|
|
| Pagina 22 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
BVW schreef: rollo29 schreef: BVW schreef: de langen schreef: rollo29 schreef: Met de rust moet het 3-0 zijn, en daarmee gedaan. Ook al speel je een zwakke tweede helft, de punten moesten toen al verdeeld zijn. En heb die eerste goal van die mannen niet gezien maar naar het schijnt was lieven niet zonder fout. Eerste goal kon Lieven weinig aan doen.Schitterend getrapt. Idd, daar kon Lieven niks aan doen. Wie Lieven op die fase in vraag stelt mag eerst eens de gemiste kansen op 2-0 in vraag stellen... Iets te makkelijk om nu op De Veirman te schieten... Wat zeg ik? Dat de match al moest gespeeld zijn en dat ik die goal niet heb gezien. En dat ik enkel reacties heb gehoord dat Lieven te ver uit zijn goal stond. Is da op De Veirman schieten? Tis dan ook niet u dat ik quote hé, tis de langen die ik quote, om het feit dat ik het eens ben met wat hij zegt. Wat is daar fout mee? niets, ik dacht dat je de indruk had dat ik De Veirman iets kwalijk nam, wat niet het geval is want ik heb de beelden nog niet gezien. ![]() _________________ iendracht! |
| 21 Dec 2008, 22:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Er wordt veel gesproken van spelers die er zullen gehaald moeten worden en wie er weg mogen, maar euh... wie zegt dat degenen die wel degelijk spelen zomaar zullen blijven?
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we niet met de slechte elementen gaan blijven zitten en de kwaliteit zullen moeten laten gaan want waarop moet je dan proberen bouwen??? Twee basisspelers dienden er tov vorig jaar vervangen te worden...en als je ziet hoe we daar mee sukkelen.... Ik mag er niet aan denken dat een Seminck of een Lord hier wordt weggekaapt... En voor we mannen zoals een Niels en Thomas Spotbeen ook al afserveren: Niels heeft drie of vier keer in de basis moeten starten in een ploeg die compleet vierkant draait...geef die gasten eens wat tijd zeg... Hoe je uw ploeg ook wil zien schitteren - we zijn de nummer negen uit de BELGISCHE derde klasse... Als je gasten van achttien rondlopen hebt die meteen een verpletterende indruk nalaten, dan zullen ze hier niet spelen... Ik ben een tevreden mens dat die gasten zich wel manifesteren... Maar het is weer eigen aan Aalst-supporters om die gasten ook al te bekritiseren... Dat zijn de mannen die in een goeddraaiend geheel een hoog niveau halen - zoals een Podevijn, een De Langhe, een De Schutter zich hebben kunnen ontwikkelen... Let op mijn woorden: Podevijn gaat het absoluut ook niet makkelijk hebben als hij zal terugkeren in deze zieke ploeg - wat gaat er hier dan geschreven worden? Dat hij het ook niet kan??? Laat die gasten rijpen en pak de mannen aan die het zouden moeten doen als je er dan toch enkelen wil uitpikken... Het probleem zat hem vandaag niet op de rechtsmidden of zo hoor... Wel dat Lord duidelijk hinder ondervond van zijn blessure en niet in zijn normale doen was, Boussu duidelijk goed had gescout en zowel Van Damme, Boto en Couly hoger opving dan Peruwelz waardoor Steurs en Niels Spotbeen veel meer dan vorige week dienden te werken...in de eerste helft zag je al na een halfuur dat we het nog heel moeilijk gingen krijgen want we kwamen er niet meer door en Boussu werd dreigender en dreigender... Dan hoop je dat Franck en Aelbrecht de ploeg weer op sleeptouw kunnen nemen, maar dan loop je net na rust al tegen de gelijkmaker aan... Game over want je zag de ziel zo weer uit de ploeg stromen ondanks die vijf minuten druk rond de 75ste minuut... En sorry hé gasten maar tussen hun fysieke spel en hun provocatie door konden die gasten ook een stukje voetballen hoor...wat die nummer 22 als diepe spits allemaal op zijn eentje heeft afgelopen: chapeau en dienen Delplace die nu weer scoorde deed dat vorig seizoen ook al drie keer tegen ons dacht ik... Nu we alle ploegen aan het werk hebben gezien, gaf Boussu me de beste indruk en zullen ze niet ver van de kampioenstitel verwijderd zijn - betrouwbaar sluitstuk zowel in de reflexen, op zijn lijn, in de lucht als met de voet, echte degelijke verdedigers die ook nog eens kunnen uitvoetballen, enkele slimme balvaste middenvelders en een degelijke spits... En dan waren hun rappe zwartjes (Issankoy bijvoorbeeld onder andere) er zelfs nog niet bij vandaag... |
| 21 Dec 2008, 22:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik serveer Spotbeen toch nergens af? Maar een basisplek is voorlopig véél te vroeg voor hem.
|
| 21 Dec 2008, 22:32 |
|
|
Reserve
diene 22 mag van mijn part ver den iendracht spelen, zulke emmen we nodig, geen reserven uit hogere
|
| 21 Dec 2008, 22:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
the_red_ant69 schreef: ze waren beide gekwetst volgens de omroeper, in ieder geval, Aelbrecht en Franck waren samen onzichtbare man vandaag, na de rust speel je opnieuw met 9 man + beginnen ze plots opnieuw terug te vallen in die 4-5-1 met lange ballen naar Boto die geen luchtduel kan winnen tegen centrale vededigers die ne kop groter zijn dan hem _________________
|
| 21 Dec 2008, 22:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Vandaag een schone eerste helft gezien, met momenten héél goed voetbal. Je krijgt dan enkele reuzekansen (Spotbeen die over schiet, Seminck vanop de kleine back,...). Maar maakt die niet af. Borinage kon af en toe wel gevaarlijk tegenprikken. De tweede helft staan Aelbrecht en Franck op het plein en plots loopt het weer voor geen meter. Dan gaan ze een ganse tweede helft hoge ballen naar Boto gooien, die daar niks mee kan doen. Waar is in godsnaam Arnold ? Zelf een halfitte Arnold zou daar tenminste enkele duels kunnen aangaan (wat Lord en Boto niet kunnen). 1 op 12. Een belachelijke slechte heenronde... Over de ganse lijn bekeken, deze namen mogen voor mij vertrekken (ze hebben één voor één nog niet bij E.Aalst bewezen dat ze in een kampioenenploeg kunnen meedraaien): Franck, Van Mieghem, Aelbrecht, Iakovlevski, Wouter, Kabongo en De Veirman. De twee Spotbeen's komen toch ook nog tekort voor het eerste elftal. Daar zit iets in, zijn goede backups bij vele blessures, maar daarmee speel je (nog) niet kampioen hoor. Eigenlijk belachelijk dat ik over de titel nog spreek, want we zijn grijze middenmoot. Verdienen zoals steeds wel een positieve vermelding: Dessaer, Seminck, Steurs, Coulibaly en Van Damme (wat speelde Van Damme weer een dijk van een match, een genot om bezig te zien !). Hier kan ik me helemaal in vinden! _________________
|
| 21 Dec 2008, 22:40 |
|
|
DT schreef: Er wordt veel gesproken van spelers die er zullen gehaald moeten worden en wie er weg mogen, maar euh... wie zegt dat degenen die wel degelijk spelen zomaar zullen blijven? Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we niet met de slechte elementen gaan blijven zitten en de kwaliteit zullen moeten laten gaan want waarop moet je dan proberen bouwen??? Twee basisspelers dienden er tov vorig jaar vervangen te worden...en als je ziet hoe we daar mee sukkelen.... Ik mag er niet aan denken dat een Seminck of een Lord hier wordt weggekaapt... En voor we mannen zoals een Niels en Thomas Spotbeen ook al afserveren: Niels heeft drie of vier keer in de basis moeten starten in een ploeg die compleet vierkant draait...geef die gasten eens wat tijd zeg... Hoe je uw ploeg ook wil zien schitteren - we zijn de nummer negen uit de BELGISCHE derde klasse... Als je gasten van achttien rondlopen hebt die meteen een verpletterende indruk nalaten, dan zullen ze hier niet spelen... Ik ben een tevreden mens dat die gasten zich wel manifesteren... Maar het is weer eigen aan Aalst-supporters om die gasten ook al te bekritiseren... Dat zijn de mannen die in een goeddraaiend geheel een hoog niveau halen - zoals een Podevijn, een De Langhe, een De Schutter zich hebben kunnen ontwikkelen... Let op mijn woorden: Podevijn gaat het absoluut ook niet makkelijk hebben als hij zal terugkeren in deze zieke ploeg - wat gaat er hier dan geschreven worden? Dat hij het ook niet kan??? Laat die gasten rijpen en pak de mannen aan die het zouden moeten doen als je er dan toch enkelen wil uitpikken... Het probleem zat hem vandaag niet op de rechtsmidden of zo hoor... Wel dat Lord duidelijk hinder ondervond van zijn blessure en niet in zijn normale doen was, Boussu duidelijk goed had gescout en zowel Van Damme, Boto en Couly hoger opving dan Peruwelz waardoor Steurs en Niels Spotbeen veel meer dan vorige week dienden te werken...in de eerste helft zag je al na een halfuur dat we het nog heel moeilijk gingen krijgen want we kwamen er niet meer door en Boussu werd dreigender en dreigender... Dan hoop je dat Franck en Aelbrecht de ploeg weer op sleeptouw kunnen nemen, maar dan loop je net na rust al tegen de gelijkmaker aan... Game over want je zag de ziel zo weer uit de ploeg stromen ondanks die vijf minuten druk rond de 75ste minuut... En sorry hé gasten maar tussen hun fysieke spel en hun provocatie door konden die gasten ook een stukje voetballen hoor...wat die nummer 22 als diepe spits allemaal op zijn eentje heeft afgelopen: chapeau en dienen Delplace die nu weer scoorde deed dat vorig seizoen ook al drie keer tegen ons dacht ik... Nu we alle ploegen aan het werk hebben gezien, gaf Boussu me de beste indruk en zullen ze niet ver van de kampioenstitel verwijderd zijn - betrouwbaar sluitstuk zowel in de reflexen, op zijn lijn, in de lucht als met de voet, echte degelijke verdedigers die ook nog eens kunnen uitvoetballen, enkele slimme balvaste middenvelders en een degelijke spits... En dan waren hun rappe zwartjes (Issankoy bijvoorbeeld onder andere) er zelfs nog niet bij vandaag... Tja die nr 22, net als die nr 7 vorige week was een reus die oorlog maakt en die enkele spelers kan bezighouden. Wij hebben er ook zo enen maar die zat helemaal alleen op de tribune boven den dugout. Jammer en triest om te zien. Ik vraag me echt af wat ze daarmee van plan zijn.... Op enige communicatie van het bestuur daaromtrent moeten we blijkbaar ook niet te rekenen. _________________ iendracht! |
| 21 Dec 2008, 22:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Lord wist ik dat hij met zijn schouder sukkelde, maar Coulibaly weet ik niet wa voor blessure die heeft.Iemand meer details?
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 21 Dec 2008, 22:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Arnold heeft een profcontract en verdient hier een serieus bedrag per jaar. Ik weet perfect hoeveel maar wil dat hier niet posten net als Franck zijn geldelijke verdiensten (andere verdiensten heeft hij hier niet...
) die ook niet te versmaden zijn. Ze willen Arnold gewoon kwijt om dat geld dan in andere spelers te besteden. Dat is de enige reden._________________
|
| 21 Dec 2008, 22:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
suppo schreef: diene 22 mag van mijn part ver den iendracht spelen, zulke emmen we nodig, geen reserven uit hogere het is onmogelijk om dat soort van spelers in het tussenseizoen te halen. en dat gaat ons probleem zijn. om niet in de problemen te komen moet dit elftal wel versterkt worden... maar hoe ge dat kunt klaarspelen, zonder financiele risico's te nemen... twordt geen sinecure die terugronde. over de match ik heb genoten van onze eerste helft. in de tweede helft werd ik effenaf mottig en kreegek last van nen enorm ambetanten déjà vu. franck was nagenoeg onzichtbaar en zowat alle leven was uit de ploeg verdwenen. ik zie geen reden om diejen in ons ploeg te houden... hij komt gewoon tekort, en is in mijn ogen een schim van ken vandamme. het heeft geen zin om te kijken hoe goed een speler was in het verleden, het is NU dat ze'r moeten staan. een enorme dikke pluim voor steurs en vandamme, vandaag voor mij de besten bij aalst. het werd ook meteen duidelijk dat boussu één van de sterkste ploegen uit de reeks is. diejen 22 en 24 maakten indruk... en ook vanachter konden ze meer dan behoorlijk uit de voeten, ook hunne keeper trouwens. hun overwinning was op basis van de hele wedstrijd dan ook niet gestolen. wel met een vrij goed gevoel naar huis gegaan... we hebben ten minste één helft echt nog eens goeie voetbal gezien! die totale overgave en mentaliteit van de eerste helft was erg bemoedigend. hopelijk staan lord en coulibaly volgende keer gewoon weer in de ploeg! |
| 21 Dec 2008, 22:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Casual1919 schreef: Jeroen schreef: Over de ganse lijn bekeken, deze namen mogen voor mij vertrekken (ze hebben één voor één nog niet bij E.Aalst bewezen dat ze in een kampioenenploeg kunnen meedraaien): Franck, Aelbrecht, Die twee mogen voor mijn part wel blijven. Ik zie beide in positieve zin bijdragen tot de ploeg toe. Over al de rest heb je zeker gelijk! Hebben we het over dezelfde Aelbrecht? Over iedereen wordt slecht gesproken of geschreven hier op het forum maar over Tim mag blijkbaar niks verkeerd geschreven worden. Dus ik geef ook is mijn mening. Wat bewijst een Aelbrecht meer dan van Mieghem? Niks noppes, het lijkt wel of je met een man minder speelt. Dus zet hem ook maar op de trein naar kweetni waar. _________________
|
| 21 Dec 2008, 22:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Davy schreef: suppo schreef: diene 22 mag van mijn part ver den iendracht spelen, zulke emmen we nodig, geen reserven uit hogere het is onmogelijk om dat soort van spelers in het tussenseizoen te halen. en dat gaat ons probleem zijn. om niet in de problemen te komen moet dit elftal wel versterkt worden... maar hoe ge dat kunt klaarspelen, zonder financiele risico's te nemen... twordt geen sinecure die terugronde. over de match ik heb genoten van onze eerste helft. in de tweede helft werd ik effenaf mottig en kreegek last van nen enorm ambetanten déjà vu. franck was nagenoeg onzichtbaar en zowat alle leven was uit de ploeg verdwenen. ik zie geen reden om diejen in ons ploeg te houden... hij komt gewoon tekort, en is in mijn ogen een schim van ken vandamme. het heeft geen zin om te kijken hoe goed een speler was in het verleden, het is NU dat ze'r moeten staan. een enorme dikke pluim voor steurs en vandamme, vandaag voor mij de besten bij aalst. het werd ook meteen duidelijk dat boussu één van de sterkste ploegen uit de reeks is. diejen 22 en 24 maakten indruk... en ook vanachter konden ze meer dan behoorlijk uit de voeten, ook hunne keeper trouwens. hun overwinning was op basis van de hele wedstrijd dan ook niet gestolen. wel met een vrij goed gevoel naar huis gegaan... we hebben ten minste één helft echt nog eens goeie voetbal gezien! die totale overgave en mentaliteit van de eerste helft was erg bemoedigend. hopelijk staan lord en coulibaly volgende keer gewoon weer in de ploeg! Inderdaad, die kopbal van Seminck die hij redde in de eerste helft was grote klasse! ![]() _________________
|
| 21 Dec 2008, 22:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Ik serveer Spotbeen toch nergens af? Maar een basisplek is voorlopig véél te vroeg voor hem. Had het niet alleen op u hoor Jeroen. Tijdens de wedstrijd zelf waren er ook weer in de tribune die op Niels Spotbeen aan het zagen waren... Dat hij niet alle weken in de basis moet staan akkoord, maar vorige week was hij wel heel goed bijvoorbeeld, altijd dreigend, steeds de actie makend en waar er hier precies heel veel niet aan denken: het is wel de enige die op rechts kan spelen hé... We hebben gezien wat Franck daar kan, wat Aelbrecht daar al twee seizoenen liep te doen en Van Damme moet je echt wel centraal laten staan... Dus ja, als er alternatieven zijn... Ik blijf erbij: Podevijn is uitgevallen op Waasland en dan hebben we inderhaast Wouter aangetrokken die buiten een linksbeen (en dan nog) enkel een rechterbeen heeft om op te staan... Daarnaast hebben we spitsen gekocht op basis van 1 match of 1 helft... En ik ben benieuwd hoe we van die gasten allemaal vanaf gaan geraken... En Arnold - dat ze hem buiten zetten hé maar hij heeft wel zijn eigen contract niet opgemaakt zeker indertijd... En de afgelopen acht matchen hebben duidelijk aangetoond dat we hem zeker hadden kunnen gebruiken... Wie gaat die eigenlijk komen halen??? |
| 21 Dec 2008, 22:59 |
|
|
DT schreef: Jeroen schreef: Ik serveer Spotbeen toch nergens af? Maar een basisplek is voorlopig véél te vroeg voor hem. Had het niet alleen op u hoor Jeroen. Tijdens de wedstrijd zelf waren er ook weer in de tribune die op Niels Spotbeen aan het zagen waren... Dat hij niet alle weken in de basis moet staan akkoord, maar vorige week was hij wel heel goed bijvoorbeeld, altijd dreigend, steeds de actie makend en waar er hier precies heel veel niet aan denken: het is wel de enige die op rechts kan spelen hé... We hebben gezien wat Franck daar kan, wat Aelbrecht daar al twee seizoenen liep te doen en Van Damme moet je echt wel centraal laten staan... Dus ja, als er alternatieven zijn... Ik blijf erbij: Podevijn is uitgevallen op Waasland en dan hebben we inderhaast Wouter aangetrokken die buiten een linksbeen (en dan nog) enkel een rechterbeen heeft om op te staan... Daarnaast hebben we spitsen gekocht op basis van 1 match of 1 helft... En ik ben benieuwd hoe we van die gasten allemaal vanaf gaan geraken... En Arnold - dat ze hem buiten zetten hé maar hij heeft wel zijn eigen contract niet opgemaakt zeker indertijd... En de afgelopen acht matchen hebben duidelijk aangetoond dat we hem zeker hadden kunnen gebruiken... Wie gaat die eigenlijk komen halen??? Allicht genoeg die hem willen maar het moeten (denk ik) ploegen uit hogere reeksen zijn en die hem dan ook nog een profcontract willen geven. Als ze hem dan absoluut weg willen vraag ik mij toch af waarom hij zelfs geen kans krijgt om zich te bewijzen? Sterker nog, zelfs geen plaatsje meer krijgt op de bank? Veel vragen weinig of geen antwoorden, da potjen stinkt en daarmee gedaan. _________________ iendracht! |
| 21 Dec 2008, 23:12 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
DT schreef: Deef schreef: Had niet echt het gevoel dat die bal bij het eerste tegendoelpunt onhoudbaar was, maar hiernet op TV OOST gezien dat de bal precies wat van richting veranderde... Akkoord, maar hij zat absoluut niet in de winkelhaak hé... Die laatste werd er ook ingefrommeld... Groot verschil tussen de eerste en de tweede helft. De tweede helft was terug naar het "voetbal" van de hele voorbereiding en heenronde...Of men het nu graag hoort of niet, het was wel zo... Zelden zo een ploeg met twee gezichten zien spelen... Doordat het middenveld gewoon wegsmelt - Van Damme was de enige die daar centraal nog aan een bal kwam, de rest??? - moesten de verdedigers de lange bal spelen op Boto... En als er iets is wat die niet kan... En Dessaer weer vooraan droppen?? Dillen weet toch ook dat er dan achteraan ongelukken gebeuren??? Maar ja, blijven blunderen zeker... Al dat gedoe van "het moest bij rust al 3-0 zijn" - ik heb hier in de laatste jaren geen Aalsterse ploeg gezien die haar kansen aan 100% afwerkt... Ik was alweer blij dat we een degelijk eerste halfuur speelden... En ja dan die vervangingen... Hopelijk was het wel degelijk uit blessuredwang... maar als je zowel Franck als Aelbrecht op de bank hebt zitten, zoek je problemen - geen van de twee heeft gestalte of snelheid en spelen hetzelfde soort voetbal en hebben we ze gezien?? Het verschil tussen de vrije trappen en corners met die van Coulibaly was toch wel duidelijk zeker??? Op de bank van vandaag had Arnold altijd moeten zitten...Aelbrecht recht uit blessure, meteen geselecteerd en moeten spelen...slim, getuigt opnieuw van heel veel doorzicht... Ik dacht dat we met Wouter op Diegem die les al geleerd hadden, maar neen dus... Weer een illusie armer... en op het begin van de terugronde na en de vier eindrondematchen van vorig seizoen, een 2008 om heeeeeel snel te vergeten wat onzen Iendracht betreft... Bij deze: goede feesten gewenst aan iedereen! idd,franck gaf enkel passes achteruit,terwijl couli al eens de actie durft maken |
| 21 Dec 2008, 23:20 |
|
| Pagina 22 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 29 Volgende |