|
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: oefenwedstrijden
De_steve schreef: Jeroen schreef: Voor Van Mieghem mag men wel streng zijn, een De Veirman niet... ? Hij doet twee goede reddingen, maar heb je die twee terugspeelballen gezien ? Als ze een beetje doorjagen is dat twee keer goal. Niet goed genoeg dus naar mijn mening. Groot gelijk En vergeet ni dat de keeper de balangrijkste positie op het veld is he Idd want als diene een fout maakt kunt ge hem met de grond gelijk maken. Makkelijk hé? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 04 Jan 2009, 21:39 |
|
|
Freak
wat moet onze ambitie dan zijn voor de terugronde?meeloper?of spelen we nog voor iets?meeloper?of eindronde?natte droom?we moeten er voor gaan.
|
| 04 Jan 2009, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
s@té schreef: Jeroen schreef: Voor Van Mieghem mag men wel streng zijn, een De Veirman niet... ? Hij doet twee goede reddingen, maar heb je die twee terugspeelballen gezien ? Als ze een beetje doorjagen is dat twee keer goal. Niet goed genoeg dus naar mijn mening. Volledig akkoord. Persoonlijke vetes achterwege laten zou in u geval ook nie slecht zijn. Met veel van uw analyses kan ik het eens zijn, maar over de keeperskwestie, die er eigenlijk gene hoeft te zijn, kunt gij niet meer objectief denken. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 04 Jan 2009, 21:42 |
|
|
waly 2 schreef: wat moet onze ambitie dan zijn voor de terugronde?meeloper?of spelen we nog voor iets?meeloper?of eindronde?natte droom?we moeten er voor gaan. Die derde periode lijkt me wel haalbaar. Maar dan moet er in de eerste plaats een spits bij, liefst 2. Daar ligt het pijnpunt. Ben ervan overtuigd dat we van die terugronde, met de huidige kern + spits, nog iets moois kunnen maken. Ge moogt gij de titel nog als ambitie hebben, er bestaat ook nog iets als realistisch. Daar zit ge idd in droompositie ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 04 Jan 2009, 21:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
BVW schreef: s@té schreef: Jeroen schreef: Voor Van Mieghem mag men wel streng zijn, een De Veirman niet... ? Hij doet twee goede reddingen, maar heb je die twee terugspeelballen gezien ? Als ze een beetje doorjagen is dat twee keer goal. Niet goed genoeg dus naar mijn mening. Volledig akkoord. Persoonlijke vetes achterwege laten zou in u geval ook nie slecht zijn. Met veel van uw analyses kan ik het eens zijn, maar over de keeperskwestie, die er eigenlijk gene hoeft te zijn, kunt gij niet meer objectief denken. Als dat al geen kwestie meer is?! Kijk, sinds LDV hier is aangekomen is het nooit stil geweest rond zijn persoontje, zelfs na wedstrijden waarin hem niets kon worden aangewreven, en dat is meer dan een veeg teken... |
| 04 Jan 2009, 21:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Waarom moeten we persé met die twee het seizoen uitdoen ? Dat ze dan maar hun geld sparen voor volgend jaar, want met deze keepers pak je geen prijzen. ik zeg niet dat dat moet. Ik zeg dat het er zo naar uitziet. Dat is een keuze die de club blijkbaar maakt. Volgens mij op zich niet zo een slechte, maar dat is elk zijn mening. Ik heb liever een echt goeie spits, en de huidige doelmannen, dan een spits 'zus en zo' en ne nieuwe keeper, waarmee ge het ook moet afwachten. Als ge ziet naar de laatste keepers die bij Aalst in doel hebben gestaan : ze hebben allemaal stuk voor stuk hetzelfde probleem : Vandenabeele, Sulmon, Verbist, ... |
| 04 Jan 2009, 21:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: wat moet onze ambitie dan zijn voor de terugronde?meeloper?of spelen we nog voor iets?meeloper?of eindronde?natte droom?we moeten er voor gaan. Waar we voor moeten spelen: gewoon zien dat we erin blijven en indien mogelijk op het einde al wat experimenteren naar volgend seizoen toe... Zonder de "rotte appelen" zoals ze hier door sommigen genoemd werden, hebben we beterschap gezien op het veld in die twee thuismatchen maar op het conto staat wel maar een schamele 1 op 6 hé... Bekijk uw eerste 4 matchen van de terugronde - uit op URS, thuis tegen Wetteren, uit op WS Woluwe en thuis tegen Woluwe-Zaventem - 4 aartsmoeilijke wedstrijden en dan zal je zien waar we staan. Haal je bijvoorbeeld geen punten buitenshuis, then you are in deep shit... Realistisch blijven ook na winst tegen een eersteklasser - ook KVSK United werd naar huis gespeeld remember... we hebben het vervolg gezien... Ik heb er vertrouwen in, maar het is wel aan de spelers en de technische staff om het op het veld te bewijzen en niet aan ons... Een herhaling van het scenario van drie jaar terug zou immers wel eens nefast kunnen zijn voor onze prachtige club... |
| 04 Jan 2009, 21:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
BVW schreef: Zelfde liedje met Franck. Voor mij krijgt iedereen carte blache vanaf tnieuwjaar. Je ziet duidelijk dat de rotte appels verdwenen zijn. Geef deze groep een kans, en ik zie ons een meer dan degelijke terugronde spelen. Wie weet hangt er zelfs nog een eindronde in de lucht. Wie denkt dat door nog meer ingrepen die titel nog binnen bereik komt, raad ik aan stilaan die natte doom achterwege te laten. Die is al langer verspeeld! Een klein beetje steun, meer vragen die mannen ook niet! Sorry, maar ik kan er echt niet bij waarom Van Mieghem een rotte appel is en De Veirman of Franck niet (voor mij zijn geen van de drie "rotte appels btw). Ze presteren gewoon alle drie slecht, en zijn volgens mij te zwak om kampioen mee te spelen. Ander en beter dus ... ![]() |
| 04 Jan 2009, 21:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
BVW schreef: Persoonlijke vetes achterwege laten zou in u geval ook nie slecht zijn. Met veel van uw analyses kan ik het eens zijn, maar over de keeperskwestie, die er eigenlijk gene hoeft te zijn, kunt gij niet meer objectief denken. Een keeperskwestie die er geen hoeft te zijn? Vorig jaar koste hij ons al punten, dit jaar terug en het is geen kwestie. Andere mensen zijn het anders wel eens met mij. Elk zijn eigen mening, als jij denkt dat ik niet meer objectief kan denken, moet je je hoofd maar verder in de reet van De Veirman steken. Laatst gewijzigd door Gilles op 04 Jan 2009, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Jan 2009, 21:57 |
|
|
Jeroen schreef: Sorry, maar ik kan er echt niet bij waarom Van Mieghem een rotte appel is en De Veirman of Franck niet (voor mij zijn geen van de drie "rotte appels btw). Ze presteren gewoon alle drie slecht, en zijn volgens mij te zwak om kampioen mee te spelen. Ander en beter dus ... ![]() Voila, dat is wat ik ook zeg, maar dan kan je niet meer objectief denken. ![]() |
| 04 Jan 2009, 21:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: BVW schreef: Zelfde liedje met Franck. Voor mij krijgt iedereen carte blache vanaf tnieuwjaar. Je ziet duidelijk dat de rotte appels verdwenen zijn. Geef deze groep een kans, en ik zie ons een meer dan degelijke terugronde spelen. Wie weet hangt er zelfs nog een eindronde in de lucht. Wie denkt dat door nog meer ingrepen die titel nog binnen bereik komt, raad ik aan stilaan die natte doom achterwege te laten. Die is al langer verspeeld! Een klein beetje steun, meer vragen die mannen ook niet! Sorry, maar ik kan er echt niet bij waarom Van Mieghem een rotte appel is en De Veirman of Franck niet (voor mij zijn geen van de drie "rotte appels btw). Ze presteren gewoon alle drie slecht, en zijn volgens mij te zwak om kampioen mee te spelen. Ander en beter dus ... ![]() Daar kan ik je alleen maar gelijk ingeven.Soms lees je hier van mieghem mag hier nooit meer op ons plein staan en iets verder krijgt frank nog alle krediet, sorry maar ze zijn alle 2 even slecht.En over de veirman , iedereen ziet het behalve nog e stuk of 10 ![]() |
| 04 Jan 2009, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Persoonlijke vete's mogen niet meespelen in de beoordeling van spelers, maar dat geldt ook voor persoonlijke vriendschappen eh BVW. En zeggen dat er geen keeperskwestie is of hoeft te zijn is ook een brug te ver. Ik denk dat s@té zijn mening dezelfde zou zijn moest die vete er niet zijn. Net zoals hij dit al zei voor die vete (zijn mening was trouwens het onstaan van gans die ruzie).
Toch moet ik u volgen in het feit dat we de keepers beter steunen aangezien we blijkbaar toch doorgaan met onze keepers tot het einde van het seizoen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Jan 2009, 22:04 |
|
|
Titus schreef: Persoonlijke vete's mogen niet meespelen in de beoordeling van spelen, maar dat geldt ook voor persoonlijke vriendschappen eh BVW. En zeggen dat er geen keeperskwestie is of hoeft te zijn is ook een brug te ver. Ik denk dat s@té zijn mening dezelfde zou zijn moest die vete er niet zijn. Net zoals hij dit al zei voor die vete (zijn mening was trouwens het onstaan van gans die ruzie). Voila. Let vooral op hetgene tussen haakjes. |
| 04 Jan 2009, 22:06 |
|
|
Titus schreef: Persoonlijke vete's mogen niet meespelen in de beoordeling van spelers, maar dat geldt ook voor persoonlijke vriendschappen eh BVW. Ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen mening te ventileren. Dit alles is mijn mening, niet die van een andere. Elk zijn mening, ik de mijne, daarvoor dient toch een forum? Ik stel me alleen de vraag bij sommigen die hier vroeger moord en brand schreeuwden dat een eigen speler uitfluiten niet kon, dat wij, eendrachtige supporters, er waren om onze mannen te steunen! Allemaal goed en wel, maar diezelfden staan nu op de eerste rij om te gaan kraken. Tjah... 't kan verkeren zeker... Mij persoonlijk raakt het niet zenne, ik zou alleen momenteel geen speler van EA willen zijn. Thats it! Op Aalst maakt men u als speler, of kraakt men u. Helaas. Maar daarmee koopt ge dit seizoen de titel niet meer hoor! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 04 Jan 2009, 22:20 |
|
|
BVW schreef: Ik stel me alleen de vraag bij sommigen die hier vroeger moord en brand schreeuwden dat een eigen speler uitfluiten niet kon, dat wij, eendrachtige supporters, er waren om onze mannen te steunen! Allemaal goed en wel, maar diezelfden staan nu op de eerste rij om te gaan kraken. Tjah... 't kan verkeren zeker... Ik neem dat dit over mij gaat, dat ga ik meteen is counteren zie: ik heb dat nooit gezegd. En ik kraak De Veirman al lang. Waarom? Omdat hij simpelweg niet goed genoeg is. Als anderen dat zeggen is er geen kritiek, als ik het zeg ben ik verwikkeld in een vete. De meeste mensen hebben het door, nu de enkelen nog en we gaan er misschien komen. |
| 04 Jan 2009, 22:23 |
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |