Merci Arnold & Tim - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Merci Arnold & Tim 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Merci Arnold
http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=5503

hij komt er "de moor" en "imagbudu" tegen (Ex EA)

28 Dec 2008, 12:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
we gaan hem nog missen :(

maarjah, das nu eenmaal voetbal zeker? het ga je goed arnold! veel succes :EA:

28 Dec 2008, 15:37
Scholier

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
veel succes nog Arnoldinho !!!!

http://www.flemishreds.be

28 Dec 2008, 17:00
Ancien

Leeftijd: 65
Merci Arnold,
jij hebt de laatst keer ons stadion echt doen ontploffen (met de kampioenengoal tegen Meldert...).
Bonne chance...

28 Dec 2008, 17:47
nieuw in de eerste ploeg

salvador schreef:
Merci Arnold,
jij hebt de laatst keer ons stadion echt doen ontploffen (met de kampioenengoal tegen Meldert...).
Bonne chance...

Inderdaad, laat ons nog eens genieten van dat onvergetelijke moment:
http://nl.youtube.com/watch?v=UFtp531Ly ... annel_page

28 Dec 2008, 21:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Merci arnold en nog veel succes, hoop echt da ge nog veel potten moogt breken!
Eén van de sympatiekste kerels van de laatste jaren verlaat ons, super kerel onzen Arnold...

Nog veel succes! (y)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

28 Dec 2008, 22:05
Duivelke

Hallo Ea supporters,

Ik wil Hoek even voorstellen waar jullie Arnold naar toe gaat, Ik heb hier al veel gelezen over Arnold en vele hele of halve waarheden over Hoek.
Hsv Hoek is een Nederlandse amateurclub die op het hoogste amateurniveau speelt namelijk de hoofdklasse zaterdag, je hebt in Nederland ook nog een amateurtak op zondag het niveau is gelijk, te vergelijken met derde klasse nationaal in België.
Hoek is een klein dorpje op 10 km van het in Belgie bekende Phillipine en 20 km van Hulst en Sluis en Gent, we zijn dus grensbewoners. De voetbalclub Hoek heeft altijd veel Belgische spelers gehad de bekendste zijn Patrick Naudts, Dimitri M'Buyu,Jan Huysegems,Angelo Nijskens, verder heeft Stefan van Dender ook bij ons gespeeld en ik vergeet er zeker nog een heleboel. De meest recente bekende ex Hoekenezen zijn Istvan Bakx (kv kortrijk) en David de Storme (Dender), beide spelers komen nog vaak kijken. Ook is de trainer van dit seizoen een bekende belg Gaby Demanet. De belgische spelers van dit moment zijn Gideon Imagbudu, Stijn Mahieu, Alan Grozdanic, Michael Kone en reserve doelman Robbie de Moor.Ik hoop dat Arnold er bij ons in slaagt om veel doelpunten te scoren want zo'n speler hadden we echt nodig we staan nu vierde maar met een scorende spits hadden we zeker tweede gestaan. Ik las hier ook ergens dat jullie zouden willen komen kijken en wel tegen Ajax, let op dit is Ajax zaterdag amateurs en daar speelt geen een bekende speler in, is geen ajax 2 of jong ajax nee gewoon amateurs daar moet je niet voor komen. Misschien voor jullie leuker om op 10 januari te komen kijken dan speelt hoek een vriendenmatch tegen Westerlo en daar zal Arnold waarschijnelijk debuteren.
Als jullie nog wat willen weten vraag maar, en vertellen jullie nog maar wat over onze nieuwe spits.

29 Dec 2008, 2:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
hsvhoek schreef:
Hallo Ea supporters,

Ik wil Hoek even voorstellen waar jullie Arnold naar toe gaat, Ik heb hier al veel gelezen over Arnold en vele hele of halve waarheden over Hoek.
Hsv Hoek is een Nederlandse amateurclub die op het hoogste amateurniveau speelt namelijk de hoofdklasse zaterdag, je hebt in Nederland ook nog een amateurtak op zondag het niveau is gelijk, te vergelijken met derde klasse nationaal in België.
Hoek is een klein dorpje op 10 km van het in Belgie bekende Phillipine en 20 km van Hulst en Sluis en Gent, we zijn dus grensbewoners. De voetbalclub Hoek heeft altijd veel Belgische spelers gehad de bekendste zijn Patrick Naudts, Dimitri M'Buyu,Jan Huysegems,Angelo Nijskens, verder heeft Stefan van Dender ook bij ons gespeeld en ik vergeet er zeker nog een heleboel. De meest recente bekende ex Hoekenezen zijn Istvan Bakx (kv kortrijk) en David de Storme (Dender), beide spelers komen nog vaak kijken. Ook is de trainer van dit seizoen een bekende belg Gaby Demanet. De belgische spelers van dit moment zijn Gideon Imagbudu, Stijn Mahieu, Alan Grozdanic, Michael Kone en reserve doelman Robbie de Moor.Ik hoop dat Arnold er bij ons in slaagt om veel doelpunten te scoren want zo'n speler hadden we echt nodig we staan nu vierde maar met een scorende spits hadden we zeker tweede gestaan. Ik las hier ook ergens dat jullie zouden willen komen kijken en wel tegen Ajax, let op dit is Ajax zaterdag amateurs en daar speelt geen een bekende speler in, is geen ajax 2 of jong ajax nee gewoon amateurs daar moet je niet voor komen. Misschien voor jullie leuker om op 10 januari te komen kijken dan speelt hoek een vriendenmatch tegen Westerlo en daar zal Arnold waarschijnelijk debuteren.Als jullie nog wat willen weten vraag maar, en vertellen jullie nog maar wat over onze nieuwe spits.

Op 10 januari is er de uitwedstrijd op URS Centre om 20.00 :wadde:
Tof dat ons forum reeds in Nederland gekend is :worship:

29 Dec 2008, 2:23
forumlegende

Leeftijd: 43
Onderkroiper schreef:
hsvhoek schreef:
Hallo Ea supporters,

Hoek is een klein dorpje op 10 km van het in Belgie bekende Phillipine en 20 km van Hulst en Sluis en Gent, we zijn dus grensbewoners. De voetbalclub Hoek heeft altijd veel Belgische spelers gehad de bekendste zijn Patrick Naudts, Dimitri M'Buyu,Jan Huysegems,Angelo Nijskens, verder heeft Stefan van Dender ook bij ons gespeeld en ik vergeet er zeker nog een heleboel. De meest recente bekende ex Hoekenezen zijn Istvan Bakx (kv kortrijk) en David de Storme (Dender), beide spelers komen nog vaak kijken. Ook is de trainer van dit seizoen een bekende belg Gaby Demanet. De belgische spelers van dit moment zijn Gideon Imagbudu, Stijn Mahieu, Alan Grozdanic, Michael Kone en reserve doelman Robbie de Moor.Ik hoop dat Arnold er bij ons in slaagt om veel doelpunten te scoren want zo'n speler hadden we echt nodig we staan nu vierde maar met een scorende spits hadden we zeker tweede gestaan. Ik las hier ook ergens dat jullie zouden willen komen kijken en wel tegen Ajax, let op dit is Ajax zaterdag amateurs en daar speelt geen een bekende speler in, is geen ajax 2 of jong ajax nee gewoon amateurs daar moet je niet voor komen. Misschien voor jullie leuker om op 10 januari te komen kijken dan speelt hoek een vriendenmatch tegen Westerlo en daar zal Arnold waarschijnelijk debuteren.Als jullie nog wat willen weten vraag maar, en vertellen jullie nog maar wat over onze nieuwe spits.

Op 10 januari is er de uitwedstrijd op URS Centre om 20.00 :wadde:
Tof dat ons forum reeds in Nederland gekend is :worship:

10 januari zal inderdaad niet lukken aangezien wij dan op Centre spelen, zoals onderkroiper hier al zegt. Maar zou Arnold op 6 januari al niet debuteren tegen Terneuzen? Voorts is er ook op 13 januari een oefenwedstrijd tegen Eeklo.
Da zijn natuurlijk maar oefenwedstrijden, misschien is het interessanter om eens naar Hoek af te zakken bij een competitiematch. Ik ben in elk geval van plan om Arnold via de website van Hoek wa te volgen en die supporter van Hoek is misschien wel bereid om hier af en toe eens verslag uit te brengen? Zoals die van AGOVV doen over Dries Mertens.

29 Dec 2008, 8:21
toevallige voorbijganger

Ze zijn er in geslaagd om ook Arnold te verpatsen.
De laatste van de goei overgebleven spelers van onze kampioenenploeg, op uitzondering van Michael en Jens .
Proficiat bestuur.

29 Dec 2008, 8:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
hsvhoek schreef:
Als jullie nog wat willen weten vraag maar, en vertellen jullie nog maar wat over onze nieuwe spits.

Als jullie trainer vertrouwen geeft aan Arnold, bij ons ook wel Arnoldinho genoemd, gaan jullie er veel plezier aan beleven. Arnold scoort niet alleen heel regelmatig, hij laat ook veel scoren omdat hij constant 2 of 3 verdedigers aan de praat houdt. Ik had hem liever nog bij ons gezien, maar nu wens ik hem het beste bij jullie en hoop dat jullie er veel plezier aan beleven.

Ik wil hem in elk geval volgen via jullie website en het zou leuk zijn mocht jij ons hier af en toe ook op de hoogte houden over de prestaties van Arnold.

Wat die match tegen Ajax betreft: die is denk ik niet gekozen voor de naam, enkel omdat Eendracht Aalst dat weekend geen match heeft.

K weet niet of je het wist, maar ook Imagbudu en De Moor zijn ex-spelers van ons. Hoe doen zij het bij jullie?

29 Dec 2008, 11:10
nieuw in de eerste ploeg

1dr8 schreef:
De laatste van de goei overgebleven spelers van onze kampioenenploeg, op uitzondering van Michael en Jens .
Proficiat bestuur.

Als ik een goed vestaander ben hebben enkel Ewen, Thomas, Davy en Arnold ervoor gezorgd dat wij kampioen werden (Jens en Mich daar gelaten)? :wadde:
Toch even benadrukken: als je kampioen speelt doe je dat PER DEFENITIE met een goeie spelerskern én het nodige -zelf afgedwongen- geluk. Anders sta je na 30 wedstrijden niet als eerste gerangschikt.

Ieder het recht om te zeggen wat hij wil natuurlijk 1dr8ter, maar zelf vind ik uw opmerking redelijk goedkoop. Wat natuurlijk ook niet slecht is in tijden van financiële crisis :D .

29 Dec 2008, 12:35
Freak

Leeftijd: 35
luque schreef:
1dr8 schreef:
Proficiat bestuur.

Als ik een goed vestaander ben hebben enkel Ewen, Thomas, Davy en Arnold ervoor gezorgd dat wij kampioen werden (Jens en Mich daar gelaten)? :wadde:
Toch even benadrukken: als je kampioen speelt doe je dat PER DEFENITIE met een goeie spelerskern én het nodige -zelf afgedwongen- geluk. Anders sta je na 30 wedstrijden niet als eerste gerangschikt.
Ieder het recht om te zeggen wat hij wil natuurlijk 1dr8ter, maar zelf vind ik uw opmerking redelijk goedkoop. Wat natuurlijk ook niet slecht is in tijden van financiële crisis :D .

Van die spelerskern schieten er dan ook maar 3meer over é:jens,michael,tim en dus zijn er een heel pak moeten vertrekken en daar heeft 1dra8ter dus zijn punt.

29 Dec 2008, 13:00
Duivelke

Hallo,

even wat vragen beantwoorden.
Arnold zal inderdaad 6 januari al kunnen debuteren tegen Terneuzen, maar dat gaat geen echte wedstrijd worden denk ik, Terneuzen speelt 3 klassen lager en meestal is het een beetje burenruzie maar geen echt voetbal, en als het weer zo blijft zal het wel niet doorgaan, of misschien wordt er op het sportpark van Puyenbroek in Wachtebeke gespeeld op kunstgras.Misschien dan op 13-01 tegen Eeklo dan gaan er ook wel wat suporters uit het Meetjesland zijn maar echt ambiance is er natuurlijk alleen in de competitiewedstrijden. Jammer genoeg hebben we de mooiste al gehad zoals tegen Spakenburg en IJsselmeervogels, dit zijn de twee beste ploegen van het amateurvoetbal in Nederland maar daar moeten we nog naar toe en dat is wel een beetje ver vanaf jullie.

Het is mij inderdaad bekend dat zowel Robbie als Gideon bij jullie hebben gespeeld, Robbie was in zijn eerste seizoen de vaste doelman en heeft toen erg goed gespeeld, maar hij heeft pech gehad toen er een jonge keeper uit de buurt naar Hoek kwam, dit is een erg talentvolle keeper en Robbie heeft de strijd verloren als eerste keeper, maar hij is erg gemotiveerd en positief in de groep en voor de club dus hij is hier gebleven, zijn vader doet ook wat werk voor de club dus ik denk dat ze het goed naar de zijn hebben.
Gideon is een erg goede speler die ik graag nog wat langer zou willen zien op Hoek maar ik verwacht dat hij gaat stoppen hij heeft dit seizoen steeds wat kleine kwetsuren en kan niet meer vrijuit spelen maar het blijft een belangrijke schakel voor de verdediging naar voren toe. Onze beste man is Stijn Mahieu deze jongen komt van Club Brugge en heeft het daar net niet gered maar is technisch superbegaafd alleen geen snelheid, hij is via Maldegem naar Hoek gekomen en is echt een genot om te zien spelen.
Alan Grozdanic komt van R Antwerp FC (B), KMSK Deinze (B), Dessel Sport (B), VC Willebroek-Meerhof (B) dus die zullen jullie ook wel kennen ook een mooie technische voetballer. Dit seizoen is Michael Koné overgekomen van Anderlecht en hij heeft zich nu in de basis gespeeld, ook deze jongen kan goed voetballen maar is fysiek te klein dat was ook de reden dat hij bij Anderlecht moest vertrekken.

Verder zal ik jullie graag op de hoogte houden van de prestaties van jullie oud spelers in Nederland, en ik hoop dat wij net zo positief over Arnold zullen worden dan julie, hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit.

Verder zag ik nog een reactie dat er iemand blij was dat jullie site en forum in Nederland bekend was geworden, maar onderschat jullie niet hoor jongens Eendracht Aalst heeft in Nederland en zeker in de grensstreek nog altijd een grote naam gebasseerd op het verleden, en ook lionel lord komt bij ons uit de buurt heeft niet voor Hoek gespeeld maar we kennen hem wel en volgens mij hadden jullie in de gouden periode ook 1 of 2 Nederlandse spitsen.

groet uit Hoek.

29 Dec 2008, 13:56
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
fred van der hoorn in de defensie,
edwin van ankeren in de spits

29 Dec 2008, 14:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11