|
|
| Pagina 19 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
We moeten gewoon realiteit aanvaarden: we hebben gewoon een zwakke ploeg. Ik begrijp echt niet waarom Arnold niet in deze ploeg staat.(en zeg niet dat hij geblesseerd is want hij staat al weken niet bij de blessures) Boto is 0.0 gevaar en andere spitsen hebben we niet. Eerste 20 minuten waren nochthans hoopgevend, tweede helft een veel beter boussu.(mede dankzij de wissels bij ons wss) Wat mij betreft mogen ze de ploeg inkrimpen tot een 15 tal spelers. En als ze nieuwe kopen, vooral middenveld( flanken) en aanval zijn bijzonder zwak. Anders gaan we het heel moeilijk krijgen en tegen degradatie voetballen.
|
| 21 Dec 2008, 18:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Pai schreef: eerste helft voor ons, 2de helft couli weg, franck erin en plots was het middenveld weg. 2de goal hing een buitenspelgeurtje aan, scheidsrechter was misschien niet wedstrijdbepalend maar wat voor één was het weer.. vuile, smerige ploeg. maar het werkt bij de meeste scheidsrechters.. Heel duidelijk geen buitenspel.Trouwens wat franck betreft ,als die eropkomt is het precies of heel de ploeg zegt foert en zonder lord hebben we zkr geen aanvalsspel nietmeer dat is ook duidelijk. |
| 21 Dec 2008, 18:23 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Kan, ik zat niet echt op een goede positie toen
![]() |
| 21 Dec 2008, 18:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Waarom werd Couli vervangen? Geblesseerd of gewoon om Franck weer op het veld te zetten?
|
| 21 Dec 2008, 18:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ze waren beide gekwetst volgens de omroeper, in ieder geval, Aelbrecht en Franck waren samen onzichtbare man vandaag, na de rust speel je opnieuw met 9 man + beginnen ze plots opnieuw terug te vallen in die 4-5-1 met lange ballen naar Boto die geen luchtduel kan winnen tegen centrale vededigers die ne kop groter zijn dan hem
|
| 21 Dec 2008, 18:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Waarom werd Couli vervangen? Geblesseerd of gewoon om Franck weer op het veld te zetten? Volgens de stadionomroeper geblesseerd,maar dit was eerder een uitvlucht om franck erop te krijgen zonder commentaar denk ik persoonlijk. |
| 21 Dec 2008, 18:25 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
Iendrachter90 schreef: Pai schreef: eerste helft voor ons, 2de helft couli weg, franck erin en plots was het middenveld weg. 2de goal hing een buitenspelgeurtje aan, scheidsrechter was misschien niet wedstrijdbepalend maar wat voor één was het weer.. vuile, smerige ploeg. maar het werkt bij de meeste scheidsrechters.. Heel duidelijk geen buitenspel.Trouwens wat franck betreft ,als die eropkomt is het precies of heel de ploeg zegt foert en zonder lord hebben we zkr geen aanvalsspel nietmeer dat is ook duidelijk. Heel duidelijk WEL buitenspel en zelfs van 2 spelers! Terug genekt door een scheidsrechtelijke dwaling, net zoals vorige week !!!! Spijtig dat we geen proces kunnen aanspannen tegen de bond vanwege het erbarmelijke niveau van de scheidsrechters in ons land. Dit niet enkel in de lagere klassen, maar zelfs in de hoogste klasse. Kotsbeu. |
| 21 Dec 2008, 18:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Sorry hoor, maar dat was geen buitenspel. Spotbeen stapte veel te laat in.
|
| 21 Dec 2008, 18:31 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Het doet er eigenlijk niet toe. Goal is een goal, en ze was misschien niet onverdiend op dat moment.. alhoewel ik hoop dat die failliet gaan, samen met al die andere smerige ploegjes.
|
| 21 Dec 2008, 18:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Eendracht45 schreef: Never change the winning team. Hebben die 2 wissels in het begin van de tweede helft ons de das omgedaan? Het antwoord is : Ja. Niels Spotbeen heeft de eerste 45min alles gegeven, normaal dat die er doorzat.Ik had verwacht dat Niels deraf moest tijdens de rust, maar Coulibaly en Lord bleven in de kleedkamer en Niels startte den 2de helft.Ik heb den eerste helft Coulibaly niet zien manken, dus zou ik graag eens willen weten wat die blessure is. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 21 Dec 2008, 18:45 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Met de rust moet het 3-0 zijn, en daarmee gedaan. Ook al speel je een zwakke tweede helft, de punten moesten toen al verdeeld zijn.
En heb die eerste goal van die mannen niet gezien maar naar het schijnt was lieven niet zonder fout. _________________ iendracht! |
| 21 Dec 2008, 19:01 |
|
|
Kalisj schreef: Iendrachter90 schreef: Pai schreef: eerste helft voor ons, 2de helft couli weg, franck erin en plots was het middenveld weg. 2de goal hing een buitenspelgeurtje aan, scheidsrechter was misschien niet wedstrijdbepalend maar wat voor één was het weer.. vuile, smerige ploeg. maar het werkt bij de meeste scheidsrechters.. Heel duidelijk geen buitenspel.Trouwens wat franck betreft ,als die eropkomt is het precies of heel de ploeg zegt foert en zonder lord hebben we zkr geen aanvalsspel nietmeer dat is ook duidelijk. Heel duidelijk WEL buitenspel en zelfs van 2 spelers! Terug genekt door een scheidsrechtelijke dwaling, net zoals vorige week !!!! Spijtig dat we geen proces kunnen aanspannen tegen de bond vanwege het erbarmelijke niveau van de scheidsrechters in ons land. Dit niet enkel in de lagere klassen, maar zelfs in de hoogste klasse. Kotsbeu. Stopt nu is met allemaal op de ref te zagen,het zijn ons spelers dat zonder ziel de 2de helft aangevat hebben é jongens en het was90procent zkr geen buitenspel.Anderzijds waren er wel een paar doodstrappen die met geel of zelfs helemaal niet bestraft werden,maar de ref kan er niet aan doen dat wij in de eerste helft de 2-0laten liggen en dat ze in de 2de helft niet meer kunnen spelen. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 21 Dec 2008, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Dec 2008, 19:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik zat in de zittribune nochtans praktisch op de lijn van de verdediging in die fase en zowel ik als iedereen rondom mij waren er van overtuigd dat het buitenspel was en geen klein beetje.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 21 Dec 2008, 19:13 |
|
|
Titus schreef: Ik zat in de zittribune nochtans praktisch op de lijn van de verdediging in die fase en zowel ik als iedereen rondom mij waren er van overtuigd dat het buitenspel was en geen klein beetje. Alé dan spotbeen stond er volgens mij nog hoor.We zullen de beelden afw8 ,maar ik was er vrij zkr van dat het geen offside was. |
| 21 Dec 2008, 19:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ga er nu ook niet voor strijden, de tweede goal van die mannen hing gewoon in de lucht. Trouwens na het laatste fluitsignaal stak een van ons Waalse vrienden voor mij zonder reden haar middenvinger op naar onze supporters, dit ter hoogte van de camera in de zittribune (als die nog werkt). Dit is dan uiteraard ook een stadionverbod? Alhoewel we weten allemaal dat de wetten voor onze Waalse vrienden iets anders geinterpreteerd worden niwaar?
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 21 Dec 2008, 19:18 |
|
| Pagina 19 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 29 Volgende |