|
|
| Pagina 39 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: UEFA-Cup
K heb eigenlijk geen enkele match volledig gezien, maar als ge in zo een zwakke groep uitgeschakeld wordt, is het toch maar triestig.
Vorig jaar uitgeschakeld door Brann, nu door Kopenhagen en co Bovendien hebben die sinds Jacky daar is nog genen enkelen topper (Anderlecht, Standard) gewonnen denk ik. |
| 18 Dec 2008, 0:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Precies of dat Jacky zijn fout is. Bekijkt nu is naar die spelers, aléz daarmee geraakt ge toch nooit ver in europa ? Tis al 5 keer op rij den trainer hun fout (Ferrera, Ceulemans, Janevski,...) Ik denk dat het probleem elders ligt (= hun transferbeleid).
|
| 18 Dec 2008, 0:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Brugge was ongelofelijk zwak, net als zondag. dikke losers, sfeer in da stadion 0,0. dienen bleu army is zwaar overroepen. toen ik daar vorig jaar met Cercle geweest ben kon je een muizeken horen lopen aan de blauwe kant van 't stadion
_________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Dec 2008, 9:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Was heel zwak en echt lastig om naar te blijven kijken, trok gewoon op niets van de kant van Brugge en zo is het al heel het seizoen, meer dan terechte uitschakeling !
|
| 18 Dec 2008, 11:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gijzegem Vaneigest schreef: Was heel zwak en echt lastig om naar te blijven kijken, trok gewoon op niets van de kant van Brugge en zo is het al heel het seizoen, meer dan terechte uitschakeling ! Ik had met een vriend kunnen meegaan naar Brugge, ben ik blij dat ik op cafe heb gekeken. Daar kan je je omdraaien en een kaartje leggen. Ongeloofelijk zwak! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Dec 2008, 11:08 |
|
|
forumlegende
Ik had ook geluk dat er een volle fles Baccardi in de buurt was...(voor de match was ze nog vol tenminste
), want om die boeren nuchter bezig te zien... |
| 18 Dec 2008, 11:32 |
|
|
forumlegende
Amai, wat was dat gisteren zeg? Een schande gewoon ! Evens, Ciman, Clement en Geraerts zijn toch geen chic waard?
|
| 18 Dec 2008, 12:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Om over Sonck nog maar te zwijgen. Hij geeft inderdaad wel aan dat hij liefst de bal in de voet krijgt, gisteren krijgt hij enkele hoge ballen en meteen niks meer van inzet. Een echt toonbeeld van inzet is dat ook niet.
Akpala komt er dan even in, loopt meteen achter enkele hoge ballen en krijgt toch steun van het publiek. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Dec 2008, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Stijn schreef: En dan 0-1 verliezen. Jawadde zeg, zo verschrikkelijk slecht. Daerden ongelofelijk zwak, Ciman die inviel ook extreem slecht. Ik vond daerden één van de betere den eerste helft. Dan zetten ze diene jongen op back links wat totaal zijn plaats niet is. Na een kwartier heb ek het dan maar op "de slimste mens ter wereld" gezet en da was veel beter |
| 18 Dec 2008, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Daerden, dat is toch een grap zeker. Die moet ge is met een bal zien lopen...
![]() |
| 18 Dec 2008, 14:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Hij heeft natuurlijk wel 15 maanden niet gespeeld maar was voor mij den eerste helft den enige met inzet, die ervoor wou gaan
|
| 18 Dec 2008, 15:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
roeckie schreef: Hij heeft natuurlijk wel 15 maanden niet gespeeld maar was voor mij den eerste helft den enige met inzet, die ervoor wou gaan Ik deel je mening, Daerden eerste helft meer dan behoorlijk |
| 18 Dec 2008, 15:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Precies of dat Jacky zijn fout is. Bekijkt nu is naar die spelers, aléz daarmee geraakt ge toch nooit ver in europa ? Tis al 5 keer op rij den trainer hun fout (Ferrera, Ceulemans, Janevski,...) Ik denk dat het probleem elders ligt (= hun transferbeleid). Er zal ongetwijfeld wel iets aan die mannen hun mentaliteit liggen, maar volgens mij moet ge daar als trainer toch ook meer kwaliteit kunnen uithalen. Steek eens wat meer dynamiek in die ploeg, geef die spelers wat vrijheid. Matthijsen dat is altijd in de eerste plaats organisatie. Elke speler is precies verplicht van binnen zijn 100 vierkante meter te blijven en daar niet buiten te komen. |
| 18 Dec 2008, 17:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
roeckie schreef: Stijn schreef: En dan 0-1 verliezen. Jawadde zeg, zo verschrikkelijk slecht. Daerden ongelofelijk zwak, Ciman die inviel ook extreem slecht. Ik vond daerden één van de betere den eerste helft. Dan zetten ze diene jongen op back links wat totaal zijn plaats niet is. Na een kwartier heb ek het dan maar op "de slimste mens ter wereld" gezet en da was veel beter wie moesten ze anders op de links back zette, 2verdedigers die geblesseerd moeten gewisseld worden met de rust, dan kunde niet zomaar kiezen wie nog waar komt te staan... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 18 Dec 2008, 17:38 |
|
|
IendrachterForLife schreef: wie moesten ze anders op de links back zette, 2verdedigers die geblesseerd moeten gewisseld worden met de rust, dan kunde niet zomaar kiezen wie nog waar komt te staan... Clement een rij naar achter (diene steekt trouwens toch niks uit op het middenveld) en evens back links. Dan kon mathijssen leko naar binnen trekken en elrio van heerden op de flank zetten. |
| 18 Dec 2008, 17:54 |
|
| Pagina 39 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 48 Volgende |