|
|
| Pagina 62 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
belgianiron schreef: Eindelijk heeft het bestuur zijn ogen geopend !!! Maar toegeven dat het paniekaankopen waren staat er wel niet bij ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Dec 2008, 14:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hij was dan ook geblesseerd
![]() |
| 26 Dec 2008, 14:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Goeie zet van het bestuur en verstandige beslissing.
Net diegene die er ook had buiten gezet. Als ze nu nog even verstandige aankopen doen is er misschien nog hoop. Iemand die onze kansen kan omzetten in doelpunten (en zo gaan er al wat namen rond) en misschien een degelijk sluitstuk op onze verdediging en ik zie ons meteen meer punten pakken. Het kan ook de ploeg een boost geven. Gasten die in een dipje zitten maar mogen blijven zullen zich daar zeker aan optrekken. Bij die jonge gasten worden hun sterke prestaties beloond door een contract, heel mooi. Niet meteen beginnen zweven maar ik zie het weer meer en meer zitten. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Dec 2008, 14:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik heb vooral een probleem bij de manier waarop Arnold nu behandeld wordt. Ik kan er goed inkomen dat hij een zeer dure speler is in de kern, die door zijn blessure het laatste jaar nix meer opgebracht heeft, maar hem zo bij het vuil zetten, vind ik echt niet kunnen. Als je zag hoe EA leefde tijdens het kampioenenjaar, waar Arnold toch een belangrijk aandeel in had, dan doe je zoiets niet.
Ik blijf er van overtuigd dat Arnold een echte meerwaarde zou zijn in deze ploeg, maar als de reden budgettair is, dan kan ik daarmee leven al ga je mij niet moeten komen vertellen dat ne Kabongo, Iakovlevksi en andere Van Mieghems goeiekope spelers zijn en die brengen nog veel minder (gelukkig brachten ).En er wordt hier gedaan alsof Arnold ook ne krabber is, maar onderschat hem niet. Zijn duelkracht, balvastheid, kopbalspel en harde knal in de voeten mogen er zeker zijn. Het is gene wereldspeler natuurlijk maar in deze klasses moet hij zeker bij de beste zijn. Vindt maar eens zo iemand en dan nog tijdens de winterstop want nu zit ge enkel met Boto in de kern (of gaat ge terug Dessaer vooraan smijten?) _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 Laatst gewijzigd door Verbechio op 26 Dec 2008, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Dec 2008, 14:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Casual1919 schreef: Goeie zet van het bestuur en verstandige beslissing. Net diegene die er ook had buiten gezet. Als ze nu nog even verstandige aankopen doen is er misschien nog hoop. Iemand die onze kansen kan omzetten in doelpunten (en zo gaan er al wat namen rond) en misschien een degelijk sluitstuk op onze verdediging en ik zie ons meteen meer punten pakken. Het kan ook de ploeg een boost geven. Gasten die in een dipje zitten maar mogen blijven zullen zich daar zeker aan optrekken. Bij die jonge gasten worden hun sterke prestaties beloond door een contract, heel mooi. Niet meteen beginnen zweven maar ik zie het weer meer en meer zitten. Op dat degelijk sluitstuk zullen we niet moeten hopen aangezien deze speler niet bij de vertrekkers staat. Voor de rest volledig eens met je post. |
| 26 Dec 2008, 14:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
SERRE schreef: Laat ons eerlijk zijn. Arnold heeft hier een zeer goed seizoen gespeeld in 4de klasse. Daarna.....op één match op Woluwe na.......niks meer van hem gezien. Als je dan weet wat zijn kostenplaatje is dan is de conclusie rap gemaakt. En dat er geen betere spitsen zijn in derde klasse.... Heb je diene van Sint-Niklaas tegen ons gezien? Of diene van Dour-Borinage? Dat zijn toch mannen van een ander kaliber dan Arnold zelle. Van mijn part mogen ze diene van Sint Niklaas direct gaan halen. Dan nog ne middenvelder (lees spelverdeler) en meer moeten ze niet halen om dit seizoen af te maken. Dan zit een derde periode er nog in volgens mij.De discussie ging over wat elfahem zei dat arnold in het rijtje Iako,Wouter en kabongo past. Ik ben ook akkoord dat men Arnold van de hand moet doen als hij niet meer volledig fit geraakt. Het tweede seizoen was hij nagenoeg volledig gekwetst dus daar kunde weinig over zeggen. |
| 26 Dec 2008, 14:15 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
SERRE schreef: Laat ons eerlijk zijn. Arnold heeft hier een zeer goed seizoen gespeeld in 4de klasse. Daarna.....op één match op Woluwe na.......niks meer van hem gezien. Als je dan weet wat zijn kostenplaatje is dan is de conclusie rap gemaakt. En dat er geen betere spitsen zijn in derde klasse.... Heb je diene van Sint-Niklaas tegen ons gezien? Of diene van Dour-Borinage? Dat zijn toch mannen van een ander kaliber dan Arnold zelle. Van mijn part mogen ze diene van Sint Niklaas direct gaan halen. Dan nog ne middenvelder (lees spelverdeler) en meer moeten ze niet halen om dit seizoen af te maken. Dan zit een derde periode er nog in volgens mij.nja,ik zou toch mijn kansen wagen met couli,maar ja,dat is mij mening he |
| 26 Dec 2008, 14:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Bram schreef: Ik reageerde daar dan ook niet op (dat zei ik trouwens zelf al) maar ik denk dat het Jan was (?) die reageerde of Elfahem (?) nog zat was terwijl er bij die punten die hij aanhaalde wel veel waarheid zat. Ja maar de manier waarop Elfahem het zei was precies alsof Arnold nooit iets goed gedaan heeft bij ons terwijl hij toch één van de belangrijkste spelers was in onze kampioenenploeg. |
| 26 Dec 2008, 14:20 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
roeckie schreef: Bram schreef: Ik reageerde daar dan ook niet op (dat zei ik trouwens zelf al) maar ik denk dat het Jan was (?) die reageerde of Elfahem (?) nog zat was terwijl er bij die punten die hij aanhaalde wel veel waarheid zat. Ja maar de manier waarop Elfahem het zei was precies alsof Arnold nooit iets goed gedaan heeft bij ons terwijl hij toch één van de belangrijkste spelers was in onze kampioenenploeg. Als ge zulken uitspraken doet over Arnold, dan vraag ik mij toch af of hij de matchen in 4de wel gezien heeft Toen hield Arnold een hele verdediging op zen eentje bezig en scoorde dan nog eens meer dan 20 goals. Als da nix presteren is, dan gaan we met Kaka' ook niet content zijn denkek ..._________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Dec 2008, 14:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Volgens HNB wil Aalst vooral Arnold kwijt wegens zijn zwaar contract en heeft hij reeds contacten met een buitenlandse club.
Ik hoop echt voor Arnold dat hij weg kan en dat hij zich elders kan bewijzen, maar is het dan niet beter om hem op te stellen zodat hij zich in de kijker kan spelen? Het bestuur denkt hier blijkbaar anders over maar ja, wie ben ik. Alle andere spelers die weg moeten: bye bye en hopelijk tot nooit meer!! |
| 26 Dec 2008, 14:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Verbechio schreef: Ik heb vooral een probleem bij de manier waarop Arnold nu behandeld wordt. Ik kan er goed inkomen dat hij een zeer dure speler is in de kern, die door zijn blessure het laatste jaar nix meer opgebracht heeft, maar hem zo bij het vuil zetten, vind ik echt niet kunnen. Als je zag hoe EA leefde tijdens het kampioenenjaar, waar Arnold toch een belangrijk aandeel in had, dan doe je zoiets niet. Ik blijf er van overtuigd dat Arnold een echte meerwaarde zou zijn in deze ploeg, maar als de reden budgettair is, dan kan ik daarmee leven al ga je mij niet moeten komen vertellen dat ne Kabongo, Iakovlevksi en andere Van Mieghems goeiekope spelers zijn en die brengen nog veel minder (gelukkig brachten ).En er wordt hier gedaan alsof Arnold ook ne krabber is, maar onderschat hem niet. Zijn duelkracht, balvastheid, kopbalspel en harde knal in de voeten mogen er zeker zijn. Het is gene wereldspeler natuurlijk maar in deze klasses moet hij zeker bij de beste zijn. Vindt maar eens zo iemand en dan nog tijdens de winterstop want nu zit ge enkel met Boto in de kern (of gaat ge terug Dessaer vooraan smijten?) Inderdaad allemaal kwaliteiten die je van iemand met het postuur van Arnold moogt verwachten, maar die ik veel te weinig heb gezien... |
| 26 Dec 2008, 14:59 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
hebt gij Arnold al zien spelen Elfa ? K heb zo niet den indruk.
Feit blijft wel dat onze kastaar na zijn blessure niet meer op datzelfde niveau geraakt is. |
| 26 Dec 2008, 15:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Als ge De Schutter op rechtsback blijft rekenen moet ge die uit het middenveld tellen. Achteraan zit het wat krap. ALs ge ne nieuwe rechtsback koopt kunt met De Schutter weer naar het middenveld, koopt ge ne aanvallende mid dan kunt ge Schutter achteraan houden. Ook vooraan zal er toch ne man of twee dienen bij te komen.
Is dit dan de overgebleven kern nog? rood = gekwetst keepers: Lieven en Kurt Verdedigers: Roel, Seminck, Dessaer, Van Dender, (Steurs), Spotbeen T., De Schutter middenvelders: Spotbeen N, Aelbrecht, Couli, Van Damme, Franck, Steurs, Podevijn, Lord Aanval: Boto _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Dec 2008, 15:23 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
twee kwaliteitsvolle aanvallers erbij, en als je gespaard blijft van blessures dan kom je al een heel eind ver met deze ploeg. Boto was een verademing voor de andere "spitsen" die ze ons dit jaar al opsolferden, maar strikt genomen is hij geen echte 'killer'. we hebben nu nog een middenveld met creativiteit (couly en ook aelbrecht als hij centraal speelt) en vechters als ne roel en ne steurs, van damme en nielske spotbeen.. die mannen gaan heel anders kunnen voetballen als er voor hen spelers staan die met een flits een doelpunt kunnen maken
volledig akkoord dat het echt een huzarenstukje zal worden, om dat type van spelers in deze periode naar hier te halen. dat ze vooral maar geen financieel onverantwoorde zaken doen, en dat ze niet kijken naar wat een speler ooit in 't verleden deed, maar wat hij nu nog waard is (bij van mieghem was dat alleszins gene vetten), uitgerekend dat laatste maakt het moeilijk om in dat opzicht uw ploeg te gaan versterken, want welke club wil zijn spelers in vorm en onder contract laten gaan? niemand toch? |
| 26 Dec 2008, 15:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hoe zit het eigenlijk met Podevijn ?
Als we die dit seizoen nog gaan terugzien ligt alle prioriteit op aanvallende vesterking hé. Dan moet ge door de terugronde geen middenvelders meer gaan halen om er dan van de zomer terug te laten vertrekken. Dan liever een spit(enduo) die zich al wat vertrouwd kan maken met de ploeg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Dec 2008, 15:40 |
|
| Pagina 62 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 130 Volgende |