|
|
| Pagina 306 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 304 305 306 307 308 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: de Dendertopic
nonkel marcel schreef: Bestuursleden, er zijn er zoveel en den enen weet er nog minder van dan den anderen. Maar dat er geen overschot is, zal ik niet ontkennen. Vooral het stadion hangt als een blok aan ons been en daarvoor mogen we de gemeente bedanken. Voor de rest jaag ik me er hoegenaamd niet meer in op, ik heb geen glazen bol nodig om te weten hoe dit seizoen gaat aflopen. Voila, 't is dat. Dat Dender in de problemen komt als ze zakken, kan ik geloven. Maar dat ze zullen zakken is nog lang niet zeker. Roeselare, Tubeke, Bergen e.a. zijn er ook nog hé. |
| 04 Jan 2009, 22:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
eendracht4ever schreef: de gemeente bedanken? Ze gingen de fuifzaal onder de tribune financieren maar op het einde van de rit trekken ze hunne staart in. En de gemeentetaks in Denderleeuw is de hoogste van de hele streek, dus de inwoners(waaronder ik) betalen dienen brol mee af terwijl ik iendrachter ben. Dringend verhuizen dan, niemand verplicht je om in DDL te blijven wonen. Ik betaal ook mee voor al die "nieuwe Belgen", 'k vraag daar ook niet om. Maw, de gemeente heeft ons goed liggen. En wat onze bestuurszaken betreft, probleem is dat er géén enen kan zwijgen (maar verder financieel ook niet of nauwelijks inbreng heeft). |
| 04 Jan 2009, 22:07 |
|
|
Freak
nonkel marcel is een racist?
![]() |
| 04 Jan 2009, 22:11 |
|
|
Reserve
de kans dat ze zakken is toch vrij groot. De laatste 3 gaan rechtstreeks naar 2de en de 4de laatste moet de eindronde winnen om erin te blijven. Tis toch zo e? ik weet het ni precies hoe die comptetiehervorming loopt
|
| 04 Jan 2009, 22:13 |
|
|
Nationale Ploeg
eendracht4ever schreef: de kans dat ze zakken is toch vrij groot. De laatste 3 gaan rechtstreeks naar 2de en de 4de laatste moet de eindronde winnen om erin te blijven. Tis toch zo e? ik weet het ni precies hoe die comptetiehervorming loopt De laatste 2 rechtstreeks en de 2 daarboven eindronde dacht ik? Zodat er zeker 3 mogelijk 4 eersteklassers zakken. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Jan 2009, 22:21 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 46 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
wat een matchke toch weeral allemaal losmaakt é gasten
![]() _________________ fcv dender for ever |
| 04 Jan 2009, 22:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: eendracht4ever schreef: de kans dat ze zakken is toch vrij groot. De laatste 3 gaan rechtstreeks naar 2de en de 4de laatste moet de eindronde winnen om erin te blijven. Tis toch zo e? ik weet het ni precies hoe die comptetiehervorming loopt De laatste 2 rechtstreeks en de 2 daarboven eindronde dacht ik? Zodat er zeker 3 mogelijk 4 eersteklassers zakken. Idd,zo zit het in elkaar. |
| 04 Jan 2009, 22:43 |
|
|
Nationale Ploeg
denderfan1 schreef: wat een matchke toch weeral allemaal losmaakt é gasten ![]() Ik denk niet dat iemand hier staat te vieren om dat we een oefenmatch hebben gewonnen hoor, ook al is dat tegen dender. Ik heb alleen geantwoord op een vraag en de discussie ging hier over eventueele geldproblemen bij dender. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Jan 2009, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Toch even een ex Dender speler citeren ; "leuk om weer voor een club te spelen waar een beetje sfeer is"
Sorry, kon het niet laten ![]() |
| 04 Jan 2009, 23:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Filipoooovic ?
![]() |
| 04 Jan 2009, 23:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
AlostanA schreef: Toch even een ex Dender speler citeren ; "leuk om weer voor een club te spelen waar een beetje sfeer is" Sorry, kon het niet laten ![]() Hij zal het waarschijnlijk ook leuk vinden om weer voor een club te spelen waar hij enigszins meekan. Enfin, geen slecht woord over Flipo en Degroote. |
| 04 Jan 2009, 23:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: AlostanA schreef: Toch even een ex Dender speler citeren ; "leuk om weer voor een club te spelen waar een beetje sfeer is" Sorry, kon het niet laten ![]() Hij zal het waarschijnlijk ook leuk vinden om weer voor een club te spelen waar hij enigszins meekan. Enfin, geen slecht woord over Flipo en Degroote. Als ik de krabbers die bij jullie vandaag op het plein heb zien spelen denk ik dat jullie hem ook nog konden gebruiken. Of is die Siebe Blondelle zo een wonder op de linksback ? |
| 04 Jan 2009, 23:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
nonkel marcel schreef: AlostanA schreef: Toch even een ex Dender speler citeren ; "leuk om weer voor een club te spelen waar een beetje sfeer is" Sorry, kon het niet laten ![]() Hij zal het waarschijnlijk ook leuk vinden om weer voor een club te spelen waar hij enigszins meekan. Enfin, geen slecht woord over Flipo en Degroote. Eeuuh bedoelde daarme da flippo ni meer meekan met dender ? De 2den helft gezien vandaag? Flippo was wel een van de beste vant veld_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 04 Jan 2009, 23:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
In eerste nationale spelen ze wel iets hoger niveau dan een oefenmatch tussen een eersteklasser en een derdeklasser, die dan nog een verplicht nummer is.
|
| 04 Jan 2009, 23:44 |
|
|
Jeroen schreef: nonkel marcel schreef: AlostanA schreef: Toch even een ex Dender speler citeren ; "leuk om weer voor een club te spelen waar een beetje sfeer is" Sorry, kon het niet laten ![]() Hij zal het waarschijnlijk ook leuk vinden om weer voor een club te spelen waar hij enigszins meekan. Enfin, geen slecht woord over Flipo en Degroote. Als ik de krabbers die bij jullie vandaag op het plein heb zien spelen denk ik dat jullie hem ook nog konden gebruiken. Of is die Siebe Blondelle zo een wonder op de linksback ? Tja jongen, ik heb de ploegopstelling daarnet gezien (ge dacht toch niet dat ik mijn tijd zou verspillen aan dat oefenmatchke), das een veredelde reserveploeg gekruid met een paar illustere testers. Dat er daar nen hoop krabbers tussen zitten, zal ik niet ontkennen. Filipovic is goed voor 3de, in eerste waren de offdays niet meer op één hand te tellen. |
| 04 Jan 2009, 23:46 |
|
| Pagina 306 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 304 305 306 307 308 … 711 Volgende |