|
|
| Pagina 16 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
zondag fistjen aja!!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Dec 2008, 0:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bram schreef: Wat jammer dat de goede prestatie van afgelopen zondag zo overschouwd wordt door een ganse hoop verwijten hier. ik heb eindelijk nog eens den "Iendracht" bezig gezien zondag, dat het hier en daar nog beter kon is een feit, maar 't was wel al een wereld van verschil met de weken ervoor. We moeten ergens beginnen hé. Ik ga int vervolg mijne mond houde en bram late klappe _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 18 Dec 2008, 2:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik hoop alleszins dat ze met dezelfde elf starten tegen Boussu Dour. uiteindelijk hebben ze het tegen een vrij sterke ploeg zeer goed gedaan! ik zou alleszins met dezelfde 11 beginnen. het draaide en we kregen de bal veel sneller in de 16 van de tegenstander.
|
| 18 Dec 2008, 8:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: zondag fistjen aja!! ![]() kotjen open _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Dec 2008, 9:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 18 Dec 2008, 10:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik weet niet hoe dat hier zit, maar ik heb er zin in!
Als we de resterende matchen van dit seizoen (eigenlijk een complete seizoenshelft) dezelfde inzet gaan zien als vorig weekend dan ben ik een tevreden man. Als we - zoals Bartos in de voorberschouwing aangeeft - ons 'rotjaar' 2008 achter ons kunnen laten dan bouwen we in 2009 aan onze toekomst. 'Iendracht Oilsjt back to glory' daar moeten we allemaal aan werken! Eerst en vooral naar onszelf kijken, en daarnaast ... is alles nog mogelijk in deze reeks. (Tot zover mijn kerstboodschap, ga daar maar eens over, Albert )_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Dec 2008, 11:07 |
|
|
forumlegende |
borre31 schreef: Bram schreef: Wat jammer dat de goede prestatie van afgelopen zondag zo overschouwd wordt door een ganse hoop verwijten hier. ik heb eindelijk nog eens den "Iendracht" bezig gezien zondag, dat het hier en daar nog beter kon is een feit, maar 't was wel al een wereld van verschil met de weken ervoor. We moeten ergens beginnen hé. Ik ga int vervolg mijne mond houde en bram late klappe da vind ik er ook van...(ni daje gij altijd puur domme praat doet e )_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Dec 2008, 11:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Casual1919 schreef: Ik weet niet hoe dat hier zit, maar ik heb er zin in! Als we de resterende matchen van dit seizoen (eigenlijk een complete seizoenshelft) dezelfde inzet gaan zien als vorig weekend dan ben ik een tevreden man. Als we - zoals Bartos in de voorberschouwing aangeeft - ons 'rotjaar' 2008 achter ons kunnen laten dan bouwen we in 2009 aan onze toekomst. 'Iendracht Oilsjt back to glory' daar moeten we allemaal aan werken! Eerst en vooral naar onszelf kijken, en daarnaast ... is alles nog mogelijk in deze reeks. (Tot zover mijn kerstboodschap, ga daar maar eens over, Albert )amen to that! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Dec 2008, 13:06 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
Casual1919 schreef: Ik weet niet hoe dat hier zit, maar ik heb er zin in! Als we de resterende matchen van dit seizoen (eigenlijk een complete seizoenshelft) dezelfde inzet gaan zien als vorig weekend dan ben ik een tevreden man. Als we - zoals Bartos in de voorberschouwing aangeeft - ons 'rotjaar' 2008 achter ons kunnen laten dan bouwen we in 2009 aan onze toekomst. 'Iendracht Oilsjt back to glory' daar moeten we allemaal aan werken! Eerst en vooral naar onszelf kijken, en daarnaast ... is alles nog mogelijk in deze reeks. (Tot zover mijn kerstboodschap, ga daar maar eens over, Albert )da leste zinneke ![]() |
| 18 Dec 2008, 14:48 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Casual1919 schreef: (Tot zover mijn kerstboodschap, ga daar maar eens over, Albert ) ![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 18 Dec 2008, 22:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Volgens het laatste nieuws startten we zondag met dezelfde elf als die dat de 2de helft tegen peruwelz gespeeld hebben:dus met van dender .
Lord is onzeker. Dus blijkbaar hebben ze het begrepen dat we bepaalde spelers niet meer op het veld willen zien. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 19 Dec 2008, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Dec 2008, 12:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Iendrachter90 schreef: Volgens het laatste nieuws startten we zondag met dezelfde elf als die dat de 2de helft tegen peruwelz gespeeld hebben:dus met van dender . Lord is onzeker. Dus blijkbaarbaar hebben ze het begrepen dat we bepaalde spelers niet meer op het veld willen zien. In mijn geval zijn die spelers Sjottereminski, Wouter en Van Mieghem. Boussoufa en Franck mogen van mij gerust invallen (niet starten want dat zou oneerlijk zijn tegenover de ploeg van vorig weekend). Je zag immers goed dat bepaalde spelers er tegen het einde toe helemaal doorzaten! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Dec 2008, 12:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Volgens het laatste nieuws startten we zondag met dezelfde elf als die dat de 2de helft tegen peruwelz gespeeld hebben:dus met van dender . Lord is onzeker. Dus blijkbaarbaar hebben ze het begrepen dat we bepaalde spelers niet meer op het veld willen zien. In mijn geval zijn die spelers Sjottereminski, Wouter en Van Mieghem. Boussoufa en Franck mogen van mij gerust invallen (niet starten want dat zou oneerlijk zijn tegenover de ploeg van vorig weekend). Je zag immers goed dat bepaalde spelers er tegen het einde toe helemaal doorzaten! Logisch als je ziet met wat inzet er werd gespeeld . Maar de reserven op de bank zijn er toch om in te vallen bij blessure, doch ik zie liever iemand vervangen die zich leeggespeeld heeft . Aan zijn vervanger om de resterende tijd zich ook te tonen . Al moesten zondag de invallers wel op een moeilijk moment invallen, toen de Pérulwelz juist gelijk had gemaakt en er mentaal krakje was . Zondag terug allemaal achter dezelfde elf en hopelijk het doemjaar 2008 afsluiten met winst . Daarna een fiestje bouwen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Dec 2008, 13:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Casual1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Volgens het laatste nieuws startten we zondag met dezelfde elf als die dat de 2de helft tegen peruwelz gespeeld hebben:dus met van dender . Lord is onzeker. Dus blijkbaarbaar hebben ze het begrepen dat we bepaalde spelers niet meer op het veld willen zien. In mijn geval zijn die spelers Sjottereminski, Wouter en Van Mieghem. Boussoufa en Franck mogen van mij gerust invallen (niet starten want dat zou oneerlijk zijn tegenover de ploeg van vorig weekend). Je zag immers goed dat bepaalde spelers er tegen het einde toe helemaal doorzaten! Helemaal akkoord. |
| 19 Dec 2008, 14:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Arnoldinho zal toch ooit nog eens een kans krijgen? gaan ze die nu blijven negeren
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Dec 2008, 20:39 |
|
| Pagina 16 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 29 Volgende |