Transfers 2008 - 2009 - Pagina 104 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Zit Pelic in 1ste provinciale? Ik denk dat wij enkel spelers uit eerste en tweede klasse mogen halen. K dacht dat Pelic nog ergens in tweede zat.

10 Jan 2009, 23:39
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Smetje schreef:
Zit Pelic in 1ste provinciale? Ik denk dat wij enkel spelers uit eerste en tweede klasse mogen halen. K dacht dat Pelic nog ergens in tweede zat.

ik dacht da ge enkel uit u eigen reeks ni moogt kopen of lenen ofzoiets...
alleja ik stelde mij da toch zo voor...

11 Jan 2009, 0:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Smetje schreef:

Als ek ni mis ben speelde Pelic vorig seizoen bij OHL...

Mijn hart is wit en zwart !

11 Jan 2009, 0:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Smetje schreef:
DT schreef:
Mijn ploeg op basis van wat al zeker is:

Doel: De Veirman (die andere gaat me ook eerst nog moeten overtuigen)
Verdediging van rechts naar links: De Schutter - Seminck - Dessaer - Filipovic
Middenveld: Niels Spotbeen - Van Damme - Coulibaly - Van Dender - Lord
De Groote als diepste middenvelder voor Couly
Spits: Boto

Bank: Van Steenberghe, Steurs, Franck en Van Lijsebeth (kan als targetman fungeren)
Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoever Podevijn al staat...

Volgens mij heb je een basisploeg van 12 man ;)

DT schreef:
Ik hoop echt dat Troch er nog bijkomt... Vedran Pelic zoekt trouwens ook nog een ploeg - dat is wel een targetman die alleen in de spits oorlog kan maken

Ik hoop met je mee dat Troch nog komt. We hebben hem of een gelijkaardig type nodig. En als het klopt dat Pelic momenteel op zoek is naar een ploeg moeten ze daar ook niet twijfelen. Pelic met Troch in zijne rug, dat kan boenken geven.

Niet voor dit seizoen. Telt dit seizoen reeds zeven matchen of invalbeurten achter zijn naam bij Mol-Wezel ;)

11 Jan 2009, 0:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ik heb hier op de site van mol wezel in een matchverslag van begin van dit seizoen dit stukje tekst gelezen:

Racing kreeg voldoende kansen in de begin- en eindfase van deze wedstrijd maar verzuimde te scoren en blijft zo puntenloos na de eerste competitiewedstrijd.
En dat na nochtans een knappe week na de Beker zege tegen Brussels, het aantrekken van een nieuwe hoofdsponsor Roland en spits Vedran Pelic.

mol-wezel speelt momenteel in derde B als ik mij niet vergis,ik vraag mij af of deze transfer dan deze wel kan doorgaan omdat er enkel uit hogere klasse inkomende transfers kunnen gedaan worden.....of kan je van derde A naar derde B overstappen?? dacht het niet :nieje:

11 Jan 2009, 0:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dries schreef:
ik dacht da ge enkel uit u eigen reeks ni moogt kopen of lenen ofzoiets...
alleja ik stelde mij da toch zo voor...

We mogen kopen in eerste klasse, tweede klasse of het buitenland, maar dus niet uit derde klasse, vierde klasse of provinciale.

11 Jan 2009, 2:16
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
El Corredor schreef:

ik denk niet dat die van steenberghe gekocht is als eerste doelman, louter om net als lambrecht als bankzitter te fungeren. Maar ze konden er evengoed nen bloemzak gezet hebben

Stel dat De Veirman zich blesseert, of een schorsing oploopt, dan zal Steven Van Steenberghe of een bloemzak wel degelijk een verschil uitmaken nochtans.

11 Jan 2009, 3:11
Ancien

Leeftijd: 45
marc2 schreef:
Voor mij is de maat compleet vol !!

Serieus?

11 Jan 2009, 5:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Boris schreef:
marc2 schreef:
Voor mij is de maat compleet vol !!

Serieus?

:plat:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

11 Jan 2009, 6:39
Vaste Waarde

Als ze Coulibaly en Van Damme 90 min laten spelen vind ik de aankoop van een aanvallende middenvelder niet prioriteir.Ne centrumspits die kan afwerken, dat hebben ze nodig, ook al zijn deze niet goedkoop.

11 Jan 2009, 10:26
Vaste Waarde

09/01: Houman nieuwe aanwinst OHL
Oud-Heverlee Leuven neemt Niels Houman over van Anderlecht. Deze creatieve middenvelder krijgt bij ons de kans om zich te manifesteren in een A-elftal.
Dus zal T.Troch ook niet naar leuven gaan Hopelijk komt hij terug bij ons.

11 Jan 2009, 12:27
Ancien

ne centrumspits die kan afwerken vind je niet meer in januari. Ge moet steeds hopen dat ...bv. Vanarwegen of Janneken of Mieken, die geen kans kreeg, dan toch blijkt een goede targetman te zijn. Ik geloof niet in Boto, als die alleen in de spits staat. Volgens mij kan die jongen 'evenveel' als al de rest die de revue dit jaar passeerden.

De spelers die we aantrokken zijn volgens mij wel echt versterkingen. Filippovic kan tenminste zijn lijn es aflopen en ne deftige voorzet geven. Iets wat we na Landuyt niet meer zagen van een linksback. Degrootte als aanvallende middenvelder, laat dat dan duidelijk zijn. Franck uit de ploeg. Podevijn die stilaan maar zeker terugkeert. Van mij mag eventueel, als het echt nodig is, de Veirman beginnen ma zou hem niet teveel krediet meer geven.

De Veirman - Schutter - Seminck - Dessaer - Fillipovic
midden: Podevijn/Spotbeen N-Couli-steurs-lord
aanv.mid: degrootte
vooraan: spits X Boto? Vanarwegen?

Dan hebt ge nog: Van Damme-Spotbeen N en T-Franck-Van Dender-Van Steenberge-Boto?

Kies nu maar es! Conclusie: veel middenvelder, spitsenprobleem blijft tot op heden.

11 Jan 2009, 12:29
Ancien

eendrachter'80 schreef:
09/01: Houman nieuwe aanwinst OHL
Oud-Heverlee Leuven neemt Niels Houman over van Anderlecht. Deze creatieve middenvelder krijgt bij ons de kans om zich te manifesteren in een A-elftal.
Dus zal T.Troch ook niet naar leuven gaan Hopelijk komt hij terug bij ons.

TT zal volgens mij niet komen! Waarom koop je dan Degroote?

11 Jan 2009, 12:34
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
witzwet schreef:
Ik geloof niet in Boto, als die alleen in de spits staat. Volgens mij kan die jongen 'evenveel' als al de rest die de revue dit jaar passeerden.

Dat is ook anders kort genoeg door de bocht.
Boto heeft al meer voor ons gescoord dan Boussoufa, Kabongo, Wouter en Iakovlevski samen.
Daarbij belangrijke doelpunten zoals op Sint-Truiden, thuis tegen Diegem (3 punten), en op Dender (die had belangrijk kunnen zijn).
Dat ge het geen topper vindt, of dat ge er niet in gelooft, tot daar aan toe, maar hem vergelijken met voetballers die in provinciale nog niet zouden meekunnen is er toch wat over.

11 Jan 2009, 12:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Citeer:
ne centrumspits die kan afwerken vind je niet meer in januari. Ge moet steeds hopen dat ...bv. Vanarwegen of Janneken of Mieken, die geen kans kreeg, dan toch blijkt een goede targetman te zijn. Ik geloof niet in Boto, als die alleen in de spits staat. Volgens mij kan die jongen 'evenveel' als al de rest die de revue dit jaar passeerden.

De spelers die we aantrokken zijn volgens mij wel echt versterkingen. Filippovic kan tenminste zijn lijn es aflopen en ne deftige voorzet geven. Iets wat we na Landuyt niet meer zagen van een linksback. Degrootte als aanvallende middenvelder, laat dat dan duidelijk zijn. Franck uit de ploeg. Podevijn die stilaan maar zeker terugkeert. Van mij mag eventueel, als het echt nodig is, de Veirman beginnen ma zou hem niet teveel krediet meer geven.

De Veirman - Schutter - Seminck - Dessaer - Fillipovic
midden: Podevijn/Spotbeen N-Couli-steurs-lord
aanv.mid: degrootte
vooraan: spits X Boto? Vanarwegen?

Dan hebt ge nog: Van Damme-Spotbeen N en T-Franck-Van Dender-Van Steenberge-Boto?

Kies nu maar es! Conclusie: veel middenvelder, spitsenprobleem blijft tot op heden.

1) Landuyt was een rechtsback
2) Landuyt zijn crosses brachten nooit iets op
3) Een fitte Van Dender was volgens mij de beste linksback in derde klasse al...

Als Filipovic een rechtsback was geweest was dat een zéér goede transfer. Het probleem is dat ze één van onze sterkste posities nog is hebben versterkt.

Lord is bijvoorbeeld het best op midden-links, die verliest de helft van zijn capaciteiten in de spits. Maar nu je Filipovic, Steurs en Van Dender op links hebt gaat Lord daar zéker niet spelen.

Franck weg voor een echte aanvallende middenvelder (of denk je dat een Van Damme - Coulibaly gans de terugronde op dit niveau gaan blijven spelen (en fit blijven)?) zodat je daar waardige alternatieven hebt (als je nu Franck erop moet zetten verzwak je de ploeg namelijk). En een diepe spits type Arnold. Zolang we dat niet hebben hoop ik dat er niemand mirakels verwacht voor de terugronde.

11 Jan 2009, 12:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106 130