|
|
| Pagina 97 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
s@té schreef: Smetje schreef: Bart De Nul, is dat dienen blonden? Die is hier toch al lang en leek me bekwaam. Toch spijtig dat zo iemand dan moet gaan. Inderdaad, dat is die man. Volgens mij rommelt het een beetje op EA. Ik hoop dat het vertrek van De Nul betekent dat Dillen hulptrainer wordt en dat we nen echten trainer krijgen. Maar dat zal wel valse hoop zijn zeker? Of zouden ze met het aantrekken van Filipovic Van Dender hulptrainer maken? Daar was toch al een tijd sprake van dat hij zou stoppen. Ik hoop in elk geval dat hij blijft spelen, want is zeker nog goed genoeg. Laatst gewijzigd door Smetje op 08 Jan 2009, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Jan 2009, 23:49 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Smetje schreef: s@té schreef: eendrachter'80 schreef: Kurt Lambrecht ook weg hopelijk komt er een eerste doelman. Een beetje normaal uiteraard als je geen kansen krijgt. Tegen Dender is net als tegen Turnhout, Waasland, ... gebleken warom hij geen kansen krijgt. Gewoon niet goed genoeg. Zonder terug een polemiek te openen: die jongen heeft nooit een paar matchen mogen spelen enkel as LDV geblesseerd was. Ik zeg niet dat het een topkeeper is, maar enige nuance mag wel. No hard feelings e Smetje. ![]() |
| 08 Jan 2009, 23:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Smetje schreef: Ik hoop dat het vertrek van De Nul betekent dat Dillen hulptrainer wordt en dat we nen echten trainer krijgen. Maar dat zal wel valse hoop zijn zeker? Dat zou wel grappig zijn. ![]() |
| 08 Jan 2009, 23:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Bart De Nul, is dat dienen blonden? Die is hier toch al lang en leek me bekwaam. Toch spijtig dat zo iemand dan moet gaan. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jan 2009, 0:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
De transfer van Wittesaele had wel degelijk kunnen doorgaan maar dan was er heel wat papierwerk aan te pas gekomen en dat zag Mr. Louwagie niet zitten. Ook de manager van Wittesaele was tegen omdat zijn speler in derde klasse te weinig in de picture zou lopen..
Alsof je op de bank bij Dender dan wel opvalt... ![]() _________________
|
| 09 Jan 2009, 8:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
Wat is me dat hier een heksenketel geweest... Heb bewust niet in deze met momenten toch wel boeiende polemiek willen stappen, even wat afstand houden en zien wat er allemaal gebeurt.
En er dat veel gebeurt is, dat staat vast. Hopelijk stopt het nu even niet en komen er nog twee versterkingen, of toch nog zeker één.... Opvallend feit is dat deze webstek, steeds eerder is met hun nieuwsberichten dan de officiële webstek. Wat nog beter is dat die nieuwsberichten steeds waarheidsgetrouw zijn. Hopelijk valt nu alles in de juiste plooi en kunnen we met volle vreugde het vervolg van dit seizoen beleven. (Da klinkt neig plechtig, maar kom, jullie weten wel wat ik bedoel° ![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 09 Jan 2009, 9:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kurt niet goed genoeg ??? Laat me niet lachen..... Maar op gebied van keepers moeten ze inderdaad geen nieuwe kopen. Ze mogen nog enen van eerste klasse halen, zoals ik al tot in den treure gezegd heb MOET de veirman spelen en niet om sportieve redenen. Dus daar moet onze vriend geert geen geld aan uitgeven. Dus ze gaan geen sluitstuk kopen, dat is blijkbaar niet nodig en het zou nen goeie gek zijn die zou willen komen ook want gelijk wat niveau hij speelt of hoe goed hij zou zijn, het zou nietmeer dan bankverwarmer worden.
Wat betreft de rest van aankopen: spijtig van wittesaele, daar zag ik wel iets in maar tis net zoals met mezine terug complimenten, ..... Een spits is nog broodnodig. En wat betreft filipovic en de grootte .... die zullen zeker hun gading vinden binnen de ploeg. Wat me bij flippo direct opviel waren zijn verbale kwaliteiten (op termijn nieuwe captain?), zijn spelinzicht vormde direct meerwaarde, zijn passing loepzuiver en heeft voor zijn ouderdom nog goeie snelheid. Waarschijnlijk de beste transfer van het seizoen want zal na zijn spelersloopbaan waarschijnlijk ook wel postje toebedeeld krijgen. |
| 09 Jan 2009, 9:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
marc2 schreef: Kurt niet goed genoeg ??? Laat me niet lachen..... Maar op gebied van keepers moeten ze inderdaad geen nieuwe kopen. Ze mogen nog enen van eerste klasse halen, zoals ik al tot in den treure gezegd heb MOET de veirman spelen en niet om sportieve redenen. Dus daar moet onze vriend geert geen geld aan uitgeven. Dus ze gaan geen sluitstuk kopen, dat is blijkbaar niet nodig en het zou nen goeie gek zijn die zou willen komen ook want gelijk wat niveau hij speelt of hoe goed hij zou zijn, het zou nietmeer dan bankverwarmer worden. Wat betreft de rest van aankopen: spijtig van wittesaele, daar zag ik wel iets in maar tis net zoals met mezine terug complimenten, ..... Een spits is nog broodnodig. En wat betreft filipovic en de grootte .... die zullen zeker hun gading vinden binnen de ploeg. Wat me bij flippo direct opviel waren zijn verbale kwaliteiten (op termijn nieuwe captain?), zijn spelinzicht vormde direct meerwaarde, zijn passing loepzuiver en heeft voor zijn ouderdom nog goeie snelheid. Waarschijnlijk de beste transfer van het seizoen want zal na zijn spelersloopbaan waarschijnlijk ook wel postje toebedeeld krijgen. Dat is zeker. Wie komt er anders naar EA als 'em 33 jaar is en bij Dender een functie in de trainersstaf krijgt aangeboden... |
| 09 Jan 2009, 9:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Kurt niet goed genoeg ??? Laat me niet lachen..... Maar op gebied van keepers moeten ze inderdaad geen nieuwe kopen. Ze mogen nog enen van eerste klasse halen, zoals ik al tot in den treure gezegd heb MOET de veirman spelen en niet om sportieve redenen. Dus daar moet onze vriend geert geen geld aan uitgeven. Dus ze gaan geen sluitstuk kopen, dat is blijkbaar niet nodig en het zou nen goeie gek zijn die zou willen komen ook want gelijk wat niveau hij speelt of hoe goed hij zou zijn, het zou nietmeer dan bankverwarmer worden. Gij ligt daar 's nachts wakker van zeker ? Soit, ge kunt ne voorkeur hebben voor wie ge in de goal wilt zien staan, maar het mag natuurlijk ook niet overslaan in een obsessie hé, want das voor uw eigen gezondheid ook nie goe. |
| 09 Jan 2009, 9:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vandaag een schoon interview met Filipovic in het Nieuwsblad. "Eendracht is de club van zijn hart", hij zit zelf in een famillie vol EA-supporters en heeft al jaren de microbe te pakken (hij was dan ook wekelijks te zien)
|
| 09 Jan 2009, 10:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Vandaag een schoon interview met Filipovic in het Nieuwsblad. "Eendracht is de club van zijn hart", hij zit zelf in een famillie vol EA-supporters en heeft al jaren de microbe te pakken (hij was dan ook wekelijks te zien) Inderdaad, hij zei dat hij op het sterfbed van Jeanine De Smaele beloofd had zijn carrière bij den Eendracht af te sluiten en dat ze in den hemel een traan zou wegpinken nu. |
| 09 Jan 2009, 10:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Vandaag een schoon interview met Filipovic in het Nieuwsblad. "Eendracht is de club van zijn hart", hij zit zelf in een famillie vol EA-supporters en heeft al jaren de microbe te pakken (hij was dan ook wekelijks te zien) toen wij nog op de parklaan woonden, heeft zijn familie ons met hun bbq'tjes regelmatig genoeg wakker gehouden! Er mocht dus wel een geste in de plaats komen ... |
| 09 Jan 2009, 10:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: eendrachter'80 schreef: Kurt Lambrecht ook weg hopelijk komt er een eerste doelman. Wat is je bron? Ik zie niets op de officiële site. Het nieuws klopt , zijn vervanger is een oude bekende.. en heeft zelfs een tijdje geleden een week komen meetrainen , onze keepertrainer was toen onder de indruk van zijn kunnen. |
| 09 Jan 2009, 13:34 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Xander schreef: Smetje schreef: eendrachter'80 schreef: Kurt Lambrecht ook weg hopelijk komt er een eerste doelman. Wat is je bron? Ik zie niets op de officiële site. Het nieuws klopt , zijn vervanger is een oude bekende.. en heeft zelfs een tijdje geleden een week komen meetrainen , onze keepertrainer was toen onder de indruk van zijn kunnen. WIE? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Jan 2009, 13:41 |
|
|
forumlegende |
was da dienen da ginder is in een reservenmatch(misschien zelfs 2 ik weet het ni zeker) heeft meegedaan?
is hier toen nog eens vernoemd aangezien sommigen niet wisten wat die bij ons bij de reserven kwam doen... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Jan 2009, 13:43 |
|
| Pagina 97 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 130 Volgende |