|
|
| Pagina 110 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Plumeau schreef: Lord19 schreef: Pai schreef: volgens football manager kunnen wouter & van mieghem prima mee in eerste ![]() inderdaad wouter en van mieghem zijn eigenlijk bijna de beste spelers van EA op dat videogame en de schutter is dan weer slecht... ![]() Bij mij was Wouter heel slecht, en De Schutter is 1 van mijn beste defs (ik ben nu topper in 2de) lol, dan heeft hij zijn potentieel en zijn de stats een loting, de schutter is bij mij altijd slecht nooit op iets hoger dan 6 of 7, van mieghem is bijna altijd hetzelfde, soms is hij eens een punt beter op mandekking, maar dat is het zowat |
| 13 Jan 2009, 1:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Lord19 schreef: de langen schreef: Onana van Waasland en al hetgeen dat overbodig is buiten. das zelfs nog realistisch ![]() ik hoop dat dat ironisch was |
| 13 Jan 2009, 8:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Bram schreef: Beckenbauer lijkt mij ondertussen wel een vrij statische spits geworden. Twas wel ne verdediger maar dat zijn meestal de beste spitsen |
| 13 Jan 2009, 9:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
roeckie schreef: Bram schreef: Beckenbauer lijkt mij ondertussen wel een vrij statische spits geworden. Twas wel ne verdediger maar dat zijn meestal de beste spitsen Maar het is omdat er naar een spits gezocht wordt hé slimmeken _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jan 2009, 10:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Diene Vanarwegen van Tienen zal het niet worden. Hij stuurde zaterdag zijn kat naar de afspraak met ons bestuur!
| 13 Jan 2009, 10:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
SERRE schreef: Diene Vanarwegen van Tienen zal het niet worden. Hij stuurde zaterdag zijn kat naar de afspraak met ons bestuur! Van wie weet ge da nu weeral Is dat wel officieel? |
| 13 Jan 2009, 11:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Deef schreef: SERRE schreef: Diene Vanarwegen van Tienen zal het niet worden. Hij stuurde zaterdag zijn kat naar de afspraak met ons bestuur! Van wie weet ge da nu weeral Is dat wel officieel? Ja dat is zo! _________________
|
| 13 Jan 2009, 11:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
SERRE schreef: Deef schreef: SERRE schreef: Diene Vanarwegen van Tienen zal het niet worden. Hij stuurde zaterdag zijn kat naar de afspraak met ons bestuur! Van wie weet ge da nu weeral Is dat wel officieel? Ja dat is zo! Aangezien diene Vanarwegen toch niet het type leek dat we nodig hadden, is het misschien beter zo. We hebben een type Arnold nodig. |
| 13 Jan 2009, 11:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: SERRE schreef: Deef schreef: SERRE schreef: Diene Vanarwegen van Tienen zal het niet worden. Hij stuurde zaterdag zijn kat naar de afspraak met ons bestuur! Van wie weet ge da nu weeral Is dat wel officieel? Ja dat is zo! Aangezien diene Vanarwegen toch niet het type leek dat we nodig hadden, is het misschien beter zo. We hebben een type Arnold nodig. idd, ne stevigen boy in de 16 meter dat moeten we zoeken! _________________
|
| 13 Jan 2009, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Lord19 schreef: Plumeau schreef: Lord19 schreef: Pai schreef: volgens football manager kunnen wouter & van mieghem prima mee in eerste ![]() inderdaad wouter en van mieghem zijn eigenlijk bijna de beste spelers van EA op dat videogame en de schutter is dan weer slecht... ![]() Bij mij was Wouter heel slecht, en De Schutter is 1 van mijn beste defs (ik ben nu topper in 2de) lol, dan heeft hij zijn potentieel en zijn de stats een loting, de schutter is bij mij altijd slecht nooit op iets hoger dan 6 of 7, van mieghem is bijna altijd hetzelfde, soms is hij eens een punt beter op mandekking, maar dat is het zowat Van Mieghem en Wouter kunnen volgens mij ook mee in 1ste.... Van Singapore ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Jan 2009, 12:53 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Davy schreef: Lord19 schreef: de langen schreef: Onana van Waasland en al hetgeen dat overbodig is buiten. das zelfs nog realistisch ![]() ik hoop dat dat ironisch was tuurlijk, ik weet ook wel dat onana niet naar ons zou willen komen ![]() Laatst gewijzigd door Lord19 op 13 Jan 2009, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Jan 2009, 13:02 |
|
|
Miniem
Mo Charlie (of hoe ge dat ook schrijft) moet blijkbaar weg bij den Okapi. Met zijn 2.08m (of zoiets) zal die wel voorzetten van de Flipo kunnen binnenkoppen.
Misschien moeten we aan den Okapi ne ruil voorstellen met Franck en Wouter of zo, die twee samen zijn ook ongeveer zo groot... |
| 13 Jan 2009, 13:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik zie in HLN dat OHL en Overpelt (ook derde klasse zeker?) interesse hebben in Jimmy Mulisa van Roeselare. Zou dat niks voor ons zijn?
Oris van Bergen kan ook interessant zijn denk ik. |
| 13 Jan 2009, 13:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik heb eens een lijstje gemaakt van spitsen uit eerste en tweede klasse die dit seizoen weinig aan den bak komen. Al kan het dat enkelen van dit lijstje wel wat te hoog gegrepen zijn.
Hakim Bouchouari (Antwerp, 30 jaar) Vier seizoenen geleden maakte hij voor FCN St-Niklaas nog 17 goals in derde en een seizoen later zelfs 7 bij Lokeren in eerste klasse. Maar erna nooit meer potten gebroken en vorig seizoen bij Geel en FCN nauwelijks aan de bak gekomen. Wel niet echt het type dat we zoeken, want niet bepaald een sterke diepe spits. Adam Coulibaly (Antwerp, 27 jaar, Fransman) Maakte vorig seizoen 7 goals in eerste klasse bij Sint-Truiden, waaronder de winning goal tegen Anderlecht. Hij speelde wel een zwakke match in de bekermatch tegen ons. Is wel het type dat we zoeken, namelijk een grote en sterkte spits. Jelle Delie (Ronse, 18 jaar) Was vorig seizoen de revelatie van de terugronde, waar hij met 5 goals een aandeel had in de titel van Ronse. Hij maakte ook het doelpunt in de 0-1 overwinning van Ronse tegen ons. Is het type dat we zoeken, namelijk groot en heel sterk, we hadden er vorig seizoen de handen mee vol, maar hij is wel nog piepjong natuurlijk. Bjorn De Wilde (Roeselare, 29 jaar) Maakte vorig seizoen bij Francs Borains drie goals op zeven matchen, ervoor jaren ervaring in eerste klasse, al kwam hij daar de laatste seizoenen nog weinig aan spelen toe. Ooit doorgebroken bij ons in eerste klasse. Gauthier Diafutua (Tubize, 23 jaar, Fransman) De voorbije twee seizoenen telkens de promotie gevierd bij eerst Dender en dan Tubize. Maakte daar respectievelijk twee doelpunten en één doelpunt voor. Niet echt een goalgetter dus. Marc-Eric Guei (Oostende, 28 jaar, Ivoriaan) Maakte vorig seizoen bij Oostende op 13 matchen 11 goals. Jean-Paul Kielo-Lezi (KV Mechelen, 24 jaar, Congo) Is niet echt het type dat we zoeken, want eerder een kleine maar pijlsnelle aanvaller, maar is wel een goalgetter. Twee seizoenen geleden maakte hij voor KV Mechelen in tweede klasse nog 11 doelpunten en een seizoen daarvoor maakte hij er bij Dender 8 (waaronder een hattrick tegen ons) op een half seizoen in derde klasse. Een seizoen daarvoor maakte hij er in derde klasse bij Denderhoutem nog 17. Regis Lacroix (Hamme, 21 jaar) De broer van ex-Aalstspeler Michael. Misschien wel het type dat we zoeken, maar hij maakte vorig seizoen in tweede klasse bij Tienen wel maar 4 doelpunten. Jimmy Mulisa (Roeselare, 24 jaar) Vorig seizoen maakte hij bij Hamme op 15 matchen nog 6 doelpunten, maar een seizoen daarvoor leidde hij met 12 goals nog Doornik van derde naar tweede. Alois Nong (KV Mechelen, 25 jaar, Kameroen) Komt dit seizoen door blessures nog niet teveel aan spelen toe, maar vorig seizoen in eerste klasse nog goed voor 13 doelpunten en de drie seizoenen daarvoor in tweede klasse bij Kortrijk telkens goed voor meer dan 10 doelpunten. Maar zal waarschijnlijk wel veel te hoog gegrepen zijn voor ons. Kevin Oris (Mons, 24 jaar) Vorig seizoen nog goed voor 6 doelpunten bij KVSK United en een seizoen daarvoor te licht bevonden voor eerste klasse bij Roeselare. Maakte vooral furore drie seizoenen geleden door in vierde klasse 35 doelpunten te scoren bij Meerhout. Ode Thompson (Roeselare, 28 jaar, Nigeria) Maakte vorig seizoen nog 4 doelpunten op 12 matchen bij Deinze, maar een seizoen daarvoor amper 4 goals op een volledig seizoen bij KVSK United. Is waarschijnlijk het type dat we zoeken, maar presteerde de voorbije jaren wel heel weinig. |
| 13 Jan 2009, 13:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Smetje schreef: Ik zie in HLN dat OHL en Overpelt (ook derde klasse zeker?) interesse hebben in Jimmy Mulisa van Roeselare. Zou dat niks voor ons zijn? Oris van Bergen kan ook interessant zijn denk ik. Met overpelt bedoelen ze wss kvsk united |
| 13 Jan 2009, 13:39 |
|
| Pagina 110 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 130 Volgende |