|
|
| Pagina 23 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
the_red_ant69 schreef: heeft de zwawi een andre zatte vermomming? ![]() De foto's staan op de fotosite en heb géén Zatte Kerstman gezien _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Dec 2008, 23:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ook heel mooi vandaag ;
'Oilsjt goi stad van men droeimen' voor de aftrap ! Zou eigenlijk elke match moeten en iedereen die een sjaal meeheeft moet die boven zijn hoofd houden. Maar daar moeten we nog wat aan werken ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Dec 2008, 23:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Ook heel mooi vandaag ; 'Oilsjt goi stad van men droeimen' voor de aftrap !Zou eigenlijk elke match moeten en iedereen die een sjaal meeheeft moet die boven zijn hoofd houden. Maar daar moeten we nog wat aan werken ... Heb dat moment gefilmd en zal dat op Youtube zetten . Was een kiekenvel moment . Een oproep doen aan alle supporters hun sjaal steeds mee te brengen . maar dan duizend maal meer ! Ik zou er mooi fotoken van nemen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Dec 2008, 23:45 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Vandaag een goeie eerste helft gezien, toen hadden ze het al moeten afmaken, helaas niet gebeurd. Maar op het einde van die eerste helft kregen we het al wat moeilijker, verwachte wel dat we het in de tweede helft gingen moeilijk krijgen, maar niet dat we helemaal gingen onderliggen zoals in het begin van de tweede helft.
En over De Veirman: die eerste goal mag hij wel degelijk op zijnen buik schrijven. t Was wel een mooi schot, maar wel van bijna halverwege onzen eigen helft, die zag hij van ver aankomen. Het feit dat hij er niet bij kon was omdat zijn positie voor zijn goal gewoon verkeerd was. Waarom denk je dat Delplace van die afstand opeens naar de goal knalt? Omdat hij ook duidelijk moet gezien hebben dat De Veirman niet op de juiste plaats voor zijn goal stond.... Sorry, Lieven is genen vliegenvanger, maar maakt te veel fouten en speelt daarom niet op een constant niveau zoals het hoort. En inderdaad, nu hadden we Arnold meer dan goed kunnen gebruiken. Laat daar Boto rondzwerven en we moeten misschien niet meer op zoek naar nieuwe spitsen... Hopelijk kan het bestuur in de volgende dagen eindelijk eens klare wijn schenken over Arnold en al die zogenaamde spelers die weg gaan (wie gaat die overnemen?) en alle zogezegde nieuwkomers. Want al die geruchten beginnen hier lelijk mijn voeten uit te hangen, namen willen we zien! _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 22 Dec 2008, 0:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
witzwet schreef: Tja, geen lord = geen Aalst = geen voetbal. Simpel. Wist al hoe laat het was toen die in de kleedkamer bleef. Benieuwd naar de aankopen met nieuwjaar. Vindt ze maar eens... Hij legt inderdaad 1 panklare goal klaar voor Spotbeen, maar voor de rest was het duidelijk dat hij er geen zin in had en dat zijt ge beter dat ge hem er af laat. Het verlies van Coulibaly was veel erger... alle balans uit die ploeg weg, Franck 2de helft niet gezien. Of het aan zijn kwaliteiten ligt of het tactisch inzicht van de trainer weet ik niet, maar het zorgde wel voor de ondergang. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Dec 2008, 0:17 |
|
|
De groepsfoto samen met de Kabouterspelertjes mocht ik NIET op de fotosite zetten.
Ik ging nog op de hoogte gesteld worden wanneer deze foto ook mag gepost worden ! ![]() Reden werd niet opgegeven doch ik viel van mijn stoel als ik sms kreeg met het verzoek NIET te posten. Heeft er iemand een vermoeden wat de reden is wat hier kan achter zitten ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Dec 2008, 0:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ewen Verheyden aandachtig toeschouwer gisteren overigens, Franck en Van Mieghem buiten en Ewen binnen lijkt me een mooie wissel om eens voor te stellen aan Hamme
![]() btw: ik vind Franck en Van Mieghem geen slechte voetballers maar ze passen duidelijk niet bij onze club dus ze langer houden heeft weinig zin. |
| 22 Dec 2008, 9:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
mijn persoonlijke balans van het afgelopen jaar:
positief: 1 transfer die rendeert: Steurs Dat supporters wel eens kunnen gelijk hebben als ze hun beklag doen. Er toch weer spelers van eigen jeugd doorstromen naar de eerste ploeg. Het aantal supporters ondanks de slechte prestaties vrij stabiel blijft. Een forum dat voor het grootste deel volwassener is geworden. Als je de spelers laat spelen die er hun kop voor leggen je wel resultaat kan boeken. De foto's van den Onderkroiper en de nieuwe look van de website van Iendracht.be. Minder positief: 5 aankopen die niet renderen: Van Mieghem, Franck, Kabongo, Wouter en Iakovlevski. (Boussoufa krijgt van mijn nog het voordeel van de twijfel) 2 trainers die blijkbaar niet veel te zeggen hebben. 1 Arnold die gebleseerd is, waardoor hij niet voluit kan gaan, maar waarvan niets wordt gezegd om hem nog te kunnen verkopen. Een slechte terugronde vorig seizoen met nog een lichtpunt in de eindronde. Een heenronde waar grotendeels (door het moeten spelen van sommige spelers) een ploeg zonder vechtlust op het veld stond. Uiteraard reken ik op beterschap en betrouw ik hiervoor op de mensen die hiervoor kunnen zorgen. Ik wens dan ook iedereen een zalig kerstfeest en veel sportief beterschap in 2009. Tot volgend jaar. ![]() |
| 22 Dec 2008, 10:06 |
|
|
Junior
Onderkroiper schreef: De groepsfoto samen met de Kabouterspelertjes mocht ik NIET op de fotosite zetten. Ik ging nog op de hoogte gesteld worden wanneer deze foto ook mag gepost worden ! ![]() Reden werd niet opgegeven doch ik viel van mijn stoel als ik sms kreeg met het verzoek NIET te posten. Heeft er iemand een vermoeden wat de reden is wat hier kan achter zitten ? ![]() Omdat de wet op de privacy min of meer zegt dat je niet zomaar foto's van iedereen op het internet mag plaatsen. Zo moeten scholen aan alle ouders toestemming vragen om de klasfoto's op een schoolwebsite te zetten. Als er enen niet wil, moet zijne kleinen met blokjes voor zijn gezicht op de foto. |
| 22 Dec 2008, 10:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Wat een verschil gisteren in da middenveld den eerste helft met Coulibaly en den 2de helft met Franck.Coulibaly gaat in duel, kan ne man uitschakelen en verdedigd nog goed ook.Als ze het nu nog niet door hebben wie van de 2 ze moeten laten spelen, weet ik het ook niet.
Steurs wordt met de week beter en is onze enige geslaagde transfer. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 22 Dec 2008, 10:45 |
|
|
Telbar schreef: Onderkroiper schreef: De groepsfoto samen met de Kabouterspelertjes mocht ik NIET op de fotosite zetten. Ik ging nog op de hoogte gesteld worden wanneer deze foto ook mag gepost worden ! ![]() Reden werd niet opgegeven doch ik viel van mijn stoel als ik sms kreeg met het verzoek NIET te posten. Heeft er iemand een vermoeden wat de reden is wat hier kan achter zitten ? ![]() Omdat de wet op de privacy min of meer zegt dat je niet zomaar foto's van iedereen op het internet mag plaatsen. Zo moeten scholen aan alle ouders toestemming vragen om de klasfoto's op een schoolwebsite te zetten. Als er enen niet wil, moet zijne kleinen met blokjes voor zijn gezicht op de foto. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Dec 2008, 10:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Stijn schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Tja, geen lord = geen Aalst = geen voetbal. Simpel. Wist al hoe laat het was toen die in de kleedkamer bleef. Benieuwd naar de aankopen met nieuwjaar. Vindt ze maar eens... verloren jaar hé. 2008 wat een rampjaar zeg!! ik ben curieus naar de "versterking". ik vraag me wel af wat ze met al die floptransfers gaan doen. ik maak mij de bedenking bij van mieghem, diene gast heeft een tweejarig contract, als ze die dan nu buitensmijten, dan moeten ze dienen toch uitbetalen of zie ik dit verkeerd??? Vér Iakovlevski ester wel belankstellink van ZVC t Duifken... ![]() En zeggen dat diene gast in italie heeft gespeeld,awel dan is het daar ook niet veel soeps zou ik zeggen.De grote vraag blijft open,wie is er verantwoordelijk voor deze aankopen????? Als je een ploeg kent waar ze enkel goede aankopen doen mag je ze noemen... Maar een ploeg waar 80% van de transfers miskopen zijn moet ge niet ver gaan zoeken. Ik begrijp niet dat diegene die hier verantwoordelijk voor is,nog vrolijk fluitend de sponsors en supporters in de ogen durft kijken.Maar blijkbaar heeft hij hier véél fans. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Dec 2008, 11:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Stijn schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Tja, geen lord = geen Aalst = geen voetbal. Simpel. Wist al hoe laat het was toen die in de kleedkamer bleef. Benieuwd naar de aankopen met nieuwjaar. Vindt ze maar eens... verloren jaar hé. 2008 wat een rampjaar zeg!! ik ben curieus naar de "versterking". ik vraag me wel af wat ze met al die floptransfers gaan doen. ik maak mij de bedenking bij van mieghem, diene gast heeft een tweejarig contract, als ze die dan nu buitensmijten, dan moeten ze dienen toch uitbetalen of zie ik dit verkeerd??? Vér Iakovlevski ester wel belankstellink van ZVC t Duifken... ![]() En zeggen dat diene gast in italie heeft gespeeld,awel dan is het daar ook niet veel soeps zou ik zeggen.De grote vraag blijft open,wie is er verantwoordelijk voor deze aankopen????? Als je een ploeg kent waar ze enkel goede aankopen doen mag je ze noemen... Maar een ploeg waar 80% van de transfers miskopen zijn moet ge niet ver gaan zoeken. Ik begrijp niet dat diegene die hier verantwoordelijk voor is,nog vrolijk fluitend de sponsors en supporters in de ogen durft kijken.Maar blijkbaar heeft hij hier véél fans. Pakt gij anders eens een zieke club over he... Dessaer, Troch, Van Dender, De Schutter, Coulibaly, Lord, Steurs, ... |
| 22 Dec 2008, 11:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Onderkroiper schreef: Telbar schreef: Onderkroiper schreef: De groepsfoto samen met de Kabouterspelertjes mocht ik NIET op de fotosite zetten. Ik ging nog op de hoogte gesteld worden wanneer deze foto ook mag gepost worden ! ![]() Reden werd niet opgegeven doch ik viel van mijn stoel als ik sms kreeg met het verzoek NIET te posten. Heeft er iemand een vermoeden wat de reden is wat hier kan achter zitten ? ![]() Omdat de wet op de privacy min of meer zegt dat je niet zomaar foto's van iedereen op het internet mag plaatsen. Zo moeten scholen aan alle ouders toestemming vragen om de klasfoto's op een schoolwebsite te zetten. Als er enen niet wil, moet zijne kleinen met blokjes voor zijn gezicht op de foto. ![]() Hahaha ... 'Hooligans No Way' en dan een foto met al die klein mannen hun gezicht onherkenbaar gemaakt. Precies een bende gangsters dan. Ik zou het wel geestig vinden. Maar waarschijnlijk is dat idd de oorzaak. Van zodra de ouders de toestemming geven zal deze foto wel op de fotosite mogen. @ Onderkroiper ; Schitterend werk trouwens, telkens al die foto's nemen en posten ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Dec 2008, 11:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
SERRE schreef: Arnold heeft een profcontract en verdient hier een serieus bedrag per jaar. Ik weet perfect hoeveel maar wil dat hier niet posten net als Franck zijn geldelijke verdiensten (andere verdiensten heeft hij hier niet... ) die ook niet te versmaden zijn. Ze willen Arnold gewoon kwijt om dat geld dan in andere spelers te besteden. Dat is de enige reden.Als ze Arnold dan toch kwijt willen, laten ze hem toch beter spelen. Wie is er nu geinteresseerd in ne speler die bij ne middenmotor in derde altijd in de tribune zit. |
| 22 Dec 2008, 11:32 |
|
| Pagina 23 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 29 Volgende |