|
|
| Pagina 106 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 104 105 106 107 108 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
belgianiron schreef: woor blijft deine spits he..... ![]() Laat De Ridder zijne tijd nemen en dat hij eerst eens goed nadenkt want er zijn hier al genoeg spitsen de revue gepasseerd. Als men dat verloren geld samenlegd heb je nu een topspits. |
| 11 Jan 2009, 18:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Fillou schreef: Boussoufa buiten. Alliejn al omdat'n de kozzen van ... es! Eeft Brugge ni verloren Fillou. ![]() |
| 11 Jan 2009, 18:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Stijn schreef: Zou je niet eerst de ganse transferperiode en de resultaten afwachten vooraleer te zitten zagen van 'rare transfers', 'waar zijn wij mee bezig', 'ze zouden beter dit en dat'. Wie zegt er dat zij bepaalde mogelijkheden niet hebben afgewogen? Wie zegt dat de zaken die jij opnoemt financieel haalbaar zijn? Of moeten ze iedere stap, iedere inlichting die ze inwinnen, iedere scoutingsopdracht verantwoorden hier om toch maar te bewijzen met wat ze bezig zijn. Denkt ge nu echt ze gewoonweg achterlijk zijn? Ze weten goed genoeg waarmee ze bezig zijn hoor, en ze doen dat naar bestvermogen. Geef hen verdorie eens wat tijd en vertrouwen in plaats van al die ellenlang uitgesponnen kritiek. En die Vanarwegen heeft nog niet getekend, dus moet je dat niet als een transfer beschouwen. Stijn, ik geef jou ook gelijk met het feit dat ik het nog bij het verkeerde eind kan hebben hé, maar het gedoe van "financieel haalbaar" lijkt me stilaan een excuus dat alleen wordt gebruikt om blunders goed te praten... Filipovic en Degroote zullen toch ni alleen naar hier komen voor Geert's schone ogen zeker? En nog eens, niemand betwist hier dat ze geen meerwaarde kunnen betekenen, maar er zijn posities in het team die dringender op versterking zaten te wachten en die is er nu nog niet... En dat van die spitsen zegt Limpens al van in de voorbereiding, Dillen vanaf hij hier is (en wat hij elke week nog eens herhaalt ook al ligt het zeker niet alleen daaraan) EN zowat elke speler die wordt geinterviewd... Als er dan eigenlijk een dag nadat de eerste competitiewedstrijd van de terugronde al diende afgewerkt te zijn, geen spits is gepresenteerd - dan spreek ik nog niet van iemand die Arnold zou kunnen doen vergeten - dan mag je dat toch als bizar beschouwen of niet? Dit is gewoon een reactie op het feit waarop ze zelf al een heel seizoen aan het mekkeren zijn... Ik blijf erbij dat ze Kabongo en Boussoufa te snel hebben afgeserveerd... En ik denk dat Dillen niet de juiste man is om spelers die in de put zitten of in een dipje er weer uit te halen... want bij Franck lijkt het ook niet te lukken... Kijken bij ploegen als Lierse (waar Radzinski, Cavens toch onbetwist titularis zijn), St. Truiden, de reserven van Anderlecht of Brugge desnoods, kan toch ook geen kwaad? En ter info: die ellenlang uitgesponnen kritiek is wel onderbouwd - als Dillen absoluut een diepe spits van Lord wil maken, moet hij dat zeker doen...maar dan ben je Lionel zeker kwijt op het einde van het seizoen want die gast weet ook wel dat dat zijn plaats niet is... Limpens was ook geen tactische hoogvlieger maar bij hem stonden de spelers tenminste wel op hun beste positie... En je bent nog steeds niet van Van Mieghem en Wouter af ook hé... |
| 11 Jan 2009, 18:41 |
|
|
Nationale Ploeg
s@té schreef: Fillou schreef: Boussoufa buiten. Alliejn al omdat'n de kozzen van ... es! Eeft Brugge ni verloren Fillou. ![]() Mathijsen OOK buiten! |
| 11 Jan 2009, 18:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Fillou schreef: Mathijsen OOK buiten! Dillen in. ![]() |
| 11 Jan 2009, 18:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Stijn schreef: Zou je niet eerst de ganse transferperiode en de resultaten afwachten vooraleer te zitten zagen van 'rare transfers', 'waar zijn wij mee bezig', 'ze zouden beter dit en dat'. Wie zegt er dat zij bepaalde mogelijkheden niet hebben afgewogen? Wie zegt dat de zaken die jij opnoemt financieel haalbaar zijn? Of moeten ze iedere stap, iedere inlichting die ze inwinnen, iedere scoutingsopdracht verantwoorden hier om toch maar te bewijzen met wat ze bezig zijn. Denkt ge nu echt ze gewoonweg achterlijk zijn? Ze weten goed genoeg waarmee ze bezig zijn hoor, en ze doen dat naar bestvermogen. Geef hen verdorie eens wat tijd en vertrouwen in plaats van al die ellenlang uitgesponnen kritiek. En die Vanarwegen heeft nog niet getekend, dus moet je dat niet als een transfer beschouwen. Stijn, ik geef jou ook gelijk met het feit dat ik het nog bij het verkeerde eind kan hebben hé, maar het gedoe van "financieel haalbaar" lijkt me stilaan een excuus dat alleen wordt gebruikt om blunders goed te praten... Filipovic en Degroote zullen toch ni alleen naar hier komen voor Geert's schone ogen zeker? En nog eens, niemand betwist hier dat ze geen meerwaarde kunnen betekenen, maar er zijn posities in het team die dringender op versterking zaten te wachten en die is er nu nog niet... En dat van die spitsen zegt Limpens al van in de voorbereiding, Dillen vanaf hij hier is (en wat hij elke week nog eens herhaalt ook al ligt het zeker niet alleen daaraan) EN zowat elke speler die wordt geinterviewd... Als er dan eigenlijk een dag nadat de eerste competitiewedstrijd van de terugronde al diende afgewerkt te zijn, geen spits is gepresenteerd - dan spreek ik nog niet van iemand die Arnold zou kunnen doen vergeten - dan mag je dat toch als bizar beschouwen of niet? Dit is gewoon een reactie op het feit waarop ze zelf al een heel seizoen aan het mekkeren zijn... Ik blijf erbij dat ze Kabongo en Boussoufa te snel hebben afgeserveerd... En ik denk dat Dillen niet de juiste man is om spelers die in de put zitten of in een dipje er weer uit te halen... want bij Franck lijkt het ook niet te lukken... Kijken bij ploegen als Lierse (waar Radzinski, Cavens toch onbetwist titularis zijn), St. Truiden, de reserven van Anderlecht of Brugge desnoods, kan toch ook geen kwaad? En ter info: die ellenlang uitgesponnen kritiek is wel onderbouwd - als Dillen absoluut een diepe spits van Lord wil maken, moet hij dat zeker doen...maar dan ben je Lionel zeker kwijt op het einde van het seizoen want die gast weet ook wel dat dat zijn plaats niet is... Limpens was ook geen tactische hoogvlieger maar bij hem stonden de spelers tenminste wel op hun beste positie... En je bent nog steeds niet van Van Mieghem en Wouter af ook hé... Boussoufa ook ni en die moeten allemaal voortbetaald worden en kabongo is er ook nog. |
| 11 Jan 2009, 18:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De nieve spits zennen transfer ging rond zen tees weekend, tis na zondag 6 ieren, iemand al nies?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Jan 2009, 19:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Boussoufa ook ni en die moeten allemaal voortbetaald worden en kabongo is er ook nog. Mja, maar als je geen deftige spits kan vastleggen nu, kan je ze maar beter bij de kern houden voor het geval er iets met Boto zou gebeuren... En Boussoufa en Kabongo staan bij mij toch hoger dan een Wouter zenne... En aangezien "geld" hier blijkbaar het codewoord is, zal men liever Van Mieghem kwijt zijn, zoals men Arnold kwijt wilde... Kabongo doet me wat denken aan een jonge Henri Mayonaise... en die hebben we hier ook veel te snel afgeschreven... Ook ni vergeten dat we naast Lord nu geen enkele snelle man meer hebben hé in onze kern... Ik vond dat bij Kabongo een wapen, maar ja als je nooit op uw positie mag spelen, kan het er ook niet uitkomen natuurlijk... Bij Boussoufa idem - na Diegem mocht hij beschikken terwijl hij verdorie het gat van Franck op rechts moest opvullen... Misschien dat beiden bij de reserven nu wel eens centraal in de spits mogen lopen en alsnog kunnen laten zien wat ze in hun mars hebben... Zal ook wel, nu Van Damme en Niels Spotbeen nog maar weinig met de reserven zullen spelen me dunkt... Betalen zonder ze te laten spelen, zoals met Arnold bijvoorbeeld, daar heb je helemaal niks aan... |
| 11 Jan 2009, 19:11 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
Boussouffa,Kabongo en Arnold hebben gewoon de kansen niet gekregen.
_________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 11 Jan 2009, 19:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Er waren gewoon teveel spitsen...
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Jan 2009, 19:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
de groeiende onenigheid tss de forummers doet me heel nieuwsgierig worden wat betreft de opstelling aanstaande zondag tegen leider Wetteren...Ik voel aan men eksterogen dat Dillen Lord vooraan zal uitspelen met filippovic achter hem. (Ik zie nie wrm Van Dender plots uit die ploeg zou gaan) Maar dan wel in een 4-4-2 waar ook Boto dan als target man zal moeten fungeren om te antwoorden op de crosses van Filippovic! Vooral waar Degroote zal spelen lijkt me niet meteen heel duidelijk.
Maar zoals aangehaald moet je nu een type arnold, krachtig en kopbalsterk, hebben die overweg kan met goeie voorzetten of mss ziet 'men' dat in Boto? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Jan 2009, 20:07 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Iendrachter90 schreef: iedereen ziet wat we missen en wat koopt ons bestuur 0spitsen Is de transferperiode al gedaan misschien? Blijft toch alstublieft ne keer KALM! Azoe panikeren... mensenlief... Laat ons anders rap rap nog een paar spelers kopen à la Kabongo, Iakovlevski... gebaseerd op PANIEK. Al een geluk dat ons bestuur uit z'n fouten leert. Velen hier leren blijkbaar niet uit die fouten. _________________ es da ier e fistjen... |
| 11 Jan 2009, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Boris schreef: Iendrachter90 schreef: iedereen ziet wat we missen en wat koopt ons bestuur 0spitsen Is de transferperiode al gedaan misschien? Blijft toch alstublieft ne keer KALM! Azoe panikeren... mensenlief... Laat ons anders rap rap nog een paar spelers kopen à la Kabongo, Iakovlevski... gebaseerd op PANIEK. Al een geluk dat ons bestuur uit z'n fouten leert. Velen hier leren blijkbaar niet uit die fouten. Vele spelers die nu een andere ploeg zoeken kijken ook wat de kat uit de boom... Hoeveel kunnen ze waar krijgen, ... Maar wij moeten blijkbaar een manier vinden om die mannen absoluut in de eerste week van de transferperiode te laten tekenen. |
| 11 Jan 2009, 21:06 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 03 Jan 2009, 23:04 Berichten: 8 |
Iedereen (denk ik) kon ook zien dat met Franck en van Mieghem erbij er nooit diep gespeeld werd, altijd balletje opzij of naar achter. Als je die al vervangt door Couli en vandamme, met Podevijn (kan de lijn afgaan, naar binnen komen en zo voor drijging zorgen) en Filipovic(goeie pas, veel ervaring) krijg je als spits al veel meer bruikbare ballen.
Probeer dan eventueel eens lord centraal uit te spelen (vooraleer we van die mannen vanaf zijn die we toch niet meer gaan gebruiken, maar toch moeten betalen) Filipovic kan veel meer bijbrengen als linker middenvelder dan als linksback(daar heb je toch al Van Dender of Steurs) Ik weet ook wel dat Lord op links heel goed is, denk echter dat hij met deze spelers in de ploeg makkelijk tot scoren zal komen centraal. |
| 11 Jan 2009, 21:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik kan mij volledig vinden in de uitleg van ajoin40.
Als de pas van de flank komt en uw middenvelders (Franck, Van Mieghem) zijn nog aan het sloffen in de middencirkel (op zoek naar een klavertje vier om in de laatste minuut een penalty te krijgen) dan kan nen eenzame spits wijnig beginnen. Met een centraal middenveld dat snelheid heeft en een neus voor doelpunten moet je ons probleem kunnen oplossen zonder nog veel zotte kosten. Trochsken zou voor mij nog de enige transfert zijn die er bij mag. Die moet je niet meer scouten en zorgt samen met Filipovic voor een karaktervolle kern die de rest op sleeptouw kan nemen. Maar we zullen wel zien wat er nog komt. Het ziet er voorlopig toch al beter uit dan aan de start van dit seizoen. |
| 11 Jan 2009, 21:52 |
|
| Pagina 106 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 104 105 106 107 108 … 130 Volgende |