|
|
| Pagina 31 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Premier League
Vandaag Boxing Day op de Engelse velden. Op Prime geven ze drie matchen live uit.
Zondag trouwens de clash Newcastle - Liverpool. |
| 26 Dec 2008, 13:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Vandaag Boxing Day op de Engelse velden. Op Prime geven ze drie matchen live uit. Zondag trouwens de clash Newcastle - Liverpool. Hopelijk vandaag nog eens een zege op Anfield (tegen Bolton) na 3 gelijke spelen. En idd zondag Newcastle-LFC. Ik gok op een zuinige zege van LFC ![]() |
| 26 Dec 2008, 13:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jan schreef: Stijn schreef: Vandaag Boxing Day op de Engelse velden. Op Prime geven ze drie matchen live uit. Zondag trouwens de clash Newcastle - Liverpool. Hopelijk vandaag nog eens een zege op Anfield (tegen Bolton) na 3 gelijke spelen. En idd zondag Newcastle-LFC. Ik gok op een zuinige zege van LFC ![]() Ik op één van Newcastle ![]() Sfeer zal er zeker zijn. De supporters van Newcastle willen van de wedstrijd een eerbetoon maken aan Bobby Robson, gelauwerd ex-trainer. Hij is terminaal ziek, en de supporters willen hem laten zien dat ze hem steunen. Moet een kippenvel-moment zijn. |
| 26 Dec 2008, 13:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Jan schreef: Stijn schreef: Vandaag Boxing Day op de Engelse velden. Op Prime geven ze drie matchen live uit. Zondag trouwens de clash Newcastle - Liverpool. Hopelijk vandaag nog eens een zege op Anfield (tegen Bolton) na 3 gelijke spelen. En idd zondag Newcastle-LFC. Ik gok op een zuinige zege van LFC ![]() Ik op één van Newcastle ![]() Sfeer zal er zeker zijn. De supporters van Newcastle willen van de wedstrijd een eerbetoon maken aan Bobby Robson, gelauwerd ex-trainer. Hij is terminaal ziek, en de supporters willen hem laten zien dat ze hem steunen. Moet een kippenvel-moment zijn. Ah, kwist niet dat die terminaal ziek is? |
| 26 Dec 2008, 13:59 |
|
|
Ancien
Ja, reeds verschillende keren kanker vastgesteld, er steeds weer doorgekomen, maar nu ziet het er blijkbaar echt niet goed uit.
|
| 26 Dec 2008, 14:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Stijn schreef: Ja, reeds verschillende keren kanker vastgesteld, er steeds weer doorgekomen, maar nu ziet het er blijkbaar echt niet goed uit. Grote meneer, sir Bobby Robson, niet alleen omwille van zijn resultaten, maar ook als mens. En inmiddels wint Liverpool eens vlot, doet deugd... En de Belgen doen het ook goed op Boxing Day: Man City 5-1 en Everton ook gewonnen (en Felliani weer geel, hij gaat voor een record, denk ik...). |
| 26 Dec 2008, 20:26 |
|
|
Ancien
Newcastle 1-2 verlies.
0-1 van Wigan een prachtige vrije trap. De 0-2 een strafschop waarbij de fout 15 meter buiten het strafschopgebied gebeurde...lijnrechter vlagt, ref laat spelen, in het strafschopgebied gaat de speler neer (ondanks dat er op dat moment nog amper contact was), ref legt de bal op de stip en rood voor Bassong. Iets voor tijd nog 1-2 na een strafschop waar ook al niet veel aan was. In de slotminuut dan nog twee grote kansen voor Duff, maar hij mist beide, en zo eindstand 2-1. Eerlijk gezegd had Newcastle ook niet meer verdiend. Het zal zondag thuis moeten gebeuren, maar dat wordt bijzonder moeilijk. Linksback Enrique is out, rechtsback Beye viel vandaag eveneens uit na een roekeloze tackle van Wigan. Ook Viduka kreeg in de slotfase last en zal zondag normaal niet spelen, al vind ik dat die zijn beste periode al een tijdje achter de rug zijn. Martins, vandaag out, zal hopelijk wel kunnen spelen. |
| 26 Dec 2008, 20:57 |
|
|
Ancien
Stijn schreef: Newcastle 1-2 verlies. 0-1 van Wigan een prachtige vrije trap. De 0-2 een strafschop waarbij de fout 15 meter buiten het strafschopgebied gebeurde...lijnrechter vlagt, ref laat spelen, in het strafschopgebied gaat de speler neer (ondanks dat er op dat moment nog amper contact was), ref legt de bal op de stip en rood voor Bassong. Iets voor tijd nog 1-2 na een strafschop waar ook al niet veel aan was. In de slotminuut dan nog twee grote kansen voor Duff, maar hij mist beide, en zo eindstand 2-1. Eerlijk gezegd had Newcastle ook niet meer verdiend. Het zal zondag thuis moeten gebeuren, maar dat wordt bijzonder moeilijk. Linksback Enrique is out, rechtsback Beye viel vandaag eveneens uit na een roekeloze tackle van Wigan. Ook Viduka kreeg in de slotfase last en zal zondag normaal niet spelen, al vind ik dat die zijn beste periode al een tijdje achter de rug zijn. Martins, vandaag out, zal hopelijk wel kunnen spelen. Kunde gij nog steeds volgen op Prime Stijn? |
| 26 Dec 2008, 20:59 |
|
|
Ancien
Ik had eerst zoals iedereen twee weken gratis. Nadien stopte dat.
Twintig à dertig euro per maand vind ik wat veel voor Prime. Ik kreeg echter enkele weken geleden een schrijven in de bus. Als ge een jaarabonnement neemt op Prime (sport en film) betaal je de eerste drie maand 10 euro per maand en kan je gratis opzeggen. Nadien moet je dan wel de volle prijs betalen. Ze doen dat waarschijnlijk om de mensen goesting te doen krijgen, of in de hoop dat ze het vergeten op te zeggen. Ik heb in elk geval niet getwijfeld : 10 euro is eigenlijk echt geen geld. En vlak voor mijn drie maand zeg ik het op. Zo kan ik toch drie maand Engels voetbal volgen, filmkes kijken, ... Newcastle zelf heb ik vandaag via internet bekeken. Op Prime gaven ze Liverpool - Bolton uit. Via internet ga ik meestal via deze link : http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football |
| 26 Dec 2008, 21:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
http://www.justin.tv/
dan channels kiezen, dan sports... altijd gratis live voetbal (kwaliteit niet altijd wat het moet zijn, maar het is wel GRATIS) ![]() straks trouwens rangers-celtic op meer dan 11 kanalen |
| 27 Dec 2008, 13:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Ik heb gisterenanvond/nacht naar match of the day gekeken op bbc one om toch op de hoogte te zijn.
De sterspelers van man u hebben zich op van hun beste kant laten zien... Eerst Rooney die duidelijke zijn elleboog gebruikt vlak voor de lijnrechter maar die wil het niet zien denk ik... En dan meneer c ronaldo die na trapt na een simpel foutje, ook daar trekt de scheidsrechter geen kaart... Fellaini en kompany die beiden winnen en zo toch alle 2 een goede zaak doen _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Dec 2008, 14:43 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kheb gisteren ook gekeken, wel met een half oog maar ik vond de reactie van Ronaldo wel deels begrijpelijk. Hoe ze diene match na match zwaar aanpakken, ge zou voor minder reageren. Ge moet het natrappen nu ni gaan overdrijven ook e, zo erg wast ni. Uiteindelijk komen ze wel goe weg.
Ik kijk heel weinig nr match of the day ma wa mij wel opvalt is de commentaar. Zo is da een plezier om naar te kijken, met die beleving. Zet daar studio 1 es naast het niveau vant spel is duidelijk besmettelijk ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 27 Dec 2008, 15:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Kheb gisteren ook gekeken, wel met een half oog maar ik vond de reactie van Ronaldo wel deels begrijpelijk. Hoe ze diene match na match zwaar aanpakken, ge zou voor minder reageren. Ge moet het natrappen nu ni gaan overdrijven ook e, zo erg wast ni. Uiteindelijk komen ze wel goe weg. Ik kijk heel weinig nr match of the day ma wa mij wel opvalt is de commentaar. Zo is da een plezier om naar te kijken, met die beleving. Zet daar studio 1 es naast het niveau vant spel is duidelijk besmettelijk ![]() ik kijk altijd naar match of the dat en inderdaad veel meer beleving! Ze verdienen toch genoeg? Als je zegt da jij de gouden bal moet winnen en ook de tweede en derde plaats moet krijgen dan verwachte toch nie da ze op het veld gaan denken, oei meneer 1,2,3 ik laat hem even lopen... Ik zou er ook beenhard op verdedigen... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Dec 2008, 20:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ja maja, natrappen gebeurt overal hé. Ergens is dat wel menselijk als ze u een ganse match onderuit aan't schoppen zijn. Waarschijnlijk zou gij compleet hetzelfde doen
![]() |
| 27 Dec 2008, 22:31 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ronaldo deed het vorige speeldag en deze speeldag dus ook. Tweemaal zag de arbiter niks en ontsnapte hij dus aan rood.
Maar 't is zoals Jeroen zegt, als ze een ganse match uw benen vanonder uw lijf shotten, kan het emmerken al eens overlopen hé. _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Dec 2008, 10:09 |
|
| Pagina 31 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 87 Volgende |