeg aanmoedigt. En dan geef je (terechte kritiek) en wordt je bedreigd of verweten van arrogante klootzak. Maar ze doen maar..... op zulke laagheden reageer ik zelfs niet.
Het feit is dat de beste spelers ook vaak de meeste zelfkritiek hebben. Op die manier zou ik supporters ook kunnen omschrijven !! Inderdaad, de ploeg afbreken of bepaalde spelers heeft geen zin maar alles doodnaief door een zonnebril blijven bekijken nog veel minder. Persoonlijk vind ik dan ook dat de hartslagmeter van het aalsters publiek(gemiddeld gemeten) juist klopt.Sommige spelers krijgen terecht kritiek en als ze daar niet kunnen mee omgaan dan hebben ze zelf een probleem. Dit behoort tot het rijpingsproces van voetbal op zo een niveau.Voor mij is het aalsters publiek (gemiddeld) streng maar rechtvaardig !! |
| 17 Dec 2008, 14:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bartos schreef: borre31 schreef: Daarjust mergan tegengekommen int stad. Van wat die zei trok ek toch mn ogen open ze. Om geen rellen te veroorzaken: Diegene die mij kennen moeten zondag maar is passeren e(kwestie van u ook ewa op uwen honger te laten zitten e )Mja, ik weet nu niet echt of ik veel zou geloven van wat diene vertelt. Eerlijk gezegd wel want het was duidelijk dat hij het beste voorheeft met den iendracht. _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 17 Dec 2008, 14:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Tis de goeien die het zegt . |
| 17 Dec 2008, 15:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
marc2 schreef: Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Ik dacht nog altijd dat het de bedoeling is dat je je ploeg aanmoedigt. En dan geef je (terechte kritiek) en wordt je bedreigd of verweten van arrogante klootzak. Maar ze doen maar..... op zulke laagheden reageer ik zelfs niet. Het feit is dat de beste spelers ook vaak de meeste zelfkritiek hebben. Op die manier zou ik supporters ook kunnen omschrijven !! Inderdaad, de ploeg afbreken of bepaalde spelers heeft geen zin maar alles doodnaief door een zonnebril blijven bekijken nog veel minder. Persoonlijk vind ik dan ook dat de hartslagmeter van het aalsters publiek(gemiddeld gemeten) juist klopt.Sommige spelers krijgen terecht kritiek en als ze daar niet kunnen mee omgaan dan hebben ze zelf een probleem. Dit behoort tot het rijpingsproces van voetbal op zo een niveau.Voor mij is het aalsters publiek (gemiddeld) streng maar rechtvaardig !! En niet te zachtaardig zeker ![]() |
| 17 Dec 2008, 15:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: marc2 schreef: Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Tis de goeien die het zegt .Hij heeft wel ergens gelijk e Bart. |
| 17 Dec 2008, 15:05 |
|
|
marc2 schreef: Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Ik dacht nog altijd dat het de bedoeling is dat je je ploeg aanmoedigt. En dan geef je (terechte kritiek) en wordt je bedreigd of verweten van arrogante klootzak. Maar ze doen maar..... op zulke laagheden reageer ik zelfs niet. Het feit is dat de beste spelers ook vaak de meeste zelfkritiek hebben. Op die manier zou ik supporters ook kunnen omschrijven !! Inderdaad, de ploeg afbreken of bepaalde spelers heeft geen zin maar alles doodnaief door een zonnebril blijven bekijken nog veel minder. Persoonlijk vind ik dan ook dat de hartslagmeter van het aalsters publiek(gemiddeld gemeten) juist klopt.Sommige spelers krijgen terecht kritiek en als ze daar niet kunnen mee omgaan dan hebben ze zelf een probleem. Dit behoort tot het rijpingsproces van voetbal op zo een niveau.Voor mij is het aalsters publiek (gemiddeld) streng maar rechtvaardig !! Maar wat wel juist is dat het zeker niet helpt om lieven de grond in te boren door hem uit te fluiten( heb ik niet gehoord maarja), aangezien ge het toch met hem gaat moeten doen hoor. of ge er nu voor of tegen zijt _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 17 Dec 2008, 15:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Er is nog altijd een verschil tussen kritiek, en applaus geven als hij een terugspeelbal gewoon oppakt...
Ik geef ook al weken kritiek op Lieven en ik vind dat hij tekortkomt voor de top in derde (toch wat ik al van hem heb gezien). Maar hoe sommigen bezig zijn is't precies dat hij erom doet om zo slecht te spelen, en er achteraf nog plezier in heeft. |
| 17 Dec 2008, 15:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
s@té schreef: Bartos schreef: marc2 schreef: Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Tis de goeien die het zegt .Hij heeft wel ergens gelijk e Bart. Iedere supporter heeft wel een paar spelers, waar hij géén kwaad wil van horen. Als die dan aangevallen worden, springen ze onmiddellijk op de bres om hen te verdedigen . Doch indien het om een andere speler gaat die flatert of een mindere match speelt laat het hen koud . Allemaal samen achter ALLE spelers staan ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Dec 2008, 15:12 |
|
| Pagina 14 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 29 Volgende |