|
|
| Pagina 21 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Tja, geen lord = geen Aalst = geen voetbal. Simpel. Wist al hoe laat het was toen die in de kleedkamer bleef. Benieuwd naar de aankopen met nieuwjaar. Vindt ze maar eens... verloren jaar hé. 2008 wat een rampjaar zeg!! ik ben curieus naar de "versterking". ik vraag me wel af wat ze met al die floptransfers gaan doen. ik maak mij de bedenking bij van mieghem, diene gast heeft een tweejarig contract, als ze die dan nu buitensmijten, dan moeten ze dienen toch uitbetalen of zie ik dit verkeerd??? Vér Iakovlevski ester wel belankstellink van ZVC t Duifken... ![]() En zeggen dat diene gast in italie heeft gespeeld,awel dan is het daar ook niet veel soeps zou ik zeggen.De grote vraag blijft open,wie is er verantwoordelijk voor deze aankopen????? de kerstman? |
| 21 Dec 2008, 21:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Tja, geen lord = geen Aalst = geen voetbal. Simpel. Wist al hoe laat het was toen die in de kleedkamer bleef. Benieuwd naar de aankopen met nieuwjaar. Vindt ze maar eens... verloren jaar hé. 2008 wat een rampjaar zeg!! ik ben curieus naar de "versterking". ik vraag me wel af wat ze met al die floptransfers gaan doen. ik maak mij de bedenking bij van mieghem, diene gast heeft een tweejarig contract, als ze die dan nu buitensmijten, dan moeten ze dienen toch uitbetalen of zie ik dit verkeerd??? Vér Iakovlevski ester wel belankstellink van ZVC t Duifken... ![]() En zeggen dat diene gast in italie heeft gespeeld,awel dan is het daar ook niet veel soeps zou ik zeggen.De grote vraag blijft open,wie is er verantwoordelijk voor deze aankopen????? Als je een ploeg kent waar ze enkel goede aankopen doen mag je ze noemen... |
| 21 Dec 2008, 21:28 |
|
|
Freak
Stijn schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Tja, geen lord = geen Aalst = geen voetbal. Simpel. Wist al hoe laat het was toen die in de kleedkamer bleef. Benieuwd naar de aankopen met nieuwjaar. Vindt ze maar eens... verloren jaar hé. 2008 wat een rampjaar zeg!! ik ben curieus naar de "versterking". ik vraag me wel af wat ze met al die floptransfers gaan doen. ik maak mij de bedenking bij van mieghem, diene gast heeft een tweejarig contract, als ze die dan nu buitensmijten, dan moeten ze dienen toch uitbetalen of zie ik dit verkeerd??? Vér Iakovlevski ester wel belankstellink van ZVC t Duifken... ![]() En zeggen dat diene gast in italie heeft gespeeld,awel dan is het daar ook niet veel soeps zou ik zeggen.De grote vraag blijft open,wie is er verantwoordelijk voor deze aankopen????? Als je een ploeg kent waar ze enkel goede aankopen doen mag je ze noemen... wa keje winnen? |
| 21 Dec 2008, 21:29 |
|
|
Reserve
edit
Laatst gewijzigd door suppo op 21 Dec 2008, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Dec 2008, 21:30 |
|
|
Reserve
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Tja, geen lord = geen Aalst = geen voetbal. Simpel. Wist al hoe laat het was toen die in de kleedkamer bleef. Benieuwd naar de aankopen met nieuwjaar. Vindt ze maar eens... verloren jaar hé. 2008 wat een rampjaar zeg!! ik ben curieus naar de "versterking". ik vraag me wel af wat ze met al die floptransfers gaan doen. ik maak mij de bedenking bij van mieghem, diene gast heeft een tweejarig contract, als ze die dan nu buitensmijten, dan moeten ze dienen toch uitbetalen of zie ik dit verkeerd??? Vér Iakovlevski ester wel belankstellink van ZVC t Duifken... ![]() En zeggen dat diene gast in italie heeft gespeeld,awel dan is het daar ook niet veel soeps zou ik zeggen.De grote vraag blijft open,wie is er verantwoordelijk voor deze aankopen????? de kerstman? tis thopen want als ze zo blijven kopen zitten ze binnenkort weer in financiele problemen. Misschien waren ze beter onervaren geblven zoals het eerste jaar. Ze zitten ondertss misschien al in die ganse cirque van managers en geld! |
| 21 Dec 2008, 21:31 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Eén ding: Bomber, 't was fijn dat ge er bij waard. Vandaag veruit den beste supporter van "t pak.
Voor de rest veel goeie wil gezien _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 21 Dec 2008, 21:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
wheel's armée schreef: Voor de rest veel goeie wil gezien Zeker weten. Goeie wil en de eerste helft zelfs een goeie match. Helaas konden we de lijn niet doortrekken. Zoals ik eerder al zei, als ik vechtlust zie ben ik tevreden. Geen schitterende match gezien vandaag,maar ook geen slechte. Veel gasten van jonge leeftijd in de ploeg, we komen er wel! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Dec 2008, 21:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vandaag een schone eerste helft gezien, met momenten héél goed voetbal. Je krijgt dan enkele reuzekansen (Spotbeen die over schiet, Seminck vanop de kleine back,...). Maar maakt die niet af. Borinage kon af en toe wel gevaarlijk tegenprikken.
De tweede helft staan Aelbrecht en Franck op het plein en plots loopt het weer voor geen meter. Dan gaan ze een ganse tweede helft hoge ballen naar Boto gooien, die daar niks mee kan doen. Waar is in godsnaam Arnold ? Zelf een halfitte Arnold zou daar tenminste enkele duels kunnen aangaan (wat Lord en Boto niet kunnen). 1 op 12. Een belachelijke slechte heenronde... Over de ganse lijn bekeken, deze namen mogen voor mij vertrekken (ze hebben één voor één nog niet bij E.Aalst bewezen dat ze in een kampioenenploeg kunnen meedraaien): Franck, Van Mieghem, Aelbrecht, Iakovlevski, Wouter, Kabongo en De Veirman. De twee Spotbeen's komen toch ook nog tekort voor het eerste elftal. Daar zit iets in, zijn goede backups bij vele blessures, maar daarmee speel je (nog) niet kampioen hoor. Eigenlijk belachelijk dat ik over de titel nog spreek, want we zijn grijze middenmoot. Verdienen zoals steeds wel een positieve vermelding: Dessaer, Seminck, Steurs, Coulibaly en Van Damme (wat speelde Van Damme weer een dijk van een match, een genot om bezig te zien !). |
| 21 Dec 2008, 21:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jeroen schreef: Over de ganse lijn bekeken, deze namen mogen voor mij vertrekken (ze hebben één voor één nog niet bij E.Aalst bewezen dat ze in een kampioenenploeg kunnen meedraaien): Franck, Aelbrecht, Die twee mogen voor mijn part wel blijven. Ik zie beide in positieve zin bijdragen tot de ploeg toe. Over al de rest heb je zeker gelijk! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Dec 2008, 21:42 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Vandaag een schone eerste helft gezien, met momenten héél goed voetbal. Je krijgt dan enkele reuzekansen (Spotbeen die over schiet, Seminck vanop de kleine back,...). Maar maakt die niet af. Borinage kon af en toe wel gevaarlijk tegenprikken. De tweede helft staan Aelbrecht en Franck op het plein en plots loopt het weer voor geen meter. Dan gaan ze een ganse tweede helft hoge ballen naar Boto gooien, die daar niks mee kan doen. Waar is in godsnaam Arnold ? Zelf een halfitte Arnold zou daar tenminste enkele duels kunnen aangaan (wat Lord en Boto niet kunnen). 1 op 12. Een belachelijke slechte heenronde... Over de ganse lijn bekeken, deze namen mogen voor mij vertrekken (ze hebben één voor één nog niet bij E.Aalst bewezen dat ze in een kampioenenploeg kunnen meedraaien): Franck, Van Mieghem, Aelbrecht, Iakovlevski, Wouter, Kabongo en De Veirman. De twee Spotbeen's komen toch ook nog tekort voor het eerste elftal. Daar zit iets in, zijn goede backups bij vele blessures, maar daarmee speel je (nog) niet kampioen hoor. Eigenlijk belachelijk dat ik over de titel nog spreek, want we zijn grijze middenmoot. Verdienen zoals steeds wel een positieve vermelding: Dessaer, Seminck, Steurs, Coulibaly en Van Damme (wat speelde Van Damme weer een dijk van een match, een genot om bezig te zien !). over de ganse lijn akkoord !! |
| 21 Dec 2008, 21:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Vandaag een schone eerste helft gezien, met momenten héél goed voetbal. Je krijgt dan enkele reuzekansen (Spotbeen die over schiet, Seminck vanop de kleine back,...). Maar maakt die niet af. Borinage kon af en toe wel gevaarlijk tegenprikken. De tweede helft staan Aelbrecht en Franck op het plein en plots loopt het weer voor geen meter. Dan gaan ze een ganse tweede helft hoge ballen naar Boto gooien, die daar niks mee kan doen. Waar is in godsnaam Arnold ? Zelf een halfitte Arnold zou daar tenminste enkele duels kunnen aangaan (wat Lord en Boto niet kunnen). 1 op 12. Een belachelijke slechte heenronde... Over de ganse lijn bekeken, deze namen mogen voor mij vertrekken (ze hebben één voor één nog niet bij E.Aalst bewezen dat ze in een kampioenenploeg kunnen meedraaien): Franck, Van Mieghem, Aelbrecht, Iakovlevski, Wouter, Kabongo en De Veirman. De twee Spotbeen's komen toch ook nog tekort voor het eerste elftal. Daar zit iets in, zijn goede backups bij vele blessures, maar daarmee speel je (nog) niet kampioen hoor. Eigenlijk belachelijk dat ik over de titel nog spreek, want we zijn grijze middenmoot. Verdienen zoals steeds wel een positieve vermelding: Dessaer, Seminck, Steurs, Coulibaly en Van Damme (wat speelde Van Damme weer een dijk van een match, een genot om bezig te zien !). over de ganse lijn akkoord !! Ik hoop dat zoals vandamme zegt ,ze nog iets van de derde periode kunnen maken en eventueel een eindronde kunnen spelen dat ze toch nog iets bewezen hebben.Ik zeg niet dat we in die eindronde dan ver zouden komen é. |
| 21 Dec 2008, 21:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Casual1919 schreef: Jeroen schreef: Over de ganse lijn bekeken, deze namen mogen voor mij vertrekken (ze hebben één voor één nog niet bij E.Aalst bewezen dat ze in een kampioenenploeg kunnen meedraaien): Franck, Aelbrecht, Die twee mogen voor mijn part wel blijven. Ik zie beide in positieve zin bijdragen tot de ploeg toe. Over al de rest heb je zeker gelijk! Zowel Aelbrecht als Franck hebben al bewezen dat ze op een hoger niveau meekunnen hé, maar bij E.Aalst komt het er gewoon niet uit. Aelbrecht heb ik in die 2,5 jaar dat hij terug bij ons is maar enkele echt goede matchen weten te spelen... Zelf in vierde klasse kon hij nooit echt overtuigen dus ik denk niet dat die ooit nog zijn niveau van in eerste zal halen. Hetzelfde bij Franck, die zit nu al een half jaar bij ons en hij heeft naar mijn mening nog geen één goede match gespeeld. Heeft een paar penalty's omgezet en goede vrijetrappen maar das ook al hé. Zijn goede corners dit seizoen zijn trouwens ook op één hand te tellen. Voor de rest loopt die er precies maar wat bij: hij is absoluut geen spelverdeler maar ook geen werker zoals Van Damme, Coulibaly of De Schutter. Als je dan een Van Damme en Couli al twee weken bezig zijn (terwijl die daarvoor maanden op de bank zaten), dan mag Franck voor mij part vertrekken. Ik weet niet wat ze Franck betalen, maar het zal volgens mij véél te véél zijn om gewoon maar op de bank te zitten. Van Damme voetbalt trouwens beter als Franck, heeft voetbalintelligentie te koop en loopt bovendien nog een pak gaten toe ook. Voor mij in ieder geval de revelatie van het seizoen (speelt maar mee sinds deze voorbereiding zeker ?) 2 goede spitsen en een keeper, meer is er volgens mij niet nodig... (Dan kunnen Lord, Steurs en Van Dender gaan voor de 2 beschikbare plaatsen op de linkerflank). |
| 21 Dec 2008, 21:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: wa keje winnen? eeuwig respect :-) |
| 21 Dec 2008, 22:04 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
BVW schreef: de langen schreef: rollo29 schreef: Met de rust moet het 3-0 zijn, en daarmee gedaan. Ook al speel je een zwakke tweede helft, de punten moesten toen al verdeeld zijn. En heb die eerste goal van die mannen niet gezien maar naar het schijnt was lieven niet zonder fout. Eerste goal kon Lieven weinig aan doen.Schitterend getrapt. Idd, daar kon Lieven niks aan doen. Wie Lieven op die fase in vraag stelt mag eerst eens de gemiste kansen op 2-0 in vraag stellen... Iets te makkelijk om nu op De Veirman te schieten... Wat zeg ik? Dat de match al moest gespeeld zijn en dat ik die goal niet heb gezien. En dat ik enkel reacties heb gehoord dat Lieven te ver uit zijn goal stond. Is da op De Veirman schieten? _________________ iendracht! |
| 21 Dec 2008, 22:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
rollo29 schreef: BVW schreef: de langen schreef: rollo29 schreef: Met de rust moet het 3-0 zijn, en daarmee gedaan. Ook al speel je een zwakke tweede helft, de punten moesten toen al verdeeld zijn. En heb die eerste goal van die mannen niet gezien maar naar het schijnt was lieven niet zonder fout. Eerste goal kon Lieven weinig aan doen.Schitterend getrapt. Idd, daar kon Lieven niks aan doen. Wie Lieven op die fase in vraag stelt mag eerst eens de gemiste kansen op 2-0 in vraag stellen... Iets te makkelijk om nu op De Veirman te schieten... Wat zeg ik? Dat de match al moest gespeeld zijn en dat ik die goal niet heb gezien. En dat ik enkel reacties heb gehoord dat Lieven te ver uit zijn goal stond. Is da op De Veirman schieten? Tis dan ook niet u dat ik quote hé, tis de langen die ik quote, om het feit dat ik het eens ben met wat hij zegt. Wat is daar fout mee? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 21 Dec 2008, 22:17 |
|
| Pagina 21 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 29 Volgende |