|
|
| Pagina 15 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
OPROEP
Ik vermoed dat de tickets voor volgende zondag een speciale stempel of markering zullen krijgen om de afrekening te kunnen maken . Dus mag ik de forumbezoekers vragen om het ticket niet weg te gooien en bij te houden . Deze exemplaren zal ik kunnen ruilen voor oudere exemplaren waarvan ik er nog veel ontbreek . Van de laatste 5 seizoen van KSC Eendracht Aalst 97-98 t/m 01-02 ontbreek ik nog 40 wedstrijden van de 170 ( 5 maal 17 = 85 thuiswedstrijden + 85 uitwedstrijden ) De zoektocht gaat verder en het moeilijkste blijkt de periode 91-92 ** 92-93 ** 93-94 ** 94-95 ** 96-97 Natuurlijk de Beker van België is ook verre van volledig _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Dec 2008, 15:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
s@té schreef: Bartos schreef: marc2 schreef: Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Tis de goeien die het zegt .Hij heeft wel ergens gelijk e Bart. Mja, alleen is zijn mening in de keeperskwestie zelf niet bepaald objectief. Dan moet ge anderen niet hetzelfde verwijten. |
| 17 Dec 2008, 15:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
gisjken schreef: BVW schreef: Casual1919 schreef: BVW schreef: the_red_ant69 schreef: t zal zwaar tegen mijn gedacht zijn, maar principe is principe, ik blijf thuis ... ik betaal geen 2x voor dezelfde match, foert. Ik ben van dezelfde menig. Ik ben door een strontweer naar Aalst gereden, ticket betaald, en door een nog groter strontweer terug huiswaarts gereden na één helft "voetbal". Nu opnieuw gaan betalen is uit den boze! Reglement of niet. Ik ga die walen niet sponsoren. Een namiddagje kerstmarkt heeft ook zijn charmes :-) En komt gij erna 5pintjes drinken in de kantine en ge hebt de club evenveel opgebracht als dat ge een kaartje zou gekocht hebben. Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Na een gemiste verplaatsing durf ik da ook wel es doen... Gaat ge u echt voor 8 euro laten kennen?? Ge kunt zeggen, ik geef geen 4 euro aan Boussou, maar het gevolg is dat ge uw favoriete ploeg 4 euro laat mislopen... Een chance blijkbaar dat we niet in eerste spelen, want daar is het wat duurder zelle... Dat gaat em nie over laten kennen of niet. Ik had vooraf gezegd als er opnieuw dient betaald te worden dat ik niet ging. Wel zo zal het zijn ook. Normaal was er zelfs geeneens voetbal... Kzal het vrouwken eens volgen. Dat is ook al een tijdje geleden op zondagnamiddag. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Dec 2008, 18:11 |
|
|
Knaap
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Na een gemiste verplaatsing durf ik da ook wel es doen...[/quote]
Gaat ge u echt voor 8 euro laten kennen?? Ge kunt zeggen, ik geef geen 4 euro aan Boussou, maar het gevolg is dat ge uw favoriete ploeg 4 euro laat mislopen... Een chance blijkbaar dat we niet in eerste spelen, want daar is het wat duurder zelle...[/quote] Dat gaat em nie over laten kennen of niet. Ik had vooraf gezegd als er opnieuw dient betaald te worden dat ik niet ging. Wel zo zal het zijn ook. Normaal was er zelfs geeneens voetbal... Kzal het vrouwken eens volgen. Dat is ook al een tijdje geleden op zondagnamiddag.[/quote] Zeg dan gewoon dat ge nie moogt eh zeg ![]() |
| 17 Dec 2008, 18:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
gisjken schreef: Zeg dan gewoon dat ge nie moogt eh zeg ![]() Das de beste die ik hier al gelezen heb ! Die moet ik onthouden! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Dec 2008, 18:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
s@té schreef: Bartos schreef: marc2 schreef: Weet je wat probleem is ?? Sommigen zijn supporter van een speler !! Tis de goeien die het zegt .Hij heeft wel ergens gelijk e Bart. Als er in deze post iemand gelijk heeft, zal het vooral Bartos zijn. Geloof me vrij. |
| 17 Dec 2008, 20:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
borre31 schreef: Daarjust mergan tegengekommen int stad. Van wat die zei trok ek toch mn ogen open ze. Om geen rellen te veroorzaken: Diegene die mij kennen moeten zondag maar is passeren e(kwestie van u ook ewa op uwen honger te laten zitten e )Dat bewijst één ding : dat hij hier terecht is buiten gesmeten. Van dag één af aan doet hij niets anders dan met modder smijten, maar zelf wel de schijnheiligheid zelve. Triestig als ge zo moet leven zoals die. |
| 17 Dec 2008, 20:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stijn schreef: Dat bewijst één ding : dat hij hier terecht is buiten gesmeten. Van dag één af aan doet hij niets anders dan met modder smijten, maar zelf wel de schijnheiligheid zelve. Triestig als ge zo moet leven zoals die. Over de mens Mergan laat ik me niet uit, ik ken die man niet en ga hem dan ook niet veroordelen. Maar over de keeperskwestie had hij het toch wel bij het rechte eind zeker. De Veirman zal wel zijn kwaliteiten hebben -ik heb ze hier dan toch nog niet gezien- maar niet voor een club als Eendracht Aalst én dat had Mergan toch wel snel door. |
| 17 Dec 2008, 21:07 |
|
|
s@té schreef: Stijn schreef: Dat bewijst één ding : dat hij hier terecht is buiten gesmeten. Van dag één af aan doet hij niets anders dan met modder smijten, maar zelf wel de schijnheiligheid zelve. Triestig als ge zo moet leven zoals die. Over de mens Mergan laat ik me niet uit, ik ken die man niet en ga hem dan ook niet veroordelen. Maar over de keeperskwestie had hij het toch wel bij het rechte eind zeker. De Veirman zal wel zijn kwaliteiten hebben -ik heb ze hier dan toch nog niet gezien- maar niet voor een club als Eendracht Aalst én dat had Mergan toch wel snel door. Neem me niet kwalijk, maar uw standpunt is ondertussen al meer dan duidelijk. Tbegint eigenlijk irritant te worden. Wordt hoog tijd dat er een punt gezet wordt achter deze discussie, zodat de elf van vorige zondag zich 100% kunnen focussen op de volgende wedstrijd. Met al dienen tater hier zou je voor minder met den daver op uw lijf onder de lat gaan staan. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Dec 2008, 21:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
BVW schreef: Neem me niet kwalijk, maar uw standpunt is ondertussen al meer dan duidelijk. Tbegint eigenlijk irritant te worden. Wordt hoog tijd dat er een punt gezet wordt achter deze discussie, zodat de elf van vorige zondag zich 100% kunnen focussen op de volgende wedstrijd. Met al dienen tater hier zou je voor minder met den daver op uw lijf onder de lat gaan staan. Niemand verplicht u om het te lezen e, ik moet de redenering van de 'De Veirman - volgers' ook lezen. Als het u niet interesseert, lees er dan over. |
| 17 Dec 2008, 21:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wat jammer dat de goede prestatie van afgelopen zondag zo overschouwd wordt door een ganse hoop verwijten hier.
ik heb eindelijk nog eens den "Iendracht" bezig gezien zondag, dat het hier en daar nog beter kon is een feit, maar 't was wel al een wereld van verschil met de weken ervoor. We moeten ergens beginnen hé. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Dec 2008, 22:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Wat jammer dat de goede prestatie van afgelopen zondag zo overschouwd wordt door een ganse hoop verwijten hier. ik heb eindelijk nog eens den "Iendracht" bezig gezien zondag, dat het hier en daar nog beter kon is een feit, maar 't was wel al een wereld van verschil met de weken ervoor. We moeten ergens beginnen hé. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Dec 2008, 22:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik snap het ook niet.
Balans van vorige zondag: -Je hebt 10 spelers die voor elke meter klei (we zitten toch kort tegen de Dender dus veronderstel ik dat het kleigrond is) hebben gevochten. -Je krijgt als ploeg mentaal een tick door een mistasten van de doelman maar dat is niet te merken aan het spelbeeld. -Je vecht terug en komt op 2-1 -Je hebt een goede sfeer met supporters die er blijven in geloven -Je krijgt een gelijkmaker binnen die een sterke geur van buitenspel heeft. En dan zijn we hier nog niet voldaan en zeuren we pagina's lang over 1 speler. We moeten ons herpakken en weer als supporters onze mening schrijven i.p.v. als gefrustreerde analyst of relschoppende columnist. |
| 17 Dec 2008, 23:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: Ik snap het ook niet. Balans van vorige zondag: -Je hebt 10 spelers die voor elke meter klei (we zitten toch kort tegen de Dender dus veronderstel ik dat het kleigrond is) hebben gevochten. -Je krijgt als ploeg mentaal een tick door een mistasten van de doelman maar dat is niet te merken aan het spelbeeld. -Je vecht terug en komt op 2-1 -Je hebt een goede sfeer met supporters die er blijven in geloven -Je krijgt een gelijkmaker binnen die een sterke geur van buitenspel heeft. En dan zijn we hier nog niet voldaan en zeuren we pagina's lang over 1 speler. We moeten ons herpakken en weer als supporters onze mening schrijven i.p.v. als gefrustreerde analyst of relschoppende columnist. Kort en bondig waar véél waarheid in zit _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Dec 2008, 0:07 |
|
|
Vaste Waarde
Dat Lieven hier als de nieuwe pfaff is binnengehaald is niet zijn fout. Hij beseft als geen ander dat hij wel in eerste zou spelen indien hij die kwaliteiten had. Lieven heeft vorig seizoen een tegenvallend seizoen gespeeld en dat blijft duidelijk hangen.
Ik denk dat ik mag stellen dat de hele ploeg wat tegenvalt (mits een paar uitzonderingen) en dat er als ploeg is gewonnen en verloren. Als het niet draait en je kan niet scoren, dan is elke kleine misser van een doelman fataal. Een veldspeler die 15 keer gepast tussenkomt, en een keer of 3 minder, daar gaat niet over gesproken worden. Bij een doelman ligt dat anders, maar ok, dat is het lot van een keeper. Ik heb ergens het gevoel dat dit onmogelijk nog kan goedkomen tussen Lieven en den iendracht. Rest hem enkel te antwoorden met prestaties en ik hoop dat hij dat waarmaakt _________________ Broer van ja |
| 18 Dec 2008, 0:18 |
|
| Pagina 15 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 29 Volgende |