Transfers 2008 - 2009 - Pagina 92 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Smetje schreef:
Als Troch wil komen en hij is haalbaar, moeten ze zeker niet twijfelen. Als er dan middenvelders teveel zijn, kunnen ze ook nog Franck proberen verkopen. Zondag is nogmaals gebleken dat het beter gaat zonder Franck dan met.

Idd, het zou logisch zijn als hij zaterdag op de bank start.

06 Jan 2009, 23:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Franck weg, Troch in de plaats ! En Wittesaele voor in de spits. Dan hebben ze in één klap al hun blunders van dit jaar goedgemaakt en hebben we een ploeg Eendracht-waardig !

07 Jan 2009, 0:18
Ancien

Leeftijd: 46
s@té schreef:
We hebben natuurlijk al enorm veel middenvelders e, je moet ze kunnen blijven betalen. Al mag Troch van mij altijd terugkomen. :EA:

Veel middenvelders? Ja - maar wel allemaal verdedigende - Thomas zou de enige aanvallende zijn...

Wij kunnen ook een ruil voorstellen aan Roeselare hé: Van Mieghem + X = Troch... Op papier is Van Mieghem de grootste naam die Roeselare zou hebben binnengehaald dan en zijn wij meteen ook van een zwaar contract af...

Als Troch zou terugkomen, pak ik me levenslang een abonnement op den Iendracht!

07 Jan 2009, 0:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Jeroen schreef:
Franck weg, Troch in de plaats ! En Wittesaele voor in de spits. Dan hebben ze in één klap al hun blunders van dit jaar goedgemaakt en hebben we een ploeg Eendracht-waardig !

da kunt ge op voorhand ni zeggen e, er bestaat nog zoiets als: complementair zijn...

waarmee ik niet wil zeggen dat ik troch ni zou willen zien terug komen ;) maar, kvraag me toch af, als er begin december werd gezegt (nuja da ik heb gehoord) da troch onhaalbaar is, da het nu inneens wel zou lukken :wadde:

tenzij roeselare em verniet wilt wegdoen, en thomas terug zijn voetbal en werk wilt combineren? of zou thomas, nu arnold weg is, als enige een profcontract krijgen??

veel vragen, maar geen antwoord :whistle:

07 Jan 2009, 0:37
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Jeroen schreef:

Hoe ga je dan spelen?

----------------------------De Veirman------------------------
-De Schutter---Seminck ----Dessaer----Filipovic-----
---------------Van Damme-------Coulibaly-----------------
--De Groote--------------Troch-------------------Lord------
----------------------------Wittesaele---------------------------
???

Dan heb je nog Lambrecht, N. Spotbeen, T. Spotbeen, Steurs, Van Dender, Boto, Franck, Podevijn,... en ik weet niet wie nog allemaal. Ik zou niet graag den trainer zijn dat dat moet uitleggen...

07 Jan 2009, 0:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Sven KSK Opwijk schreef:
Jeroen schreef:

Hoe ga je dan spelen?

???

Dan heb je nog Lambrecht, N. Spotbeen, T. Spotbeen, Steurs, Van Dender, Boto, Franck, Podevijn,... en ik weet niet wie nog allemaal. Ik zou niet graag den trainer zijn dat dat moet uitleggen...

eigelijk waar wat sven hier zet, bekijk die ploeg is goed!!

en wij staan op een paar punten van degradatie :hmm:

07 Jan 2009, 0:39
Ancien

pattaboem schreef:
Toen wij in vierde klasse kampioen speelden bestond onze ploeg bijna volledig uit tweede en derdeklassers. Dus een en twee klassen verschil. Zo speel je probleemloos kampioen.
Ook andere derdeklassers die kampioen speelden gebruikten materiaal uit eerste. Denk bvb aan KV Mechelen (met een topspits uit eerste ... vb. Patrick Goots)
Het verschil met de andere derdeklasers moet je maken met spelers van hoger niveau.
Ik weet dat het niet eenvoudig is om titularissen uit eerste klasse en goede tweede klassers te vinden aan een betaalbare prijs en die ook nog bereid te vinden om naar hier te komen.
Toch is er op de vrije markt nog aanbod. En onze achterstand om nog mee te dingen naar de promotie is groot.

Maar als je net die positie kan invullen tussen middenveld en aanval, waar we sinds dag 1 van dit seizoen mee sukkelen, wie is er dan beter dan degene die dat gat naliet: juist ja Thomas Troch... En dat gat is wat ons het meeste parten speelt dit seizoen - het feit dat er nooit een bal bij de spitsen geraakt en er vanuit het middenveld nooit iemand dicht tegen de diepe spits in steun komt.

Ik geef het u op een blaadje - je mag ver zoeken in tweede tot en met vierde, maar je gaat geen hangende spits vinden met de vista van een nummer tien en die intelligentie waar te lopen zoals Thomas of die aanvallende middenvelder die er gemiddeld in derde tien per seizoen tegen de touwen knalt, afhankelijk hoe je hem bekijkt... Kan Franck trouwens meteen in de leer gaan ook bij Thomas om te zien hoe je een vrije trap aansnijdt die zowel precies gericht als voldoende kracht en snelheid heeft...

07 Jan 2009, 0:44
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

hansken schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Jeroen schreef:

Hoe ga je dan spelen?

???

Het is meestal een kwestie van klikken op het goeie moment. Steurs en Spotbeen kunnen misschien hele goeie, respectievelijke, links- en rechtsachters zijn maar met De Schutter en Filipovic, die mannen geven meer ervaring en maturiteit aan uw verdediging. Podevijn zou ik, na zijn blessure, niet al te veel laten starten, maar meer beetje bij beetje inbrengen. DIe jongen zijn seizoen is voorbij eer hij op niveau is, enkele uitschieters niet te na gelaten, dus zet je hem best op scherp tegen volgend jaar.

07 Jan 2009, 0:59
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
Jeroen schreef:

Hoe ga je dan spelen?

???

Dat kan allemaal wel goed zijn, maar Franck is geen kloten waard. Troch is zeer aanvallend, dus dan is de buffer "Van Damme - Coulibaly" een heel goed (verdedigend) middenveld: ze zitten niet alleen overal tussen, ze hebben ook voetballend vermogen.

De twee Spotbeenen vallen voor mij te licht uit. Ze hebben wel wat talent maar om op dit moment in een eerste ploeg te staan komen ze nog veel te kort. Als ze Franck van de hand kunnen doen heb je de volgende bank:

Boto, Podevijn, Van Dender, Steurs en Lambrecht voor e 4 plekken op de bank. Dat is toch niet zo onoverkomelijk.

Dan hebben we volgens mij een kern die in staat is toch zéér goede prestaties. Al wat niet presteerde voor nieuwjaar buiten en vervangen door jongens die het wel kunnen.

Dit gezegd zijnde, we moeten in feite niet te veel speculeren op een komst van Troch. Het enige wat daar staat is een dubbelzinnige slotzin. Er moet natuurlijk ook nog geld voorhanden zijn. Als ze er echter in slagen om op één of andere manier al de spelers op de transferlijst ergens te kunnen stallen + Franck, moet er toch wel ruimte zijn voor twee spelers.

Spijtig genoeg gaan we nooit van onzen brol afgeraken en is dit financieel gezien een utopie (denk ik).

07 Jan 2009, 1:02
Ancien

hansken schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Jeroen schreef:

Hoe ga je dan spelen?

???

Mja, maar liever positieve selectieproblemen, dan met evenveel spelers te zitten zoals voor de winterstop waarvan er dan nog een pak, om het zacht uit te drukken, geen meerwaarde betekenden...

En je moet eerlijk zijn: als je Filipovic ging halen, creerde je al extra problemen op links hé want je had al Lord, Van Dender en Steurs - je kan moeilijk zeggen dat met Troch en Wittesaele erbij het probleem op links verergert...

Als trainer moet je gewoon de ballen hebben om de beste ploeg te laten spelen en daar hoort knopen doorhakken bij... Voorlopig kan Dillen nog proberen om alle linksvoetigen in een ploeg te droppen, maar als je eerlijk bent, is dat gewoon om iedereen tevreden proberen te stellen en is die keuze niet gebaseerd in functie van het team. Met die vier linksvoetigen in de ploeg proberen droppen, slachtoffer je Lord - die moet gewoon op linksmidden, maar omdat Dillen ook Filipovic en Van Dender zal willen/moeten opstellen, zal Lionel als spits worden geposteerd. Omdat we nog geen nummer tien hebben, heeft hij dan Steurs daar gemakkelijkheidshalve gezet... Maar in de competitie zou ik beide ingrepen zeker niet doen (Lord verliest een pak van zijn mogelijkheden centraal en Steurs moet nu ook ni het spel gaan maken ook hé).

En een Troch en Wittesaele zijn gewoon toppers op hun positie, dan denk ik ook wel dat degenen die daarvoor zullen moeten wijken dat zullen aanvaarden. Die zullen geen Van Mieghem's uithalen wees gerust... Als je een trainer bent, weet je dat aan boord te leggen. Zelfs al speelt Steurs goed en heeft hij inzet te koop, als je voor de nummer tien in de balans met Troch zou komen te liggen, dan ga ik voor de topkwaliteit hoor...

Een Claessens speelde ook vaak op hetzelfde niveau als een Steurs bijvoorbeeld, maar ik heb die toch niet zo vaak weten opgehemeld worden als Marijn hoor... Ni vergeten dat Marijn misschien een van de meest regelmatige was, in een toch doorslag ploegje voor... ook altijd belangrijk tekeningetje...

07 Jan 2009, 1:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Dat laatste zinnetje van Troch in zijn column is toch een serieuse sollicitatie hoor.

07 Jan 2009, 3:33
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Smetje schreef:
Dat laatste zinnetje van Troch in zijn column is toch een serieuse sollicitatie hoor.

te zien hoe je 't interpreteert

troch die wekelijks wedstrijden kan spelen, en wij die weer beginnen winnen, dat kan perfect samengaan, zonder dat troch bij ons speelt he.
in ieder geval... nen troch in vorm is misschien wel de beste speler van derde klasse (ik ben in ieder geval fan!)

khoop toch één ding... we zijn nu wat versterkt, en voldoende om een betere terugronde te spelen... ik ben van mening dat we voor promotie toch ewa te kort komen, en daarvoor dus misschien ook geen financiele avonturen moeten aangaan. ik zou 't erger vinden dat we nu superversterkt een sterke terugronde spelen, de eindronde net niet halen, en dan op 't einde omwille van financiele redenen uw sterkste spelers moet laten gaan en geen geld meer om transfers te doen:

trouwens, vele andere clubs beginnen momenteel ook aan volgend jaar te denken, en ik wil niet ondankbaar lijken... maar ook op dat vlak hoop ik dat E aalst nog ietwat reserve achter de hand houdt, als er daardoor gene wittesaele of troch kan bijkomen dan is dat maar zo...

07 Jan 2009, 8:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Een sponsor zou Troch willen binnenhalen maar daar willen ze bij het bestuur niets van weten. Dat is wat ik me heb laten wijsmaken.

07 Jan 2009, 9:33
Vaste Waarde

interview filipovic
http://www.tvoost.be/nl/nieuws/2009-01- ... cht-aalst/

07 Jan 2009, 10:36
nieuw in de eerste ploeg

Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
Staat al online op onze site ook!

http://iendracht.be/index.php/eendracht ... deobeelden

Trouwens, alle videobeelden van December zijn ook beschikbaar op de site!
Alle beelden die verschijnen op TV Oost over onzen iendracht zullen ook op deze website verschijnen in de toekomst.

07 Jan 2009, 11:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 90 91 92 93 94 130