|
|
| Pagina 59 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 57 58 59 60 61 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Iendrachter90 schreef: Stijn schreef: van welke website? welke krant? Waarschijnlijk van horen zeggen é,trouwens, volgens iemand anders hier zou hij voor oh leuven gaan spelen. kwakkel... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 23 Dec 2008, 22:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik zie hier da Jossen online is, misschien kan hij voor wa meer klaarheid zorgen...
|
| 23 Dec 2008, 23:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
troch komt niet terug, da wete we nu toch al langer?
tzou ook ni goe zijn voor hem me dunkt, indien hij er niet in slaagt den boel hier te doen kantelen zal hij bakken kritiek krijgen! en wees nu eerlijk, dat verdient hij niet... Laat hem maar zen kans gaan bij een topper in 2e _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Dec 2008, 23:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Fadiga langs achterpoortje weg bij G. Beerschot
De 33-jarige Khalilou Fadiga is niet langer een Kielse rat. De Senegalese middenvelder is met zijn club Germinal Beerschot overeengekomen om het contract te ontbinden. "Alle partijen hebben op deze ingreep aangedrongen", zegt voorzitter Herman Kesters. "Alles is in een rustige sfeer afgerond, we gaan als vrienden uit elkaar." Fadiga kwam in de zomer over van AA Gent, maar hij kon nooit potten breken bij de Antwerpenaars. bron: http://www.hln.be misschien kan hij ons terug op de goeie weg brengen ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 23 Dec 2008, 23:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
IendrachterForLife schreef: Fadiga langs achterpoortje weg bij G. Beerschot De 33-jarige Khalilou Fadiga is niet langer een Kielse rat. De Senegalese middenvelder is met zijn club Germinal Beerschot overeengekomen om het contract te ontbinden. "Alle partijen hebben op deze ingreep aangedrongen", zegt voorzitter Herman Kesters. "Alles is in een rustige sfeer afgerond, we gaan als vrienden uit elkaar." Fadiga kwam in de zomer over van AA Gent, maar hij kon nooit potten breken bij de Antwerpenaars. bron: http://www.hln.be misschien kan hij ons terug op de goeie weg brengen ![]() Ge denkt toch niet dat die voor ons gaat komen spelen? Hij heeft laatst nog gezegd terug naar Engeland te willen. Hij komt wel regelmatig kijken, maar dat is gewoon omdat hij met een dochter van De Ras getrouwd is. |
| 23 Dec 2008, 23:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Smetje schreef: IendrachterForLife schreef: Fadiga langs achterpoortje weg bij G. Beerschot De 33-jarige Khalilou Fadiga is niet langer een Kielse rat. De Senegalese middenvelder is met zijn club Germinal Beerschot overeengekomen om het contract te ontbinden. "Alle partijen hebben op deze ingreep aangedrongen", zegt voorzitter Herman Kesters. "Alles is in een rustige sfeer afgerond, we gaan als vrienden uit elkaar." Fadiga kwam in de zomer over van AA Gent, maar hij kon nooit potten breken bij de Antwerpenaars. bron: http://www.hln.be misschien kan hij ons terug op de goeie weg brengen ![]() Ge denkt toch niet dat die voor ons gaat komen spelen? Hij heeft laatst nog gezegd terug naar Engeland te willen. Hij komt wel regelmatig kijken, maar dat is gewoon omdat hij met een dochter van De Ras getrouwd is. Er wordt hier zoveel gezegd dus dit mag er ook wel tussen ze ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 24 Dec 2008, 1:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb Kestens ook gezien de zondag, maar ge ziet diene wel vaker op thuismatchen. Net zoals Filipovic.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 24 Dec 2008, 1:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
IendrachterForLife schreef: Smetje schreef: IendrachterForLife schreef: Fadiga langs achterpoortje weg bij G. Beerschot De 33-jarige Khalilou Fadiga is niet langer een Kielse rat. De Senegalese middenvelder is met zijn club Germinal Beerschot overeengekomen om het contract te ontbinden. "Alle partijen hebben op deze ingreep aangedrongen", zegt voorzitter Herman Kesters. "Alles is in een rustige sfeer afgerond, we gaan als vrienden uit elkaar." Fadiga kwam in de zomer over van AA Gent, maar hij kon nooit potten breken bij de Antwerpenaars. bron: http://www.hln.be misschien kan hij ons terug op de goeie weg brengen ![]() Ge denkt toch niet dat die voor ons gaat komen spelen? Hij heeft laatst nog gezegd terug naar Engeland te willen. Hij komt wel regelmatig kijken, maar dat is gewoon omdat hij met een dochter van De Ras getrouwd is. Er wordt hier zoveel gezegd dus dit mag er ook wel tussen ze ![]() Da dacht ik ook.. 'k zat met t zelfde gedacht toen ik gisteren dat artikeltje las (wel in een andere krant, maar dat doet er niet toe)_________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 24 Dec 2008, 14:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bouchouari zijn contract bij Antwerp is verbroken. Als die zijn niveau van in den tijd bij FCN terug zou halen, zou dat een leuke aanwinst zijn. Een paar jaar geleden scoorde het duo Bouchouari-Belfassi toch wel 35 à 40 goals op een seizoen.
|
| 24 Dec 2008, 15:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Smetje schreef: Bouchouari zijn contract bij Antwerp is verbroken. Als die zijn niveau van in den tijd bij FCN terug zou halen, zou dat een leuke aanwinst zijn. Een paar jaar geleden scoorde het duo Bouchouari-Belfassi toch wel 35 à 40 goals op een seizoen. het probleem bijft het zelfde zelle, als er geen deftige bal tot aan de spitsen raakt mag daar zelf Van Nistelrooy staan ![]() |
| 24 Dec 2008, 15:38 |
|
|
Freak
the_red_ant69 schreef: Smetje schreef: Bouchouari zijn contract bij Antwerp is verbroken. Als die zijn niveau van in den tijd bij FCN terug zou halen, zou dat een leuke aanwinst zijn. Een paar jaar geleden scoorde het duo Bouchouari-Belfassi toch wel 35 à 40 goals op een seizoen. het probleem bijft het zelfde zelle, als er geen deftige bal tot aan de spitsen raakt mag daar zelf Van Nistelrooy staan ![]() komt van nistelrooy of wa??? ps: troch zal naar OH Leuven gaan |
| 24 Dec 2008, 21:39 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Titus schreef: Ik heb Kestens ook gezien de zondag, maar ge ziet diene wel vaker op thuismatchen. Net zoals Filipovic. Filipo heeft toch al een paar keer tegen mij gezegd 'ja ikke speel folgende jaar bij Aalst', dus blijkbaar wil die toch nog eens terugkomen. _________________ iendracht! Laatst gewijzigd door rollo29 op 25 Dec 2008, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Dec 2008, 10:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
the_red_ant69 schreef: Smetje schreef: Bouchouari zijn contract bij Antwerp is verbroken. Als die zijn niveau van in den tijd bij FCN terug zou halen, zou dat een leuke aanwinst zijn. Een paar jaar geleden scoorde het duo Bouchouari-Belfassi toch wel 35 à 40 goals op een seizoen. het probleem bijft het zelfde zelle, als er geen deftige bal tot aan de spitsen raakt mag daar zelf Van Nistelrooy staan ![]() Voilà, volgens mij zit er kwaliteit in de huidige groep, maar moet je die kwaliteit wel gaan doen renderen - dus de mensen op hun sterkste punten laten spelen... Nog niet gezien dit jaar. En de namen die hier worden genoemd zoals een Bouchouari, een Fadiga... Als dat geen mannen zijn op hun retour... Bouchouari heeft denk ik de laatste 5 jaar maximum 6 maanden bij dezelfde ploeg gespeeld, is indertijd van Standard over RWDM teruggezakt naar FCN en moest daar ook na 6 maanden terug opkrasselen... We hebben nu zelfs "namen "lopen die tot net voor dit seizoen wel nog recente adelbrieven konden voorleggen en je ziet al hoeveel "kweddelen" we met die gasten hebben... Dan liever inderdaad zo'n Stijn De Wilde - iemand die zich in de kijker wil spelen zoals een De Ridder, een Mertens, een Buyssens indertijd... Die drie laatste hebben het ondertussen ver gebracht lijkt mij. En als ik me niet vergis, is die De Wilde naast Doll en Overmeire ongeveer de enige Belg die er af en toe in slaagt bij de selectie te zitten tussen dat vreemdelingenleger van Leekens. En ja, als je de concurrentie daar voorin ziet met Maazou, Golan en Tambwe...dan is het niet onlogisch zeker dat die ergens naartoe wil om te spelen... Richting volgend seizoen zou GDR best ook eens de spelers van ploegen à la La Louvière en Peruwelz in het oog houden. Die ploegen gaan het sowieso moeilijk hebben om het hoofd boven water te houden (zowel sportief als extrasportief) en daar loopt talent tussen... Plus: ik kan me ni voorstellen dat voor dezelfde voorwaarden bijv die liever voor 13 man en een paardekop willen spelen, dan voor een echte club... Het zou de eerste niet zijn die bij die ploegen door een eersteklasser wordt weggehaald - Sakanoko om er maar 1 te noemen... Als je eens een deftig gesprek met Joly kan aanknopen om wat te "scouten" in die regio of zelfs binnen die ploeg, moet dat toch te doen zijn? Ik vind dat raar dat we het tegen Waalse ploegen altijd zo moeilijk hebben, dat er daar goeie spelers tussenlopen en dat wij daar nooit spelers gaan halen... |
| 25 Dec 2008, 16:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
da zal ook wel met het feit te maken hebben dat de afstand wa te groot is
het zijn geen profs hé |
| 25 Dec 2008, 17:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
the_red_ant69 schreef: Smetje schreef: Bouchouari zijn contract bij Antwerp is verbroken. Als die zijn niveau van in den tijd bij FCN terug zou halen, zou dat een leuke aanwinst zijn. Een paar jaar geleden scoorde het duo Bouchouari-Belfassi toch wel 35 à 40 goals op een seizoen. het probleem bijft het zelfde zelle, als er geen deftige bal tot aan de spitsen raakt mag daar zelf Van Nistelrooy staan ![]() Als ze blijven spelen met Van Damme en Coulibaly in de basis worden de spitsen voldoende aangespeeld.Als ze natuurlijk weer gaan terugvallen naar hun middenveld van de eerste 13 competitiematchen, heeft het inderdaad weinig zin om er nen afwerker bij te nemen. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 26 Dec 2008, 0:56 |
|
| Pagina 59 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 57 58 59 60 61 … 130 Volgende |