|
|
| Pagina 4 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: oefenwedstrijden
Past maar op, voor ge t weet speelt half ons ploeg bij jullie
![]() |
| 04 Jan 2009, 19:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Net zoals vroeger kopen we de betere spelers van Dender op
![]() |
| 04 Jan 2009, 19:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ik ben content da bloikboar iederién et beginjt te zien da we mé Franck gewoein minder oan voetballen toe kommen as zonder em. Tes mss spoiteg vér de volhardende supporters van em mor tes na al miér as iéne kiér bewezen.
@iendracht 02 : et kan mss zoin da we veel vroagen, mor tes wel de woarhéd. De keepers trekken op niks, en ne spits es gién luxe. Ik zou der zelfs nen trainer oan toevoegen mé toch een betjen voetbalverstand. Vér de rest weer ne sublieme Dessaer, Steurs en Lord (oeik al zoagen der veel da em te lank zoinen bal aaft, em moet em kennen afgeven oeik hein !) Twiejden teim was hoepgevend nor den toekomst, ne Podevoin da hiél goed invalt en ne penalty versiert + een goal mokt. De Flippo die lotj zien da et simpelste et miést efficiënste es en een poar jeugdspelers die invallen die loaten zien dat er toch talent zitj in ons jeugdweirkink. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Jan 2009, 20:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Een gelijkopgaande eerste helft met kansen voor beide ploegen. Franck was iets beter als gewoonlijk (maar nog verre van wat het moet zijn), maar die doet de ploeg precies slechter spelen. De tweede helft was hij eraf en we speelden veel beter. Enkele heel schone combinaties gezien die hoop geven voor de toekomst. Filipovic die zeer sterk speelde. De Groote was minder aanwezig maar die maakt een prachtig eerste doelpunt. Ik vond het trouwens geslaagd om Steurs centraler te laten spelen en Van Dender / Filipovic op de linkerflank. Dat is echt een fantastische flank. Podevijn is ook goed ingevallen, als die fit blijft is dat al een transfer op zichzelf. Twee vragen na de match die ik wegens familieverplichtingen niet kon bijwonen: 1) Liep Degroote op de plaats waar Troch liep of speelt hij meer teruggetrokken? M.a.w. werd dat gat tussen middenveld en aanval voor de eerste keer sinds de eindrondematch op Wezet opgevuld? 2) Als er in de tweede helft een flank Van Dender - Filipovic tussen de lijnen stond, waar liep Lord dan? Zoals in de laatste twee wedstrijden voor de winterstop als verhakkelde spits uitvallend naar links? Dus blijven we bij onze 4-5-1 allez... Deed Copel of Wittesaele mee bij Dender? Wel leuk om horen dat Couly als bankzitter opnieuw laat zien dat het met hem erbij toch beter draait... |
| 04 Jan 2009, 20:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lord speelde inderdaad als spits. Aangezien hij de goals klaar legt voor iedereen maar zelf moeilijk kan afwerken, niet zijn beste plek. De Groote speelde de eerste helft op rechts, maar derna gewisseld met Franck en speelde toen meer centraal.
Franck is gewoon een absolute ramp. Die past niet in de ploeg, niet centraal en zeker niet op de rechterflank. Weg ermee en liever vandaag dan morgen. |
| 04 Jan 2009, 20:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hoelang heeft jens meegedaan??
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Jan 2009, 20:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Lord speelde inderdaad als spits. Aangezien hij de goals klaar legt voor iedereen maar zelf moeilijk kan afwerken, niet zijn beste plek. De Groote speelde de eerste helft op rechts, maar derna gewisseld met Franck en speelde toen meer centraal. Franck is gewoon een absolute ramp. Die past niet in de ploeg, niet centraal en zeker niet op de rechterflank. Weg ermee en liever vandaag dan morgen. M.a.w. dat gat blijft dus als ik tussen de lijnen lees... Waar liep iedereen dan in die tweede helft?? Steurs centraal, Couly centraal, De Groote centraal, Van Damme centraal... Dus waarschijnlijk startopstelling volgende week, de ploeg uit de tweede helft (nog zonder Podevijn) met De Schutter ipv Thomas Spotbeen op de rechtsback? |
| 04 Jan 2009, 20:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
witzwet schreef: Hoelang heeft jens meegedaan?? Een goei 35 menieten schattek. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Jan 2009, 20:22 |
|
|
DT schreef: Jeroen schreef: Lord speelde inderdaad als spits. Aangezien hij de goals klaar legt voor iedereen maar zelf moeilijk kan afwerken, niet zijn beste plek. De Groote speelde de eerste helft op rechts, maar derna gewisseld met Franck en speelde toen meer centraal. Franck is gewoon een absolute ramp. Die past niet in de ploeg, niet centraal en zeker niet op de rechterflank. Weg ermee en liever vandaag dan morgen. M.a.w. dat gat blijft dus als ik tussen de lijnen lees... Waar liep iedereen dan in die tweede helft?? Steurs centraal, Couly centraal, De Groote centraal, Van Damme centraal... Dus waarschijnlijk startopstelling volgende week, de ploeg uit de tweede helft (nog zonder Podevijn) met De Schutter ipv Thomas Spotbeen op de rechtsback? Doarom vroag ik oeik achter ne nieven trainer, ze loeipen gewoein deerién just gellek ne GPS da nen op hol gesloagen sateliet volgt. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Jan 2009, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Het is maar een oefenmatch en we hebben na KVSK geleerd dat we daar niet teveel conclusies mogen aan vasthangen, maar de prestatie was allesinds hoopgevend. Wat me opvalt is dat Ken Van Damme hier nog niet vernoemd is, speelde opnieuw een dijk van een match. Ook Steurs speelde een goede partij centraal. Dan nog Podevijn die na maanden van inactiviteit goed invalt. Verder beide doelmannen die opnieuw zwaar in de fout gaan, al vond ik dat De Veirman aan het groeien was in de match. Deed daar een mooie redding door een kopbal net vanonder de lat te halen, plus een keer 1 tegen 1. Franck jah... daar is al genoeg over geschreven en telkens moeten we hetzelfde concluderen... Als er wordt gezegd heb nog wat geduld met Franck het zal er wel uitkomen, wel dan vind ik dat je ook geduld moet hebben met Van Mieghem, want het komt op hetzelfde neer.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Jan 2009, 20:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vanaf Coulybaly erin kwam tot Jens eropkwam speelden we eigenlijk zonder een echt rechtermiddenveld. Van Damme als meest verdedigende middenvelder en daarvoor De Groote en Coulibaly. Misschien moest De Groote meer op rechts spelen maar die trok naar binnen. Filipovic op Links en Steurs net achter Lord als tweede spits. Dat kwam nu goed uit, maar of je zo gaat winnen op URS ...
Steurs blijft echter match na match verbazen |
| 04 Jan 2009, 20:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dirk schreef: DT schreef: Jeroen schreef: Lord speelde inderdaad als spits. Aangezien hij de goals klaar legt voor iedereen maar zelf moeilijk kan afwerken, niet zijn beste plek. De Groote speelde de eerste helft op rechts, maar derna gewisseld met Franck en speelde toen meer centraal. Franck is gewoon een absolute ramp. Die past niet in de ploeg, niet centraal en zeker niet op de rechterflank. Weg ermee en liever vandaag dan morgen. M.a.w. dat gat blijft dus als ik tussen de lijnen lees... Waar liep iedereen dan in die tweede helft?? Steurs centraal, Couly centraal, De Groote centraal, Van Damme centraal... Dus waarschijnlijk startopstelling volgende week, de ploeg uit de tweede helft (nog zonder Podevijn) met De Schutter ipv Thomas Spotbeen op de rechtsback? Doarom vroag ik oeik achter ne nieven trainer, ze loeipen gewoein deerién just gellek ne GPS da nen op hol gesloagen sateliet volgt. Ik vind Dillen ook niks speciaal, maar op dit moment nog is van trainer veranderen lijkt mij ook geen goed gedacht. Dat ze de komende maanden hun werk doen en voor de nodige posities scouten. Eventueel in samenspraak met een nieuwe trainer die deze zomer kan overnemen, want met die Dillen geraak je nooit hogerop op lange termijn. |
| 04 Jan 2009, 20:29 |
|
|
Ik vroag mé al een toiken af worrom da Limpens moest goan as ge toch niks verandert oan den tactiek as nieven trainer ? Gewoein zitten schoiven mé spelers en, boiten ién match, niks veranderen oan den tactiek.
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Jan 2009, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
piewieback schreef: Amaai we vragen veel he, een doelman die een bal kan pakken. We durven dit jaar nogal he. Wat hebt ge nu aan een degelijke ploeg met een sluitstuk dat er eigenlijk geen is ? Indien het bestuur nog iets wil maken van het jaar, dan hebben we een doelman en een spits nodig. Zoniet wordt een het verloren jaar. Ge hoeft zo cynisch niet te doen ... Dat het zootje ongeregeld van voor de winterstop meer dan twee versterkingen nodig heeft om een hoofdrol te gaan spelen, was mij wel al langer duidelijk. Dat daar onder andere een goeie keeper en een extra spits bij hoort, was mij ook wel duidelijk. Wat mij echter stoort, is dat er hier zovelen van uit gaan dat daar financieel allemaal maar ruimte moet zijn. Als ge nu dat soort spelers nog moet aantrekken, die U vanaf speeldag 1 na de winterstop daadwerkelijk versterken (à la Filipovic en De Groote), dan zal dat veel geld kosten (of denkt er hier iemand dat die voor een appel en een ei komen?). Het risico dat ze voor een goedkopere prijs nog maar eens drie halve aantrekken (er zijn er dit jaar al genoeg gepasseerd dit jaar: die Rus wiens naam ik al lang vergeten ben, Bousoufa, Van Mieghem, Kabongo ...) die dan hoe dan ook weer geld kosten, is wel bijzonder groot, want op dat vlak heeft het bestuur zijn diploma voor de winterstop wel al afgelegd. Versta mij niet verkeerd, ik ben blij met De Groote en Filipovic, zodat de ploeg zeker niet opnieuw in de problemen komt na de winterstop. Maar, de kans dat dit een verloren seizoen wordt, is, gezien het klassement en gezien het feit dat de ploeg dit jaar al 35 keer door elkaar is gegooid en er eigenlijk weinig basis is om van te vertrekken, sowieso echter wel bijzonder groot, of ge nu nog eens drie transfers doet of niet. Er zijn er hier precies nog veel die zich daar nog geen gedacht van gemaakt hebben. Dat ze maar liever naar volgend jaar toe werken: eerst zien dat ze er nog een paar kwijt geraken waar ze niks meer kunnen mee doen (zoals De Veirman, wiens contract toch afloopt na dit seizoen ...), dan de gepaste versterkingen aantrekken en in de voorbereiding van volgend seizoen een ploeg in elkaar boksen die er staat vanaf speeldag 1. Liever dat dan nu nog een paar halve versterkingen (bv. "goeie" spelers uit het buitenland, die U alleen al door allerlei reglementen stukken van mensen kosten, of spelers die in hogere reeksen geen plaats meer vinden, maar wel nog dergelijke contracten gewoon zijn ...), op het einde van dit seizoen toch met uwe kop tegen de muur lopen en dan tegen het moment dat de transfers voor het volgende seizoen moeten gedaan worden, geen nagel meer hebben om aan uw gat te krabben ... Als er in Aalst ergens een mecenas opduikt, die werkelijk over de middelen beschikt om ons nu nog twee goeie spitsen én een goeie keeper kan brengen, mag hij altijd komen. Maar anders, neen, dank U, laat dan maar diegenen spelen die er zijn. We zullen dan wel rap zien wie we volgend jaar nog kunnen gebruiken ... |
| 04 Jan 2009, 20:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Wat ik niet begrijp is dat de match tegen Boussu ge nooit verliest indien Coulibaly 90 min blijft staan als spelverdeler.Oké t' was maar een vriendenmatch maar waarom Kevin Franck terug de voorkeur kreeg op Coulibaly om in de basis te starten is mij een raadsel.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 04 Jan 2009, 21:04 |
|
| Pagina 4 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 13 Volgende |