|
|
| Pagina 4 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
SERRE schreef: Deef schreef: Pixie1972 schreef: Ik vind de ploeg van Bartos de beste ploeg om zondag mee te beginnen, maar we zullen wel zien. En ondanks het feit dat ik absoluut genen fan ben van Franck mag hij van mij zelfs zondag starten, op voorwaarde dat hij er twee inlegt (desnoods één via strafschop en één met zijnen kleinen teen). Indien niet, verkopen aan SOS Schellebelle !!! Van mij mag hij ook starten. Ge gaat mij toch nie zeggen dat diene jongen plots niemeer kan voetballen he. ![]() Ja kijk. Ik denk dat we van dienen alles nog nie gezien hebben. Hij kent Degroote nog van bij Dender he, dus laat da es zien zou ik zo zeggen. |
| 13 Jan 2009, 17:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Deef schreef: SERRE schreef: Deef schreef: Pixie1972 schreef: Ik vind de ploeg van Bartos de beste ploeg om zondag mee te beginnen, maar we zullen wel zien. En ondanks het feit dat ik absoluut genen fan ben van Franck mag hij van mij zelfs zondag starten, op voorwaarde dat hij er twee inlegt (desnoods één via strafschop en één met zijnen kleinen teen). Indien niet, verkopen aan SOS Schellebelle !!! Van mij mag hij ook starten. Ge gaat mij toch nie zeggen dat diene jongen plots niemeer kan voetballen he. ![]() Ja kijk. Ik denk dat we van dienen alles nog nie gezien hebben. Hij kent Degroote nog van bij Dender he, dus laat da es zien zou ik zo zeggen. Da meent ge nu toch ni?! alleja hopelijk bewijst hij mijn ongelijk e ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 13 Jan 2009, 17:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Deef schreef: SERRE schreef: Deef schreef: Pixie1972 schreef: Ik vind de ploeg van Bartos de beste ploeg om zondag mee te beginnen, maar we zullen wel zien. En ondanks het feit dat ik absoluut genen fan ben van Franck mag hij van mij zelfs zondag starten, op voorwaarde dat hij er twee inlegt (desnoods één via strafschop en één met zijnen kleinen teen). Indien niet, verkopen aan SOS Schellebelle !!! Van mij mag hij ook starten. Ge gaat mij toch nie zeggen dat diene jongen plots niemeer kan voetballen he. ![]() Ja kijk. Ik denk dat we van dienen alles nog nie gezien hebben. Hij kent Degroote nog van bij Dender he, dus laat da es zien zou ik zo zeggen. Ik ga hiermee akkoord en ik denk trouwens ook dat we van Van Mieghem net zoals bij Franck nog niet alles gezien hebben......het kan nog veel slechter! _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 13 Jan 2009, 17:51 |
|
|
Freak
coulli zal weer naar de bank vliegen zeker?
|
| 13 Jan 2009, 18:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
waly 2 schreef: coulli zal weer naar de bank vliegen zeker? Dan stel ik voor om voor de match zijn naam te scanderen om te laten zien dat we er het oneens mee zijn _________________ Iendracht till i die!! |
| 13 Jan 2009, 18:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
We zouden ook Van steenberghe zijn naam kunnen scanderen als LDVliegenvanger weer zijn kunstjes bovenhaald
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Jan 2009, 18:49 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
josken schreef: waly 2 schreef: coulli zal weer naar de bank vliegen zeker? Dan stel ik voor om voor de match zijn naam te scanderen om te laten zien dat we er het oneens mee zijn volledig mee akkoord ![]() |
| 13 Jan 2009, 18:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: We zouden ook Van steenberghe zijn naam kunnen scanderen als LDVliegenvanger weer zijn kunstjes bovenhaald ![]() Bakkie, ik geef je geen ongelijk, maar laat ons het rustig houden in de aanloop naar de eerste competitiematch na de winterstop. We moeten weer geen polemiek starten, want ik zie dat s@té on line is ._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 13 Jan 2009, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Jan 2009, 18:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Titus schreef: Bakkie schreef: We zouden ook Van steenberghe zijn naam kunnen scanderen als LDVliegenvanger weer zijn kunstjes bovenhaald ![]() Bakkie, ik geef je geen ongelijk, maar laat ons het rustig houden in de aanloop naar de eerste competitiematch na de winterstop. We moeten weer geen polemiek starten. Want ik zie dat s@té on line is .Ja. Ik ben hier wel de enige die tegen de veirman is e. ![]() |
| 13 Jan 2009, 18:57 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
s@té schreef: Titus schreef: Bakkie schreef: We zouden ook Van steenberghe zijn naam kunnen scanderen als LDVliegenvanger weer zijn kunstjes bovenhaald ![]() Bakkie, ik geef je geen ongelijk, maar laat ons het rustig houden in de aanloop naar de eerste competitiematch na de winterstop. We moeten weer geen polemiek starten. Want ik zie dat s@té on line is .Ja. Ik ben hier wel de enige die tegen de veirman is e. ![]() ![]() |
| 13 Jan 2009, 19:03 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Titus schreef: Bakkie schreef: We zouden ook Van steenberghe zijn naam kunnen scanderen als LDVliegenvanger weer zijn kunstjes bovenhaald ![]() Bakkie, ik geef je geen ongelijk, maar laat ons het rustig houden in de aanloop naar de eerste competitiematch na de winterstop. We moeten weer geen polemiek starten, want ik zie dat s@té on line is .Ik denk dat dit op dit moment ook niet echt goed is. Van Steenberghe heeft volgens mij nie echt matchritme. En ik heb ook Van Steenberghe nog geen match zien spelen. Lieven en Kurt heb ik beiden zien spelen, en ik verkoos dan Lieven boven Kurt. Nu ken ek Steven niet en ga ik daar geen uitspraken over doen. En ik denk dat het verstandig is om zondag nie publiekelijk op een andere keeper te beginnen roepen. |
| 13 Jan 2009, 20:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Als iedereen de neuzen in dezelfde richting steekt, dan komt dit wel in orde.
Franck is hier nog, De Veirman is hier ook nog... We moeten ze verslijten en ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat dit hun laatste kans wordt... Ik geloof er in alle geval nog in. Misschien die jongens zondag ook eens aanmoedigen ipv op vervangers te roepen... |
| 13 Jan 2009, 20:16 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Deef schreef: Als iedereen de neuzen in dezelfde richting steekt, dan komt dit wel in orde. Franck is hier nog, De Veirman is hier ook nog... We moeten ze verslijten en ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat dit hun laatste kans wordt... Ik geloof er in alle geval nog in. Misschien die jongens zondag ook eens aanmoedigen ipv op vervangers te roepen... idd, want ge schiet er namelijk niets mee op |
| 13 Jan 2009, 20:21 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
Davy schreef: Deef schreef: Als iedereen de neuzen in dezelfde richting steekt, dan komt dit wel in orde. Franck is hier nog, De Veirman is hier ook nog... We moeten ze verslijten en ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat dit hun laatste kans wordt... Ik geloof er in alle geval nog in. Misschien die jongens zondag ook eens aanmoedigen ipv op vervangers te roepen... idd, want ge schiet er namelijk niets mee op ja want die jongens hebben nog geen kans gekregen he om zich te bewijzen , aub he seg... |
| 13 Jan 2009, 20:40 |
|
|
Nolah schreef: Davy schreef: Deef schreef: Als iedereen de neuzen in dezelfde richting steekt, dan komt dit wel in orde. Franck is hier nog, De Veirman is hier ook nog... We moeten ze verslijten en ik denk dat ze zelf ook wel doorhebben dat dit hun laatste kans wordt... Ik geloof er in alle geval nog in. Misschien die jongens zondag ook eens aanmoedigen ipv op vervangers te roepen... idd, want ge schiet er namelijk niets mee op ja want die jongens hebben nog geen kans gekregen he om zich te bewijzen , aub he seg... Ge zit er wel nog mee he |
| 13 Jan 2009, 20:40 |
|
| Pagina 4 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 21 Volgende |