|
|
| Pagina 118 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef: De_steve schreef: Dat is het probleem van het Belgisch voetbal he.. Liever een buitenlander kopen die 3 matchen van de 4 geblesseerd is dan een beloftevolle Belg. ![]() Zeg ik dat ergens? Tot voor De Sutter zag ik geen betaalbaar alternatief voor een spits. Kevin Vanden Bergh ofzo? En het probleem ligt niet alleen bij de clubs. Elke jonge goede speler uit België gaat liever naar Frankrijk of Nederland in plaats van hier op hun kans te wachten. Vadis is daar het uitstekende voorbeeld van. @IendrachterForLife: nee, mijn talent is omgekeerd evenredig met mijn gewicht dus die hoop is al lang opgeborgen. Omdat we een Belgische nationale ploeg hebben en geen vlaamse. Met nieuwe Belgen, bedoel je dan een Vanden Borre, Kompany, Dembélé, ... Die mogen van mij toch in de nationale ploeg blijven... Dan zitten we momenteel met het zelfde probleem ivm ons talent... Nieuwe belgen zijn die vriendelijke jongens en meisjes die dopgeld krijgen, vreedzaam gaan betogen en ondertussen allerlei vernielingen aanbrengen.... Op termijn zullen we wel naar een Vlaamse nationale ploeg moeten gaan, ik blijf er allesinds van dromen Dromen mag toch ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! Laatst gewijzigd door IendrachterForLife op 13 Jan 2009, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Jan 2009, 16:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: De_steve schreef: Dat is het probleem van het Belgisch voetbal he.. Liever een buitenlander kopen die 3 matchen van de 4 geblesseerd is dan een beloftevolle Belg. ![]() Zeg ik dat ergens? Tot voor De Sutter zag ik geen betaalbaar alternatief voor een spits. Kevin Vanden Bergh ofzo? En het probleem ligt niet alleen bij de clubs. Elke jonge goede speler uit België gaat liever naar Frankrijk of Nederland in plaats van hier op hun kans te wachten. Vadis is daar het uitstekende voorbeeld van. @IendrachterForLife: nee, mijn talent is omgekeerd evenredig met mijn gewicht dus die hoop is al lang opgeborgen. Omdat we een Belgische nationale ploeg hebben en geen vlaamse. Met nieuwe Belgen, bedoel je dan een Vanden Borre, Kompany, Dembélé, ... Die mogen van mij toch in de nationale ploeg blijven... Dan zitten we momenteel met het zelfde probleem ivm ons talent... Nieuwe belgen zijn die vriendelijke jongens en meisjes die dopgeld krijgen, vreedzaam gaan betogen en ondertussen allerlei vernielingen aanbrengen.... En heeft dus niets met voetbal te maken... _________________
|
| 13 Jan 2009, 16:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: De_steve schreef: Dat is het probleem van het Belgisch voetbal he.. Liever een buitenlander kopen die 3 matchen van de 4 geblesseerd is dan een beloftevolle Belg. ![]() Zeg ik dat ergens? Tot voor De Sutter zag ik geen betaalbaar alternatief voor een spits. Kevin Vanden Bergh ofzo? En het probleem ligt niet alleen bij de clubs. Elke jonge goede speler uit België gaat liever naar Frankrijk of Nederland in plaats van hier op hun kans te wachten. Vadis is daar het uitstekende voorbeeld van. @IendrachterForLife: nee, mijn talent is omgekeerd evenredig met mijn gewicht dus die hoop is al lang opgeborgen. Omdat we een Belgische nationale ploeg hebben en geen vlaamse. Met nieuwe Belgen, bedoel je dan een Vanden Borre, Kompany, Dembélé, ... Die mogen van mij toch in de nationale ploeg blijven... Dan zitten we momenteel met het zelfde probleem ivm ons talent... Nieuwe belgen zijn die vriendelijke jongens en meisjes die dopgeld krijgen, vreedzaam gaan betogen en ondertussen allerlei vernielingen aanbrengen.... En heeft dus niets met voetbal te maken... In principe niet, ik ging gewoon in op het feit dat jij vlaming veranderde naar Belg... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 13 Jan 2009, 16:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Hé? Frutos, Juhasz, Biglia en Polak zijn de enige die Europees al iets of wat bewezen hebben dat ze meekunnen. Juhasz en Polak, daar ben ik het volledig mee eens, maar Biglia en Frutos niet. Jij hebt natuurlijk al meer matchen van Anderlecht gezien dan mij, dus mss ben jij beter geplaatst daarvoor. Vanuit mijne zetel heb ik Biglia en zeker Frutos nog niet zien overtuigen Europees . |
| 13 Jan 2009, 19:30 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jan schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Hé? Frutos, Juhasz, Biglia en Polak zijn de enige die Europees al iets of wat bewezen hebben dat ze meekunnen. Juhasz en Polak, daar ben ik het volledig mee eens, maar Biglia en Frutos niet. Jij hebt natuurlijk al meer matchen van Anderlecht gezien dan mij, dus mss ben jij beter geplaatst daarvoor. Vanuit mijne zetel heb ik Biglia en zeker Frutos nog niet zien overtuigen Europees .Mja, inderdaad. Zelfde als ik dingen zeg over Aalst, ik geloof jullie meer omdat ik afga op die paar matchen die ik kom zien. Frutos kon, als hij fit was, altijd goed overtuigen bij ons. Biglia ook. Zijt daar maar zeker van. Straalt rust uit en is, zeker in combinatie met Polak, de perfecte verdedigende middenvelder. Gillet en Boussoufa worden op Anderlecht op handen gedragen, maar Boussoufa is volgens mij een dikke nul en Gillet, mja, ik heb het niet voor Gillet... _________________
|
| 13 Jan 2009, 20:01 |
|
|
Hierjuist nog is dingen tegen gekomen op Youtube om depressief van te worden:
http://nl.youtube.com/watch?v=dsmGHgZgX ... h_response http://nl.youtube.com/watch?v=OIsyGNNMM ... re=related http://nl.youtube.com/watch?v=7SIhcLR3I ... re=related http://nl.youtube.com/watch?v=MA01SULrIb0 Dat was toch allemaal iets anders als we nu mogen meemaken. _________________
|
| 13 Jan 2009, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Valentin Sorokin lijkt op weg naar Tubeke. De middenvelder zit bij AA Gent op een zijspoor en heeft van de Buffalo's de toestemming gekregen om te praten met Tubeke.
Sorokin heeft zelfs een aanbieding van een Griekse club geweigerd, omdat hij absoluut bij Tubeke aan de slag wil. Wie weigerd er nu een griekse ploeg voor een ploegsken als tubize? Ik vind Sorokin nochtans een goede speler, mag zeker bij ons komen ze ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Jan 2009, 22:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Hierjuist nog is dingen tegen gekomen op Youtube om depressief van te worden: http://nl.youtube.com/watch?v=dsmGHgZgX ... h_response http://nl.youtube.com/watch?v=OIsyGNNMM ... re=related http://nl.youtube.com/watch?v=7SIhcLR3I ... re=related http://nl.youtube.com/watch?v=MA01SULrIb0 Dat was toch allemaal iets anders als we nu mogen meemaken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dan toch veel meer geniet van matchen als die tegen BATE Borisov hoor . |
| 14 Jan 2009, 10:22 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Hierjuist nog is dingen tegen gekomen op Youtube om depressief van te worden: http://nl.youtube.com/watch?v=dsmGHgZgX ... h_response http://nl.youtube.com/watch?v=OIsyGNNMM ... re=related http://nl.youtube.com/watch?v=7SIhcLR3I ... re=related http://nl.youtube.com/watch?v=MA01SULrIb0 Dat was toch allemaal iets anders als we nu mogen meemaken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dan toch veel meer geniet van matchen als die tegen BATE Borisov hoor .Dat kan ik inderdaad geloven ![]() _________________
|
| 14 Jan 2009, 10:29 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Club Brugge volgt 'Bronzen Stier'
Club Brugge blijft op zoek naar versterking. Blauw-zwart toont interesse in de 21-jarige Dries Mertens van de Nederlandse tweedeklasser AGOVV uit Apeldoorn, meldt de Nederlandse krant Algemeen Dagblad. 14/01/2009 (14:59) | 6 reacties | 1125x gelezen Mertens is een kleine aanvallende middenvelder die zijn jeugdopleiding kreeg bij AA Gent. Na een uitleenbeurt aan Eendracht Aalst verhuisde hij in 2006 naar Apeldoorn. De talentvolle Leuvenaar oogst veel lof. Tijdens de eerste periode van de Jupiler League werd hij door de lezers van ELF Voetbal verkozen tot ‘Bronzen Stier’, de beste speler uit de Eerste Divisie. Hij vond dit seizoen al zeven keer de weg naar doel. Vorig jaar trapte hij vijftien keer raak. Dinsdag scoorde hij nog drie keer in een oefenwedstrijd (3-3) tegen AZ. Naast Club Brugge zijn ook het Nederlandse AZ en MVV geïnteresseerd in Mertens. Onze landgenoot heeft nog een contract tot 2011 en zou 1,2 miljoen euro kosten. |
| 14 Jan 2009, 17:08 |
|
|
s@té schreef: Club Brugge volgt 'Bronzen Stier' Club Brugge blijft op zoek naar versterking. Blauw-zwart toont interesse in de 21-jarige Dries Mertens van de Nederlandse tweedeklasser AGOVV uit Apeldoorn, meldt de Nederlandse krant Algemeen Dagblad. 14/01/2009 (14:59) | 6 reacties | 1125x gelezen Mertens is een kleine aanvallende middenvelder die zijn jeugdopleiding kreeg bij AA Gent. Na een uitleenbeurt aan Eendracht Aalst verhuisde hij in 2006 naar Apeldoorn. De talentvolle Leuvenaar oogst veel lof. Tijdens de eerste periode van de Jupiler League werd hij door de lezers van ELF Voetbal verkozen tot ‘Bronzen Stier’, de beste speler uit de Eerste Divisie. Hij vond dit seizoen al zeven keer de weg naar doel. Vorig jaar trapte hij vijftien keer raak. Dinsdag scoorde hij nog drie keer in een oefenwedstrijd (3-3) tegen AZ. Naast Club Brugge zijn ook het Nederlandse AZ en MVV geïnteresseerd in Mertens. Onze landgenoot heeft nog een contract tot 2011 en zou 1,2 miljoen euro kosten. Hopelijk doet hij dat niet... Kick and rush voetbal is toch niets voor hem. _________________
|
| 14 Jan 2009, 17:09 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Sven KSK Opwijk schreef: s@té schreef: Club Brugge volgt 'Bronzen Stier' Club Brugge blijft op zoek naar versterking. Blauw-zwart toont interesse in de 21-jarige Dries Mertens van de Nederlandse tweedeklasser AGOVV uit Apeldoorn, meldt de Nederlandse krant Algemeen Dagblad. 14/01/2009 (14:59) | 6 reacties | 1125x gelezen Mertens is een kleine aanvallende middenvelder die zijn jeugdopleiding kreeg bij AA Gent. Na een uitleenbeurt aan Eendracht Aalst verhuisde hij in 2006 naar Apeldoorn. De talentvolle Leuvenaar oogst veel lof. Tijdens de eerste periode van de Jupiler League werd hij door de lezers van ELF Voetbal verkozen tot ‘Bronzen Stier’, de beste speler uit de Eerste Divisie. Hij vond dit seizoen al zeven keer de weg naar doel. Vorig jaar trapte hij vijftien keer raak. Dinsdag scoorde hij nog drie keer in een oefenwedstrijd (3-3) tegen AZ. Naast Club Brugge zijn ook het Nederlandse AZ en MVV geïnteresseerd in Mertens. Onze landgenoot heeft nog een contract tot 2011 en zou 1,2 miljoen euro kosten. Hopelijk doet hij dat niet... Kick and rush voetbal is toch niets voor hem. dat em in nederland blijft, zal veel beter zijn voor zijn ontwikkeling dan leren patatte planten op den boerenbuiten... |
| 14 Jan 2009, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Is Mertens trouwens niet zo een supporter van Anderlecht ?
Brugge zou inderdaad wel getuigen van slechte carrièreplanning, iets wat hij tot hiertoe nochtans al voortreffelijk goed had gedaan. Die jongen had hier zoals anderen inderdaad al correct aanhaalden niet dezelfde progressie kunnen maken. Toch niet voor het type speler als hij is. Al denk ik wel dat hij aan dat half jaar Eendracht Aalst veel zal overgehouden hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jan 2009, 18:04 |
|
|
Bram schreef: Is Mertens trouwens niet zo een supporter van Anderlecht ? Brugge zou inderdaad wel getuigen van slechte carrièreplanning, iets wat hij tot hiertoe nochtans al voortreffelijk goed had gedaan. Die jongen had hier zoals anderen inderdaad al correct aanhaalden niet dezelfde progressie kunnen maken. Toch niet voor het type speler als hij is. Al denk ik wel dat hij aan dat half jaar Eendracht Aalst veel zal overgehouden hebben. Op het forum van Anderlecht zijn ze ook over hem bezig en daar zeggen ze inderdaad ook dat hij supporter is van Anderlecht. Zou zelfs voor AA Gent nog bij Anderlecht hebben gespeeld, kan iemand dat bevestigen? Kon niet doorbreken bij AA Gent omdat Leekens hem te klein vond. Wie laat de Georges wel spelen? Mbark Boussoufa! Is toch even groot??? _________________
|
| 14 Jan 2009, 18:14 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Bram schreef: Is Mertens trouwens niet zo een supporter van Anderlecht ? Brugge zou inderdaad wel getuigen van slechte carrièreplanning, iets wat hij tot hiertoe nochtans al voortreffelijk goed had gedaan. Die jongen had hier zoals anderen inderdaad al correct aanhaalden niet dezelfde progressie kunnen maken. Toch niet voor het type speler als hij is. Al denk ik wel dat hij aan dat half jaar Eendracht Aalst veel zal overgehouden hebben. dat denk ik ook, ik denk dat het hem harder zal gemaakt hebben en het was ook goed voor zijn ervaring denk ik, ik ben blij dat die jongen het heeft om het te maken en ik hoop dat hij er ook geraakt!! en wanneer hij een jaar of 33 is komt ie terug ![]() |
| 14 Jan 2009, 18:16 |
|
| Pagina 118 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 500 Volgende |