|
|
| Pagina 113 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
of .... het niveau in de Belgische derdeklasse ligt pakken hoger dan in Nederland.
Aan u om de vergelijkende studie te maken en uw conclusies te trekken. ![]() |
| 14 Jan 2009, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
We gaan waarschijnlijk het seizoen uitdoen met de spelers die er nu zijn, tenzij er zich nog een buitenkansje zou voordoen. De kans bestaat dus dat er niks meer bij komt!
| 14 Jan 2009, 10:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
SERRE schreef: We gaan waarschijnlijk het seizoen uitdoen met de spelers die er nu zijn, tenzij er zich nog een buitenkansje zou voordoen. De kans bestaat dus dat er niks meer bij komt! Dat belooft niet veel goeds. Met enkel de blessuregevoelige Boto als echte spits, kan Dessaer zich al opmaken voor een terugronde in de spits. |
| 14 Jan 2009, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Smetje schreef: SERRE schreef: We gaan waarschijnlijk het seizoen uitdoen met de spelers die er nu zijn, tenzij er zich nog een buitenkansje zou voordoen. De kans bestaat dus dat er niks meer bij komt! Dat belooft niet veel goeds. Met enkel de blessuregevoelige Boto als echte spits, kan Dessaer zich al opmaken voor een terugronde in de spits. Of Roel he _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Jan 2009, 11:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De_steve schreef: Smetje schreef: SERRE schreef: We gaan waarschijnlijk het seizoen uitdoen met de spelers die er nu zijn, tenzij er zich nog een buitenkansje zou voordoen. De kans bestaat dus dat er niks meer bij komt! Dat belooft niet veel goeds. Met enkel de blessuregevoelige Boto als echte spits, kan Dessaer zich al opmaken voor een terugronde in de spits. Of Roel he Roel is toch ook nog een paar maanden out dacht ik? |
| 14 Jan 2009, 11:23 |
|
|
forumlegende
Dat vind ik dus niet zo goed nieuws. Hét pijnpunt is dus niet versterkt, zelfs -in kwantiteit- verzwakt.
Een blessuregevoelige Boto is dus onze enige spits. Ik kan dit nauwelijks geloven. Is het gerucht van "de sponsors die Troch willen terughalen" volledig uit de lucht gegrepen? |
| 14 Jan 2009, 12:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: SERRE schreef: We gaan waarschijnlijk het seizoen uitdoen met de spelers die er nu zijn, tenzij er zich nog een buitenkansje zou voordoen. De kans bestaat dus dat er niks meer bij komt! Dat belooft niet veel goeds. Met enkel de blessuregevoelige Boto als echte spits, kan Dessaer zich al opmaken voor een terugronde in de spits. De flanken Filipovic & De Groote lijken mij ook wel voor de nodige aanvallende impulsen te kunnen zorgen. Ik hoop dat we eens een echt middenveld op het plein krijgen in de terugronde, dat zal al veel problemen uit de baan ruimen. We gaan nog veel kansen verkwanselen, maar we zullen in ieder geval al niet meer onder de voet gelopen worden. Probleem is een blijft dat ge van bepaalde spelers hun contract nog altijd niet af zijt... zoals gevreesd werd. In die optiek en met het mislukken van een aantal transfers zat het er dus wat aan te komen. Langs de andere kant is het nog meer dan 14 dagen eer de transferperiode wordt afgesloten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jan 2009, 12:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als er geen spits bijkomt hebben ze toch weer domme transfers gedaan hoor. 2 goede spelers, maar absoluut niet op de plekken waar het nodig is. Als ze geen geld hebben om 4 spelers te kopen, dat ze dan tenminste een spits en een aanvallende middenvelder kopen hé. Op de linkerflank hadden we al drie spelers die steeds zéér goed zijn (één vliegt daar dus zeker naar de bank). En op rechts hebben we Podevijn die terug uit blessure komt.
En zelf al gaat het misschien beter draaien op het middenveld nu, een derde periode winnen zie ik ons nooit doen (terwijl dat in deze belachelijk slechte reeks echt niet zo'n illusie zou mogen zijn) met Boto en Lord in de spits. Boto heeft mij nog nooit overtuigd voor een basisplek, en Lord verliest de helft van zijn capaciteiten daar. Het is misschien wat voorbarig, maar als dit echt de enige twee transfers zijn dan zetten ze hun falende transferpolitiek gewoon voort. |
| 14 Jan 2009, 12:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ze hebben een bod uitgebracht op troch (om te huren, want roeselare zou hem nog willen houden indien ze naar 2e zakken) maar da is afgewezen... hoe het er nu voorstaat weet ik niet
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Jan 2009, 13:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
SERRE schreef: Lord19 schreef: Plumeau schreef: Quote vanop site AGOVV Citeer: Voor AGOVV kwamen vanmiddag in actie: Peter Veeneman, Christian Kabeya, Dino Medjedovic, Gijs Cales, Timothy Cathalina, Stanley Tailor, Denis Mahmudov, David Coonen, Henk Baum, Clayton Karsari en Dimitri Jacoblefski. Ola, ik vind Kannisjotski toch beter klinken ze ![]() als ze er nu gewoon dimitri jacoblefwegski van maken... ![]() Volgens mij speelt Dimi na de winterstop bij dinges...waar momenteel ook Stolpa en de Frankie Queré spelen. Dat moet vuurwerk geven ! Over Queré gesproken. Zonet op Walfoot gelezen da hij bij Bleid gaat spelen. Na ons heeft hij blijkbaar in Luxemburg bij Grevenmacher gespeeld waarmee hij de dubbel gepakt heeft. Hij zou daar op een half seizoen 11 keer gescoord hebben. We hebben dus de kans gemist om hem terug te halen ![]() |
| 14 Jan 2009, 13:52 |
|
|
Als er effectief geen spits meer bijkomt en ze geraken niet van Bousouffa vanaf, zou ik die toch nog een kans geven. Eventueel zelfs Kabongo ook. Ge moet ze toch nog betalen, dan kan je ze even goed in uw kern houden voor noodgevallen. En als ze dan eens effectief op hun plaats uitgespeeld worden in een goed draaiende ploeg, kunnen ze misschien toch nog doorbreken.
|
| 14 Jan 2009, 14:11 |
|
|
hansken schreef: ze hebben een bod uitgebracht op troch (om te huren, want roeselare zou hem nog willen houden indien ze naar 2e zakken) maar da is afgewezen... hoe het er nu voorstaat weet ik niet Als het waar is dat bepaalde sponsors hem er graag terug bij zouden hebben, hoop ik dat die sponsors een extra inspanning doen om hem toch te halen. Ik zou hem super graag zien terugkomen, al is het maar voor 6 maand. |
| 14 Jan 2009, 14:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Ze zijn er nochtans echt bezig met het zoeken naar een spits. Als ze willen hadden we er terug al 10 bij , maar ze willen niet hetzelfde voor hebben als in het begin van dit seizoen , geen 2de Kabongo of Iakovlevski. Dus ik heb liever dat ze wat langer zoeken naar een deftige spits. En als ze geen vinden , dat ze dan hun geld houden in plaats van terug ne pipo binnen te halen.
|
| 14 Jan 2009, 14:24 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Xander schreef: Ze zijn er nochtans echt bezig met het zoeken naar een spits. Als ze willen hadden we er terug al 10 bij , maar ze willen niet hetzelfde voor hebben als in het begin van dit seizoen , geen 2de Kabongo of Iakovlevski. Dus ik heb liever dat ze wat langer zoeken naar een deftige spits. En als ze geen vinden , dat ze dan hun geld houden in plaats van terug ne pipo binnen te halen. idd, als het geen echte versterking is, dat ze't dan maar zeer laten. voor dat profiel van spelers is het echt moeilijk om die nog naar hier te halen. in feite zouden ze op dit moment de spitsen voor volgend jaar al moeten zoeken voor zolang ze van boussoufa en kabongo niet van af zijn, kan je ze in uiterste nood altijd opvissen... het is zoals het is he, over het waarom moeten we ons ook niet altijd bezighouden dat het maar rap zondag is, dan kan het weer over voetbal gaan |
| 14 Jan 2009, 14:32 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Davy schreef: Xander schreef: Ze zijn er nochtans echt bezig met het zoeken naar een spits. Als ze willen hadden we er terug al 10 bij , maar ze willen niet hetzelfde voor hebben als in het begin van dit seizoen , geen 2de Kabongo of Iakovlevski. Dus ik heb liever dat ze wat langer zoeken naar een deftige spits. En als ze geen vinden , dat ze dan hun geld houden in plaats van terug ne pipo binnen te halen. idd, als het geen echte versterking is, dat ze't dan maar zeer laten. voor dat profiel van spelers is het echt moeilijk om die nog naar hier te halen. in feite zouden ze op dit moment de spitsen voor volgend jaar al moeten zoeken voor zolang ze van boussoufa en kabongo niet van af zijn, kan je ze in uiterste nood altijd opvissen... het is zoals het is he, over het waarom moeten we ons ook niet altijd bezighouden dat het maar rap zondag is, dan kan het weer over voetbal gaan u eerst vertellen daze u niet meer vandoen hebben en u dan in nood opvissen, kunnen ze zich dan wel motiveren om er het kopke voor te leggen?? ![]() |
| 14 Jan 2009, 15:02 |
|
| Pagina 113 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 130 Volgende |