Eendracht Aalst - St.Wetteren - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21
 Eendracht Aalst - St.Wetteren 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
marc2 schreef:
Dit is mijn ploeg:

---------------------------Van Steenberghen-----------------

De Schutter ------------Seminck-------Dessaer---------- Van Dender

De Grootte------------ Van Damme-- ---Coulibaly-----------Filipovic

------------------------------Steurs-----------------------------

-----------------------------Lord----------------------------------
Bankzitters: De Veirman- Franck- Boto- Podevijn-N. Spotbeen

Kan er mij wel in vinden, schoon ploegsken. (y)

Al zou ik De Veirman nog even laten staan omdat onze nieuwe keeper nog geen ritme genoeg zal hebben.

12 Jan 2009, 21:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
de spamking van 2009 is bij deze ook al bekend. Hallo kerel, mijn metjen kan 5 keer op nen avond hetzelfde zeggen, maar die is er ondertussen 79 en daarbij valt dat al wat gemakkelijker te begrijpen.

12 Jan 2009, 21:22
Knaap

marc2 schreef:
Dit is mijn ploeg:

---------------------------Van Steenberghen-----------------

De Schutter ------------Seminck-------Dessaer---------- Van Dender

De Grootte------------ Van Damme-- ---Coulibaly-----------Filipovic

------------------------------Steurs-----------------------------

-----------------------------Lord----------------------------------
Bankzitters: De Veirman- Franck- Boto- Podevijn-N. Spotbeen

Motivatie:

Ik zet van steenberghen en das meer dan duidelijk waarom. Enkel ben ik doodnaief als ik hem derinzet omdat hij van bestuur ALLEEN MAG SPELEN als onze gedoodverfde eerste keeper niet op twee benen kan staan.
Ik geloof nooit dat ze podevijn gaan brengen. In ieder geval zou ik hem nog niet direct brengen. Die jongen heeft een zware kniekwetsuur gehad en het is algemeen geweten dat je na een periode van veel spelen daarmee altijd een dip krijgt. Ik zou hem als joker op bank zetten. De Groote kan voorlopig met zijn ervaring die plaats wel aan. Zijn schitterende goal is der zelfs bewijs van. Vandamme is schitterend aan spelen en couli ook, twee defensieve bumpers; het zou belachelijk zijn die naar de bank te verwijzen. Steurs op bank zetten zou nog lachwekkender zijn. Hij is straks de regelmatigste speler van de heenronde en heeft een enorm strijdershart. Probeer hem maar nekeer uit als offensieve middenvelder, ik geloof dat die gast dat kan. Lord tenslotte speelt liever op links maar daar op links alles zo vol zit als een ei moet hij maar centraal het waarmaken. Ik geloof ook dat hij het kan. Hij is een man van klasse, centraal in de spits moet hij niet zoveel lopen, en kan hij zijn klasse dus frisser etaleren. Het flankenspel gaat ook veel beter zijn, dus ik geloof dat hij zich daar wel kan waarmaken. Voorlopig hebben we niemand anders, dus hij is de logische keuze. Boto doet zijn best maar heeft voor mij zijn plaats niet . Hij heeft al genoeg bruikbare ballen gehad in zestien en ge ziet dat hij het niet kan. Hij is wel balvast op het midden en kan daar redelijk goed combineren maar daar speelt voor mij dus steurs.
Ik zet twee defensieve spelers maar die ploeg hoeft daarvoor niet defensief te denken. Mijn flanken zijn alle twee met flipo en de groote offensief, steurs speelt bij mij offensief, en afhankelijk van hoe wedstrijd evolueert kan couli of vandamme (of afwisselend) iets dieper spelen.

er mogen er maar 15 opt scheidsrechtersblad eh menneken ;)

12 Jan 2009, 21:26
nieuw in de eerste ploeg

yup, dat weetek, maar ge moet een vijftiende man ter beschikking steeds hebben voor als er zich iemand in de opwarming kwetst. Spotbeen 15 e man. Maar franck zit niet ver van de 15e man, hij zit er voor mij ook dicht tegen.

12 Jan 2009, 21:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marc2 schreef:
yup, dat weetek, maar ge moet een vijftiende man ter beschikking steeds hebben voor als er zich iemand in de opwarming kwetst. Spotbeen 15 e man. Maar franck zit niet ver van de 15e man, hij zit er voor mij ook dicht tegen.

Ge moogt er 15 op het scheidsrechtersblad zetten, ge moet dus ne 16de man ter beschikking hebben.

12 Jan 2009, 21:38
nieuw in de eerste ploeg

yup, sorry, was dat wat ik bedoelde.En dat hebben ze dus steeds ter beschikking als der zich op laatst nog iemand kwetst.

12 Jan 2009, 21:40
Knaap

Bartos schreef:
marc2 schreef:

Ge moogt er 15 op het scheidsrechtersblad zetten, ge moet dus ne 16de man ter beschikking hebben.

asget zo beziet, dan is em just :lol:

12 Jan 2009, 21:49
forumlegende

Leeftijd: 45
hoor hier dikwijls zeggen dat we nen kopper nodig hebben voor de crosses van Flipo
Heb tegen Dender gezien dat hij evengoed de bal in de ruimte stuurt,over de grond maw,en denk dat we dan met Lord wel iemand hebben die er wel gebruik kan van maken
Soit afwachten maar heb er in ieder geval een goed oog in

12 Jan 2009, 23:19
Nationale Ploeg

marc2 schreef:

Ik zet van steenberghen en das meer dan duidelijk waarom. Enkel ben ik doodnaief als ik hem derinzet omdat hij van bestuur ALLEEN MAG SPELEN als onze gedoodverfde eerste keeper niet op twee benen kan staan.

Ja man u plaat blijft hangen ze :hmm:

12 Jan 2009, 23:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
roeckie schreef:
marc2 schreef:

Ja man u plaat blijft hangen ze :hmm:

Een 45 toerenplaat of 78 toerenplaat ? :wadde:
of die fameuze 33 1/3 toerenplaat :D

Misschien ne kier een nief juboxpinneken :whistle:

13 Jan 2009, 2:06
Nationale Ploeg

Onderkroiper schreef:
Een 45 toerenplaat of 78 toerenplaat ? :wadde:
of die fameuze 33 1/3 toerenplaat :D

Misschien ne kier een nief juboxpinneken :whistle:

Dat is van voor mijne tijd jong :D

13 Jan 2009, 9:09
Miniem

Ik vind de ploeg van Bartos de beste ploeg om zondag mee te beginnen, maar we zullen wel zien.

En ondanks het feit dat ik absoluut genen fan ben van Franck mag hij van mij zelfs zondag starten, op voorwaarde dat hij er twee inlegt (desnoods één via strafschop en één met zijnen kleinen teen). Indien niet, verkopen aan SOS Schellebelle !!!

13 Jan 2009, 13:02
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Pixie1972 schreef:
Ik vind de ploeg van Bartos de beste ploeg om zondag mee te beginnen, maar we zullen wel zien.

En ondanks het feit dat ik absoluut genen fan ben van Franck mag hij van mij zelfs zondag starten, op voorwaarde dat hij er twee inlegt (desnoods één via strafschop en één met zijnen kleinen teen). Indien niet, verkopen aan SOS Schellebelle !!!

Van mij mag hij ook starten. Ge gaat mij toch nie zeggen dat diene jongen plots niemeer kan voetballen he.

13 Jan 2009, 16:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Deef schreef:
Pixie1972 schreef:

Van mij mag hij ook starten. Ge gaat mij toch nie zeggen dat diene jongen plots niemeer kan voetballen he.

:stom: :stom: :stom:

13 Jan 2009, 16:48
Ancien

Leeftijd: 47
Davy schreef:
Bartos schreef:
Ik zou zondag met deze ploeg spelen:

--------------------------De Veirman------------------------------

------De Schutter-----Seminck-----Dessaer----------Van Dender----

-----Podevijn---------De Groote----Coulibaly---------Filipovic------

---------------------Boto----------Lord------------------------

Bank: Van Steenberghe, Van Damme, Steurs, Franck.

Enkele bedenkingen hierbij nog:

Met Lord haalt ge dan inderdaad uwen enige gevaarlijke speler uit de heenronde van zijn beste plaats weg, maar ge zit nu eenmaal momenteel met een overtal aan linkerflankspelers en een gebrek aan spitsen. Dus in afwachting van ne nieuwe spits zou ik dit alleszins al overwegen. Het moet maar voor de ploeg hé, nood breekt wet. Bovendien heeft Lord er wel al goeie matchen gespeeld, o.a. vorig seizoen tegen Turnhout waar hij in den tweede helft als diepe spits onhoudbaar was. Volgens mij is dit momenteel voor de ploeg de beste oplossing.

Ge hebt nu met Filipovic ne linkerflankspeler met ne goeie voorzet, maar wel genen ene spits die kan koppen.

Met Steurs en Van Damme gaan de absolute revelaties van de heenronde dan inderdaad naar de bank. Maar ge moet nu eenmaal de beste ploeg opstellen en op dit moment zijn er jongens met meer kwaliteiten op hun posities. Ze zullen wel nog genoeg kansen krijgen dit seizoen.

Podevijn inderdaad al aan de aftrap, als ge een half uur voor het einde kunt invallen, kunt ge voor mij starten ook. We moeten er maar vertrouwen in hebben dat er met Podevijn geen onverantwoorde risico's genomen worden.

zeer mooie opstelling; kan me 'r zeer goe in vinden... al zou ik in plaats van Boto, Marijn Steurs durven uitspelen... ik vind persoonlijk dat boto te licht uitvalt, en dat marijn enorm sterk bezig is. ik ben normaal voorstander dat iedereen op zijn beste plaats speelt, maar boto laten staan, en nen echte vechter die dan ook nog eens voor gevaar begint te zorgen er voor uit de ploeg laten... hmm 't is ne moeilijken.. maar 'k zou't durven

t feit dat we moeten goochelen met spitsen die eigenlijk geen spitsen zijn.. daar kan je momenteel even nog niet onderuit.

Ik kan alleen maar hopen dat het de opstelling is dat Batros geeft, toch zal Potjes net starten. Ik zie Dillen Degroote op rechts zetten en Franck in het middenveld posteren met couli en filippovic

13 Jan 2009, 16:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21