|
|
| Pagina 9 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Beker van Belgie
Na tweemaal op voorsprong gestaan te hebben , verliest Dender 2-3 van Lierse
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2009, 23:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Het bekeravontuur van Anderlecht ligt ook al aan diggelen .
2-1 verlies op KV Mechelen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2009, 23:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
De man van Opwijk zal hier een verklaring kunnen voor geven. Eerst met brugge lachen, nu hetzelfde tegenkomen
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 13 Jan 2009, 23:48 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
IendrachterForLife schreef: De man van Opwijk zal hier een verklaring kunnen voor geven. Eerst met brugge lachen, nu hetzelfde tegenkomen ![]() Daardoor zou ik minder met Club lachen ofwa ? Thuis verliezen tegen Roeselare in volle crisis of op Mechelen terwijl je op kop staat met 4 punten voorsprong, ik weet wat kiezen ze ![]() _________________
|
| 13 Jan 2009, 23:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: De man van Opwijk zal hier een verklaring kunnen voor geven. Eerst met brugge lachen, nu hetzelfde tegenkomen ![]() Daardoor zou ik minder met Club lachen ofwa ? Thuis verliezen tegen Roeselare in volle crisis of op Mechelen terwijl je op kop staat met 4 punten voorsprong, ik weet wat kiezen ze ![]() Mechelen vind ik nu toch ook niet een wereldploeg! wel een voorstander van vleminckx, die jongen speelt toch elke week een belangrijke rol! Brugge zat dan europees iets verder... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 13 Jan 2009, 23:51 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: De man van Opwijk zal hier een verklaring kunnen voor geven. Eerst met brugge lachen, nu hetzelfde tegenkomen ![]() Daardoor zou ik minder met Club lachen ofwa ? Thuis verliezen tegen Roeselare in volle crisis of op Mechelen terwijl je op kop staat met 4 punten voorsprong, ik weet wat kiezen ze ![]() Mechelen vind ik nu toch ook niet een wereldploeg! wel een voorstander van vleminckx, die jongen speelt toch elke week een belangrijke rol! Brugge zat dan europees iets verder... Mechelen is inderdaad geen wereldploeg en alleen al uitgeschakeld worden mede door een doelpunt van ongezonde Bjorn Vleminckx zou al een nekschot verdienen. Zo een irritante speler, ongelooflijk. Die penalty van hun was geen, de fout ervoor van Biglia op Mununga was daarentegen wel een penaltyfout dus daar kan men niets opzeggen. Boussoufa die nog maar eens bewezen heeft dat hij niks maar dan ook NIKS bij brengt aan dit Anderlecht. Hij had verdomme nog is geel moeten krijgen, dan moest ik hem een match niet meer zien spelen. Brugge Europees verder en toch ook nergens, niet belachelijk overdoen. Als je in een groep van Saint-Etienne, Valencia, Kopenhagen en Rosenborg nog niet doorgaat dan verdien je het ook niet ze. Er is maar 1 ploeg die dit seizoen België fier mag doen zijn en dat is Standard Luik en niemand anders. _________________
|
| 13 Jan 2009, 23:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
wel grappig dat die Stef Wijnants nog eens met zen mond vol tanden stond...
Gaat hij zo mega-arrogant aan Boussouffa (oké tegen Boussouffa mag dat) vragen welke kanten Anderlecht dan wel gehad had ? Nadien interview met Peter Maes en het eerste wat diene zegt was het omgekeerde van wat Wijnants aan het beweren was. Irritante klet , Eddy Demarez for president ! :)_________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jan 2009, 23:58 |
|
|
Bram schreef: wel grappig dat die Stef Wijnants nog eens met zen mond vol tanden stond... Gaat hij zo mega-arrogant aan Boussouffa (oké tegen Boussouffa mag dat) vragen welke kanten Anderlecht dan wel gehad had ? Nadien interview met Peter Maes en het eerste wat diene zegt was het omgekeerde van wat Wijnants aan het beweren was. Irritante klet , Eddy Demarez for president ! :)Ja dat verstond ik toch ook niet, ik dacht dat het aan mij lag maar Boussoufa verstond het zelf niet al te goed denk ik ![]() _________________
|
| 14 Jan 2009, 0:02 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: De man van Opwijk zal hier een verklaring kunnen voor geven. Eerst met brugge lachen, nu hetzelfde tegenkomen ![]() Daardoor zou ik minder met Club lachen ofwa ? Thuis verliezen tegen Roeselare in volle crisis of op Mechelen terwijl je op kop staat met 4 punten voorsprong, ik weet wat kiezen ze ![]() Mechelen vind ik nu toch ook niet een wereldploeg! wel een voorstander van vleminckx, die jongen speelt toch elke week een belangrijke rol! Brugge zat dan europees iets verder... Mechelen is inderdaad geen wereldploeg en alleen al uitgeschakeld worden mede door een doelpunt van ongezonde Bjorn Vleminckx zou al een nekschot verdienen. Zo een irritante speler, ongelooflijk. Die penalty van hun was geen, de fout ervoor van Biglia op Mununga was daarentegen wel een penaltyfout dus daar kan men niets opzeggen. Boussoufa die nog maar eens bewezen heeft dat hij niks maar dan ook NIKS bij brengt aan dit Anderlecht. Hij had verdomme nog is geel moeten krijgen, dan moest ik hem een match niet meer zien spelen. Brugge Europees verder en toch ook nergens, niet belachelijk overdoen. Als je in een groep van Saint-Etienne, Valencia, Kopenhagen en Rosenborg nog niet doorgaat dan verdien je het ook niet ze. Er is maar 1 ploeg die dit seizoen België fier mag doen zijn en dat is Standard Luik en niemand anders. Daar heb je een punt, standaard is absolute top. kwa karakter is Vleminckx misschien een irritant ventje, maar volgens mij is het een speler die op een verdediging weegt... Penalty is betwistbaar, maar als ze andere kant scoren is er geen probleem natuurlijk. Boussoufa van anderlecht en van aalst zijn 2 spelers die naar mijn mening beiden in de weg lopen. Ik geef eerlijk toe dat ik genoot toen mbark even zijn techniek liet zien en de kv speler dacht, niet met mij en even nog een tikje gaf! Hij lokt het gewoon uit. Denk maar aan zijn fameuze actie van op de bal te gaan staan... ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 14 Jan 2009, 0:02 |
|
|
IendrachterForLife schreef: Ik geef eerlijk toe dat ik genoot toen mbark even zijn techniek liet zien en de kv speler dacht, niet met mij en even nog een tikje gaf! Hij lokt het gewoon uit. Denk maar aan zijn fameuze actie van op de bal te gaan staan... ![]() En dat geeft nog maar eens aan wat het hier is in België, als je techniek hebt krijg je een schop. Pas op, ik heb het ook niet van Boussoufa, maar dat was gewoon mooi gedaan en voor zo een dingen kom ik naar het voetbal. _________________
|
| 14 Jan 2009, 0:05 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Ik geef eerlijk toe dat ik genoot toen mbark even zijn techniek liet zien en de kv speler dacht, niet met mij en even nog een tikje gaf! Hij lokt het gewoon uit. Denk maar aan zijn fameuze actie van op de bal te gaan staan... ![]() En dat geeft nog maar eens aan wat het hier is in België, als je techniek hebt krijg je een schop. Pas op, ik heb het ook niet van Boussoufa, maar dat was gewoon mooi gedaan en voor zo een dingen kom ik naar het voetbal. Dan zie ik liever 11 werkers, vechters (in de goede zin van het woord wel te verstaan) dan zo een showman... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 14 Jan 2009, 0:09 |
|
|
IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Ik geef eerlijk toe dat ik genoot toen mbark even zijn techniek liet zien en de kv speler dacht, niet met mij en even nog een tikje gaf! Hij lokt het gewoon uit. Denk maar aan zijn fameuze actie van op de bal te gaan staan... ![]() En dat geeft nog maar eens aan wat het hier is in België, als je techniek hebt krijg je een schop. Pas op, ik heb het ook niet van Boussoufa, maar dat was gewoon mooi gedaan en voor zo een dingen kom ik naar het voetbal. Dan zie ik liever 11 werkers, vechters (in de goede zin van het woord wel te verstaan) dan zo een showman... Mja, ieder zijn mening... _________________
|
| 14 Jan 2009, 0:18 |
|
|
Nationale Ploeg
IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Ik geef eerlijk toe dat ik genoot toen mbark even zijn techniek liet zien en de kv speler dacht, niet met mij en even nog een tikje gaf! Hij lokt het gewoon uit. Denk maar aan zijn fameuze actie van op de bal te gaan staan... ![]() En dat geeft nog maar eens aan wat het hier is in België, als je techniek hebt krijg je een schop. Pas op, ik heb het ook niet van Boussoufa, maar dat was gewoon mooi gedaan en voor zo een dingen kom ik naar het voetbal. Dan zie ik liever 11 werkers, vechters (in de goede zin van het woord wel te verstaan) dan zo een showman... Vindt gij dat toevallig omdat die jongeman een kleurtje heeft? ![]() |
| 14 Jan 2009, 3:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Zoals Michel Verschueren in den tijd met zijn uitspraak dat hij liever een kern heeft "waar er gewerkt wordt als negers".
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 14 Jan 2009, 3:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
En dat interview mer Ariel Jacobs achteraf;
- Dus je bent niet geheel ontevreden over deze wedstrijd? - Da hebbek ni gezegd! Da hebbek ni gezegd! |
| 14 Jan 2009, 10:17 |
|
| Pagina 9 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 47 Volgende |